quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:51 schreef kalinho het volgende:
http://www.groengeelhart.nl/?p=nieuws&nid=704 Die reacties
Of versteegrobje?
Pareltje.quote:Jol: "Ajax is een fantastische club" http: www.voetbal.nl/pages/newsitem/s2/nieuws.aspx?id=341881 KK HOME-FILE-PIS-NICHT 7000 Man Je Naam Roepen ... Die Zullen Ze Zeker Roepuh En Je De GafKK Wensuh KK HOERE JOOD
Whehe, die reactiesquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:51 schreef kalinho het volgende:
Of versteegrobje?
Ja, wat is dat voor loze functie? Zal ie minimaal wel 5 ton mee pakken.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:47 schreef Prosac het volgende:
Toch weer zijn broer mee he. Prachtig, personal assistent.
Zet Bogarde en De Boer erbij en je hebt al een behoorlijke verdediging op het veld staan.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:31 schreef Sethje het volgende:
Blind als veldtrainer erbij is ook geen slechte zet denk ik
Wat een falers.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:51 schreef kalinho het volgende:
Ik denk dat een PA wel handig is. Als hij alle technische zaken moet regelen is het wel handig dat je PA alles op een rijtje voor je zet met afspraken etc etcquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, wat is dat voor loze functie? Zal ie minimaal wel 5 ton mee pakken.²
Het heeft ook wel iets hoor, 7 jaar geen kampioenquote:Hoe ver Jols bevoegdheid ook reikt, in de publieke opinie zal hij op slechts één ding worden beoordeeld: zijn vermogen om van Ajax eindelijk weer een kampioensteam te maken. Na vijf jaar zonder landstitel móet het komend jaar gebeuren.
Als er een kampioensfeest wordt komende jaren dan gaat het iig wel helemaal losquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:07 schreef Nashje het volgende:
toma. Schit-ter-end.
Blind op het veld erbij als assistent is wel lekker ja. Ik hoop dat Jol, Blind en V/d Boog het met elkaar kunnen blijven vinden, anders kan dat nog best wel eens fout aflopen. En daar ben ik wel lichtelijk bang voor.
Van deze zin krijg ik toch wel een heerlijk gevoel:
[..]
Het heeft ook wel iets hoor, 7 jaar geen kampioen.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:02 schreef _Mike_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wehehehehe gekke ADO supporters
Slavia is 12 jaar lang geen kampioen geweest en prompt 2 keer achter elkaar.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:07 schreef Nashje het volgende:
toma. Schit-ter-end.
Blind op het veld erbij is als assistent is wel lekker ja. Ik hoop dat Jol, Blind en V/d Boog het met elkaar kunnen blijven vinden, anders kan dat nog best wel eens fout aflopen. En daar ben ik wel lichtelijk bang voor.
Van deze zin krijg ik toch wel een heerlijk gevoel:
[..]
Het heeft ook wel iets hoor, 7 jaar geen kampioen.
Oh die boertje is er weer hoor.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:07 schreef RijstNatie het volgende:
- voeg dan ook wat toe als je langskomt -
Idem.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:09 schreef toma het volgende:
[..]
Als er een kampioensfeest wordt komende jaren dan gaat het iig wel helemaal los
Genoteerd.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:12 schreef Cavalier1 het volgende:
Ik snap niet waar ADO zo moeilijk over doet, maar oké. Ze zijn wel blij met ex ajacied Knopper![]()
Ik heb het nog even kunnen laten bezinken en ik ben tot de conclusie gekomen dat Ajax met Jol kampioen wordt volgend seizoen. Zo niet, dan vreet ik m'n ajax shirt op. Deze man haalt het uiterste uit elke spelersgroep (en zelf net iets meer). Dus dat moet goed komen.
Knopper is dan wel een geboren Hagenees, dan vergeten ze veel.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:12 schreef Cavalier1 het volgende:
Ik snap niet waar ADO zo moeilijk over doet, maar oké. Ze zijn wel blij met ex ajacied Knopper![]()
Ik heb het nog even kunnen laten bezinken en ik ben tot de conclusie gekomen dat Ajax met Jol kampioen wordt volgend seizoen. Zo niet, dan vreet ik m'n ajax shirt op. Deze man haalt het uiterste uit elke spelersgroep (en zelf net iets meer). Dus dat moet goed komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |