Waus.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:31 schreef damsco het volgende:
Via een bekende heb ik vernomen dat het één groot complot is om Ajax te laten degraderen. Jol heeft steekpenningen van ADO gekregen, met als doel dat Ajax aankomend seizoen onder ADO eindigt.
Geen idee. Denk eerder dat Jol met zijn vertrouwde mensen wil werken. Volgens mij heeft hij ook al met die conditietrainer samengewerkt voordat hij naar HSV ging.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:40 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nog niks concreets over gelezen hoor. Het is vooral de wens is vader van de gedachte-berichten. Is die conditietrainer van HSV zo bijzonder dan?
I know. Maar dat is hier toch al tot in den treure besproken.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:33 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Yup, hij respecteerde de bond dus is er niet verder op in gegaan.
Je beantwoordt je eigen vraag.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:49 schreef bloodysunday het volgende:
Wanneer officiële presentatie? Donderdag las ik?
Ja, 11 uur uit mijn hoofd.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:49 schreef bloodysunday het volgende:
Hoe moeten wij weten wat jij hebt gelezen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:49 schreef bloodysunday het volgende:
Ga jij je nou maar zorgen maken om je eigen club.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:20 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Bij de kerst komt hij naar jullie toe hoor, wees maar niet bang.
Het was meer een vraag waar van ik niet zeker wist of ik had antwoord goed had....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:51 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hoe moeten wij weten wat jij hebt gelezen?
Precies. Denk niet dat Boulahrouz nu ineens gaat komen ofzo.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:58 schreef Black-Death het volgende:
Ach, vorig jaar kwam Boula ook niet terwijl Van Basten bij Ajax zat, die twee hadden ook wel een goede relatie volgens mij (hoewel die van Jol met Boula beter is).
Die is aan het hamsteren. En dat is hem gegund.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:59 schreef Nashje het volgende:
[..]
Precies. Denk niet dat Boulahrouz nu ineens gaat komen ofzo.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:03 schreef static het volgende:
is die Jol niet één of ander trainertje die aan het hoofd stond van een obscuur Engels clubje en daar subiet ontslagen werd?
Je bedoelt een roemruchte club als de Spurs waar hij 3 seizoenen bleef?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:03 schreef static het volgende:
is die Jol niet één of ander trainertje die aan het hoofd stond van een obscuur Engels clubje en daar subiet ontslagen werd?
Als je er geen zier verstand van hebt moet je misschien ook maar niet meepraten met de grote jongens.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:03 schreef static het volgende:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:52 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dit jaar speelde Boulahrouz nauwelijks onder Jol, bovendien hebben kapitaalkrachtiger clubs zich al gemeld voor Boulahrouz
Dit is juist onderdeel van het grote plan van Den Haag, zorgen dat je een rasechte hagenees krijgt bij Ajax met zoveel mogelijk verantwoordelijkheid om van daaruit de club kapot te maken.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:11 schreef Reddiablo het volgende:
Jol is wel een ontzettende enorme clubverrader - ik stel voor dat hij wordt geroyeerd als lid en dat zijn Haagse Heldensteen wordt verwijderd - maar er valt niet te ontkennen dat hij wel eens een hele goede trainer zou kunnen zijn, indien hij tijd en geld voor investeringen krijgt, is Ajax over 2 jaar weer kampioen.
De grote jongens?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:08 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Als je er geen zier verstand van hebt moet je misschien ook maar niet meepraten met de grote jongens.
quote:Ajax meldt zich voor Obradovic' (4)
| Geruchten
Ajax heeft zich volgens Servische media opnieuw gemeld bij Partizan Belgrado voor een transfer van Ivan Obradovic. Obradovic is een 20-jarige linksback waar Ajax al langere tijd mee in verband wordt gebracht. De Serviër komt uit de jeugdopleiding van Partizan Belgrado, waarvoor hij op 22 april 2007 z'n debuut in het eerste elftal maakte.
Ajax heeft zich een tijd terug ook al bij Partizan gemeld maar leek zich toen stuk te lopen op de vraagprijs van 7 miljoen euro. Obradovic geeft aan dat hij meerdere keren met Sulejmani, z'n kamergenoot bij het nationale elftal, heeft gepraat over Ajax.
Overigens lijken ook Barcelona en Juventus nog op de loer te liggen voor de speler. Vast lijkt te staan dat de speler komend seizoen niet meer voor Partizan in actie komt. Tekst: AjaxNetwerk
Bronhttp://ajax.nieuwslog.nl/(...)voor_Obradovic_.html
'Grote jongens'? Laat me niet lachen zeg.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:08 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Als je er geen zier verstand van hebt moet je misschien ook maar niet meepraten met de grote jongens.
Blijf jij het maar bij de Britney Spearsjes houdenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:03 schreef static het volgende:
Was al gepost geloof ik, maarja. Ik ken hem alleen van FM dus ik kan er weinig over zeggen.quote:
quote:
Tsja, misschien is het wel beter als je bij American Football blijft.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:11 schreef static het volgende:
[..]
'Grote jongens'? Laat me niet lachen zeg.
Ik zou er een KLB topic over openenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:13 schreef static het volgende:
Typisch VBL trouwens, als je hier niet post heb je er 0,0 verstand van. Eigenlijk best zielig als je niet tot de standaardposter hoort maar wél e.e.a. volgt.
Nope, ik blijf het bij de mislukte trainers houden if you don't mind. En Jol past in dat rijte.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Blijf jij het maar bij de Britney Spearsjes houden
Nee, Jol is de coach die die prachtclub eindelijk weer eens Europa in brachtquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:03 schreef static het volgende:
hehequote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:09 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dit is juist onderdeel van het grote plan van Den Haag, zorgen dat je een rasechte hagenees krijgt bij Ajax met zoveel mogelijk verantwoordelijkheid om van daaruit de club kapot te maken.
Edit: Damsco dacht hetzelfde.![]()
Ik kom hier ook niet altijd, maar heb wel meestal gelijk.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:13 schreef static het volgende:
Typisch VBL trouwens, als je hier niet post heb je er 0,0 verstand van. Eigenlijk best zielig als je niet tot de standaardposter hoort maar wél e.e.a. volgt.
I don't mind, maar blijf jezelf vooral voor lul zetten hier.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:14 schreef static het volgende:
[..]
Nope, ik blijf het bij de mislukte trainers houden if you don't mind. En Jol past in dat rijte.
Verder nog iets?
Als je met zo'n opmerking komt laat je niet echt zien dat je het echt volgt of verstand van hebtquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:13 schreef static het volgende:
Neuh, ik heb een nieuw speeltje gevonden: posten in een subforum waar je niet welkom bent.quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:12 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Was al gepost geloof ik, maarja. Ik ken hem alleen van FM dus ik kan er weinig over zeggen.
Oh en Prosac, heb je laatst voor het eerst in je leven Superbad gezien ofzo?
Cry me a river bitch.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:13 schreef static het volgende:
Welkom.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:16 schreef static het volgende:
[..]
Neuh, ik heb een nieuw speeltje gevonden: posten in een subforum waar je niet welkom bent.
Ik blijf hier nog wel even.
Oeh. Gaan we weer.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:16 schreef Prosac het volgende:
[..]
Voor de 4e keer. Maar de film wordt steeds briljanter.
@Static.. tja, dat is ook VBL. Als een mening niet bevalt heb je een aantal mogelijkheden
1: Je moet oprotten
2: Je bent geen fan
3: combinatie van 1 en 2
Jij hebt dan ook nog eens de pech niet al te vaak hier langs te komen en dan tel je helaas helemaal niet.
Ga maar lekker ergens anders huilenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:16 schreef static het volgende:
[..]
Neuh, ik heb een nieuw speeltje gevonden: posten in een subforum waar je niet welkom bent.
Als je e.e.a volgt had je heus wel meer kunnen vertellen dan dat Jol één of ander trainertje is (fout) die bij een obscuur Engels clubje werkte (fout) en daar subiet (fout) werd ontslagen (hoera, 1 goed).quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:13 schreef static het volgende:
Je bent van harte welkom. Wel vermakelijkquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:16 schreef static het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |