In your dreams maybe.....het is de afgelopen 10 jaar hard achteruit gebrokkeld. De grootste is niet objectief te beoordelen. Dat valt niet te ontkennen, ook niet door jouquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:34 schreef navigator het volgende:
[..]
Hier hoeven we natuurlijk niet lang over te lullen; Ajax is nog steeds, en zal dat ook altijd blijven, verreweg de grootste club van Nederland.
Dat verreweg kan je wel achterwege laten.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:34 schreef navigator het volgende:
[..]
Hier hoeven we natuurlijk niet lang over te lullen; Ajax is nog steeds, en zal dat ook altijd blijven, verreweg de grootste club van Nederland.
De keren dat Silva speelde viel hij eerlijk gezegd ook bitter tegen. Ik herinner me o.a. de wedstrijd uit tegen Aston Villa waar hij aan alle kanten voorbij werd gelopen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:35 schreef bloodysunday het volgende:
vdWiel
Sorry jongens maar ik zie op het moment toch echt meer in Silva. Vind het ook ontzettend jammer dat hij dit seizoen amper gespeeld heeft.
Grootste supportersvereniging.. Hoewel ik daar niet trots op ben want die is er meer voor de dagjes mensen dan voor de echte supporters. Meeste aantal bezoekers. Meeste aantal mensen die Ajax op tv kijken ook als het niet live zou zijn. Grootste club in het buitenland.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:35 schreef joers1 het volgende:
[..]
In your dreams maybe.....het is de afgelopen 10 jaar hard achteruit gebrokkeld. De grootste is niet objectief te beoordelen. Dat valt niet te ontkennen, ook niet door jou
Van der Wiel heeft ook dramatische wedstrijden gespeeld. In Arnhem heeft ie ook alle hoeken van het veld gezien volgens mij.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:39 schreef koningdavid het volgende:
[..]
De keren dat Silva speelde viel hij eerlijk gezegd ook bitter tegen. Ik herinner me o.a. de wedstrijd uit tegen Aston Villa waar hij aan alle kanten voorbij werd gelopen.
Lekker belangrijk wat hij twittert. Hij is nog jong en wie loopt er niet met een shirt van van Persie? Dat is een geweldige speler; ongeacht de club waar hij speelt of heeft gespeeld.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet maar het heeft denk ik te maken met zijn twitter en dat hij vroeger in een shirt van Van Persie heeft rond gelopen. Wat een schande zeg.
Gregory is wel de enige die altijd de fans komt bedanken en zich meer dan 100% geeft iedere wedstrijd weer. Kun je van Anita, Verthongen, Vermaelen en Lindgren niet zeggen. Maarja dat is gewoon het niveau hier.
Waarom danquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:35 schreef bloodysunday het volgende:
vdWiel
Sorry jongens maar ik zie op het moment toch echt meer in Silva. Vind het ook ontzettend jammer dat hij dit seizoen amper gespeeld heeft.
Mwah noem je gelijk ook wel een wedstrijd van een bepaald kaliber.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:39 schreef koningdavid het volgende:
[..]
De keren dat Silva speelde viel hij eerlijk gezegd ook bitter tegen. Ik herinner me de wedstrijd uit tegen Aston Villa waar hij aan alle kanten voorbij werd gelopen.
Het gaat erom dat hij met een Feyenoord-shirt liep dus.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:41 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Lekker belangrijk wat hij twittert. Hij is nog jong en wie loopt er niet met een shirt van van Persie? Dat is een geweldige speler; ongeacht de club waar hij speelt of heeft gespeeld.
Is dat niet Bakircioglü?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:43 schreef kurk_droog het volgende:
Silva? is dat niet die jongen die blind naar voren rent en daar een voorzet geeft waarvan zelfs mijn moeder rillingen krijgt?
dat is allemaal nergens feitelijk....maar puur JOUW mening/idee. Wie bapaalt of Ajax de grootste is/was in het buitenland? Waar meet je dat aan af? Precies....is dus puur je eigen idee. Meeste mensenh die Ajax o ptv kijken? waar kan i kdat feitelijk controleren?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:40 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Meeste aantal mensen die Ajax op tv kijken ook als het niet live zou zijn. Grootste club in het buitenland.
Zegt ook wat over zijn iq las je met een feyenoord shirt in mokum gaat lopenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het gaat erom dat hij met een Feyenoord-shirt liep dus.
kijkcijfers dwaasquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:44 schreef joers1 het volgende:
[..]
dat is allemaal nergens feitelijk....maar puur JOUW mening/idee
Vraag het aan 100 willekeurige voetballiefhebbers uit de wereld. Minimaal 80 zullen Ajax als grootste, beste, geilste en noem het allemaal maar op, aankruisen. Hell, ik denk dat een groot gedeelte niet eens verder komt dan Ajax, die kennen geen andere club uit Nederlandquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:35 schreef joers1 het volgende:
[..]
In your dreams maybe.....het is de afgelopen 10 jaar hard achteruit gebrokkeld. De grootste is niet objectief te beoordelen. Dat valt niet te ontkennen, ook niet door jou
Goh gelukkig zeg je niet precies hetzelfde in de eerste alinea als wat ik schrijf.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:41 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Lekker belangrijk wat hij twittert. Hij is nog jong en wie loopt er niet met een shirt van van Persie? Dat is een geweldige speler; ongeacht de club waar hij speelt of heeft gespeeld.
Vermaelen geeft wat mij betreft ook altijd 100% overigens.Anita is nog erg jong en die mist gewoon kracht in dat kleine lichaam van hem.
[..]
Waarom dan
Klopt. Maar V.d. Wiel is nog jong en heeft potentie, Silva is al relatief oud. Dat Greg de voorkeur krijgt vind ik dan ook wel te billijken. Ik vind hem alleen te vaak nog slordig, nonchalant en gewoon niet goed genoeg. Maar ik zou hem wel de voorkeur blijven geven boven Silva, of hij nou Twittert of niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Van der Wiel heeft ook dramatische wedstrijden gespeeld. In Arnhem heeft ie ook alle hoeken van het veld gezien volgens mij.
haha dat is makkelijk, maar zeg maar WAAR die staan dan, WAAR kan i klezen dat ajax de grootste is? Nergens, exact!quote:
Relatief oude spelers kunnen we wel gebruiken, en zo slecht is hij nou niet. Zijn verdedigende capaciteiten vind ik iig beter dan die van vdWielquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Klopt. Maar V.d. Wiel is nog jong en heeft potentie, Silva is al relatief oud. Dat Greg de voorkeur krijgt vind ik dan ook wel te billijken. Ik vind hem alleen te vaak nog slordig, nonchalant en gewoon niet goed genoeg. Maar ik zou hem wel de voorkeur blijven geven boven Silva, of hij nou Twittert of niet.
Ook dat is weer jouw idee....ik zal je zeggen dat in Brazilie (toch het grootste voetballand terwereld) vrijwel NIEMAND Ajax noemt (of nog kent, ze komen niet verder dan "Kroiff"))....ik heb er een jaar gewerkt! Door de successen van Romario en Ronaldo noemt daar vrijwel iedereen PSV..... Nu zul ji jwel zeggen dat dat Brazilie is, maar toch. Het blijft allemaal subjectief....wat ik roep, maar oo kwat jullie roepenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:45 schreef navigator het volgende:
[..]
Vraag het aan 100 willekeurige voetballiefhebbers uit de wereld. Minimaal 80 zullen Ajax als grootste, beste, geilste en noem het allemaal maar op, aankruisen. Hell, ik denk dat een groot gedeelte niet eens verder komt dan Ajax, die kennen geen andere club uit Nederland .
Topvijf grootste merkbekendheidquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:47 schreef joers1 het volgende:
[..]
haha dat is makkelijk, maar zeg maar WAAR die staan dan, WAAR kan i klezen dat ajax de grootste is? Nergens, exact!
Laat mij ,aar zien dat Ajax de meeste kijkers trekt op tv, nationaalk én internationaal...be benieuwd naar je bron...ik zal je zeggen dat AZ dit jaar verreweg de meeste kijklers heeft gehad!. Uit diezelfde kijkcijfers als jijIk ben overigens geen AZ-supporter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |