DramaQueenquote:
Ja een Queen, zoals ik, maar dan anders.quote:
wat is nou weer een flexwet?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:12 schreef tulpie123 het volgende:
Goed nieuws, Lorena zit bijna 3 jaar in de serie wat inhoudt dat zij net als Noud met de Flexwet krijgt te maken, dat betekent dat La Gonzalez drie maanden mag vertrekken![]()
![]()
Charmed_Angel kan je onderschrift niet wegquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat is nou weer een flexwet?
(sorry ben geloof ik niet helemaal bij de tijd)
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:12 schreef tulpie123 het volgende:
Goed nieuws, Lorena zit bijna 3 jaar in de serie wat inhoudt dat zij net als Noud met de Flexwet krijgt te maken, dat betekent dat La Gonzalez drie maanden mag vertrekken![]()
![]()
Ik ben geen lesbo dus ze mag weg.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:22 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Je moet wel homo zijn wil je Lorena weg willen hebben.
Dat poephoofd staat me niet aan, doe mij maar Sjors (L)quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:22 schreef Canisfire het volgende:
[..]
ik vind het maar n ordinair (kamp)wijf om te zien, en mooie volle lippen heeft ze ook nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:22 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:53 schreef Frey het volgende:
Ik hoop dat Nick Maxime vermoordt.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:45 schreef Canisfire het volgende:
Ik ga ook nog maar wat azijn pissen.
De acteurs zijn niet zo zeer het probleem de rollen hebben ook wel potentie.
Het is wat de schrijvers er mee doen wat het probleem is.
Ronja kwam bijvoorbeeld tof binnen. Bing moest echt kruipen voor der nu is het een jankend mormel.
Danny mysterieuze schrijver nu een debiel.
Charlie was in de tijd dat ze nog door Aukje werd gespeeld mijn favoriet nu denk ik steeds wanneer tief je nou eens op.
Nick Laura en Jeff zit gigantisch veel potentie in maar worden of verkeerd gebruikt of helemaal niet.
Lorena ook zo een kwam als femfatale is nu niets meer dan een mooi gezichtje om naar te kijken.
Dex, Ludo, Janine , Jack zit zoveel meer in dan wat er nu uitkomt.
Dex zou de Junior van gtst kunnen zijn. Maar meer dan af en toe wat streekjes komt er niet uit.
Dat Ludo Geweldig kan zijn heeft hij in het verleden vaak genoeg bewezen nu is het alleen maar een natte krant die luistert naar zijn prinsesje en die lelijke hoeren zus van hem.
Jack Janine zijn heel heeeeeeeeeel af en toe geniaal met opmerkingen en beslissingen te vaak is het gezeur.
Ontsla de script schrijvers alstublieft. Geef iedereen weer een normale baan.
de enige die de laatste tijd bijna altijd echt aan het werk is dat is Jef.
Pff, helemaal niet. Charlie vindt haar zo aardiger en Nick wordt kwader. Heeft verder weinig met Valentijn te maken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:42 schreef kissaa het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ze probeert nu Valentijn in te palmen![]()
Laura mag wat mij betreft ook wieberen.
Janine en Ludo
Mooie verhaallijnen zijn dat ja, jammer dat je zoiets nu niet meer ziet. Is het de serie niet meer naar denk ik, helaas..quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Een van de meest duistere verhaallijnen uit gtst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |