Da's geen BBQ-en!quote:Op zondag 31 mei 2009 17:12 schreef Manu82 het volgende:
Ik door de stekker in het stopcontact te steken
Schei uit man, een wijvending is dat. M'n moeder heeft er ook eentje.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als ze dat ding verkopen als BBQ noem ik het BBQ-en
Wij eten vandaag ook frieten, zelfgemaakte. Ik wist nooit dat die zoveel lekkerderderderderder waren dan die van de snackbar, maar het is echt waar!quote:Op zondag 31 mei 2009 18:18 schreef Laysa het volgende:
klinkt allemaal jammie....maar ik zit nu aan de frieten...met joppiesaus en majo en hete chilisaus
Ja, daar denk ik dan weer niet aan hè Pietquote:Op zondag 31 mei 2009 18:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat laatste doe je met een kaarsje in zo'n warmhoudgeval.
ik had alleen nog maar oven frieten.maar die kan je gewoon in de frietenpan flikkerenquote:Op zondag 31 mei 2009 18:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wij eten vandaag ook frieten, zelfgemaakte. Ik wist nooit dat die zoveel lekkerderderderderder waren dan die van de snackbar, maar het is echt waar!
whehehe...je mag je buren niet zo?quote:Op zondag 31 mei 2009 18:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voor twee weken geleden trouwens klachten van de buren na het BBQ-en. Ik heb zo'n kachelgeval (zie onderstaand) en had er een paar schoenen op geflikkerd. Roken en stinken als de tering![]()
[ afbeelding ]
Jawel hoor, maar ik dacht "wat ik kan verbranden hoef ik niet te storten" en ze geven ook een hoop warmte, 't calorisch gehalte van rubberen zolen is nogal hoog.quote:
ik heb ook nog troep wat ik speciaal weg moet gaan brengen...denk dat ik het ook maar op het balkon in de fik steekquote:Op zondag 31 mei 2009 18:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ik dacht "wat ik kan verbranden hoef ik niet te storten" en ze geven ook een hoop warmte, 't calorisch gehalte van rubberen zolen is nogal hoog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |