Dan wil ik jou wel eens in het water gooien, benieuwd wat daar dan aan blijft hangenquote:Op zondag 31 mei 2009 00:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Niet dat het er toe doet, maar ook ik ben netjes
Waarom moet dat? Kun je het hier niet kwijt?quote:Op zondag 31 mei 2009 00:17 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Tuurlijk niet moet gewoon ergens anders ook nog een beetje kletsen
Asus eee pc 900a, en jij?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:58 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Wow fijn is dat hè, ik kan ook niet zonder![]()
Wat voor netbook heb je?
Ik ben bang dat ik dan "nat" gaquote:Op zondag 31 mei 2009 00:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan wil ik jou wel eens in het water gooien, benieuwd wat daar dan aan blijft hangen
Wat let je om even hier naar toe te komen, dan zakt het wel weerquote:Op zondag 31 mei 2009 00:24 schreef D. het volgende:
Ik heb een beetje spijt van mijn Mac bezoek. Beetje last van een 'Rennie' gevoel nu ;')
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ey daar kwam ik net langs met de treihn
Ja, ik zit nu in de trein van Leiden naar Utrecht die er gvd een uur over doet. En dan kan ik straks in Utrecht nog 40 minuten wachten op m'n aansluitingquote:
Ja ik had even op de site van NS gekeken. Dat wordt een latertjequote:Op zondag 31 mei 2009 00:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ik zit nu in de trein van Leiden naar Utrecht die er gvd een uur over doet. En dan kan ik straks in Utrecht nog 40 minuten wachten op m'n aansluiting
Hoi Liesje,quote:
Ik heb de goede kleurquote:Op zondag 31 mei 2009 00:38 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb een MacBook en een iPhone 3G de witte wel te verstaan
Als je lekkere jetsers hebt, dan kunnen wij dat ook wel doenquote:Op zondag 31 mei 2009 00:39 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hoi Liesje,
Misschien moeten wij maar is koffie gaan drinken zodat jij kan vertellen dat ik heus geen kloon ben
Je hebt z'n zakie erop gezetquote:Op zondag 31 mei 2009 00:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Remlof!
Ik zag net de foto's van die ronde en die andere kunstwerken
Ik zie je snel weer
Ik drink geen koffie, maar een wijntje is altijd goed.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:39 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hoi Liesje,
Misschien moeten wij maar is koffie gaan drinken zodat jij kan vertellen dat ik heus geen kloon ben
wtfquote:Op zondag 31 mei 2009 00:43 schreef liesje1979 het volgende:
Ik drink geen koffie, maar een wijntje is altijd goed.
Maar ik weet niet of het helpt hoor, APK dacht eerst dat ik een kloon was van NMNS
Ow ja, de cirkels en de fractalsquote:Op zondag 31 mei 2009 00:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Remlof!
Ik zag net de foto's van die ronde en die andere kunstwerken
Ik zie je snel weer
quote:Op zondag 31 mei 2009 00:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar ik weet niet of het helpt hoor, APK dacht eerst dat ik een kloon was van NMNS
Is dat zoquote:Op zondag 31 mei 2009 00:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waarom laat je d'r alleen dan, 't is Pinksteren, nog twee vrije dagen te gaan.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, de cirkels en de fractals
Ik mis je al, meisje
Is het een setje?quote:Op zondag 31 mei 2009 00:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Joh, je zaad is nog niet opgedroogd en je mist 'r alweer?
Geen idee wat het is, dus heb het vast nietquote:Op zondag 31 mei 2009 00:47 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oh en mijn MacBook is ook zwart
Heb jij trouwens al Twinkler (alleen voor iPhone gebruikers)
Ja!quote:Op zondag 31 mei 2009 00:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is dat zoDaar heb ik nooit iets van meegekregen. Wél weet ik nog dat ik in het begin zo ongeveer de enige was die je voor waar en echt aannam.
Ow.... ik ga wel mijn neus achterna....quote:Op zondag 31 mei 2009 00:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nogal ja.....dat ruik je twee subfora verderop al
Die jaquote:Op zondag 31 mei 2009 00:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik mis je al, meisje
quote:Op zondag 31 mei 2009 00:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die ja
En ik mis jou ook alweer, en ik vind het zo kut dat jij nog helemaal met de trein moet
Dat is mijn schuld, ik zou mee naar Arnhem maar had zo geen zin om nog 2,5 uur in de trein te zitten vannachtquote:Op zondag 31 mei 2009 00:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom laat je d'r alleen dan, 't is Pinksteren, nog twee vrije dagen te gaan.
Het is dan ook een wereldmeidquote:Op zondag 31 mei 2009 00:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nogal ja.....dat ruik je twee subfora verderop al
quote:Op zondag 31 mei 2009 00:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik mis je al, meisje
en hoe zit dat met mij dan, denk je dat ik ook een kloon ben.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is dat zoDaar heb ik nooit iets van meegekregen. Wél weet ik nog dat ik in het begin zo ongeveer de enige was die je voor waar en echt aannam.
Ik baal nu ook dat ik niet met de auto ben gekomenquote:Op zondag 31 mei 2009 00:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is mijn schuld, ik zou mee naar Arnhem maar had zo geen zin om nog 2,5 uur in de trein te zitten vannacht
wil je iets van een link hebben, dat is hartstikke leuk.quote:
Ahhh dat meen je niet, en wat ga je morgen doen dan?quote:Op zondag 31 mei 2009 00:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is mijn schuld, ik zou mee naar Arnhem maar had zo geen zin om nog 2,5 uur in de trein te zitten vannacht
Ik denk NIET dat je een kloon bent, je bent gewoon een wijf, dus dol op wat aandachtquote:Op zondag 31 mei 2009 00:54 schreef evaxsis het volgende:
[..]
en hoe zit dat met mij dan, denk je dat ik ook een kloon ben.
of mag ik je aan mij zijde toewenden
Dat klinkt mij iets te engquote:Op zondag 31 mei 2009 00:56 schreef evaxsis het volgende:
[..]
wil je iets van een link hebben, dat is hartstikke leuk.
alleen iphone gebruikers die elkaar kunnen opsporen
Jezus Liesje.....dan neem je morgenvroeg de eerste trein maar hoor. Ben je nu helemaal van lotjequote:Op zondag 31 mei 2009 00:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En als het bier op is heb je nog wijnquote:Op zondag 31 mei 2009 00:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik baal nu ook dat ik niet met de auto ben gekomen
Gelukkig kan ik nu bier drinken
Proost dat die je wel mag smakenquote:Op zondag 31 mei 2009 00:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik baal nu ook dat ik niet met de auto ben gekomen
Gelukkig kan ik nu bier drinken
En van dat soort relaties smul ikquote:Op zondag 31 mei 2009 00:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk NIET dat je een kloon bent, je bent gewoon een wijf, dus dol op wat aandacht
Maar het interesseert mij ook niet zo eigenlijk. Als je aardig bent, doe ik aardig terug, doe je gemeend rot, doe ik rot terug
Ik heb werkelijk nog geen idee wat ik morgen ga doen. Ik heb een beetje last van pms en vooralsnog laat ik het helemaal vrij wat ik ga doen. Misschien ga ik wel een dagje naar Arnhem, misschien ga ik de hele dag in de tuin hangen, misschien ga ik met mijn huiswerk bezig waar ik achter mee loop.....ik zie welquote:Op zondag 31 mei 2009 00:57 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ahhh dat meen je niet, en wat ga je morgen doen dan?
Wij gezellig ergens op een terras wijntjes drinken soms
quote:
ik kan met je mee praten, ik heb ook zwaar last van pmsquote:Op zondag 31 mei 2009 01:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk nog geen idee wat ik morgen ga doen. Ik heb een beetje last van pms en vooralsnog laat ik het helemaal vrij wat ik ga doen. Misschien ga ik wel een dagje naar Arnhem, misschien ga ik de hele dag in de tuin hangen, misschien ga ik met mijn huiswerk bezig waar ik achter mee loop.....ik zie wel
Nee ik heb ze niet gezien. Doe eens een linkie.quote:Op zondag 31 mei 2009 01:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Awwwwwww Coos!!!![]()
Heb je de foto van mijn gras gezien?Er staan al sprietjes!!
Dus augustus moet lukken
Hoe is gaat het met je? En hoe is het met Martin?
Misschien fiets ik binnenkort wel weer eens jou kant op als het mag.![]()
Het is alleen wel een stuk verder fietsen nou
Ban is handmatig, dus grote kans dat ie er pas vanaf gaat als er morgen een admin wakker isquote:Op zondag 31 mei 2009 01:22 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze gelijk komt posten, dat geeft meer bijt aan de brouwerij
Dat is dan wel weer jammer, ik mag haar wel zulk ongezouten mening kan ik goed waarderenquote:Op zondag 31 mei 2009 01:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ban is handmatig, dus grote kans dat ie er pas vanaf gaat als er morgen een admin wakker is
quote:Op zondag 31 mei 2009 01:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee ik heb ze niet gezien. Doe eens een linkie.
Ik heb stranddagen Lies.Op gristelijke dagen mag ik niet werken.
![]()
Martin al de hele week niet gezien. Ze zijn maandag bij hem begonnen. Misschien heeft ie het wel niet overleefd.![]()
Ik hoor wel wanneer je deze kant op fietst. Neem "die nieuwe" ook maar mee.
Moeten we dat van te voren vastleggen? Zo van: dan en dan, zo en zo laat? Of zullen we gewoon doen van heej hoi, zullen we zo daar en daar een wijntje drinken?quote:Op zondag 31 mei 2009 01:12 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik kan met je mee praten, ik heb ook zwaar last van pms![]()
prik jij maar een datum en tijd (hoef niet lang te zijn als je daar geen zin in hebt natuurlijk) en dan doen wij fijn een wijntje drinken
Ik bedoelde met "die nieuwe" evaxsis. Komt dat kind ook eens buiten de stad.quote:Op zondag 31 mei 2009 01:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Alsjeblieft: [TBO SC #43] In de val gelokt
Echt he? Er staat inmiddels al weer meer dan vanmorgen, het schiet opeens overal de grond uit.
Maar ik ga nog een pak halen, de hoosbuien van maandagnacht hebben de zaadverdeling geen goed gedaan.die ligt aan het zuurstof.
Ik had "die nieuwe" net aan de telefoon en het lijkt hem ook leuk!![]()
Ja! Jij bent volop aan het genieten natuurlijk! Is het alweer druk op het strand?
quote:Op zondag 31 mei 2009 01:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik bedoelde met "die nieuwe" evaxsis. Komt dat kind ook eens buiten de stad.![]()
Nu ga ik eerst douchen en draaien![]()
Waarom gras zien groeien?quote:Op zondag 31 mei 2009 01:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Awwwwwww Coos!!!![]()
Heb je de foto van mijn gras gezien?Er staan al sprietjes!!
Dus augustus moet lukken
Hoe is gaat het met je? En hoe is het met Martin?
Misschien fiets ik binnenkort wel weer eens jou kant op als het mag.![]()
Het is alleen wel een stuk verder fietsen nou
Dat heb ik heel graag gedaan LSquote:Op zondag 31 mei 2009 01:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Eva, sjenk joe ferrie muts voor het helpen met mijn PC he? Is bijna helemaal goed gegaan
quote:Op zondag 31 mei 2009 01:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waarom gras zien groeien?
Als je een livestream hebt van Big Sister.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben moeiijk buiten de stad te krijgenquote:Op zondag 31 mei 2009 01:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik bedoelde met "die nieuwe" evaxsis. Komt dat kind ook eens buiten de stad.![]()
Nu ga ik eerst douchen en draaien![]()
Nee hoor alle ''mods'' waren ineens verdwenen en ik kreeg geen antwoord, dus dan maar evenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |