Alsof 't niks kost.quote:
Zo komt er natuurlijk nooit een fatsoenlijke discussiequote:
Om Eva een plezier te doen, die is zo al uren bezig.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zit je nou cross-fora te quoten. Op de zaterdagavond
.
Ik heb mijn best gedaan het laatste half uur, moet even uitrustenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zo komt er natuurlijk nooit een fatsoenlijke discussie.
Ah dat valt reuze mee, ben al paar keer even weg geweest hoorquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Om Eva een plezier te doen, die is zo al uren bezig.
ik vind het ook wel geinig * ondertussen van mn boswandeling slurpend*quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Om Eva een plezier te doen, die is zo al uren bezig.
Ovâhbosch leg in Mariahoefuhquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:16 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat heette vroeger Overbosch toch, daar kwam ik toen ik klein was met mijn moeder wel is
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:43 schreef Coos het volgende:
Nu op sbs belgen die rauw geitenvlees moeten eten
tnx Coosquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:43 schreef Coos het volgende:
Ik heb geen zin in mijn TV dus die blijft uitquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:43 schreef Coos het volgende:
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:49 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in mijn TV dus die blijft uit
Ja en kan je maag dat wel aan?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ikke wel, dat is nog eens 'bunkeren' daar in Afrika
Vandaar dat mijn maag dan omdraait nee zonder dolle ik kan dat wel aan.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zit niet in de maag maar tussen de oren
Tja, ander cultuurtje daar. Die hebben niks om de geit eerst te verdoven voordat ze die slachten en opvreten.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:58 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Vandaar dat mijn maag dan omdraait nee zonder dolle ik kan dat wel aan.
Alleen moet geen mensen pijn worden gedaan en trouwens ook geen dieren dat vind ik nog veel erger
Ja maar hij was toch zeker wel in ene keer dood mag ik hopenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tja, ander cultuurtje daar. Die hebben niks om de geit eerst te verdoven voordat ze die slachten en opvreten.
Gaat wel snel hoor.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:03 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja maar hij was toch zeker wel in ene keer dood mag ik hopen
Dat is maar goed ook.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gaat wel snel hoor.
Hier in het 'ontwikkelde' westen is niet meer zichtbaar hoe ONS consumptievlees wordt voorbereid![]()
En in die tijd hoorde je ook nog wel eens: "Waarom ben je veeboer?" "Omdat ik zo graag bezig ben met dieren"quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:12 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook.
Ik weet nog vroeger ging ik op zomerkamp op een boerderij en daar mocht je dan al die beesten knuffelen en al.
Totdat er ineens een grote veevrachtwagen kwam en toen werden die varkens zwaar mishandeld met een shockapparaat en gingen die varkens krijsen.
Toen ben ik wel zo overstuur geraakt en boos geworden van wat er met die beesten gebeurden.
Ik heb daar een waar trauma toen aan overgehouden
Het ergste van alles dat ze ons dus juist kennis lieten maken met die beesten.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En in die tijd hoorde je ook nog wel eens: "Waarom ben je veeboer?" "Omdat ik zo graag bezig ben met dieren"
met drankiequote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:26 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Mijn plannen zijn lekker zo zitten en een beetje FOK!ken
Lang, lang geleden nam mijn vader mij en mijn broertje en zusje eens mee naar de veemarkt in Den Bosch om eens te kijken naar het 'handjeklap' van de boeren. Prachtig. Maar toen het afgelopen was moest het verhandelde vee de vrachtwagen in. Wij stonden te kijken bij de varkens: Houten knuppels op de koppen en stroomstootwapensquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:22 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Het ergste van alles dat ze ons dus juist kennis lieten maken met die beesten.
Eerst vond ik het stinken en had er niet zoveel mee totdat zij hun mij de liefde voor zo'n beest leerden kennen.
Het was echt zo gemeen
Maar daar maak je mij niet gek meequote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:26 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Mijn plannen zijn lekker zo zitten en een beetje FOK!ken
que?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:29 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat er weer om foto's wordt gevraagd
Cin cinquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:31 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb een lekker wijntje
Proost scat!
Precies en daar word je toch niet vrolijk van, het geschreeuw van die beesten gaat door merg en beenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Lang, lang geleden nam mijn vader mij en mijn broertje en zusje eens mee naar de veemarkt in Den Bosch om eens te kijken naar het 'handjeklap' van de boeren. Prachtig. Maar toen het afgelopen was moest het verhandelde vee de vrachtwagen in. Wij stonden te kijken bij de varkens: Houten knuppels op de koppen en stroomstootwapens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |