abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 juni 2009 @ 22:15:06 #76
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_69843389
saaie aflevering vandaag.
Conformists will be cast away by the tide of history
  maandag 8 juni 2009 @ 23:59:33 #77
98700 cygnusx
Manisch Positief
pi_69848295
quote:
Op maandag 8 juni 2009 04:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Het is allemaal veel te rommelig en chaotisch en daardoor onrealistisch. Bepaalde mensen zoals Barbara bijvoorbeeld? Wat doen die nu op een gemiddelde dag nadat ze is opgestaan tot ze gaat slapen?

Bovendien nogmaals die eeuwige horeca moet wat worden teruggedrongen, deze personages moeten (volgens mij) weer in huizen gaan wonen:
Horeca e.d. is echt wel veel ja, we hebben de rozenboom waar 3 personages werken en 2 ook nog wonen. De koning waar 2 a 3 werken & 1 woont en Tuluma waar dan nog een paar wonen ondanks dat dat iets logischer is.

Ik snap aan de andere kant dan wel weer dat het moeilijk is om iemand te laten zien die in dienst is ergens, omdat dan de rest van de personages van dat bedrijf (baas, collega's) ook acteurs moeten zijn en actieve spelers worden.
quote:
-Laura en Sil, die wonen nu dus kennelijk in een hotel
-Jef, een man van de middelbare leeftijd die verschillende grote huizen heeft gehad woont nu ergens op een zoldertje boven De Koning (die je trouwens nooit ziet)
Ik vind het sinds dag 1 dat Jef en Barbara uit elkaar zijn al jammer. Dat was wel een leuke famillie...
quote:
-Jack, geen idee waarom iemand zoals hij het prefereert om in een hotel te wonen, zo iemand kan veel beter een luxe apartement hebben met een uitzicht op de Meerdijkse skyline.
-Nick, dit is een mooi voorbeeld, hij is weg bij Ludo, in voorgaande seizoen zou hij nu een eigen apartement (niet in die eeuwige rozeboom) hebben en die zou de kijker ook te zien krijgen.

Zoiets als Scala daarentegen is prima, een soort huis voor vrienden onder elkaar, dat is er altijd al geweest (Huize Alberts in seizoen 1; Huize Koossie (seizoen 2-5); Hotel Dendermonde (5-9) en daarna Scala/Teluma.

En zo moeilijk is het toch niet om een eenvoudig decor te maken, vroeger waren er veel meer decors, misschien minder overdreven perfect, maar het was wel realistischer.
Dat zovelen voor lange tijd in hotels wonen is ook erg onrealistisch, waarom zou je...
Jesus loves you, the rest of us think you`re an idiot.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 00:52:07 #78
32015 suus21
Andre rocks!
pi_69849446
ronja moet echt het graf in...
fijn!
pi_69865689
Zal blij zijn als Noud is opgerot. Die heb ik nog nooit een toevoeging gevonden. Ergerde me kapot vooral in het begin. Hij praatte als een neger.
pi_69873055
Lieke van Lexmond en Mark van Eeuwen zijn uit elkaar. Ze bevestigen het nieuwtje vanavond.

Lieke en Mark spelen samen in GTST, ze woonden nog niet samen. Een aantal weken geleden besloten de 2 allebij hun eigen weg te gaan. Volgens collega's van GTST is er geen ruzie in het spel.

Lieke en Mark waren een jaar samen.
pi_69874185
Oh GTST gaat terug in de tijd, waar niet meer met geld wordt betaald, maar ruilhandel plaats vind.

Een paar broodje, in ruil voor een kappersbeurt
pi_69874850
God dat gelul van Ronja en Danny over films
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_69875013
Oehhh ik voel 'm aankomen: Ludo Lies
wat denken jullie?
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_69876616
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 20:23 schreef Canisfire het volgende:
God dat gelul van Ronja en Danny over films
dat gelul van Ronja en Danny in het algemeen
  dinsdag 9 juni 2009 @ 21:25:13 #85
123170 alors
zlata1234
pi_69877082
Waar is huisnicht Carlo gebleven? Hoogtepuntje van de serie was dat... Nu is het zo stil in Charlie's

Dus.... Danny straks werkloos, oh nee die runt Noudbouwt gewoon in z'n eentje, appeltje eitje. Hij kan leuk klussen en dus kun je meteen grote bouwklussen in je eentje doen. Ik speel met de gedachte om ook een klusbedrijf te beginnen, gouden handel moet dat zijn.
Dan nog even een advertentie op marktplaats zetten om me aan te bieden om echtgenoot te spelen tijdens zakendiners. Zonder verdere fysieke contacten uiteraard. En voor een ton minimaal per keer, vanzelfsprekend.

Ik ga rijk worden!

know'm sayin?
word? word.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 23:19:52 #86
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_69881560
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 20:28 schreef MissJ het volgende:
wat denken jullie?
Ludo word de nieuwe obsessie voor Lies. Weer een obsessief wijf achter Ludo aan.
When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
pi_69881637
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 23:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Ludo word de nieuwe obsessie voor Lies. Weer een obsessief wijf achter Ludo aan.
Tijd dat het omdraait.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 23:31:42 #88
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69882007
quote:
wat denken jullie?
Het was gezellig genoeg ja.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  woensdag 10 juni 2009 @ 06:13:59 #89
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_69886284
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 21:25 schreef alors het volgende:
Dus.... Danny straks werkloos, oh nee die runt Noudbouwt gewoon in z'n eentje, appeltje eitje. Hij kan leuk klussen en dus kun je meteen grote bouwklussen in je eentje doen. Ik speel met de gedachte om ook een klusbedrijf te beginnen, gouden handel moet dat zijn.
Natuurlijk, zeker en vast! Als je wel eens een gat hebt geboord en een laminaatvloer gelegd, dan is het een fluitje van een cent om ook waterleidingen te buigen en aan te leggen, elektriciteitsdraad te trekken door sleuven die je moet frezen, en binnenmuren te storten.

En dat allemaal zonder eerste monteursdiploma, of een gekwalificeerde monteur die alles moet aftekenen, voor de boeken en de opzichter. Gewoon zelf doen, en lekker binnenlopen met je VMBO Groen(tje).
  woensdag 10 juni 2009 @ 10:17:00 #90
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_69889378
Wat "jammer" dat Lieke en Mark uit elkaar zijn, vond ze wel leuk samen!!

Maar om even on-topic te blijven...
Ik denk ook wel dat Ludo en Lies een romance krijgen... Nina zal dan wel pissig worden.. alleen gaat stampvoeten niet echt.. dus ze zal wel de banden van haar rolstoel lek prikken als protest..
Janine wordt jaloers , Ludo vindt dat wel fijn.. want ze is en blijft zijn grote liefde... Ludo en Janine komen uiteindelijk weer bij elkaar... Lies is niet blij... en Nina geneest op wonderbaarlijke wijze van blijheid, kan weer lopen en trapt Lies hoogstpersoonlijk de deur uit .
pi_69893755
quote:
Op maandag 8 juni 2009 23:59 schreef cygnusx het volgende:
Ik vind het sinds dag 1 dat Jef en Barbara uit elkaar zijn al jammer. Dat was wel een leuke famillie...
[..]
Dit is het enige punt waar ik het niet mee eens ben, Jef was daar echt een pantoffelheld die rond werd gecommandeerd door die afgrijselijke Barbara die altijd vond dat ze goed zat en Jef fout.

Jef was (net als Robert) een man die initiatief namen, waar tegenop gekeken werd, die een duidelijke mening had, principes en een doel in het leven. Onder Karin en Silvia kwam dit prima tot uiting, daarna werd het een soort Martijn Huygens, hopelijk komt ie nooit meer onder Barbara's terreur-gezeik te staan

Barbara, met haar semi-perfecte-opgeruimde gedrag
Een heer met stijl
  woensdag 10 juni 2009 @ 14:29:28 #92
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_69898127
Wat acteerde Janine lekker
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 10 juni 2009 @ 14:45:02 #93
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_69898636
quote:
wat denken jullie?
word wel lollig dan
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
pi_69911045
Jezus wat een reclame voor de sim3
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_69911258
Oh NOESSS!
Danny heeft het uitgemaakt met Ronja!

Dat wordt dus weer minstens 3 weken lang een jankende Ronja aanzien
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
pi_69911526
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 20:34 schreef MissJ het volgende:
Oh NOESSS!
Danny heeft het uitgemaakt met Ronja!

Dat wordt dus weer minstens 3 weken lang een jankende Ronja aanzien
Ik denk dat Het Spectrum het op de voorpagina zet:

Oproep voor de inwoners van Meerdijk: Zandzakken voor de deur! Ronja H. gedumpt, kans op hoog water!
pi_69911954
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 20:30 schreef Canisfire het volgende:
Jezus wat een reclame voor de sim3
Heel subtiel wel!
pi_69912498
Beetje jammer dat het zo makkelijk is hoe er omgegaan wordt met dat Noudbout. Belachelijk zelfs.

En Ronja is natuurlijk een belachelijk doos dat ze wil samenwonen met Danny na zo'n korte tijd. Btw, heeft zij geen eigen kamer? Heeft het huis van de Huygens alleen maar een huiskamer ofzo? Jezus wat een dom gedoe. Ik ben bijna weer tot het punt dat ik stop met kijken. Het beviel me een paar jaar terug ook prima.
pi_69913565
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 20:38 schreef Atori het volgende:

[..]

Ik denk dat Het Spectrum het op de voorpagina zet:

Oproep voor de inwoners van Meerdijk: Zandzakken voor de deur! Ronja H. gedumpt, kans op hoog water!
pi_69914238
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 21:00 schreef vencodark het volgende:
En Ronja is natuurlijk een belachelijk doos dat ze wil samenwonen met Danny na zo'n korte tijd. Btw, heeft zij geen eigen kamer?
Belachelijk dat iemand van haar leeftijd (27, 28?) nog thuis woont.... Nou ja aan het jankgedrag te zien...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')