wtfquote:Op zondag 31 mei 2009 00:43 schreef liesje1979 het volgende:
Ik drink geen koffie, maar een wijntje is altijd goed.
Maar ik weet niet of het helpt hoor, APK dacht eerst dat ik een kloon was van NMNS
Ow ja, de cirkels en de fractalsquote:Op zondag 31 mei 2009 00:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Remlof!
Ik zag net de foto's van die ronde en die andere kunstwerken
Ik zie je snel weer
quote:Op zondag 31 mei 2009 00:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar ik weet niet of het helpt hoor, APK dacht eerst dat ik een kloon was van NMNS
Is dat zoquote:Op zondag 31 mei 2009 00:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waarom laat je d'r alleen dan, 't is Pinksteren, nog twee vrije dagen te gaan.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, de cirkels en de fractals
Ik mis je al, meisje
Is het een setje?quote:Op zondag 31 mei 2009 00:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Joh, je zaad is nog niet opgedroogd en je mist 'r alweer?
Geen idee wat het is, dus heb het vast nietquote:Op zondag 31 mei 2009 00:47 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oh en mijn MacBook is ook zwart
Heb jij trouwens al Twinkler (alleen voor iPhone gebruikers)
Ja!quote:Op zondag 31 mei 2009 00:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is dat zoDaar heb ik nooit iets van meegekregen. Wél weet ik nog dat ik in het begin zo ongeveer de enige was die je voor waar en echt aannam.
Ow.... ik ga wel mijn neus achterna....quote:Op zondag 31 mei 2009 00:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nogal ja.....dat ruik je twee subfora verderop al
Die jaquote:Op zondag 31 mei 2009 00:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik mis je al, meisje
quote:Op zondag 31 mei 2009 00:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die ja
En ik mis jou ook alweer, en ik vind het zo kut dat jij nog helemaal met de trein moet
Dat is mijn schuld, ik zou mee naar Arnhem maar had zo geen zin om nog 2,5 uur in de trein te zitten vannachtquote:Op zondag 31 mei 2009 00:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom laat je d'r alleen dan, 't is Pinksteren, nog twee vrije dagen te gaan.
Het is dan ook een wereldmeidquote:Op zondag 31 mei 2009 00:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nogal ja.....dat ruik je twee subfora verderop al
quote:Op zondag 31 mei 2009 00:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik mis je al, meisje
en hoe zit dat met mij dan, denk je dat ik ook een kloon ben.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is dat zoDaar heb ik nooit iets van meegekregen. Wél weet ik nog dat ik in het begin zo ongeveer de enige was die je voor waar en echt aannam.
Ik baal nu ook dat ik niet met de auto ben gekomenquote:Op zondag 31 mei 2009 00:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is mijn schuld, ik zou mee naar Arnhem maar had zo geen zin om nog 2,5 uur in de trein te zitten vannacht
wil je iets van een link hebben, dat is hartstikke leuk.quote:
Ahhh dat meen je niet, en wat ga je morgen doen dan?quote:Op zondag 31 mei 2009 00:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is mijn schuld, ik zou mee naar Arnhem maar had zo geen zin om nog 2,5 uur in de trein te zitten vannacht
Ik denk NIET dat je een kloon bent, je bent gewoon een wijf, dus dol op wat aandachtquote:Op zondag 31 mei 2009 00:54 schreef evaxsis het volgende:
[..]
en hoe zit dat met mij dan, denk je dat ik ook een kloon ben.
of mag ik je aan mij zijde toewenden
Dat klinkt mij iets te engquote:Op zondag 31 mei 2009 00:56 schreef evaxsis het volgende:
[..]
wil je iets van een link hebben, dat is hartstikke leuk.
alleen iphone gebruikers die elkaar kunnen opsporen
Jezus Liesje.....dan neem je morgenvroeg de eerste trein maar hoor. Ben je nu helemaal van lotjequote:Op zondag 31 mei 2009 00:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En als het bier op is heb je nog wijnquote:Op zondag 31 mei 2009 00:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik baal nu ook dat ik niet met de auto ben gekomen
Gelukkig kan ik nu bier drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |