Horeca e.d. is echt wel veel ja, we hebben de rozenboom waar 3 personages werken en 2 ook nog wonen. De koning waar 2 a 3 werken & 1 woont en Tuluma waar dan nog een paar wonen ondanks dat dat iets logischer is.quote:Op maandag 8 juni 2009 04:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het is allemaal veel te rommelig en chaotisch en daardoor onrealistisch. Bepaalde mensen zoals Barbara bijvoorbeeld? Wat doen die nu op een gemiddelde dag nadat ze is opgestaan tot ze gaat slapen?
Bovendien nogmaals die eeuwige horeca moet wat worden teruggedrongen, deze personages moeten (volgens mij) weer in huizen gaan wonen:
Ik vind het sinds dag 1 dat Jef en Barbara uit elkaar zijn al jammer. Dat was wel een leuke famillie...quote:-Laura en Sil, die wonen nu dus kennelijk in een hotel![]()
-Jef, een man van de middelbare leeftijd die verschillende grote huizen heeft gehad woont nu ergens op een zoldertje boven De Koning (die je trouwens nooit ziet)![]()
Dat zovelen voor lange tijd in hotels wonen is ook erg onrealistisch, waarom zou je...quote:-Jack, geen idee waarom iemand zoals hij het prefereert om in een hotel te wonen, zo iemand kan veel beter een luxe apartement hebben met een uitzicht op de Meerdijkse skyline.![]()
-Nick, dit is een mooi voorbeeld, hij is weg bij Ludo, in voorgaande seizoen zou hij nu een eigen apartement (niet in die eeuwige rozeboom) hebben en die zou de kijker ook te zien krijgen.
Zoiets als Scala daarentegen is prima, een soort huis voor vrienden onder elkaar, dat is er altijd al geweest (Huize Alberts in seizoen 1; Huize Koossie (seizoen 2-5); Hotel Dendermonde (5-9) en daarna Scala/Teluma.
En zo moeilijk is het toch niet om een eenvoudig decor te maken, vroeger waren er veel meer decors, misschien minder overdreven perfect, maar het was wel realistischer.
dat gelul van Ronja en Danny in het algemeenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:23 schreef Canisfire het volgende:
God dat gelul van Ronja en Danny over films
Ludo word de nieuwe obsessie voor Lies. Weer een obsessief wijf achter Ludo aan.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:28 schreef MissJ het volgende:
Oehhh ik voel 'm aankomen: LudoLies
wat denken jullie?
Tijd dat het omdraait.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ludo word de nieuwe obsessie voor Lies. Weer een obsessief wijf achter Ludo aan.
Het was gezellig genoeg ja.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:28 schreef MissJ het volgende:
wat denken jullie?
Natuurlijk, zeker en vast! Als je wel eens een gat hebt geboord en een laminaatvloer gelegd, dan is het een fluitje van een cent om ook waterleidingen te buigen en aan te leggen, elektriciteitsdraad te trekken door sleuven die je moet frezen, en binnenmuren te storten.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:25 schreef alors het volgende:
Dus.... Danny straks werkloos, oh nee die runt Noudbouwt gewoon in z'n eentje, appeltje eitje. Hij kan leuk klussen en dus kun je meteen grote bouwklussen in je eentje doen. Ik speel met de gedachte om ook een klusbedrijf te beginnen, gouden handel moet dat zijn.
Dit is het enige punt waar ik het niet mee eens ben, Jef was daar echt een pantoffelheld die rond werd gecommandeerd door die afgrijselijke Barbara die altijd vond dat ze goed zat en Jef fout.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:59 schreef cygnusx het volgende:
Ik vind het sinds dag 1 dat Jef en Barbara uit elkaar zijn al jammer. Dat was wel een leuke famillie...
[..]
word wel lollig danquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:28 schreef MissJ het volgende:
wat denken jullie?
Ik denk dat Het Spectrum het op de voorpagina zet:quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:34 schreef MissJ het volgende:
Oh NOESSS!
Danny heeft het uitgemaakt met Ronja!
Dat wordt dus weer minstens 3 weken lang een jankende Ronja aanzien
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:38 schreef Atori het volgende:
[..]
Ik denk dat Het Spectrum het op de voorpagina zet:
Oproep voor de inwoners van Meerdijk: Zandzakken voor de deur! Ronja H. gedumpt, kans op hoog water!
Belachelijk dat iemand van haar leeftijd (27, 28?) nog thuis woont.... Nou ja aan het jankgedrag te zien...quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:00 schreef vencodark het volgende:
En Ronja is natuurlijk een belachelijk doos dat ze wil samenwonen met Danny na zo'n korte tijd. Btw, heeft zij geen eigen kamer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |