Dan zijn ze nog lief, wacht maar, tot je ze elke week weer moet kaalscherenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ga ik maken, ze zijn nog wel heel klein en niet overal hoor
We wachten in spanning af allemaal!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:59 schreef liesje1979 het volgende:
Gras!![]()
Ok het is niet veel nog maar het is gras![]()
[ afbeelding ]
Dat is wel het plan, al zal ik sommige stukken misschien bij moeten zaaienquote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
Binnen 2 weken staat het misschien wel helemaal vol
LOLquote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:04 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Schijtlijster!Nee hoor, kan best heftig zijn...
Zo heb ik ooit gefietst over een landweggetje, normaal een half uur en toen een kwartier.
Sorry, late reaktie, was in de tuin bezig, schuurtje poetsen en ruimenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:34 schreef Disana het volgende:
[..]
LOL
Van die harde klappen zo laag bij de grond zijn best eng.
mwah....soms flarden....beetje jammer.....maar miss vanavond beter...dan komen ze met het grove geschut......quote:
Fantastisch gaat het mij,quote:
ow fijn is dat he je huiskamer weer normaal...toen ik verhuisde heb ik zo snel mogelijk alles op orde gemaakt...ging wel snel had nl weinig spullen toenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:02 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Fantastisch gaat het mij,
Ik heb vandaag mijn woonkamer weer strak getrokken en kan weer genieten om hier te zitten zonder zooi om me heen van kwasten en potten verf![]()
Daarbij is het weer ook geweldig om buiten te wandelen en mijn hondje Rex geniet er met volle teugen van dat we zo vaak naar buiten gaan.
smakelijkquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik eet al...sate gehaktballetjes en sla
Ik ben er nog niet hoor, want er moet nog een geperforeerde glaswand gezet worden, dat kan ik helaas niet zelf en moet zeker met 3 man neergezet worden aangezien die glasplaten 1.80m x 1 m zijnquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
ow fijn is dat he je huiskamer weer normaal...toen ik verhuisde heb ik zo snel mogelijk alles op orde gemaakt...ging wel snel had nl weinig spullen toen![]()
en de zon is heerlijk he...morgen weer bakken en braaien
Hmm lekker gezond is datquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:10 schreef Manu82 het volgende:
Ik ga zo zelfgemaakte fruitsalade eten en dan vanavond nog een klein beetje groentesalade
quote:
Oh ook met spek en bonen erbij?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]en lekker
![]()
En is ook ter compensatie van m'n english breakfast vanmorgen
Spek en worstje wel, bonen nietquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:25 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oh ook met spek en bonen erbij?
Dat lukt mij toch niet op mijn nuchtere maag
das ook heel gezondquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:10 schreef Manu82 het volgende:
Ik ga zo zelfgemaakte fruitsalade eten en dan vanavond nog een klein beetje groentesalade
24 graden......quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:17 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet hoor, want er moet nog een geperforeerde glaswand gezet worden, dat kan ik helaas niet zelf en moet zeker met 3 man neergezet worden aangezien die glasplaten 1.80m x 1 m zijn![]()
Ben nog aan het wachten tot die gasten nou eindelijk is tijd vrij gaan maken.
In een andere kamer staan nu die glasplaten en palen opgeslagen tot verder orde![]()
Ik denk dat ik morgen maar is naar het strand ga wandelen met m'n hondje want het wordt geloof ik prima weer voor een lange wandeling
Kijk is aan flesje water voor onderweg mocht Rex dorst krijgen dan kan die een beetje drinken.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
24 graden.........ik moet morgen naar hilversum...das wel ff rijden maar dan...hoppa terrasje
ik ben zooooooooooo niet van die dingenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:51 schreef 5thencounter het volgende:
Pfff.. iemand nog een leuk breipatroontje...? En receptje voor appeltaart mag ook...![]()
Jajajajaja,,,, asteblieft!!!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ben zooooooooooo niet van die dingen...drankje?
doe mij maar een wijntje alsjeblieftquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ben zooooooooooo niet van die dingen...drankje?
Je kunt ook zelf googlenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:51 schreef 5thencounter het volgende:
Pfff.. iemand nog een leuk breipatroontje...? En receptje voor appeltaart mag ook...![]()
quote:Normandische appeltaart
Ik kreeg van Lexi een link doorgestuurd van deze taart. Hij komt uit het boek À table, de culinaire joie de vivre van Normandië, van Jane Webster.
- 4 Granny smith-appels
- 1 el bruine suiker
- 250 gr (ongezouten) boter
- 200 gr kristalsuiker
- 4 eieren
- 300 zelfrijzend bakmeel
- 250 ml melk
- versgeraspte nootmuskaat
1 Schil de appels, verwijder de klokhuizen en snijd ze in stukken. Kook de appels met de bruine suiker en 120 ml water in ca 10 minuten tot ze zacht zijn. Laat ze uitlekken en afkoelen. Klop intussen met een mixer de boter en suiker in een ruime kom romig. Voeg 1 voor 1 de eieren toe, pas de volgende als de vorige volledig is opgenomen. Zeef het zelfrijzend bakmeel boven de kom, voeg langzaam de melk toe en klop alles goed door elkaar.
2 Schenk het beslag in een (ingevette) taartvorm van 28 cm. Leg de gekookte appels erop en strooi er naar smaak de nootmuskaat over. Bak de taart in een oven van 180 graden in ca 50 minuten gaar. Controleer of een satéprikker er schoon uit komt. Lekker met slagroom!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |