Lol.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:16 schreef Prosac het volgende:
Voor de 4e keer. Maar de film wordt steeds briljanter.
@Static.. tja, dat is ook VBL. Als een mening niet bevalt heb je een aantal mogelijkheden
1: Je moet oprotten
2: Je bent geen fan
3: combinatie van 1 en 2
Jij hebt dan ook nog eens de pech niet al te vaak hier langs te komen en dan tel je helaas helemaal niet.
Oh en je brengt je mening wel weinig subtiel natuurlijk.![]()
Onthouden voor de volgende TTquote:
Daar gaat het niet om. Wat boeit mij het nou of jij hier vaak komt? Maar als je Tottenham Hotspur een obscuur Engels clubje noemt, dán toon je volgens mij wel aan dat je er geen verstand van hebtquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:13 schreef static het volgende:
Typisch VBL trouwens, als je hier niet post heb je er 0,0 verstand van. Eigenlijk best zielig als je niet tot de standaardposter hoort maar wél e.e.a. volgt.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik kom hier ook niet altijd, maar heb wel meestal gelijk.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:24 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Lol.
Mijn inschatting is dat als Static achter de schermen zegt jij of hij JIJ degene bent die die we
Maar dat is mijn inschatting he. Niet alsof ik enig idee heb van Fok hoor.
Adriaanse is niet benaderd-benaderd, maar gevraagd - en die wilde niet. Maar die wilde niets. Olsen wilde wel, is benaderd, maar de Deense bond zei nee, en dat was het.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:26 schreef Guus Muisarm het volgende:
Overigens, hoeveelste keus is Jol ? Vraag me werkelijk af of ze 'm zoveel betalen om voor lul te gaan staan. Hij stond zeker niet op het shortlistje van ajax.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:26 schreef Guus Muisarm het volgende:
Overigens, hoeveelste keus is Jol ? Vraag me werkelijk af of ze 'm zoveel betalen om voor lul te gaan staan. Hij stond zeker niet op het shortlistje van ajax.
Aldus de NOS.quote:'Jol volgens 'Van Gaal-constructie' naar Ajax'
Ajax betaalt aan Hamburger SV geen directe transfersom om het tot medio 2010 doorlopende contract van Martin Jol af te kopen. Hij zal volgens een soortgelijke constructie als Louis van Gaal de overstap maken, meldt de NOS.
Louis van Gaal stapte onlangs over van AZ naar Bayern München. Als vergoeding speelt Bayern een oefenwedstrijd tegen AZ, waarvan de opbrengsten voor de Alkmaarders zijn. Zo'n constructie wordt ook tussen Ajax en HSV gerealiseerd.
HSV krijgt mogelijk een toegangsbewijs voor het Amsterdam Tournament, waar zij dan startgeld voor ontvangen. Een andere mogelijkheid is dat beide ploegen een oefenduel spelen.
Wat maakt het uit hoeveelste keus hij is? Hij is sowieso geschikt, een prima coach en in mijn ogen 1 van de beste opties mogelijk op dit moment.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:26 schreef Guus Muisarm het volgende:
oeps. foutjequote:
Boulahrouz - Oleguer- Alderweireld - Vermaelenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik gok echt op Bouhlarouz... en dat Alderweireld ook maar een basisplaats mag krijgen... dan heb ik er verdedigend al een stuk meer vertrouwen in
Serieus dat is echt de aller domste voorwaarde die er ooit is gesteldquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Misschien moest Jol ook nog beloven niet als eerste te bieden op spelers van HSV.
Nooit fan van hem geweest... en kan hem ook hem op 1 of andere manier ook niet serieus nemenquote:
Die mag lekker van zijn blackcard op de bank gaan genieten.quote:
Daar krijg je ook wel een grotepiemol vanquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:33 schreef BigKahuna het volgende:
Liever Silva - Oleguer - Boulah - Vermaelen.
Maarja, de komst van Boulah is totaal niet aan de orde nu.
Toch leuk voor een clubje als HSV, een heus oefenduel tegen het grote Ajaxquote:
Juist, Gregory kan goed voetballen maar als hij naast z'n schoenen gaat lopen en daarmee het team-gevoel verstoord moet ie op z'n nummertje gezet worden.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die mag lekker van zijn blackcard op de bank gaan genieten.
Vedette gedrag zonder te presteren.
Wel 1 van de besten afgelopen seizoen, ook veel progressie gemaakt. Maar nu moet ie dus bij het grof vuil?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:33 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Nooit fan van hem geweest... en kan hem ook hem op 1 of andere manier ook niet serieus nemen
Doe maar Silva - Wielaert - Vermaelen - Obradovicquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:33 schreef BigKahuna het volgende:
Liever Silva - Oleguer - Boulah - Vermaelen.
Maarja, de komst van Boulah is totaal niet aan de orde nu.
Obradovic is ook nog maar afwachten.. geef dat ook een kleine kans. En nog liever Oleguer voor Wielaertquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:35 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Doe maar Silva - Wielaert - Vermaelen - Obradovic- Boulah komt toch niet, gok ik zo.
Verthongen er ook in man! Samen met Vermealen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:32 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Boulahrouz - Oleguer- Alderweireld - Vermealen
maarja een realistische opstelling
Silva - Oleguer - Alderweireld - Vermealen![]()
Hij heeft zelf een voorkeur voor Ajax, dus lijkt me niet onmogelijk, wat onderhandelen over de transfersom en je hebt hem binnen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:36 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Obradovic is ook nog maar afwachten.. geef dat ook een kleine kans. En nog liever Oleguer voor Wielaert
Mis ik iets?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:37 schreef Urquhart het volgende:
Een oefenduel als afkoopsom...netjes Rik!
Niettemin konden sommige anderen daar afgelopen seizoen een voorbeeld aan nemen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:39 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat is je geraden ook als je voor Ajax speelt voor zo'n salaris!!
Ja maar ik snap het niet dat mensen hem vedette gedrag verwijtenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:39 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat is je geraden ook als je voor Ajax speelt voor zo'n salaris!!
Ik schrijf hem niet af hoor, zijn maniertjes bevallen me niet zo, desondanks vind ik het een goede voetballer met potentie die absoluut voor Ajax behouden moet blijven.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Niettemin konden sommige anderen daar afgelopen seizoen een voorbeeld aan nemen.
Vind het belachelijk dat hier nu zelfs één van de betere spelers van het seizoen afgeschreven wordt, omdat ie getwitterd heeft... Beetje zielig.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:37 schreef Urquhart het volgende:
Een oefenduel als afkoopsom...netjes Rik!
bij gebrek aan body kan hij altijd zichzelf altijd nog opstellen, hij is nog zo soepel als een jonge hondquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:25 schreef finsdefis het volgende:
Dat het middenveld maar eens versterkt mag worden.
Het 2e stukje was niet persé voor jou bedoeld.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:42 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik schrijf hem niet af hoor, zijn maniertjes bevallen me niet zo, desondanks vind ik het een goede voetballer met potentie die absoluut voor Ajax behouden moet blijven.
Welke maniertjes?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:42 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
zijn maniertjes bevallen me niet zo
Top de hele achterste lini kan nog geen bal breed leggenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:32 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Boulahrouz - Oleguer- Alderweireld - Vermealen
maarja een realistische opstelling
Silva - Oleguer - Alderweireld - Vermealen![]()
Nou volgens mij kan Alderweireld wel aardig voetballen hoor. In die paar wedstrijdjes dit seizoen heeft hij meer ballen vooruit gespeeld dan Lindgren in zijn hele carrierequote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:44 schreef Chadi het volgende:
[..]
Top de hele achterste lini kan nog geen bal breed leggen
Alderweireld heeft wel een aardige trap in de benenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:44 schreef Chadi het volgende:
[..]
Top de hele achterste lini kan nog geen bal breed leggen
Vind het ook maar onzin. Die jongen is 21 jaar, het zijn gewoon normale dingen op die leeftijd. Alleen een beetje dom om het en publique te doen, maar moeten we hem daarom maar verketteren?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:36 schreef denthemen het volgende:
Ach, die Greg, vedette gedrag vanwege zijn Twitter? Hij is 1 van de weinige die áltijd de fans komt bedanken (remember bijvoorbeeld vitesse uit). Hij geeft wel altijd 100%
Jah maar de rest..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:46 schreef soppa het volgende:
[..]
Nou volgens mij kan Alderweireld wel aardig voetballen hoor. In die paar wedstrijdjes dit seizoen heeft hij meer ballen vooruit gespeeld dan Lindgren in zijn hele carriere![]()
Ik heb ook nog niets van hem gezienquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:47 schreef sjimz het volgende:
Ik heb die Obradovic nog nooit zien ballen.
Hoe weet men dat hij zo goed is dan?
Nee, hij mag de bank warm houden.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wel 1 van de besten afgelopen seizoen, ook veel progressie gemaakt. Maar nu moet ie dus bij het grof vuil?
.....quote:Is Martin Jol niet die speler die meedeed met Bayern München in die wedstrijd tegen Ajax in 1978?
Hoeveel werd dat ook alweer?
Even denken: 8-0? Afscheid van Cruijff? Does that ring a bell?
Nou, dat is een trainer met een lekkere geschiedenis...!
Het gaat zeker weer helemaal goed komen met Ajax dit jaar, voor het 5e jaar achter elkaar!
En nee, je mag me feliciteren maar ik ben niet voor AZ...
Ja dan komen we weer bij de Sikora theoriequote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:50 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niets van hem gezieneff youtube afstruinen
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:37 schreef 16meter het volgende:
[..]
Verthongen er ook in man! Samen met Vermealen.
Ze denken aan mequote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:24 schreef Rumille het volgende:
Nou, ik ga naar m'n examen. Als ik terugkom wil ik Jol als trainer.
Dat is alleen voor Belgen die Koeman uitzoektquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja dan komen we weer bij de Sikora theorie
Boulah heeft bij RKC onder Jol getraind als ik het goed heb.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:56 schreef kevin33 het volgende:
Jol, daar ben ik blij mee, las dat Boula weg mag bij VfB, hebben die 2 al niet eerder samengewerkt?
Bij RKC.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:56 schreef kevin33 het volgende:
Jol, daar ben ik blij mee, las dat Boula weg mag bij VfB, hebben die 2 al niet eerder samengewerkt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar 3 weken?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Schandalig dat een club als Ajax niet eens creatieve spelers meer opleidt. Zijn ze een keer creatief laten ze ze voortijdig gaan: Boussoufa, Quincy, Servaes.
Ik ga morgen naar Marokko, 3 weekjes, dus?²
Nog een leuke van een Hagenees:quote:
quote:Reactie gepost door : mike vakkie G (Gast) 2009-05-26 16:32:03
zonde zonde als den haag vorig jaar niet met wetzel in zee was gegaan had hij misschien hierheen gekomen begreep ik hep hier maar weinig woorden voor
VD Wiel moet gewoon snel leren om 90 minuten lang geconcentreerd te spelen en er niet "naar te staan kijken" als hij zn man kwijt is.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:51 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Nee, hij mag de bank warm houden.
Ik snap die hele ophef daar eigenlijk niet, want ze hebben daar nu ook een Amsterdammer als trainer, en daar hoor je niemand overquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Jol was "te dikkig" voor van den Herik. Van den Boog interesseert het gewicht duidelijk niet. Terecht? Ik weet het niet.²
Daarom Silvaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:01 schreef Cheiron het volgende:
[..]
VD Wiel moet gewoon snel leren om 90 minuten lang geconcentreerd te spelen en er niet "naar te staan kijken" als hij zn man kwijt is.
Verthongen en Vermealen allebei fout. Ik vind het knapquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:37 schreef 16meter het volgende:
[..]
Verthongen er ook in man! Samen met Vermealen.
Als ze elkaar kennen, dan zie ik hem wel komen eigenlijk!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:57 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Boulah heeft bij RKC onder Jol getraind als ik het goed heb.
Ik vind Zairi persoonlijk beter dan deze drie. Die heeft van die geweldige immense dijen waar je U tegen zegt. Heerlijk gewoonquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Schandalig dat een club als Ajax niet eens creatieve spelers meer opleidt. Zijn ze een keer creatief laten ze ze voortijdig gaan: Boussoufa, Quincy, Servaes.
Ik ga morgen naar Marokko, 3 weekjes, dus?²
Die Menzo wannabee gaat het nog wel maken. Maarja zolang Stekelenburg er is die in de basis uiteraard.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:09 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Als ze elkaar kennen, dan zie ik hem wel komen eigenlijk!
Als Jol Stekelenburg maar laat keepen, dan is het prima, niet meer die Menzo wannabee
quote:Luque: Malaga is mijn enige optie
Tegenover Marca liet Luque weten dat Malaga zijn eerste en enige optie is voor komend seizoen. De aanvaller heeft echter nog een contract bij Ajax. 'De situatie is moeilijk. Het verschil is groot en zal moeilijk te overbruggen zijn.' Malaga heeft voor hem een driejarig contract klaarliggen, maar kan of wil geen transfersom betalen. 'Ik weet wat er haalbaar is en nu moet ik naar Nederland om te vechten. Op dit moment ziet het er nog niet goed uit.' Luque zou zijn contract willen laten ontbinden, ook al zou dat betekenen dat hij een deel zou moet inleveren.
Romige speler idd.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:10 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik vind Zairi persoonlijk beter dan deze drie. Die heeft van die geweldige immense dijen waar je U tegen zegt. Heerlijk gewoon.
Ajax moet gewoon geen transfersom vragen, kunnen die salariskosten mooi naar een andere speler.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:12 schreef Urquhart het volgende:
In het kader van: kennen jullie deze nog? Nieuws rondom Luque
[..]
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:12 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je hem gewoon gratis laten gaan en niet het risico lopen om nog een jaar aan hem vast te zitten. Maar een miljoentje ontvangen is ook wel lekker...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:12 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Niemand, echt niemand kan op tegen de dijen van Seedorf. Qua speler zou hij echt een aanwinst zijn voor Ajax. Ikk snap niet waarom Ajax het niet eens probeert.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:10 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik vind Zairi persoonlijk beter dan deze drie. Die heeft van die geweldige immense dijen waar je U tegen zegt. Heerlijk gewoon.
MEt zn chocoladebeen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:14 schreef Silaz het volgende:
Wat was urby goed zeg in die match tegen PSV.. 2.37 geniale goal zou dat geweest zijn als die erin vloog![]()
[..]
Omdat er niks beters is...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:18 schreef N.i.c.k het volgende:
Waarom iedereen in zijn orgasme opstelling Vermaelen op linksbackKomop zeg, een vleugelverdediger moet heden ten dage echt wel een voorzet hebben hoor.
Noujah, dan weet je wat er moet gebeuren komende transferperiode he..quote:
Jup, en bij voorkeur een ervaren iemand. Dus niet iemand zoals Braafheid. Tenzij dit de enige oplossing is..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:20 schreef Silaz het volgende:
[..]
Noujah, dan weet je wat er moet gebeuren komende transferperiode he..
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:21 schreef koningdavid het volgende:
http://www.hardcorehooligan.nl/index2.php?subaction=showfull&id=1243356771&archive=&start_from=&ucat=4&
wat betreft die 10 miljoen, my thoughts exactly.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:18 schreef navigator het volgende:
Wanneer komt Arsenal nou eens met dat ±10 miljoen bod op Vermealen??
Voor dat geld Obradovic en Braafheid ophalen. Als dat geen win-win situatie is.
Royal sadnessquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:21 schreef koningdavid het volgende:
http://www.hardcorehooligan.nl/index2.php?subaction=showfull&id=1243356771&archive=&start_from=&ucat=4&
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:21 schreef koningdavid het volgende:
Braafheid gaat gewoon naar PSV lijkt me zo.....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:23 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
wat betreft die 10 miljoen, my thoughts exactly.
beste vervanger zou ik niet weten. Kan niet goed inschatten hoe goed braafheid nu werkelijk is.
Jeetje, wat een huilies lopen er toch rond in deze wereldquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:21 schreef koningdavid het volgende:
triest zeg daar in Den Haagquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:21 schreef koningdavid het volgende:
Nah wist dat ze zo goed als niets zouden betalen. Is voor alle 3 de partijen win-winquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:25 schreef De_kromme het volgende:
Een bod van 10 miljoen is gewoon de wereld in geholpen door de media en misschien een grappige insider bij Arsenal. Het zou wel heel bizar zijn als die middelmatige speler voor 10 miljoen weggaat, maar graag.![]()
Verder een wedstrijd als afkoopsom voor Jol, doen ze goed. Had wel een aardig prijsje verwacht, maar die zal wel verwerkt zitten in het salaris.
Wat moet hij nou bij die kutclub man? Gewoon een goed contract aanbieden die jongen en hem verzekeren van een basisplaats.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:25 schreef joers1 het volgende:
[..]
Braafheid gaat gewoon naar PSV lijkt me zo.....
Waarom zou hij PSV preferen boven Ajax? Misschien alleen vanwege Rutten, ik zou geen andere reden kunnen bedenken eigenlijk. Ajax is groter, mooier en presteerde afgelopen seizoen ook beter.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:25 schreef joers1 het volgende:
[..]
Braafheid gaat gewoon naar PSV lijkt me zo.....
Kutclub? Dat zeggen hordes Nederlandsers ook over Ajax en doet hier niet ter zake. Braafheid wil graag met Rutten samenwerken, dat heeft ie vorige week duidelijk op Radio1 benoemd.....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:27 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat moet hij nou bij die kutclub man? Gewoon een goed contract aanbieden die jongen en hem verzekeren van een basisplaats.
haha maar de 5 seizoenen daarvoor nietquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:28 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Waarom zou hij PSV preferen boven Ajax? Misschien alleen vanwege Rutten, ik zou geen andere reden kunnen bedenken eigenlijk. Ajax is groter, mooier en presteerde afgelopen seizoen ook beter.
Kneuzenbende.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:21 schreef koningdavid het volgende:
Ik snap het ook niet maar het heeft denk ik te maken met zijn twitter en dat hij vroeger in een shirt van Van Persie heeft rond gelopen. Wat een schande zeg.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:25 schreef Rhapsody het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom van der WIel nou ineens afgeschreven wordt...
Ze zeggen wel eens 'je bent zo goed als je laatste wedstrijd', maar ik heb hier meer het idee dat 'je bent zo goed als je slechtste wedstrijd' geldt.....
Verder ben ik verrast en eigenlijk wel blij dat Jol komt.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:29 schreef koningdavid het volgende:
Volgend seizoen deze verdediging s.v.p.:
Wielieboy Blackcard Greg - Boulah - Vermaelen - Braafheid
Wat is er nou mis mee dat zijn held van Persie was, laat die jongen lekker. En neem nou maar van mij aan dat elke voetballer zo party'd maar het dan niet op twitter vermeldt, dat, moet ik toegeven is wel erg stom van ons Wieletje.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet maar het heeft denk ik te maken met zijn twitter en dat hij vroeger in een shirt van Van Persie heeft rond gelopen. Wat een schande zeg.
Gregory is wel de enige die altijd de fans komt bedanken en zich meer dan 100% geeft iedere wedstrijd weer. Kun je van Anita, Verthongen, Vermaelen en Lindgren niet zeggen. Maarja dat is gewoon het niveau hier.
Omdat PSV dit decennium vaker kampioen is geworden? Mooier is slechts een subjectieve mening, groter kan.. maar de laatste 10 jaar weer niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:28 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Waarom zou hij PSV preferen boven Ajax? Misschien alleen vanwege Rutten, ik zou geen andere reden kunnen bedenken eigenlijk. Ajax is groter, mooier en presteerde afgelopen seizoen ook beter.
Is inderdaad een beetje aan het afbrokkelen, maar je hoort nog wel altijd overal Ajax. Bij elke populair geworden gescoute speler wordt Ajax er wel bij vermeldquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:29 schreef joers1 het volgende:
[..]
haha maar de 5 seizoenen daarvoor niet
en of Ajax echt groter is, valt te betwijfelen... Van oudsher WAS dat zo ja....
Hier hoeven we natuurlijk niet lang over te lullen; Ajax is nog steeds, en zal dat ook altijd blijven, verreweg de grootste club van Nederland.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:29 schreef joers1 het volgende:
[..]
haha maar de 5 seizoenen daarvoor niet
en of Ajax echt groter is, valt te betwijfelen... Van oudsher WAS dat zo ja....
Ja hoor laten we onze beste rechter verdediger maar gewoon weg doen als er een goed bod komt. Hier schiet je niets mee op. Het is een jonge uit de jeugd die moet je koesteren alleen op die manier zul je ooit weer gaan presteren in Europa.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:33 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat is er nou mis mee dat zijn held van Persie was, laat die jongen lekker. En neem nou maar van mij aan dat elke voetballer zo party'd maar het dan niet op twitter vermeldt, dat, moet ik toegeven is wel erg stom van ons Wieletje.Maar afschrijven homaar, groot talent, voor een goed bod natuurlijk wel meteen de deur uit.
Dat kan je alleen maar hopen en niet zomaar voor waarheid aannemen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:34 schreef navigator het volgende:
[..]
Hier hoeven we natuurlijk niet lang over te lullen; Ajax is nog steeds, en zal dat ook altijd blijven, verreweg de grootste club van Nederland.
In your dreams maybe.....het is de afgelopen 10 jaar hard achteruit gebrokkeld. De grootste is niet objectief te beoordelen. Dat valt niet te ontkennen, ook niet door jouquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:34 schreef navigator het volgende:
[..]
Hier hoeven we natuurlijk niet lang over te lullen; Ajax is nog steeds, en zal dat ook altijd blijven, verreweg de grootste club van Nederland.
Dat verreweg kan je wel achterwege laten.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:34 schreef navigator het volgende:
[..]
De keren dat Silva speelde viel hij eerlijk gezegd ook bitter tegen. Ik herinner me o.a. de wedstrijd uit tegen Aston Villa waar hij aan alle kanten voorbij werd gelopen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:35 schreef bloodysunday het volgende:
vdWiel
Sorry jongens maar ik zie op het moment toch echt meer in Silva. Vind het ook ontzettend jammer dat hij dit seizoen amper gespeeld heeft.
Grootste supportersvereniging.. Hoewel ik daar niet trots op ben want die is er meer voor de dagjes mensen dan voor de echte supporters. Meeste aantal bezoekers. Meeste aantal mensen die Ajax op tv kijken ook als het niet live zou zijn. Grootste club in het buitenland.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:35 schreef joers1 het volgende:
[..]
In your dreams maybe.....het is de afgelopen 10 jaar hard achteruit gebrokkeld. De grootste is niet objectief te beoordelen. Dat valt niet te ontkennen, ook niet door jou
Van der Wiel heeft ook dramatische wedstrijden gespeeld. In Arnhem heeft ie ook alle hoeken van het veld gezien volgens mij.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:39 schreef koningdavid het volgende:
[..]
De keren dat Silva speelde viel hij eerlijk gezegd ook bitter tegen. Ik herinner me o.a. de wedstrijd uit tegen Aston Villa waar hij aan alle kanten voorbij werd gelopen.
Lekker belangrijk wat hij twittert. Hij is nog jong en wie loopt er niet met een shirt van van Persie? Dat is een geweldige speler; ongeacht de club waar hij speelt of heeft gespeeld.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet maar het heeft denk ik te maken met zijn twitter en dat hij vroeger in een shirt van Van Persie heeft rond gelopen. Wat een schande zeg.
Gregory is wel de enige die altijd de fans komt bedanken en zich meer dan 100% geeft iedere wedstrijd weer. Kun je van Anita, Verthongen, Vermaelen en Lindgren niet zeggen. Maarja dat is gewoon het niveau hier.
Waarom danquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:35 schreef bloodysunday het volgende:
vdWiel
Sorry jongens maar ik zie op het moment toch echt meer in Silva. Vind het ook ontzettend jammer dat hij dit seizoen amper gespeeld heeft.
Mwah noem je gelijk ook wel een wedstrijd van een bepaald kaliber.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:39 schreef koningdavid het volgende:
[..]
De keren dat Silva speelde viel hij eerlijk gezegd ook bitter tegen. Ik herinner me de wedstrijd uit tegen Aston Villa waar hij aan alle kanten voorbij werd gelopen.
Het gaat erom dat hij met een Feyenoord-shirt liep dus.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:41 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Lekker belangrijk wat hij twittert. Hij is nog jong en wie loopt er niet met een shirt van van Persie? Dat is een geweldige speler; ongeacht de club waar hij speelt of heeft gespeeld.
Is dat niet Bakircioglü?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:43 schreef kurk_droog het volgende:
Silva? is dat niet die jongen die blind naar voren rent en daar een voorzet geeft waarvan zelfs mijn moeder rillingen krijgt?
dat is allemaal nergens feitelijk....maar puur JOUW mening/idee. Wie bapaalt of Ajax de grootste is/was in het buitenland? Waar meet je dat aan af? Precies....is dus puur je eigen idee. Meeste mensenh die Ajax o ptv kijken? waar kan i kdat feitelijk controleren?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:40 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Meeste aantal mensen die Ajax op tv kijken ook als het niet live zou zijn. Grootste club in het buitenland.
Zegt ook wat over zijn iq las je met een feyenoord shirt in mokum gaat lopenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het gaat erom dat hij met een Feyenoord-shirt liep dus.
kijkcijfers dwaasquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:44 schreef joers1 het volgende:
[..]
dat is allemaal nergens feitelijk....maar puur JOUW mening/idee
Vraag het aan 100 willekeurige voetballiefhebbers uit de wereld. Minimaal 80 zullen Ajax als grootste, beste, geilste en noem het allemaal maar op, aankruisen. Hell, ik denk dat een groot gedeelte niet eens verder komt dan Ajax, die kennen geen andere club uit Nederlandquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:35 schreef joers1 het volgende:
[..]
In your dreams maybe.....het is de afgelopen 10 jaar hard achteruit gebrokkeld. De grootste is niet objectief te beoordelen. Dat valt niet te ontkennen, ook niet door jou
Goh gelukkig zeg je niet precies hetzelfde in de eerste alinea als wat ik schrijf.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:41 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Lekker belangrijk wat hij twittert. Hij is nog jong en wie loopt er niet met een shirt van van Persie? Dat is een geweldige speler; ongeacht de club waar hij speelt of heeft gespeeld.
Vermaelen geeft wat mij betreft ook altijd 100% overigens.Anita is nog erg jong en die mist gewoon kracht in dat kleine lichaam van hem.
[..]
Waarom dan
Klopt. Maar V.d. Wiel is nog jong en heeft potentie, Silva is al relatief oud. Dat Greg de voorkeur krijgt vind ik dan ook wel te billijken. Ik vind hem alleen te vaak nog slordig, nonchalant en gewoon niet goed genoeg. Maar ik zou hem wel de voorkeur blijven geven boven Silva, of hij nou Twittert of niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Van der Wiel heeft ook dramatische wedstrijden gespeeld. In Arnhem heeft ie ook alle hoeken van het veld gezien volgens mij.
haha dat is makkelijk, maar zeg maar WAAR die staan dan, WAAR kan i klezen dat ajax de grootste is? Nergens, exact!quote:
Relatief oude spelers kunnen we wel gebruiken, en zo slecht is hij nou niet. Zijn verdedigende capaciteiten vind ik iig beter dan die van vdWielquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Klopt. Maar V.d. Wiel is nog jong en heeft potentie, Silva is al relatief oud. Dat Greg de voorkeur krijgt vind ik dan ook wel te billijken. Ik vind hem alleen te vaak nog slordig, nonchalant en gewoon niet goed genoeg. Maar ik zou hem wel de voorkeur blijven geven boven Silva, of hij nou Twittert of niet.
Ook dat is weer jouw idee....ik zal je zeggen dat in Brazilie (toch het grootste voetballand terwereld) vrijwel NIEMAND Ajax noemt (of nog kent, ze komen niet verder dan "Kroiff"))....ik heb er een jaar gewerkt! Door de successen van Romario en Ronaldo noemt daar vrijwel iedereen PSV..... Nu zul ji jwel zeggen dat dat Brazilie is, maar toch. Het blijft allemaal subjectief....wat ik roep, maar oo kwat jullie roepenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:45 schreef navigator het volgende:
[..]
Vraag het aan 100 willekeurige voetballiefhebbers uit de wereld. Minimaal 80 zullen Ajax als grootste, beste, geilste en noem het allemaal maar op, aankruisen. Hell, ik denk dat een groot gedeelte niet eens verder komt dan Ajax, die kennen geen andere club uit Nederland .
Topvijf grootste merkbekendheidquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:47 schreef joers1 het volgende:
[..]
haha dat is makkelijk, maar zeg maar WAAR die staan dan, WAAR kan i klezen dat ajax de grootste is? Nergens, exact!
Laat mij ,aar zien dat Ajax de meeste kijkers trekt op tv, nationaalk én internationaal...be benieuwd naar je bron...ik zal je zeggen dat AZ dit jaar verreweg de meeste kijklers heeft gehad!. Uit diezelfde kijkcijfers als jijIk ben overigens geen AZ-supporter
Pff dan kijk je toch ook met oogkleppen op naar Ajax wedstrijden. Silva is echt een slechte verdediger met een kut voorzet. Niet dat Vd Wiel zo'n geniale verdediger is maar hij heeft genoeg aanvallende impulsen en zet regelmatig leuke acties op.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:47 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Relatief oude spelers kunnen we wel gebruiken, en zo slecht is hij nou niet. Zijn verdedigende capaciteiten vind ik iig beter dan die van vdWiel
Die moet je langzaam brengen. Altijd de beste opstellen . Als van der Wiel beter wordt dan Silva moet je hem erin pleuren en niet eerder.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Klopt. Maar V.d. Wiel is nog jong en heeft potentie, Silva is al relatief oud. Dat Greg de voorkeur krijgt vind ik dan ook wel te billijken. Ik vind hem alleen te vaak nog slordig, nonchalant en gewoon niet goed genoeg. Maar ik zou hem wel de voorkeur blijven geven boven Silva, of hij nou Twittert of niet.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:49 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Topvijf grootste merkbekendheid
Club CPM-score
Ajax 691
Feyenoord 539
PSV 502
AZ 362
SC Heerenveen 343
Feyenoord verliest fans
De aanhang keert zich af van Feyenoord. Liefst 230 duizend fans is de club kwijtgeraakt. PSV heeft dankzij de vierde landstitel op rij al bijna net zo’n grote achterban als het steeds dieper vallende Feyenoord. De cijfers van AZ zijn al even dramatisch, 150 duizend minder mensen dan vorig jaar noemen zich supporter van de club.
Topvijf clubs met grootste aanhang
Club Aanhang CPM-score
Ajax 2.190.000 286
Feyenoord 1.210.000 158
PSV 1.020.000 133
SC Heerenveen 430.000 57
AZ 350.000 46
vi.nl
nee jij roept onzin. Kom dan zelf met die cijfers over azquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:49 schreef joers1 het volgende:
[..]
Ook dat is weer jouw idee....ik zal je zeggen dat in Brazilie (toch het grootste voetballand terwereld) vrijwel NIEMAND Ajax noemt (of nog kent, ze komen niet verder dan "Kroiff"))....ik heb er een jaar gewerkt! Door de successen van Romario en Ronaldo noemt daar vrijwel iedereen PSV..... Nu zul ji jwel zeggen dat dat Brazilie is, maar toch. Het blijft allemaal subjectief....wat ik roep, maar oo kwat jullie roepen
Silva vind ik op het moment beter dan vdWielquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pff dan kijk je toch ook met oogkleppen op naar Ajax wedstrijden. Silva is echt een slechte verdediger met een kut voorzet. Niet dat Vd Wiel zo'n geniale verdediger is maar hij heeft genoeg aanvallende impulsen en zet regelmatig leuke acties op.
Nou kom maar op met die argumentatie want hier kan niemand wat mee natuurlijk. Of komt het door die geile acties heeft zoals heel snel langs de lijn proberen te rennen in de hoop dat hij geen verdedigers van het niveau Heracles tegen komt. Of zijn altijd rete strakke voorzetten die precies op de kop van Cvitanich belanden. Laat staan zijn vermogen om lekker te kaatsenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:51 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Silva vind ik op het moment beter dan vdWiel
Ja die weet ik dus niet te vinden he.. Was van 2008 nog.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:50 schreef joers1 het volgende:
[..]
Neee...KIJKcijfers begon je over, niet over merkbekendheid.....dat is wat anders
Beter in wat? Van der Wiel speelt verre van goed, maar Silva is wel zo'n blind paard ongelofelijk.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:51 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:50 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
nee jij roept onzin. Kom dan zelf met die cijfers over azIk weet nog dat ajax ufa speelde en dat die herhaling van de wedstrijd later op de avond meer kijkers trok dan de club die wel live werd uitgezonden.. ( feyenoord )
Waar is dat op gebaseerd?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:51 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Blackcard-Greg redt het wel.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hou toch op man. Ik kan jou moeilijk serieus nemen namelijk.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:56 schreef bloodysunday het volgende:
Silva vind ik balvaster, beweegt meer, valt meer aan(weliswaar niet altijd goed), sneller.
vdWiel vind ik niet echt een mee aanvaller, en trager, en ik kan die gast op een of andere manier gewoon niet serieus nemen.
quote:Na de onervaren Marco van Basten heeft Ajax dinsdag met Martin Jol de meest ervaren coach in de eredivisie aangesteld. De Scheveninger zat bij 238 competitiewedstrijden op de bank bij Roda JC en RKC Waalwijk.
Ron Jans volgt op de tweede plaats op de lijst van meest ervaren coach in de eredivisie. De trainer van FC Groningen heeft acht duels minder dan Jol achter zijn naam staan, zo zocht Sportweek uit. De nieuwe AZ-coach Ronald Koeman neemt de derde plaats in met 218 wedstrijden bij Vitesse, Ajax en PSV.
Van der Wiel is alweer een week ofzo terug uit Barca en is nu bij Oranje in Hoenderloo.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Op het feit dat ze allebei op vakantie zijn
Grootste is wel te metenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:54 schreef joers1 het volgende:
[..]
haha jij riep dat men overal ter wereld Ajax noemt als je naar Nederlands voetbal vraagt...en ik zeg je dat in Brazilie (grootste voetbvalland ter wereld) niemand ajax noemt (of nog kent).....dat is een keihard feit. Ik heb er een jaar gewerekt en verder dan "Kroiff" komen ze vaak niet.... Dus je theorie dat Ajax overal in de wereld de grootste is, is simpelweg niet helemaáál waar. Dáár ging het om.
Maar nogmaals...we roepen allemaal subjectieve zaken, jij én ik. Als jij nou lekker droomt dat je supporter bent van de grootste club van ons land, dan slaap je vast erg lekker.![]()
Ik probeer hier niet om te zeiken, maar gewoon beetje realiteitszin te benoemen. Een Feijenoorder za l zeggend at zijn club de grootste is, een PSV'er noemt dat en iemand uit Twente roept dat Twente de sterkste is van afgelopen 2 jaar....het blijft allemaal begrijpelijk, maar nergens feitelijk te onderbouwen. "Grootste" is namelijk niet te meten. Dan blijft het bij gevoel.
-edit-quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:54 schreef joers1 het volgende:
[..]
haha jij riep dat men overal ter wereld Ajax noemt als je naar Nederlands voetbal vraagt...en ik zeg je dat in Brazilie (grootste voetbvalland ter wereld) niemand ajax noemt (of nog kent).....dat is een keihard feit. Ik heb er een jaar gewerekt en verder dan "Kroiff" komen ze vaak niet.... Dus je theorie dat Ajax overal in de wereld de grootste is, is simpelweg niet helemaáál waar. Dáár ging het om.
Maar nogmaals...we roepen allemaal subjectieve zaken, jij én ik. Als jij nou lekker droomt dat je supporter bent van de grootste club van ons land, dan slaap je vast erg lekker.![]()
Ik probeer hier niet om te zeiken, maar gewoon beetje realiteitszin te benoemen. Een Feijenoorder za l zeggend at zijn club de grootste is, een PSV'er noemt dat en iemand uit Twente roept dat Twente de sterkste is van afgelopen 2 jaar....het blijft allemaal begrijpelijk, maar nergens feitelijk te onderbouwen. "Grootste" is namelijk niet te meten. Dan blijft het bij gevoel.
Als de samenvatting van Ajax zn UC wedstrijd al beter bekeken wordt dan de gehele wedstrijd van Feijenoord, hoeven we niet meer verder te kletsen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:50 schreef joers1 het volgende:
[..]
Neee...KIJKcijfers begon je over, niet over merkbekendheid.....dat is wat anders
Waarschijnlijk omdat ie van zulke enorme dijen heeft. Dat is net goud. Dat weet jij maar al te goed BansheeBoy.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niemand, echt niemand kan op tegen de dijen van Seedorf. Qua speler zou hij echt een aanwinst zijn voor Ajax. Ikk snap niet waarom Ajax het niet eens probeert.²
Als Davids en Stam dat al niet konden, waarom Boulahrouz dan wel?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:16 schreef Schanulleke het volgende:
Lekker dat Jol er nu is.
Eerder in het topic werd nog gespeculeerd over de komst van Boulahrouz.
Dat zou wel het soort bikkel zijn dat Ajax er door kan slepen in de lastige potjes.
Thnx, eens ff kijken wat er over gezegd wordtquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:27 schreef Houniet het volgende:
NED 3
Ik kan me die wedstrijd nog goed herinneren. Heb de wedstrijd (helaas op de TV; baal ik nog steeds van) in Londen gezien. Het hele duel ging erover dat iedereen al wist dat hij de volgende dag ontslagen zou worden. Het hele stadion stond achter hem de hele wedstrijd lang. Mooi om te zien.quote:
Andere voetballers in een heel ander stadium van hun carrière. Stam en Davids waren het heilige vuur wel al een beetje kwijt toen ze naar Ajax kwamen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:25 schreef Radegast het volgende:
[..]
Als Davids en Stam dat al niet konden, waarom Boulahrouz dan wel?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:32 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik kan me die wedstrijd nog goed herinneren. Heb de wedstrijd (helaas op de TV; baal ik nog steeds van) in Londen gezien. Het hele duel ging erover dat iedereen al wist dat hij de volgende dag ontslagen zou worden. Het hele stadion stond achter hem de hele wedstrijd lang. Mooi om te zien.
Of het veld op komen met hun mutsjesquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:37 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Dit gaan de supporters hopelijk ook doen in moeilijke tijden in plaats van de spelersbus tegenhouden..
Wielrennen: leukquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Vreselijk irritant inderdaad. Wat een slechte presentator, zum kotzen.
Vd Wiel net zo kwetsbaar in de verdediging als Silva. Bovendien brengt Gregory ook veel meer body dan Silva wat handig is in de duels. Qua opkomen vindt ik Silva maar een domme draver die niets anders doet dan langs de zijlijn rennen. En wat heb je eraan als je voorzetten gaat geven als ze nooit aankomen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:35 schreef Nashje het volgende:
Ik ben overigens ook voorstander van Silva. Niet alleen omdat Greg zo idioot heeft lopen doen op Twitter hoor.
V/d Wiel is verdedigend erg kwetsbaar als ie tegen een snelle flankspeler speelt. Silva was tegen Marseille erg lekker bezig met Zenden. Zenden was helemaal nergens. Daarnaast kwam Silva nog erg veel mee op, veel meer dan dat Gregory doet. Dat z'n voorzetten bagger waren neem ik voor lief, aangezien hij erg weinig heeft gespeeld. Tegen Marseille waren er ineens combinaties met Suarez, die ik Gregory nog niet heb zien doen.
Nee, Ajax moet echt met opkomende backs spelen. Dan zijn we echt zóveel sterker.
Niets tegen Mart hé!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Vreselijk irritant inderdaad. Wat een slechte presentator, zum kotzen.
Mathijs van Nieuwkerk V2.1quote:
Als er een team staat vind ik het al weer een vooruitgang en reken maar dat Jol dat anders gaat aanpakken. Volgens mij is Jol ff wat directer dan MvBquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:40 schreef Nashje het volgende:
Begint Van Gelder weer: "Ik denk niet dat Jol het type spel speelt wat Ajax speelt."
Nee, daarom moet je daar ook godverdomme eens een keer vanaf stappen. GROW UP.
Gregory zal vast meer body hebben dan Silva (waar ik het overigens niet mee eens ben, ze zijn gelijk) maar zolang hij dat niet gebruikt heeft ie daar geen voordeel in hoor.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vd Wiel net zo kwetsbaar in de verdediging als Silva. Bovendien brengt Gregory ook veel meer body dan Silva wat handig is in de duels. Qua opkomen vindt ik Silva maar een domme draver die niets anders doet dan langs de zijlijn rennen. En wat heb je eraan als je voorzetten gaat geven als ze nooit aankomen?
Ik heb zo'n gevoel dat die naar Jong Ajax gaatquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:43 schreef Frankz0rz het volgende:
Smeets met zn eten. Niets nieuws gehoord dus, behalve dat ze voor Witschge een nieuwe functie binnen Ajax zoeken.
Gregory heb ik ook vaak zat zien aanvallen, maar hij kent z'n grenzen niet. Ik geloof dat hij in de jeugd spits is geweest en daar ongeschikt voor was verklaard. Maar toch probeert 'ie soms een actie te maken om vervolgens de bal kwijt te raken. Een voorzet kan 'ie ook al niet echt geven.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Gregory zal vast meer body hebben dan Silva (waar ik het overigens niet mee eens ben, ze zijn gelijk) maar zolang hij dat niet gebruikt heeft ie daar geen voordeel in hoor.
Op voorzetten kan worden getraind natuurlijk he. Daar zijn trainingen voor. En ook al rent ie als een domme draverlangs de zijlijn, dat heeft meer invloed op de aanval dan dat statisch blijven staan van Gregory.
geniaalquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:43 schreef Black-Death het volgende:
Volgens Koeman waren veel mensen binnen Tottenham tevreden over Jol, alleen de beslissende mensen die de beslissingen maken niet
Van VZ:quote:
Volgens mij is dit nog zacht uitgedrukt, ik geloof dat Davids niet meer met Jol wil samenwerken.quote:Edgar Davids is geen vaste keuze meer in de basis van Tottenham Hotspur en de Engelse roddelpers meldt dat de middenvelder en manager Martin Jol regelmatig botsen tijdens trainingen.
quote:Eerste zet Jol: Blind terug op veld
Door MAARTEN WIJFFELS
AMSTERDAM - Martin Jol wordt bij Ajax meer dan alleen hoofdtrainer. De komende jaren bepaalt hij de sportieve koers van de club. Zijn eerste zet deed Jol al: Danny Blind komt naast hem op het veld. À la Louis van Gaal in de jaren 90.
afbeelding vergroten Danny Blind keert door de komst van Martin Jol terug op het veld. FOTO'S ANP & EPA
Marco van Basten draaide er achteraf niet omheen. Hij voelde zich bij Ajax nooit happy in de rol van eindverantwoordelijke man voor het gehele technische beleid. De nieuwe algemeen directeur Rik van den Boog was amper aan de slag, of hij regelde al dat Van Bastens pakket op eigen verzoek werd ingekrompen.
Voor Martin Jol vormde het verkrijgen van een zo breed mogelijk mandaat juist een voorwaarde om in Amsterdam te tekenen. Voor alleen het trainen en coachen van Ajax 1 had hij de Bundesliga en zijn Bundesliga-salaris nooit opgegeven.
De 53-jarige Scheveninger wordt de komende drie jaar bij Ajax meer dan alleen hoofdtrainer. Hij wordt een soort manager naar het voorbeeld van Alex Ferguson en Arsène Wenger in Engeland en Louis van Gaal bij het Ajax van de jaren 90.
Martin Jol.
Het is een rol die in overeenstemming is met aanbevelingen uit het rapport-Coronel dat vorig jaar verscheen. Een onderzoekscommissie onder leiding van Uri Coronel nam destijds het Ajax-beleid van de afgelopen tien jaar onder de loep. Het oordeel was vernietigend. Ajax zou mede zo zijn afgegleden omdat er geen enkele lijn zat in de benoeming van opeenvolgende hoofdtrainers en technisch directeuren.
De commissie beval een heldere keuze tussen twee modellen aan. Eén model ging uit van een sterke technisch directeur die de baas is van een trainer die zich uitsluitend met het eerste elftal bezighoudt.
Het andere model voorziet in de aanwezigheid van een sterke trainer met bewezen managementkwaliteiten die leiding geeft aan de gehele betaald voetbal afdeling. In dit model dient de algemeen directeur een voetbalachtergrond te hebben.
Jol gaat in de Arena werken zonder technisch directeur en met algemeen directeur Rik van den Boog. Die doorliep zelf de jeugdopleiding van Ajax, speelde er in het tweede elftal en bedreef daarna nog even profvoetbal bij SC Amersfoort totdat hij door een zware knieblessure werd afgekeurd.
Van den Boog is blij met Jol, die hij ‘alle kwaliteiten’ toedicht ‘die een trainer van Ajax in onze optiek zou moeten hebben’. ,,Jol is ervaren en heeft die ervaring in binnen- en buitenland opgedaan. Hij heeft bij grote en minder grote clubs gewerkt en heeft daarbij aangetoond dat hij het maximale uit zijn spelers kan halen,’’ aldus Van den Boog. ,,Hij is ook een trainer van wie is gebleken dat hij bereid is talentvolle jeugdspelers een kans te geven, wat voor ons van elementair belang is.’’ Jol gaat straks over het aan- en verkoopbeleid, de scouting en de jeugdopleiding en zal, net als eerder Van Basten, rechtstreeks rapporteren aan Van den Boog.
Zijn eerste zet als ‘manager’ heeft Jol al gedaan: hij haalt Danny Blind van kantoor naar het veld. De huidige manager technische zaken trekt deze zomer zijn trainingspak weer aan en wordt Jols rechterhand in de technische staf. Jol ziet, net als de directie van Ajax, in Blind een goede trainer die hem op termijn moet opvolgen. Had Jol Ajax een ‘nee’ verkocht, dan had de clubleiding Blind nu al hoofdtrainer gemaakt.
Jol heeft ook bedongen dat zijn broer Cock (als personal assistent) en conditietrainer Michael Lindeman van HSV meekomen naar Ajax. John van ’t Schip komt waarschijnlijk samen met Blind naast Jol op de bank. Hoe ver Jols bevoegdheid ook reikt, in de publieke opinie zal hij op slechts één ding worden beoordeeld: zijn vermogen om van Ajax eindelijk weer een kampioensteam te maken. Na vijf jaar zonder landstitel móet het komend jaar gebeuren.
Het openingsduel van de nieuwe competitie wordt straks de 239ste eredivisiewedstrijd in de trainersloopbaan van Jol. Zoals het er nu voorstaat volgt hij de naar Bayern München vertrekkende Louis van Gaal op als meest ervaren trainer in het Nederlandse betaald voetbal. Het accentueert opnieuw het immense contrast met zijn voorganger op de Ajax-bank. Van Basten coachte vorig jaar zijn eerste wedstrijd ooit als hoofdtrainer van een club.
Jol is in zijn totaliteit al trainer sinds 1991 en in de afgelopen twee decennia bestreek hij het hele spectrum. Van de tweede klasse amateurs tot aan de Premier League.
Bij Ajax kan Jol een unieke prestatie neerzetten. Hij kan de eerste trainer ooit worden die in Nederland kampioen werd van een van de amateurhoofdklassen (Scheveningen, zaterdag), de algehele amateurtitel greep (Scheveningen), de KNVB-beker won (Roda JC) en de beste was in de eredivisie. In het eerste gesprek met Ajax liet hij al blijken dat de hunkering naar het voltooien van dat kunststukje hem drijft. De kans dat hij volgend jaar met HSV kampioen van Duitsland zou worden, achtte Jol gering.
zodat ik er een advocaat op kan zettenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:41 schreef behangplakker het volgende:
Als iemand hem morgen of overmorgen ergens in een krant ziet post hij een foto he
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:51 schreef kalinho het volgende:
http://www.groengeelhart.nl/?p=nieuws&nid=704 Die reacties
Of versteegrobje?
Pareltje.quote:Jol: "Ajax is een fantastische club" http: www.voetbal.nl/pages/newsitem/s2/nieuws.aspx?id=341881 KK HOME-FILE-PIS-NICHT 7000 Man Je Naam Roepen ... Die Zullen Ze Zeker Roepuh En Je De GafKK Wensuh KK HOERE JOOD
Whehe, die reactiesquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:51 schreef kalinho het volgende:
Of versteegrobje?
Ja, wat is dat voor loze functie? Zal ie minimaal wel 5 ton mee pakken.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:47 schreef Prosac het volgende:
Toch weer zijn broer mee he. Prachtig, personal assistent.
Zet Bogarde en De Boer erbij en je hebt al een behoorlijke verdediging op het veld staan.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:31 schreef Sethje het volgende:
Blind als veldtrainer erbij is ook geen slechte zet denk ik
Wat een falers.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:51 schreef kalinho het volgende:
Ik denk dat een PA wel handig is. Als hij alle technische zaken moet regelen is het wel handig dat je PA alles op een rijtje voor je zet met afspraken etc etcquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, wat is dat voor loze functie? Zal ie minimaal wel 5 ton mee pakken.²
Het heeft ook wel iets hoor, 7 jaar geen kampioenquote:Hoe ver Jols bevoegdheid ook reikt, in de publieke opinie zal hij op slechts één ding worden beoordeeld: zijn vermogen om van Ajax eindelijk weer een kampioensteam te maken. Na vijf jaar zonder landstitel móet het komend jaar gebeuren.
Als er een kampioensfeest wordt komende jaren dan gaat het iig wel helemaal losquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:07 schreef Nashje het volgende:
toma. Schit-ter-end.
Blind op het veld erbij als assistent is wel lekker ja. Ik hoop dat Jol, Blind en V/d Boog het met elkaar kunnen blijven vinden, anders kan dat nog best wel eens fout aflopen. En daar ben ik wel lichtelijk bang voor.
Van deze zin krijg ik toch wel een heerlijk gevoel:
[..]
Het heeft ook wel iets hoor, 7 jaar geen kampioen.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:02 schreef _Mike_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wehehehehe gekke ADO supporters
Slavia is 12 jaar lang geen kampioen geweest en prompt 2 keer achter elkaar.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:07 schreef Nashje het volgende:
toma. Schit-ter-end.
Blind op het veld erbij is als assistent is wel lekker ja. Ik hoop dat Jol, Blind en V/d Boog het met elkaar kunnen blijven vinden, anders kan dat nog best wel eens fout aflopen. En daar ben ik wel lichtelijk bang voor.
Van deze zin krijg ik toch wel een heerlijk gevoel:
[..]
Het heeft ook wel iets hoor, 7 jaar geen kampioen.
Oh die boertje is er weer hoor.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:07 schreef RijstNatie het volgende:
- voeg dan ook wat toe als je langskomt -
Idem.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:09 schreef toma het volgende:
[..]
Als er een kampioensfeest wordt komende jaren dan gaat het iig wel helemaal los
Genoteerd.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:12 schreef Cavalier1 het volgende:
Ik snap niet waar ADO zo moeilijk over doet, maar oké. Ze zijn wel blij met ex ajacied Knopper![]()
Ik heb het nog even kunnen laten bezinken en ik ben tot de conclusie gekomen dat Ajax met Jol kampioen wordt volgend seizoen. Zo niet, dan vreet ik m'n ajax shirt op. Deze man haalt het uiterste uit elke spelersgroep (en zelf net iets meer). Dus dat moet goed komen.
Knopper is dan wel een geboren Hagenees, dan vergeten ze veel.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:12 schreef Cavalier1 het volgende:
Ik snap niet waar ADO zo moeilijk over doet, maar oké. Ze zijn wel blij met ex ajacied Knopper![]()
Ik heb het nog even kunnen laten bezinken en ik ben tot de conclusie gekomen dat Ajax met Jol kampioen wordt volgend seizoen. Zo niet, dan vreet ik m'n ajax shirt op. Deze man haalt het uiterste uit elke spelersgroep (en zelf net iets meer). Dus dat moet goed komen.
In zijn fotoboek.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:23 schreef BluesRebel het volgende:
Ik kom hier vaker maar het is voor het eerst dat ik zo'n afbeelding van Toma zie.. Is er ergens een collectie die ik kan bewonderen?
(Hij is leuk)
quote:Toekomst Elia open nu Jol bij Ajax zit
ROTTERDAM - De overstap van Martin Jol van Hamburger SV naar Ajax zou ook invloed kunnen krijgen op de toekomst van Eljero Elia.
De aanvaller van FC Twente wordt begeerd door HSV, maar weet zich ook nog altijd in de belangstelling van Ajax.
Elia sprak eerder uitvoerig met Jol, in wie hij als trainer een groot vertrouwen stelt. De komende dagen zal duidelijk worden of Ajax opnieuw contact gaat zoeken met FC Twente.
Die club wil een bedrag van 9,6 miljoen voor de vleugelaanvaller. In de winterstop meldde Ajax zich al eens in Enschede, maar toen weigerde Twente-voorzitter Joop Munsterman ook maar te praten over een tussentijdse overstap van Elia naar Amsterdam. Ajax nam wel Rob Wielaert van FC Twente over.
http://www.sportwereld.nl(...)_natuurlijk_Jol.htmlquote:Zei ik Olsen? Ik bedoelde natuurlijk Jol
Door WILLEM SCHÜNGEL, clubreporter Ajax
[LEZERSBIJDRAGE] Vorige week bracht ik, als amateur-columnist notabene, ‘breaking news’. Morten Olsen zou gaan tekenen bij Ajax en ik was de eerste op het web die dit nieuws met zekerheid wist te brengen.
Tja, het kan verkeren. De beloofde fles champagne voor mijn bron, heb ik maar weer opgeborgen in de koelkast. Ik heb mezelf voorgenomen om hem er pas weer uit te halen, als die vurig gewenste derde ster op de borst komt.
Schoenmaker, blijf bij je leest, zou je geneigd zijn te zeggen. Ik kan me die reactie wel voorstellen. De praktijk heeft vorige week namelijk uitgewezen dat iemand die zijn geld verdient met online marketing zich niet moet bemoeien met het vergaren van (sport)nieuws. Zeker niet als er, zoals in dit geval, emotie in het spel betrokken is.
Ik was, eufemistisch gesproken, een tikkeltje overenthousiast. Én ik had, naar het zich liet blijken, iets te veel vertrouwen in de sms van een ‘insider’.
Hoe dan ook: ik wil alle lezers die mijn stukje hebben gelezen en zich hierdoor even verheugd voelde als ikzelf, mijn oprechte excuses aanbieden. Dat het uiteindelijk toch niet zover is gekomen, is natuurlijk niet alleen een beetje een blunder, maar ook heel erg zonde. Ik zag het namelijk wel zitten met die Olsen.
Welbeschouwd scheelt het slechts een aantal letters natuurlijk, “Morten Olsen” en “Martin Jol”. Vervang de eerste twee klinkers, voeg een “J” toe en haal de letters “sen” aan het einde weg en dan heb je onze nieuwe coach. Hopsakee.
Een flauw grapje natuurlijk. In de tot nog toe behaalde prestaties zijn beide heren namelijk wel degelijk verschillend. Qua aanpak volgens mij niet zo veel. En trouwens, het vertrouwen dat ik vorige week in onze Algemeen Directeur en zijn staf uitsprak, blijft wat mij betreft onverminderd groot.
En dus denk ik dat Jol een bijzonder goede kandidaat is. Hij heeft bij Tottenham Hotspur en HSV bewezen dat hij een jonge ploeg kan smeden in een gretig en ingespeeld team. Laat dat nou nét hetgeen zijn waar we bij Ajax al een jaartje of - pak ‘em beet - tien, op zitten te wachten.
De ingrediënten voor een succesvol Ajax zijn in mijn optiek nog evengoed aanwezig als aan het begin van het vorige seizoen. Namelijk, een talentvolle selectie met veel (groei)potentie. Nu is het zaak om de boel zo snel mogelijk aan het voetballen te krijgen. Ik vermoed dat het Jol wel gaat lukken. Zelfs al is ie ‘wat dikkig’.
En dus zeg ik ook tegen Martin: veel succes! Ik hoop dat je ons weer aan het juichen krijgt. Ik hoop ook (maar daar ben ik van overtuigd) dat de visie van het bestuur de juiste is. We zullen het snel weer zien.
En aan u, beste lezer, eindig ik nogmaals met een welgemeend excuus, voor het brengen van onjuist nieuws vorige week. Het zal niet meer gebeuren. Beloofd.
hehequote:Op woensdag 27 mei 2009 00:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.sportwereld.nl(...)_natuurlijk_Jol.html
Het blijft me toch een knuppel.![]()
Maar goed toch netjes dat hij alsnog zijn excuses aanbiedt.
Ach van hem kan ik het hebben.Bij het AD heb je nog zo'n Ajax-clubreporter van 18 jaar oud die nog nooit in de ArenA geweest is.Die gozer is echt dramatisch.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.sportwereld.nl(...)_natuurlijk_Jol.html
Het blijft me toch een knuppel.![]()
Maar goed toch netjes dat hij alsnog zijn excuses aanbiedt.
Nee, hij is een visser.quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:10 schreef damsco het volgende:
Toma, ben jij een tekenaar ofzo?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:51 schreef kalinho het volgende:
Of versteegrobje?
Nou, dan heb je de Ajacieden in hun ziel geraakt hoor, dat ze een Hagenees nodig hebben om kampioen te worden. Wat maakt het in godsnaam uit waar een trainer vandaan komt.quote:Als Ajax naar de klote gaat, kan je zeggen: Ja denken jullie dat een Hagenees Ajakkes gaat helpen? Wordt Ajakkes kampioen kan je ze voorhouden dat daar wel een Hagenees voor nodig was om eindelijk een keer kampioen te worden
Ik snap niet dat Blind het leuk vindt om als loopjongen gebruikt te worden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:46 schreef Nashje het volgende:
Nu snap ik trouwens waarom Blind weer bij het elftal wordt gehaald. Alle transfers van Martin gaan altijd via broer Cock. Dan zou Blind het op zijn kantoor dus erg rustig krijgen.
quote:
Wie zegt dat hij het leuk vindt?quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Blind het leuk vindt om als loopjongen gebruikt te worden.
Ach het maakt mij ook weinig uit, kampioen is kampioen en Jol heeft zich nooit slecht over Ajax uitgelaten.quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
[..]
Nou, dan heb je de Ajacieden in hun ziel geraakt hoor, dat ze een Hagenees nodig hebben om kampioen te worden. Wat maakt het in godsnaam uit waar een trainer vandaan komt.Alhoewel ik het wel leuk vind dat Mario een Rotterdammer is.
Was jij niet die user die altijd zo pessimistisch was.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:12 schreef Cavalier1 het volgende:
Omdat dat altijd al zijn werk is geweest sinds hij zijn post als TD bij Sparta verliet, hij heeft bewust voor deze ondergeschikte rol gekozen.quote:
Klinkt wel als de bikkel die we toch missen...quote:Voor Jol en Petrovic ging de gespierde Marokkaan door het vuur. Door de trainer, met zijn Haagse mores van de straat, en de nooit verzakende routinier liet hij zich prikkelen om zich te bekwamen in een manier van verdedigen die in Nederland zeldzaam mag heten. Prachtig vond Jol het als hij het op het trainingsveld bij duels van Boulahrouz hoorde kletsen.Scherp en kort dekken, zijn tegenstander bij wijze van spreken in de nek bijten - mooier is er voor Boulahrouz niet meer.
quote:Mathijsen: Jol hoofdprijs voor Ajax
AMSTERDAM - Ajax heeft volgens Joris Mathijsen een uitstekende slag geslagen door Martin Jol (53) voor drie jaar vast te leggen als hoofdtrainer. "Zeker als je ziet wie er nog beschikbaar waren, is dit de absolute hoofdprijs", zegt de verdediger van HSV, die de Scheveninger met lede ogen uit Hamburg ziet vertrekken.
"Ik had graag nog jaren met hem gewerkt, maar het mag helaas niet zo zijn. Het is een domper dat hij weggaat en ik had het niet verwacht."
Dat is niet vreemd ook. "Zaterdag plaatsten we ons nog voor de Europa League en zondag wensten we elkaar een prettige vakantie, waarbij alle spelers een schemaatje meekregen om hun conditie op peil te houden", aldus de international. "Ik vind het jammer dat hij ons nooit heeft laten weten wat er speelde. Alsof er niks aan de hand was, bleef hij bezig met komend seizoen. Vanmiddag (gisteren, red.) heeft hij me alsnog persoonlijk op de hoogte gesteld."
Jol is in de Amsterdam ArenA een garantie voor succes, denkt Mathijsen. "Martin is een trainer die met name jonge jongens zichtbaar beter maakt, maar ook nog eens fantastisch een wedstrijd 'leest'. Door zijn wissels kan hij een wedstrijd doen kantelen. Daarnaast is hij een ongelooflijke motivator. In zijn wedstrijdbesprekingen geeft hij de spelers veel vertrouwen. En dat is de basis van de goede prestaties van dit jaar", aldus de Brabander, die met HSV de halve finale van de DFB-Pokal en UEFA Cup bereikte en tot drie wedstrijden voor het einde van de competitie meespeelde om de landstitel.
Inderdaad dit is meer een vooruitgang voor Blind. Hij kan onder de vleugels van ervaren trainer het vak leren zonder deukjes op te lopen . Daarna kan hij weer aan de slag en het overnemen voor X jaar misschien. De rol die hij nu had was geen TD en geen Manager. Dus die ben je liever kwijt. Nu is hij een soort assistent trainer zonder dat dat zo genomd wordt. iedereen Happyquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:44 schreef _Mike_ het volgende:
Ik denk dat Blind vooral hoopt om zelf nog eens de kans te krijgen om zich te bewijzen als trainer, en dan is een tijd meelopen met Jol niet verkeerd.
quote:Volgens Rafael van der Vaart kan Ajax de komende jaren weer meespelen om de titel. De middenvelder is positief over de nieuwe trainer Martin Jol. Zelf speelde Van der Vaart drie weken onder leiding van Jol bij Hamburger SV.
"In die periode heeft hij een onuitwisbare indruk gemaakt", zegt Van der Vaart tegenover De Telegraaf. "Jol is een leuke kerel en heeft een heel goede kijk op voetbal. Hij is een goede warme man, die veel met de spelers praat en ook heel hard kan zijn."
Net als Nigel de Jong denkt Van der Vaart dat het nu een goed moment is om in te stappen bij Ajax. "Veel slechter dan dit seizoen kan het niet", aldus de international, die begrijpt dat Jol de overstap maakt. "Ajax heeft in heel de wereld nog een prima naam en Martin heeft nog nooit een Nederlandse topclub getraind. Ik kan me voorstellen dat je dit als Nederlander wel eens wilt."
De speler van Real Madrid verwacht dat zijn oude club nu weer om de prijzen gaat strijden. "Ajax kan snel weer om het kampioenschap spelen. Als Martin het goed op de rails krijgt, en dat denk ik wel, zal iedereen versteld staan van het spel. Kwaliteit is er namelijk voldoende bij Ajax."
quote:Op Radio 2 en later bij BNR werd me gevraagd of Martin Jol nu wel het juiste type is voor Ajax. De eindredacteur van Frits Spits schetste daar een beeld bij. ,,Die man met zijn petje op en een stuk kauwgom in zijn mond.’’ Hij had er ook nog het onafscheidelijke trainingspak bij mogen noemen.
Een visserszoon de baas over godenzonen? Volgens mij is voor veel voetballiefhebbers Jol juist niet de man aan wie je denkt als je een echte Ajacied moet noemen. Dat heeft te maken met een door de actualiteit ingehaald beeld van wat een Ajacied is. Altijd maar weer moest de beoogde nieuwe trainer iets Amsterdams hebben, de goedkeuring van Cruijff wegdragen en zielsveel van Ajax houden. Hij moest zweren bij vleugelspitsen, de ledenraad te vriend houden, smurfen op het middenveld zetten, discussiëren met capuchonnetjes en de stamboom van Sjakie Wolfs uit het hoofd leren.
Het huidige management van Ajax, onder aanvoering van directeur Rik van den Boog, heeft het aangedurfd te breken met deze clichés. Anders kan de aanstelling van Jol niet verklaard worden. Zijn entree betekent een stijlbreuk. Dat ze dat hebben gedurfd, is knap en opvallend.
Niettemin past Jol precies in het profiel dat is opgediept uit het al zo vaak gememoreerde ‘Rapport Coronel’. Jol heeft een brede trainerservaring, een spectaculair netwerk, de aandoenlijke bereidheid een ander beter te maken en de passie van een tangodanser. Dat draagt hij dagelijks uit met een stem waarmee hij ooit zanger van de Pogues had kunnen zijn.
Het ‘karakter’ Jol moet Ajax verder brengen. Hij legt het fundament voor de toekomst waarvan het de bedoeling is dat hij er lang deel van uitmaakt. Jol zou best in Nederland het Engelse managersmodel kunnen introduceren. En dat zoiets bij Ajax gebeurt, is dan toch weer ‘typisch Ajax.’
Ik heb zo'n vermoeden dat het redelijk rustig blijft op de transfermarkt voor Ajax. Ik denk dat er een aantal overbodige spelers zullen gaan vertrekken en er enkele versterkingen bij komen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:10 schreef BoNi het volgende:
Nu is het wachten tot de transfer-kermis losbarst....
Alweer?quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:12 schreef Robinhoo het volgende:
Defour komt naar Ajax toch?
Ja en Kanu en van der Vaart wouden ook terugkomen.quote:
Nee hoor, Perez komt gewoon terug.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:12 schreef Robinhoo het volgende:
Defour komt naar Ajax toch?
10 miljoenquote:
Raffiequote:
Over een jaartje of 4 jaquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:24 schreef Robinhoo het volgende:
Maxwell en Chivu zeiden terug te willen naar Ajax.
Ooh zijn ze nep.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:28 schreef Prosac het volgende:
Het is wel even leuk geweest weer met die nepberichten die elke zomer en elke winterstop in vrijwel elk Ajaxtopic 3 pagina's in beslag nemen.
Kan er me anders weinig van herinneren bij Van Basten.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:24 schreef Prosac het volgende:
Klinkt allemaal weer erg goed al die verhalen over Jol. Maar dat soort verhalen heb je altijd bij een nieuwe trainer.
Idd, alleen bij Ten Cate had je ook zulke verhalen. Al werd er toen wel getwijfeld of hij het wel alleen zou kunnen zonder Rijkaard.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Kan er me anders weinig van herinneren bij Van Basten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |