We hebben natuurlijk het strandquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kan iemand mij hier nu eens uitleggen wat er zo leuk is aan Den Haag. Ik ken het voornamelijk van er doorheen rijden, maar ik vind het een blokkendoosachtige stad. Alleen de entree vind ik fantastisch mooi, de rest kan mij dus niet zo bekoren. Waarom wonen Hagenezen graag daar?
Ik alleen al voor de Haagsche Torenklok waar elke dag weer melodietjes uit worden gespeeld.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kan iemand mij hier nu eens uitleggen wat er zo leuk is aan Den Haag. Ik ken het voornamelijk van er doorheen rijden, maar ik vind het een blokkendoosachtige stad. Alleen de entree vind ik fantastisch mooi, de rest kan mij dus niet zo bekoren. Waarom wonen Hagenezen graag daar?
Den Haag heeft toch helemaal geen strandquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We hebben natuurlijk het strandDaarnaast vind ik het echt leuk dat het zo multieculti is. Ik ben gek op al die kleine turkse supermarktjes enzo.Verder ben ik bijvoorbeeld gek op de tramtunnel.
Er zijn vaak leuke dingen te doen. Naja ik vind Den Haag gewoon superleuk!
Het is niet zo spectaculair als Amsterdam, wat uitgaansleven betreft.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
je bedoelt scheveningenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Den Haag heeft toch helemaal geen strand
Dat is richting stad.quote:
Kijkduin!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
je bedoelt scheveningenKlopt, maar ik reken het graag als 1 geheel, al was het alleen al om te kunnen zeggen dat wij strand hebben.
Ik vraag me het trouwens af, vogelbuurt enzo is ook den haag, en dat ligt wel echt aan de kust.
kijkduin en scheveningenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Den Haag heeft toch helemaal geen strand
Ik zou ook zelf niet meer uit het centrum van Den Haag in Den Haag willen wonen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:56 schreef Chanel5 het volgende:
Ik weet van de nieuwbouw.
De laatste die daar is weggegaan was een zwager van mij, 6 jaar geleden. Had een kapperszaakje, heeft nog een interview gegeven op een regionale tv zender.
Mijn kinderen schrokken toen ze zagen waar ik gewoond heb. Maar heb er een zalige, onbezorgde jeugd gehad. Tja alles veranderd...
Tja dat is aan de Hagenezen die er nog wonen om te beoordelen. Heb er 21 jaar gewoond, vandaar dat ik het leuk vind om er over te praten, misschien een tikje emo binding. Ben wel blij dat mijn kinderen niet in het Den Haag zijn opgegroeid wat ik daarna heb gezien. Dit bedoel ik niet negatief, als ik er was blijven wonen had ik niet anders geweten. Iedereen om mij heen had verwacht dat ik heimwee zou hebben, niet dus. Heb na Den Haag alleen maar in kleine plaatsen (lees: geen dorpen) gewoond. Bevalt me goed en vooral hier in Brabant.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Heb er vele leuke dagen op een dagcamping doorgebracht in mijn jeugd. Ook op Ockenburg gestaan.quote:
Nee bij het Zuiderpark in de buurt, vele uren doorgebracht in het zwembad daar, als de wind goed stond konden we het gejuich horen bij ADO.quote:
Gek genoeg dacht ik nooit buiten Den Haag te kunnen, maar als ik zo nu en dan een dorpje zie denk ik wel eens hier zou ik best wel kunnen wonenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Tja dat is aan de Hagenezen die er nog wonen om te beoordelen. Heb er 21 jaar gewoond, vandaar dat ik het leuk vind om er over te praten, misschien een tikje emo binding. Ben wel blij dat mijn kinderen niet in het Den Haag zijn opgegroeid wat ik daarna heb gezien. Dit bedoel ik niet negatief, als ik er was blijven wonen had ik niet anders geweten. Iedereen om mij heen had verwacht dat ik heimwee zou hebben, niet dus. Heb na Den Haag alleen maar in kleine plaatsen (lees: geen dorpen) gewoond. Bevalt me goed en vooral hier in Brabant.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:06 schreef ThunderBitch het volgende:
'O, oh, Den Haag, mooie stad, achter de duine'
[ afbeelding ]
Als ik je hoor komt toch weer het sentiment naar boven, woonde toen nog in een wijk waar alles gewoon fijn was. Ging lekker winkelen in het centrum, de boutiekjes, mijn maandloon uitgevenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:04 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik zou ook zelf niet meer uit het centrum van Den Haag in Den Haag willen wonen.
Ik heb ook in verschillende buurten gewoond maar daar zou ik voor geen goud meer terug willen.
Ik woon gewoon ideaal ik hoef maar de straat over te steken en ik sta tussen al de winkelende mensen in.
Woon echt niet in een dorp, juist in een plaats waar veel dorpelingen in de omgeving naartoe komen, terrassen worden bij de eerste zonnenstralen al klaargezet, als ze al niet permanent aanwezig zijnquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:12 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Gek genoeg dacht ik nooit buiten Den Haag te kunnen, maar als ik zo nu en dan een dorpje zie denk ik wel eens hier zou ik best wel kunnen wonen
Dat heette vroeger Overbosch toch, daar kwam ik toen ik klein was met mijn moeder wel isquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:09 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nee bij het Zuiderpark in de buurt, vele uren doorgebracht in het zwembad daar, als de wind goed stond konden we het gejuich horen bij ADO.
Nee daar hoef je mij ook niet te proppen of zoiets als Zoetermeerquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Trouwens, als je vanaf een stukje verder zuidelijk binnenkomt, vanaf Rijswijk, dan is je, al rijdend door Rijswijk de lust al helemaal vergaan. Daar zou ik dus never nooit niet willen wonen.
Spuistraat?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Als ik je hoor komt toch weer het sentiment naar boven, woonde toen nog in een wijk waar alles gewoon fijn was. Ging lekker winkelen in het centrum, de boutiekjes, mijn maandloon uitgevende passage, jemig wat ben ik veel kwijt, hoe heet die winkelstraat die haaks op de passage staat?
De Vlamingstaat?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Als ik je hoor komt toch weer het sentiment naar boven, woonde toen nog in een wijk waar alles gewoon fijn was. Ging lekker winkelen in het centrum, de boutiekjes, mijn maandloon uitgevende passage, jemig wat ben ik veel kwijt, hoe heet die winkelstraat die haaks op de passage staat?
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik wil er helemaal niet meer wonen, zit hier goed. Maar erg leuk om over Den Haag te praten. Heb nog tegenover het CBR in Rijswijk gewerkt.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Trouwens, als je vanaf een stukje verder zuidelijk binnenkomt, vanaf Rijswijk, dan is je, al rijdend door Rijswijk de lust al helemaal vergaan. Daar zou ik dus never nooit niet willen wonen.
Nog verder zuidelijk, richting Madestein, daar vind ik het dan wel weer "aardig"quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:17 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee daar hoef je mij ook niet te proppen of zoiets als Zoetermeer
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nog verder zuidelijk, richting Madestein, daar vind ik het dan wel weer "aardig"
Maar het mooiste deel vind ik dan toch nog Hoek van Holland, ook qua strand. Stuk authentieker en uren loeren bij de waterweg.
Edit: misschien ik wel zeggen: "Juist qua strand en directe omgeving"
Heerlijk lijkt me dat zoals jij woont.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Woon echt niet in een dorp, juist in een plaats waar veel dorpelingen in de omgeving naartoe komen, terrassen worden bij de eerste zonnenstralen al klaargezet, als ze al niet permanent aanwezig zijn
Heb je het doorquote:
Klinkt zalig, wat wil je nog meer. Heb hier ook een lekker huis, kleine tuin, behoorlijk privé.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:24 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Heerlijk lijkt me dat zoals jij woont.
Ik woon hier ook geweldig naar mijn zin
En mijn moeder woon 3 minuten van me vandaan die heeft een huis met een gedeelde gesloten poort en als je daar naar binnen stapt lijkt het wel of je op vakantie bent.
Dan heb je helemaal niet het idee dat je in het centrum woont
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dan uitkijken over het water he?
Maar laat je het me weten? Als je weer eens in Den Haag bent? Gaan we een biertje doen en kan ik live voor je zingen
Hoek van Holland is zeker weten mooiquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nog verder zuidelijk, richting Madestein, daar vind ik het dan wel weer "aardig"
Maar het mooiste deel vind ik dan toch nog Hoek van Holland, ook qua strand. Stuk authentieker en uren loeren bij de waterweg.
Edit: misschien ik wel zeggen: "Juist qua strand en directe omgeving"
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb je het door![]()
Speciaal voor Eva, die zit graag op twee plaatsen tegelijk
Oh dan moeten jullie naar de Thaise Karaoke bar gaan dat is lachenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dan uitkijken over het water he?
Maar laat je het me weten? Als je weer eens in Den Haag bent? Gaan we een biertje doen en kan ik live voor je zingen
Ik ook hoor en mijn ex woonde bij de boulevard, echt fantastisch dat zeegeluidquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:24 schreef Chanel5 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik heeeel wat uurtjes op het scheveningsestrand heb doorgebracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |