Dan wil ik jou wel eens in het water gooien, benieuwd wat daar dan aan blijft hangenquote:Op zondag 31 mei 2009 00:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Niet dat het er toe doet, maar ook ik ben netjes
Waarom moet dat? Kun je het hier niet kwijt?quote:Op zondag 31 mei 2009 00:17 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Tuurlijk niet moet gewoon ergens anders ook nog een beetje kletsen
Asus eee pc 900a, en jij?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:58 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Wow fijn is dat hè, ik kan ook niet zonder![]()
Wat voor netbook heb je?
Ik ben bang dat ik dan "nat" gaquote:Op zondag 31 mei 2009 00:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan wil ik jou wel eens in het water gooien, benieuwd wat daar dan aan blijft hangen
Wat let je om even hier naar toe te komen, dan zakt het wel weerquote:Op zondag 31 mei 2009 00:24 schreef D. het volgende:
Ik heb een beetje spijt van mijn Mac bezoek. Beetje last van een 'Rennie' gevoel nu ;')
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ey daar kwam ik net langs met de treihn
Ja, ik zit nu in de trein van Leiden naar Utrecht die er gvd een uur over doet. En dan kan ik straks in Utrecht nog 40 minuten wachten op m'n aansluitingquote:
Ja ik had even op de site van NS gekeken. Dat wordt een latertjequote:Op zondag 31 mei 2009 00:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ik zit nu in de trein van Leiden naar Utrecht die er gvd een uur over doet. En dan kan ik straks in Utrecht nog 40 minuten wachten op m'n aansluiting
Hoi Liesje,quote:
Ik heb de goede kleurquote:Op zondag 31 mei 2009 00:38 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb een MacBook en een iPhone 3G de witte wel te verstaan
Als je lekkere jetsers hebt, dan kunnen wij dat ook wel doenquote:Op zondag 31 mei 2009 00:39 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hoi Liesje,
Misschien moeten wij maar is koffie gaan drinken zodat jij kan vertellen dat ik heus geen kloon ben
Je hebt z'n zakie erop gezetquote:Op zondag 31 mei 2009 00:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Remlof!
Ik zag net de foto's van die ronde en die andere kunstwerken
Ik zie je snel weer
Ik drink geen koffie, maar een wijntje is altijd goed.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:39 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hoi Liesje,
Misschien moeten wij maar is koffie gaan drinken zodat jij kan vertellen dat ik heus geen kloon ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |