Alsof 't niks kost.quote:
Zo komt er natuurlijk nooit een fatsoenlijke discussiequote:
Om Eva een plezier te doen, die is zo al uren bezig.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zit je nou cross-fora te quoten. Op de zaterdagavond
.
Ik heb mijn best gedaan het laatste half uur, moet even uitrustenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zo komt er natuurlijk nooit een fatsoenlijke discussie.
Ah dat valt reuze mee, ben al paar keer even weg geweest hoorquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Om Eva een plezier te doen, die is zo al uren bezig.
ik vind het ook wel geinig * ondertussen van mn boswandeling slurpend*quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Om Eva een plezier te doen, die is zo al uren bezig.
Ovâhbosch leg in Mariahoefuhquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:16 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat heette vroeger Overbosch toch, daar kwam ik toen ik klein was met mijn moeder wel is
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:43 schreef Coos het volgende:
Nu op sbs belgen die rauw geitenvlees moeten eten
tnx Coosquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:43 schreef Coos het volgende:
Ik heb geen zin in mijn TV dus die blijft uitquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:43 schreef Coos het volgende:
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:49 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in mijn TV dus die blijft uit
Ja en kan je maag dat wel aan?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ikke wel, dat is nog eens 'bunkeren' daar in Afrika
Vandaar dat mijn maag dan omdraait nee zonder dolle ik kan dat wel aan.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zit niet in de maag maar tussen de oren
Tja, ander cultuurtje daar. Die hebben niks om de geit eerst te verdoven voordat ze die slachten en opvreten.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:58 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Vandaar dat mijn maag dan omdraait nee zonder dolle ik kan dat wel aan.
Alleen moet geen mensen pijn worden gedaan en trouwens ook geen dieren dat vind ik nog veel erger
Ja maar hij was toch zeker wel in ene keer dood mag ik hopenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tja, ander cultuurtje daar. Die hebben niks om de geit eerst te verdoven voordat ze die slachten en opvreten.
Gaat wel snel hoor.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:03 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja maar hij was toch zeker wel in ene keer dood mag ik hopen
Dat is maar goed ook.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gaat wel snel hoor.
Hier in het 'ontwikkelde' westen is niet meer zichtbaar hoe ONS consumptievlees wordt voorbereid![]()
En in die tijd hoorde je ook nog wel eens: "Waarom ben je veeboer?" "Omdat ik zo graag bezig ben met dieren"quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:12 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook.
Ik weet nog vroeger ging ik op zomerkamp op een boerderij en daar mocht je dan al die beesten knuffelen en al.
Totdat er ineens een grote veevrachtwagen kwam en toen werden die varkens zwaar mishandeld met een shockapparaat en gingen die varkens krijsen.
Toen ben ik wel zo overstuur geraakt en boos geworden van wat er met die beesten gebeurden.
Ik heb daar een waar trauma toen aan overgehouden
Het ergste van alles dat ze ons dus juist kennis lieten maken met die beesten.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En in die tijd hoorde je ook nog wel eens: "Waarom ben je veeboer?" "Omdat ik zo graag bezig ben met dieren"
met drankiequote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:26 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Mijn plannen zijn lekker zo zitten en een beetje FOK!ken
Lang, lang geleden nam mijn vader mij en mijn broertje en zusje eens mee naar de veemarkt in Den Bosch om eens te kijken naar het 'handjeklap' van de boeren. Prachtig. Maar toen het afgelopen was moest het verhandelde vee de vrachtwagen in. Wij stonden te kijken bij de varkens: Houten knuppels op de koppen en stroomstootwapensquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:22 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Het ergste van alles dat ze ons dus juist kennis lieten maken met die beesten.
Eerst vond ik het stinken en had er niet zoveel mee totdat zij hun mij de liefde voor zo'n beest leerden kennen.
Het was echt zo gemeen
Maar daar maak je mij niet gek meequote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:26 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Mijn plannen zijn lekker zo zitten en een beetje FOK!ken
que?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:29 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat er weer om foto's wordt gevraagd
Cin cinquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:31 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb een lekker wijntje
Proost scat!
Precies en daar word je toch niet vrolijk van, het geschreeuw van die beesten gaat door merg en beenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Lang, lang geleden nam mijn vader mij en mijn broertje en zusje eens mee naar de veemarkt in Den Bosch om eens te kijken naar het 'handjeklap' van de boeren. Prachtig. Maar toen het afgelopen was moest het verhandelde vee de vrachtwagen in. Wij stonden te kijken bij de varkens: Houten knuppels op de koppen en stroomstootwapens
Foto's waarvan?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:29 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat er weer om foto's wordt gevraagd
Oow en het begint bij nu toch te kriebelen, zal ik de deur uitgaan of ben ik wijs en blijf hier, zodat ik morgen toch nog wat aan me dag hebquote:
Dus jij hebt ook een mooie telefoonquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ey daar kwam ik net langs met de treihn
Hihihi dat zijn nettenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb ook een paar camouflagenetten en een gelaatsnet
Nee joh gewoon crabben die zijn veel leukerquote:Op zondag 31 mei 2009 00:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
gaan we samen visjes vangen aan het strand?
gelukkigquote:Op zondag 31 mei 2009 00:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Niet dat het er toe doet, maar ook ik ben netjes
Dan wil ik jou wel eens in het water gooien, benieuwd wat daar dan aan blijft hangenquote:Op zondag 31 mei 2009 00:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Niet dat het er toe doet, maar ook ik ben netjes
Waarom moet dat? Kun je het hier niet kwijt?quote:Op zondag 31 mei 2009 00:17 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Tuurlijk niet moet gewoon ergens anders ook nog een beetje kletsen
Asus eee pc 900a, en jij?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:58 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Wow fijn is dat hè, ik kan ook niet zonder![]()
Wat voor netbook heb je?
Ik ben bang dat ik dan "nat" gaquote:Op zondag 31 mei 2009 00:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan wil ik jou wel eens in het water gooien, benieuwd wat daar dan aan blijft hangen
Wat let je om even hier naar toe te komen, dan zakt het wel weerquote:Op zondag 31 mei 2009 00:24 schreef D. het volgende:
Ik heb een beetje spijt van mijn Mac bezoek. Beetje last van een 'Rennie' gevoel nu ;')
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ey daar kwam ik net langs met de treihn
Ja, ik zit nu in de trein van Leiden naar Utrecht die er gvd een uur over doet. En dan kan ik straks in Utrecht nog 40 minuten wachten op m'n aansluitingquote:
Ja ik had even op de site van NS gekeken. Dat wordt een latertjequote:Op zondag 31 mei 2009 00:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ik zit nu in de trein van Leiden naar Utrecht die er gvd een uur over doet. En dan kan ik straks in Utrecht nog 40 minuten wachten op m'n aansluiting
Hoi Liesje,quote:
Ik heb de goede kleurquote:Op zondag 31 mei 2009 00:38 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb een MacBook en een iPhone 3G de witte wel te verstaan
Als je lekkere jetsers hebt, dan kunnen wij dat ook wel doenquote:Op zondag 31 mei 2009 00:39 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hoi Liesje,
Misschien moeten wij maar is koffie gaan drinken zodat jij kan vertellen dat ik heus geen kloon ben
Je hebt z'n zakie erop gezetquote:Op zondag 31 mei 2009 00:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Remlof!
Ik zag net de foto's van die ronde en die andere kunstwerken
Ik zie je snel weer
Ik drink geen koffie, maar een wijntje is altijd goed.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:39 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hoi Liesje,
Misschien moeten wij maar is koffie gaan drinken zodat jij kan vertellen dat ik heus geen kloon ben
wtfquote:Op zondag 31 mei 2009 00:43 schreef liesje1979 het volgende:
Ik drink geen koffie, maar een wijntje is altijd goed.
Maar ik weet niet of het helpt hoor, APK dacht eerst dat ik een kloon was van NMNS
Ow ja, de cirkels en de fractalsquote:Op zondag 31 mei 2009 00:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Remlof!
Ik zag net de foto's van die ronde en die andere kunstwerken
Ik zie je snel weer
quote:Op zondag 31 mei 2009 00:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar ik weet niet of het helpt hoor, APK dacht eerst dat ik een kloon was van NMNS
Is dat zoquote:Op zondag 31 mei 2009 00:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waarom laat je d'r alleen dan, 't is Pinksteren, nog twee vrije dagen te gaan.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, de cirkels en de fractals
Ik mis je al, meisje
Is het een setje?quote:Op zondag 31 mei 2009 00:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Joh, je zaad is nog niet opgedroogd en je mist 'r alweer?
Geen idee wat het is, dus heb het vast nietquote:Op zondag 31 mei 2009 00:47 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oh en mijn MacBook is ook zwart
Heb jij trouwens al Twinkler (alleen voor iPhone gebruikers)
Ja!quote:Op zondag 31 mei 2009 00:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is dat zoDaar heb ik nooit iets van meegekregen. Wél weet ik nog dat ik in het begin zo ongeveer de enige was die je voor waar en echt aannam.
Ow.... ik ga wel mijn neus achterna....quote:Op zondag 31 mei 2009 00:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nogal ja.....dat ruik je twee subfora verderop al
Die jaquote:Op zondag 31 mei 2009 00:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik mis je al, meisje
quote:Op zondag 31 mei 2009 00:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die ja
En ik mis jou ook alweer, en ik vind het zo kut dat jij nog helemaal met de trein moet
Dat is mijn schuld, ik zou mee naar Arnhem maar had zo geen zin om nog 2,5 uur in de trein te zitten vannachtquote:Op zondag 31 mei 2009 00:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom laat je d'r alleen dan, 't is Pinksteren, nog twee vrije dagen te gaan.
Het is dan ook een wereldmeidquote:Op zondag 31 mei 2009 00:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nogal ja.....dat ruik je twee subfora verderop al
quote:Op zondag 31 mei 2009 00:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik mis je al, meisje
en hoe zit dat met mij dan, denk je dat ik ook een kloon ben.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is dat zoDaar heb ik nooit iets van meegekregen. Wél weet ik nog dat ik in het begin zo ongeveer de enige was die je voor waar en echt aannam.
Ik baal nu ook dat ik niet met de auto ben gekomenquote:Op zondag 31 mei 2009 00:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is mijn schuld, ik zou mee naar Arnhem maar had zo geen zin om nog 2,5 uur in de trein te zitten vannacht
wil je iets van een link hebben, dat is hartstikke leuk.quote:
Ahhh dat meen je niet, en wat ga je morgen doen dan?quote:Op zondag 31 mei 2009 00:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is mijn schuld, ik zou mee naar Arnhem maar had zo geen zin om nog 2,5 uur in de trein te zitten vannacht
Ik denk NIET dat je een kloon bent, je bent gewoon een wijf, dus dol op wat aandachtquote:Op zondag 31 mei 2009 00:54 schreef evaxsis het volgende:
[..]
en hoe zit dat met mij dan, denk je dat ik ook een kloon ben.
of mag ik je aan mij zijde toewenden
Dat klinkt mij iets te engquote:Op zondag 31 mei 2009 00:56 schreef evaxsis het volgende:
[..]
wil je iets van een link hebben, dat is hartstikke leuk.
alleen iphone gebruikers die elkaar kunnen opsporen
Jezus Liesje.....dan neem je morgenvroeg de eerste trein maar hoor. Ben je nu helemaal van lotjequote:Op zondag 31 mei 2009 00:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En als het bier op is heb je nog wijnquote:Op zondag 31 mei 2009 00:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik baal nu ook dat ik niet met de auto ben gekomen
Gelukkig kan ik nu bier drinken
Proost dat die je wel mag smakenquote:Op zondag 31 mei 2009 00:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik baal nu ook dat ik niet met de auto ben gekomen
Gelukkig kan ik nu bier drinken
En van dat soort relaties smul ikquote:Op zondag 31 mei 2009 00:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk NIET dat je een kloon bent, je bent gewoon een wijf, dus dol op wat aandacht
Maar het interesseert mij ook niet zo eigenlijk. Als je aardig bent, doe ik aardig terug, doe je gemeend rot, doe ik rot terug
Ik heb werkelijk nog geen idee wat ik morgen ga doen. Ik heb een beetje last van pms en vooralsnog laat ik het helemaal vrij wat ik ga doen. Misschien ga ik wel een dagje naar Arnhem, misschien ga ik de hele dag in de tuin hangen, misschien ga ik met mijn huiswerk bezig waar ik achter mee loop.....ik zie welquote:Op zondag 31 mei 2009 00:57 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ahhh dat meen je niet, en wat ga je morgen doen dan?
Wij gezellig ergens op een terras wijntjes drinken soms
quote:
ik kan met je mee praten, ik heb ook zwaar last van pmsquote:Op zondag 31 mei 2009 01:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk nog geen idee wat ik morgen ga doen. Ik heb een beetje last van pms en vooralsnog laat ik het helemaal vrij wat ik ga doen. Misschien ga ik wel een dagje naar Arnhem, misschien ga ik de hele dag in de tuin hangen, misschien ga ik met mijn huiswerk bezig waar ik achter mee loop.....ik zie wel
Nee ik heb ze niet gezien. Doe eens een linkie.quote:Op zondag 31 mei 2009 01:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Awwwwwww Coos!!!![]()
Heb je de foto van mijn gras gezien?Er staan al sprietjes!!
Dus augustus moet lukken
Hoe is gaat het met je? En hoe is het met Martin?
Misschien fiets ik binnenkort wel weer eens jou kant op als het mag.![]()
Het is alleen wel een stuk verder fietsen nou
Ban is handmatig, dus grote kans dat ie er pas vanaf gaat als er morgen een admin wakker isquote:Op zondag 31 mei 2009 01:22 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze gelijk komt posten, dat geeft meer bijt aan de brouwerij
Dat is dan wel weer jammer, ik mag haar wel zulk ongezouten mening kan ik goed waarderenquote:Op zondag 31 mei 2009 01:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ban is handmatig, dus grote kans dat ie er pas vanaf gaat als er morgen een admin wakker is
quote:Op zondag 31 mei 2009 01:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee ik heb ze niet gezien. Doe eens een linkie.
Ik heb stranddagen Lies.Op gristelijke dagen mag ik niet werken.
![]()
Martin al de hele week niet gezien. Ze zijn maandag bij hem begonnen. Misschien heeft ie het wel niet overleefd.![]()
Ik hoor wel wanneer je deze kant op fietst. Neem "die nieuwe" ook maar mee.
Moeten we dat van te voren vastleggen? Zo van: dan en dan, zo en zo laat? Of zullen we gewoon doen van heej hoi, zullen we zo daar en daar een wijntje drinken?quote:Op zondag 31 mei 2009 01:12 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik kan met je mee praten, ik heb ook zwaar last van pms![]()
prik jij maar een datum en tijd (hoef niet lang te zijn als je daar geen zin in hebt natuurlijk) en dan doen wij fijn een wijntje drinken
Ik bedoelde met "die nieuwe" evaxsis. Komt dat kind ook eens buiten de stad.quote:Op zondag 31 mei 2009 01:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Alsjeblieft: [TBO SC #43] In de val gelokt
Echt he? Er staat inmiddels al weer meer dan vanmorgen, het schiet opeens overal de grond uit.
Maar ik ga nog een pak halen, de hoosbuien van maandagnacht hebben de zaadverdeling geen goed gedaan.die ligt aan het zuurstof.
Ik had "die nieuwe" net aan de telefoon en het lijkt hem ook leuk!![]()
Ja! Jij bent volop aan het genieten natuurlijk! Is het alweer druk op het strand?
quote:Op zondag 31 mei 2009 01:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik bedoelde met "die nieuwe" evaxsis. Komt dat kind ook eens buiten de stad.![]()
Nu ga ik eerst douchen en draaien![]()
Waarom gras zien groeien?quote:Op zondag 31 mei 2009 01:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Awwwwwww Coos!!!![]()
Heb je de foto van mijn gras gezien?Er staan al sprietjes!!
Dus augustus moet lukken
Hoe is gaat het met je? En hoe is het met Martin?
Misschien fiets ik binnenkort wel weer eens jou kant op als het mag.![]()
Het is alleen wel een stuk verder fietsen nou
Dat heb ik heel graag gedaan LSquote:Op zondag 31 mei 2009 01:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Eva, sjenk joe ferrie muts voor het helpen met mijn PC he? Is bijna helemaal goed gegaan
quote:Op zondag 31 mei 2009 01:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waarom gras zien groeien?
Als je een livestream hebt van Big Sister.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben moeiijk buiten de stad te krijgenquote:Op zondag 31 mei 2009 01:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik bedoelde met "die nieuwe" evaxsis. Komt dat kind ook eens buiten de stad.![]()
Nu ga ik eerst douchen en draaien![]()
Nee hoor alle ''mods'' waren ineens verdwenen en ik kreeg geen antwoord, dus dan maar evenquote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 01:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wanneer komt Fann eigenlijk weer vrij? Die 48 uur zijn toch al passé?
Wat?! Ja je gaat maar gewoon mee hoor, naar Coos!quote:Op zondag 31 mei 2009 01:57 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ben moeiijk buiten de stad te krijgen![]()
douche ze
quote:Op zondag 31 mei 2009 01:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Nee hoor alle ''mods'' waren ineens verdwenen en ik kreeg geen antwoord, dus dan maar even
met mijn oude account, mijn ban zit er inderdaad op....
vond je de foto's leuk die ik van Opa Koos gestuurd had uit BB2
waarom heb je er maar één gepost?
zal ik die andere er nog neer zetten of vond je die niet leuk?
nee jammer genoeg niet ik schommel tussen de 62 en 65 kg inquote:Op zondag 31 mei 2009 01:56 schreef liesje1979 het volgende:
Nou Eva, je hoort het, we gaan samen naar Coos, en Coos is![]()
heeft ie je al gevraagd of je onder de 60 kilo weegt?![]()
Hey Fann leuk je weet te zienquote:Op zondag 31 mei 2009 01:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Nee hoor alle ''mods'' waren ineens verdwenen en ik kreeg geen antwoord, dus dan maar even
Ja natuurlijk wel noodgedwongen doe ik alles!quote:Op zondag 31 mei 2009 01:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat?! Ja je gaat maar gewoon mee hoor, naar Coos!
Een parenclub met een livestream genaamd Big Sister.quote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 02:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat je even een mailtje moet sturen, of heb je dat al gedaan? Het gaat niet automatisch eraf en ik weet 1 mod die nu in de trein zit en het niet voor je kan doen.
Maar welkom terug Fan!En je oude account
Dank je skattiequote:Op zondag 31 mei 2009 02:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
jij nog gefeliciteerd met ''je weet wel !''
kijk uit ik kreeg een ban voor minder......quote:Op zondag 31 mei 2009 02:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een parenclub met een livestream genaamd Big Sister.
Eerst gratis registreren.( adult content)
http://www.myfreepaysite.com/
En dan is dit gratis.
http://www.myfreepaysite.com/members/tvstreams/
[ afbeelding ]
Dit zijn dan nog gekuiste foto's/caps.quote:Op zondag 31 mei 2009 02:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
kijk uit ik kreeg een ban voor minder......
quote:Op zondag 31 mei 2009 02:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik heb mail gestuurd
Pietje Pm gestuurd
niks nakkes nadaa........ tis een complot
Wie of wat is rex?quote:Op zondag 31 mei 2009 02:01 schreef evaxsis het volgende:
[..]
nee jammer genoeg niet ik schommel tussen de 62 en 65 kg in
en dat lijkt me leuk wanneer en hoe spreken we af?
belangrijkste van alles mag Rex mee?
Heb je het nu tegen mij?quote:Op zondag 31 mei 2009 02:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
gelukkig hebben jullie wel een hele fijne vrijdagavond gehad![]()
voordat de mijne nog even verneukt was...... maar ach....... maakt het uit
julie hebben gelukkig gelachen![]()
![]()
![]()
Ik kan sowieso elke avond en Rex is mijn schatje van hondje die ik het liefst bij me heb.quote:Op zondag 31 mei 2009 02:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wie of wat is rex?![]()
Eh...dan moet ik het regelen zeker? Want daar ben ik zo goed in.
Zijn er dagen dat je wekelijks absoluut niet kan?
En we kunnen alleen als het geen strandweer is, en de avonden
ik heb je hele berichten reeks gevolgd, naar het strand, tranen gelachen enzo.......quote:
Ik vond het verschrikkelijk k*t voor je en zeker niet verdiendquote:Op zondag 31 mei 2009 02:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik heb je hele berichten reeks gevolgd, naar het strand, tranen gelachen enzo.......
dus het was toch leuk![]()
![]()
![]()
![]()
alléén ik zat hier vrijdag avond zielig en alléén zonder knopjes![]()
of vond je dat niet een béétje zielig voor me?
Zo je bent er weer, dat waren 2 lange dagen, ik heb ze afgeteld.,quote:Op zondag 31 mei 2009 01:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik heb me er door heen gesleept......quote:Op zondag 31 mei 2009 02:28 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik vond het verschrikkelijk k*t voor je en zeker niet verdiend
oké...... ik vond ze ook wel schattig Opa Koosquote:Op zondag 31 mei 2009 02:28 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zo je bent er weer, dat waren 2 lange dagen, ik heb ze afgeteld.![]()
Was even een blokje om, lekker weer buiten.
Hartstikke bedankt fan, ze staan er alle drie, heel leuk.
en wat denk jij, ben ik een kloon?quote:Op zondag 31 mei 2009 02:29 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik heb me er door heen gesleept......
Jawel, alleen daar ga ik niet overquote:Op zondag 31 mei 2009 02:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik heb je hele berichten reeks gevolgd, naar het strand, tranen gelachen enzo.......
dus het was toch leuk![]()
![]()
![]()
![]()
alléén ik zat hier vrijdag avond zielig en alléén zonder knopjes![]()
of vond je dat niet een béétje zielig voor me?
quote:
en zo hoor het ook Liesjequote:Op zondag 31 mei 2009 02:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jawel, alleen daar ga ik niet over
Ik zal je eerlijk vertellen dat ik pas nog een note heb gehad van remlof omdat ik zat te baggeren in een fb topic.
Dat hij mod is boeit me niet zo en wat hij daarvoor moet doen ook niet, Dat is zijn ding.
Dat tranen gelachen nummer is tofik poste het voor Manu vanwege "het licht uitgedaan" maar het hangt nu nog steeds in mijn hoofd
dag mijn scattie, ik heb de regiosoap op uitzendinggemist ontdekt en dat is zo leuk heb net alle afleveringen van nachtegaal en zonen gekeken speelt zich af met uterechtse (ja zo zeggen hun dat) af. en heel erg heb net adl. 1 gekeken van het wassende water, van vroeger had het al een keer gezien maar blijft ook mooi.quote:Op zondag 31 mei 2009 02:34 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hey mijn lieve Heksje, waar was je al die tijd?
Ohw dat van rex moet je maar even met Coos overleggen danquote:Op zondag 31 mei 2009 02:25 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik kan sowieso elke avond en Rex is mijn schatje van hondje die ik het liefst bij me heb.
Tuurlijk kan die ook thuis blijven of bij mijn moeder logeren maar hij is gewoon het liefst bij mij.![]()
Als ik het zo hoor mag geen strandweer zijn, dan is het zeker wel over een week want we blijven mooi weer houden.![]()
En weet je al hoe we er naar toe gaan, de volgende vraag is waar naar toe?
Ben je daar al is geweest?
Ik heb ze beide nog niet gezien, dus nog steeds op geen van beidequote:Op zondag 31 mei 2009 02:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik heb geen flauw idee.....
maakt me eigenlijk ook geen flikker uit
![]()
Ben je ''op'' Gert of ''op'' APK ?
of allebei ?
Heb je misschien een leuk linkje voor mij *zij die haar bezemsteel heeft laten jatten*quote:Op zondag 31 mei 2009 02:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dag mijn scattie, ik heb de regiosoap op uitzendinggemist ontdekt en dat is zo leuk heb net alle afleveringen van nachtegaal en zonen gekeken speelt zich af met uterechtse (ja zo zeggen hun dat) af. en heel erg heb net adl. 1 gekeken van het wassende water, van vroeger had het al een keer gezien maar blijft ook mooi.
Ik heb ze ook nooit ''gezien'' wel Gert gifjesquote:Op zondag 31 mei 2009 02:40 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb ze beide nog niet gezien, dus nog steeds op geen van beide![]()
mag dat ook? en heb je misschien anders nog meer smaken in huis?
Zeg jij maar hoe je wilt afspreken.quote:Op zondag 31 mei 2009 02:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw dat van rex moet je maar even met Coos overleggen dan
Nja met mooi weer ligt Coos op het strand, dus nee dan staan we voor een dichte deur.
De vorige keer ging ik op de fiets, de heenweg duurde heel lang omdat ik het niet kon vinden, de terugweg was denk ik een kwartiertje.
Ik woon nu denk ik 20 minuten verder dan mijn oude huis. Fietsen vind ik prima, maar wat wil jij?
Ik weet niet of Coos wil dat ik vertel waar hij woont enzo, dus dat laat ik aan hem.
Ja! En het is super gezellig bij Coos, Coos is lief! En hij is een prima gastheer, en kan heel leuk vertellen.
op uitzendinggemist.nl daar staat nachtegaal e zonen eerste afl. je moet er ff inkomen maar leuk echt ben helemaal verslaafd heb ze allemaal gezien en maandag gaat het verder dus die staan nog niet op uitzendinggemist het is van de kro.quote:Op zondag 31 mei 2009 02:42 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Heb je misschien een leuk linkje voor mij *zij die haar bezemsteel heeft laten jatten*
quote:Op zondag 31 mei 2009 02:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ik heb ze ook nooit ''gezien'' wel Gert gifjes![]()
[ afbeelding ]
hij danst wel cool![]()
toch?
Fann kom teruggggggggggggggquote:Op zondag 31 mei 2009 02:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Fuck ik zit in een ''Bunker'' topic
![]()
ik hoor hier helemaal niet![]()
doei.......
Jah en hij klets ook lekkerquote:Op zondag 31 mei 2009 02:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ik heb ze ook nooit ''gezien'' wel Gert gifjes![]()
[ afbeelding ]
hij danst wel cool![]()
toch?
Joh, blijf toch lekker gewoon.quote:Op zondag 31 mei 2009 02:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Fuck ik zit in een ''Bunker'' topic
![]()
ik hoor hier helemaal niet![]()
doei.......
moet je hem goed vasthouden dan???quote:Op zondag 31 mei 2009 02:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zo, en nu eis ik dat m'n PC er niet weer afvliegt
ok ik denk dat het nu meer gaat lukken misschien morgenquote:Op zondag 31 mei 2009 02:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
op uitzendinggemist.nl daar staat nachtegaal e zonen eerste afl. je moet er ff inkomen maar leuk echt ben helemaal verslaafd heb ze allemaal gezien en maandag gaat het verder dus die staan nog niet op uitzendinggemist het is van de kro.
wil ook graag van jonge leu en oale grood kijken maar kan niet vinden of ze die ook uitzenden zijn aan hun 3e seizoen begonnen is met herman finkers en ondertiteling anders versta ik er niks van. echt nachtegaal en zonen is een aanrader.
Ja en ook aangifte gedaan he, had hem met drie kettingen aan de lantaarnpaal vast gebonden. zat ook nog alarm op, maar denk eerder dat die heks van de hoek hem geleend heeft daar een crash ergens in de lucht mee heeft gemaakt en ja dan niet stuk terug durven brengen, maar ik heb al 1 van mijn beroemde (of ze werken hou ik in het midden beroepsgeheim) vloeken naar haar toegestuurd.quote:Op zondag 31 mei 2009 02:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En dat zegt een toverheks, die haar bezemsteel laat afjatten?!?!![]()
ja en jij vind dat ook wel leuk denk ik is echt lachen wel niet goed geacteerd maar na mate de afl. vorderen worden ze steeds beter en gewoon leuk verhaal van gezin met 3 zoons, de oudste is jurist, de middelste homo en ook bouwvakker en de jongste speelt bij fc utrecht leuk alles in elkaar gezet.quote:Op zondag 31 mei 2009 02:54 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ok ik denk dat het nu meer gaat lukken misschien morgen
Ik hoop met jequote:Op zondag 31 mei 2009 02:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zo, en nu eis ik dat m'n PC er niet weer afvliegt
Swiet driemsquote:Op zondag 31 mei 2009 02:58 schreef Toverheks het volgende:
maar ik ben er vandoor ik vlieg nu naar bed.
slaap lekker jullie straks en tot morgen
Oh maar jij weet niet te PMen dat is de clou dat ik niet weet hoequote:Op zondag 31 mei 2009 02:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja en jij vind dat ook wel leuk denk ik is echt lachen wel niet goed geacteerd maar na mate de afl. vorderen worden ze steeds beter en gewoon leuk verhaal van gezin met 3 zoons, de oudste is jurist, de middelste homo en ook bouwvakker en de jongste speelt bij fc utrecht leuk alles in elkaar gezet.
Truste liev Heksjequote:Op zondag 31 mei 2009 02:58 schreef Toverheks het volgende:
maar ik ben er vandoor ik vlieg nu naar bed.
slaap lekker jullie straks en tot morgen
quote:Op zondag 31 mei 2009 02:45 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Zeg jij maar hoe je wilt afspreken.
Wat wil je moet ik mijn telefoonnummer even aan je PMen zodat we even mondeling een afspraak kunnen maken.
Ik ben flexibel genoeg om tot een uitkomst te komen.
It's fine by mequote:Op zondag 31 mei 2009 03:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kom er nog wel op terug met je, eerst Coos maar even mailen wat de bedoeling is enzo
Tegen die tijd pm ik je wel voor je nummer, anders moet ik het weer terugzoeken enzo
Komt goed
Ik had je een week extra moeten gevenquote:Op zondag 31 mei 2009 02:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik heb mail gestuurd
Pietje Pm gestuurd
niks nakkes nadaa........ tis een complot
Ben jij nu eindelijk weer thuis?quote:Op zondag 31 mei 2009 03:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had je een week extra moeten geven
Je mag pas weer posten als je unbanned bent en dat gaat niet automatisch. En ja het kan zijn dat we 's nachts niet op mail reageren, dan wacht je maar tot de volgende dag.
Ik heb vanavond iets moois gehoord op een festival. Van de band Miss Montreal.quote:Op zondag 31 mei 2009 04:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Best leuk, maar de zanger weet me qua stem niet echt te pakken.
quote:Op zondag 31 mei 2009 04:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb vanavond iets moois gehoord op een festival. Van de band Miss Montreal.
Nu ben ik geen grote fan van mainstream popmuziek, maar dit was kippenvel om het live te horen![]()
Ze vertelde van tevoren dat het gaat over een overleden vriend van haar, en ze zong het met nóg meer emotie dan in deze versie. Ik moest gewoon even een traantje laten.Zij ook trouwens.
quote:Op zondag 31 mei 2009 03:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had je een week extra moeten geven
Je mag pas weer posten als je unbanned bent en dat gaat niet automatisch. En ja het kan zijn dat we 's nachts niet op mail reageren, dan wacht je maar tot de volgende dag.
goeiemorgen ik ga ook evenquote:Op zondag 31 mei 2009 09:20 schreef Laysa het volgende:
goeduh morguh...straks in mn koekblik richting hilversum.......nu eerst ff
Zo, da's een stevig bakkie.quote:Op zondag 31 mei 2009 09:31 schreef Laysa het volgende:
ja de dark roasted en dan 2 pads...hoppa geen melk geen suiker...ff goed wakker worden.....was gisteren zomaar weg gegaan zonder dag te zeggen
neequote:Op zondag 31 mei 2009 09:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo, da's een stevig bakkie.
Was je omgevallen?
nou....ik stap zowiezo niet gauw in de trein met een auto voor de deur...ik heb ietwat een hekel aan OVquote:Op zondag 31 mei 2009 09:34 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Jeetje volgende keer misschien toch beter om toch met de auto te gaan
Ik heb lekker die chocokoffie, daar ben ik helemaal verslaafdquote:Op zondag 31 mei 2009 09:31 schreef Laysa het volgende:
ja de dark roasted en dan 2 pads...hoppa geen melk geen suiker...ff goed wakker worden.....was gisteren zomaar weg gegaan zonder dag te zeggen
OV is best relaxed, met name die ICE treinenquote:Op zondag 31 mei 2009 09:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
nou....ik stap zowiezo niet gauw in de trein met een auto voor de deur...ik heb ietwat een hekel aan OV
Ja dat kan je wel stellen,quote:Op zondag 31 mei 2009 09:32 schreef Laysa het volgende:
tis wel zoeken nu hoor....2 verschillende Sc's maar ik moest wel lachen.....ik kwam er ook niet tussen toendertijd het is een heel hecht clubje
ja maar jij stapt van je huis praktisch zo in de trein...ik moet eerst nog 20 min door heel nijmegen heen...dan heb ik er al geen zin meer in en als je dan terug gaat dan moet je natuurlijk een half uur op je bus wachten als ze nog rijden...nee niets voor mij....dan cross ik liever in mn autootjequote:Op zondag 31 mei 2009 09:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
OV is best relaxed, met name die ICE treinen
Ik ga ook niet vaak met de trein, maar ik zal wel moeten als ik ergens naar toe wil gaan.quote:Op zondag 31 mei 2009 09:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
nou....ik stap zowiezo niet gauw in de trein met een auto voor de deur...ik heb ietwat een hekel aan OV
nou....ik kwam daar heel onnozel vrolijk binnen zo van haaaaiiiiiiiii dus iedereen in mn nek kloon kloon gillenquote:Op zondag 31 mei 2009 09:39 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja dat kan je wel stellen,hoe lang kom jij daar nu al?
Maar goed het is natuurlijk wel hun goedrecht om er zo over te denken.
Klopt, moet ook zeggen dat de laatste tijd steeds vaker de auto geleend wordt omdat we dan wat flexibeler zijn en het OV gewoon kloteduur is..quote:Op zondag 31 mei 2009 09:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar jij stapt van je huis praktisch zo in de trein...ik moet eerst nog 20 min door heel nijmegen heen...dan heb ik er al geen zin meer in en als je dan terug gaat dan moet je natuurlijk een half uur op je bus wachten als ze nog rijden...nee niets voor mij....dan cross ik liever in mn autootje
ik heb een rijdend koekblik dus ook heel zuinigquote:Op zondag 31 mei 2009 09:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Klopt, moet ook zeggen dat de laatste tijd steeds vaker de auto geleend wordt omdat we dan wat flexibeler zijn en het OV gewoon kloteduur is..
Als je een kleine auto hebt is het vaak goedkoper met de auto dan met de trein (verzekering en belasting buiten beschouwing gelaten)
Die naam heb ik al eerder horen vallen, over geen zin een loboscagate en ik snapte niet wat ze bedoelen.quote:Op zondag 31 mei 2009 09:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
nou....ik kwam daar heel onnozel vrolijk binnen zo van haaaaiiiiiiiii dus iedereen in mn nek kloon kloon gillen...ik had eerst nog van huh?? toen dacht ik van fuck it....kom later wel weer eens terug...maar eerlijk is eerlijk....manu, liesje en ruud waren gelijk heel aardig....ik had ook wel alles meegelezen over lobosca en andere drain perikelen dus wist waar het vandaan kwam.....vond het stiekum ook wel lachen
nog ff dan...wat ik er van heb meegekregen waren dat mensen die van alles bij elkaar logen....oprecht medeleven kregen en toen kwamen ze erachter dat ze dus in de zeik zijn gezet...dus eigenlijk is het wantrouwen wel begrijpelijk...maar om nu al bij iemands eerste post al te roepen tis vast een kloon....of het is gewoon de sport kan ook....en niet te vergeten ze kenne elkaar al jaren...nu ben ik echt wegquote:Op zondag 31 mei 2009 09:46 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Die naam heb ik al eerder horen vallen, over geen zin een loboscagate en ik snapte niet wat ze bedoelen.
Is dat een pijnlijke zaak dan en wat heeft tie gene gedaan om zo gehaat te worden?
Dat met drain zeiden ze gister ook tegen me en wat ze daar nou mee bedoelen is mij ook raadsel![]()
Het lijkt wel een soort codetaal
quote:Op zondag 31 mei 2009 09:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
nog ff dan...wat ik er van heb meegekregen waren dat mensen die van alles bij elkaar logen....oprecht medeleven kregen en toen kwamen ze erachter dat ze dus in de zeik zijn gezet...dus eigenlijk is het wantrouwen wel begrijpelijk...maar om nu al bij iemands eerste post al te roepen tis vast een kloon....of het is gewoon de sport kan ook....en niet te vergeten ze kenne elkaar al jaren...nu ben ik echt weg
Ok veel plezier vandaagquote:Op zondag 31 mei 2009 09:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
nog ff dan...wat ik er van heb meegekregen waren dat mensen die van alles bij elkaar logen....oprecht medeleven kregen en toen kwamen ze erachter dat ze dus in de zeik zijn gezet...dus eigenlijk is het wantrouwen wel begrijpelijk...maar om nu al bij iemands eerste post al te roepen tis vast een kloon....of het is gewoon de sport kan ook....en niet te vergeten ze kenne elkaar al jaren...nu ben ik echt weg
Veel plezier vandaagquote:Op zondag 31 mei 2009 09:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Oh en denken jullie dat het dezelfde user is, en kunnen ze dat niet ergens nakijken dan.quote:Op zondag 31 mei 2009 09:51 schreef Manu82 het volgende:
Lobasca is/was een user die wat problemen had met andere users en toen uiteindelijk een permban had gekregen samen met wat andere users. Wat ze precies gedaan heeft weet ik niet, ik had er iig geen last van
Met die drain heeft betrekking op een nieuwe user die er vorig jaar plots was en moest worden opgenomen in het ziekenhuis en een drain had gekregen ofzo. Daarnaast had ze ook nog een foto van 'zichzelf' geplaatst, wat een foto bleek te zijn van een 14 jarig fotomodel die er wat volwassener uit zag.
Meestal denken we (en is het) Neo, die volgens mij de hele zooi getriggerd heeft. Hij schijnt niet helemaal goed te zijn en zich een relatie hebben ingebeeld met een andere user. Toen deze hem echter afwees, kwamen er dreigementen enzo en alles en begon hij te stalken geloof ik.quote:Op zondag 31 mei 2009 09:58 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oh en denken jullie dat dezelfde user is, en kunnen ze dat niet ergens nakijken dan.
Tja of je moet natuurlijk dat programma hebben geïnstalleerd dat je wisselende IP's hebt.
Viel ze door de mand met die foto, wat grappig dus jullie met z'n alle er op.
Kan je dat nog ergens terug lezen?
Aha dat zijn wel ernstige zaken dan, kwam hij ook op haar huisadres of was dat alleen via het internet.quote:Op zondag 31 mei 2009 10:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Meestal denken we (en is het) Neo, die volgens mij de hele zooi getriggerd heeft. Hij schijnt niet helemaal goed te zijn en zich een relatie hebben ingebeeld met een andere user. Toen deze hem echter afwees, kwamen er dreigementen enzo en alles en begon hij te stalken geloof ik.
Dat van die drain speelde eind september vorig jaar in de SC en het gaat om Mathara.
Weet ik niet, hij zat haar naam en adres meerdere malen te posten geloof ik en ook foto's van haar, maar precies weet ik het ook niet allemaal omdat ik er eigenlijk niks mee te maken hebquote:Op zondag 31 mei 2009 10:10 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Aha dat zijn wel ernstige zaken dan, kwam hij ook op haar huisadres of was dat alleen via het internet.
Daar sta je toch ook eigenlijk niet bij stil dat zo iets kan gebeuren.
En is die Wimpey denken jullie ook een kloon van hem?
Maar zij komt nu ook niet meer hier?quote:Op zondag 31 mei 2009 10:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Weet ik niet, hij zat haar naam en adres meerdere malen te posten geloof ik en ook foto's van haar, maar precies weet ik het ook niet allemaal omdat ik er eigenlijk niks mee te maken heb
Volgens mij komt ze hier nu ook meer niet meer, maar er schijnen nog allemaal haken en ogen aan dat hele gedonder te zitten, die ik dus echt niet begrijpquote:Op zondag 31 mei 2009 10:16 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Maar zij komt nu ook niet meer hier?
Terwijl een ander dat heeft veroorzaakt begrijp ik dat nou goed?
Als jij het al niet snapt, ga ik geen moeite om het proberen te begrijpen.quote:Op zondag 31 mei 2009 10:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Volgens mij komt ze hier nu ook meer niet meer, maar er schijnen nog allemaal haken en ogen aan dat hele gedonder te zitten, die ik dus echt niet begrijp
Hè het eerste stukje wat ik lees...quote:Op zondag 31 mei 2009 10:41 schreef Manu82 het volgende:
Nee, zo af en toe, maar als je haar teksten leest kun je je voorstellen dat enkele users zich er een beetje aan geirriteerd hebben...
Is de postgeschiedenisquote:Op zondag 31 mei 2009 10:44 schreef evaxsis het volgende:
@Manu
Ik zie nu net dat het veel meer is dan 1 topic![]()
Waar haal je zo'n lijst vandaan?
O dat is wel handigquote:Op zondag 31 mei 2009 10:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is de postgeschiedenis
Krijg je bij iedereen als je op zijn/haar username klikt
quote:Op zondag 31 mei 2009 11:16 schreef Manu82 het volgende:
Niet naar het strand vandaag of moet je opdrachten maken?
Vroegaah, toen noekje nog blauw wasquote:Op zondag 31 mei 2009 11:21 schreef Noek het volgende:
Gaan jullie het even druk hebben met Mata Singh Hara.![]()
Vroeger is dOOd!
Dat waren traumatische ervaringen jahquote:Op zondag 31 mei 2009 11:21 schreef Noek het volgende:
Vroeger is dOOd!
God nou. Wat een hoerige tijd was dat.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vroegaah, toen noekje nog blauw was
Ja, dat vond ik zielig. Maar ik vond je leven toch al een aaneenschakeling van zieligheden dus het was wel consequent. En daar hou ik dan wel weer van.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat waren traumatische ervaringen jah![]()
Mijn hele wereldbeeld is toen veranderd
quote:Op zondag 31 mei 2009 11:29 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik zielig. Maar ik vond je leven toch al een aaneenschakeling van zieligheden dus het was wel consequent. En daar hou ik dan wel weer van.
quote:Op zondag 31 mei 2009 11:32 schreef Manu82 het volgende:
Oeh om de aaneenschakeling weer even uit te breiden is de huislaptop er vanmorgen mee gekapt
Nou!quote:Op zondag 31 mei 2009 11:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nmns had laatst een lijstje gemaakt van alle rottigheid die Manu is overkomen afgelopen jaar. Je kan gerust spreken van een drama jaar
Huislaptop omdat hij niet zonder stroom kan, staat ook eigenlijk niks belangrijks meer op, maar ben er nog niet over uit of er een nieuwe laptop bij komt...quote:Op zondag 31 mei 2009 11:34 schreef Noek het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die van het huis nog wel. Huis helemaal over de jank natuurlijk?
Ik heb nu wel genoeg gelezen inderdaadquote:Op zondag 31 mei 2009 11:21 schreef Noek het volgende:
Vroeger is dOOd!
Ik heb een laptop en daar kon ik helemaal geen streams op kijken maar omdat je een laptop niet kan dragen of aantrekken vind ik het zonde om er geld aan te spenderen.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Huislaptop omdat hij niet zonder stroom kan, staat ook eigenlijk niks belangrijks meer op, maar ben er nog niet over uit of er een nieuwe laptop bij komt...
Maar toch respect!quote:Op zondag 31 mei 2009 11:42 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb nu wel genoeg gelezen inderdaad![]()
We zijn in het hier en nu
quote:Op zondag 31 mei 2009 11:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Nou!
Afrika wilde zelfs een giro-rekening voor hem openen. En terecht!
Maar goed, meer leed kan ik niet dragen. Hoe is het in je nieuwe stekkie?
Wat goed van jou dat je haar ontmanteld hebtquote:
Kijk en ik wilde net weg hè. Toch goed dat ik maar even wacht.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Ja goed, ik ben helemaal blij nog!
Gister de eerste grassprietjes gesignaleerd en daar ga ik vandaag heel de dag tegen praten.
Vragen of ze hun vriendjes ook willen halen enzo
Nee maar serieus, ik kan het wel de grond uitkijken!! Er moet natuurlijk veel gebbqed worden deze zomer
En ik heb nu lampjes, die helemaal anneliesig zijn.
Ik ben verliefd op mijn tuin![]()
En hoe is het met jou? Ik lees wel eens mee aan de overkant, en lees dat je druk druk druk bent met leuke dingen?
Ja! Ik hou alles bij en zodra er iets gebeurt wat niet door de beugel kan, maak ik notities en bel ik de forumpolitie.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:49 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Wat goed van jou dat je haar ontmanteld hebt![]()
Ben jij hier de speurhond die alles goed onder controle houdt
Ja remlof past zich aan aan het thema, of we doen het zo als gister. Hij chill op een ligstoel in de zon, en ik stuiterend door mijn huis en tuin.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Kijk en ik wilde net weg hè. Toch goed dat ik maar even wacht.
Wat leuk, cuddly en girly, klinkt dat allemaal. Ik neem aan dat Remlof zich aanpast aan het thema als die komt?Ja, ga je veel bbq-en? Ik ook. Ben je ook blij dat je -daar- weg bent en nu lekker op jezelf bent?
Ja, gaat goed hè. Fiets mijn kont er letterlijk af en dat is goed tot uitstekend tof. En ik kan salto's maken.![]()
Tot zover een een fragment uit mijn groots en meeslepende leven.
LOL een soort van bijbaan die je hebt over gehouden van dat blauw zijnquote:Op zondag 31 mei 2009 11:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja! Ik hou alles bij en zodra er iets gebeurt wat niet door de beugel kan, maak ik notities en bel ik de forumpolitie.
Wat ontzettend goed. Het is je gegund, deernquote:Op zondag 31 mei 2009 11:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja remlof past zich aan aan het thema, of we doen het zo als gister. Hij chill op een ligstoel in de zon, en ik stuiterend door mijn huis en tuin.
Ja Noek, serieus, ik ben ELKE dag nog blij dat ik daar weg ben. Ik belde gister met mijn moeder en die zei: Ik hoor de oude annelies weer, wat fijn, die heb ik jaren niet gehoord.
En zo is het precies samen te vatten
Ja top van je, zo sportief en zo rookvrij!
En salto's? dat wil ik ook!
quote:Op zondag 31 mei 2009 11:54 schreef liesje1979 het volgende:
Ja remlof past zich aan aan het thema, of we doen het zo als gister. Hij chill op een ligstoel in de zon, en ik stuiterend door mijn huis en tuin.
Ga je zo ook BBQ'enquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |