wat betreft die 10 miljoen, my thoughts exactly.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:18 schreef navigator het volgende:
Wanneer komt Arsenal nou eens met dat ±10 miljoen bod op Vermealen??
Voor dat geld Obradovic en Braafheid ophalen. Als dat geen win-win situatie is.
Royal sadnessquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:21 schreef koningdavid het volgende:
http://www.hardcorehooligan.nl/index2.php?subaction=showfull&id=1243356771&archive=&start_from=&ucat=4&
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:21 schreef koningdavid het volgende:
http://www.hardcorehooligan.nl/index2.php?subaction=showfull&id=1243356771&archive=&start_from=&ucat=4&
Braafheid gaat gewoon naar PSV lijkt me zo.....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:23 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
wat betreft die 10 miljoen, my thoughts exactly.
beste vervanger zou ik niet weten. Kan niet goed inschatten hoe goed braafheid nu werkelijk is.
Jeetje, wat een huilies lopen er toch rond in deze wereldquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:21 schreef koningdavid het volgende:
triest zeg daar in Den Haagquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:21 schreef koningdavid het volgende:
Nah wist dat ze zo goed als niets zouden betalen. Is voor alle 3 de partijen win-winquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:25 schreef De_kromme het volgende:
Een bod van 10 miljoen is gewoon de wereld in geholpen door de media en misschien een grappige insider bij Arsenal. Het zou wel heel bizar zijn als die middelmatige speler voor 10 miljoen weggaat, maar graag.![]()
Verder een wedstrijd als afkoopsom voor Jol, doen ze goed. Had wel een aardig prijsje verwacht, maar die zal wel verwerkt zitten in het salaris.
Wat moet hij nou bij die kutclub man? Gewoon een goed contract aanbieden die jongen en hem verzekeren van een basisplaats.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:25 schreef joers1 het volgende:
[..]
Braafheid gaat gewoon naar PSV lijkt me zo.....
Waarom zou hij PSV preferen boven Ajax? Misschien alleen vanwege Rutten, ik zou geen andere reden kunnen bedenken eigenlijk. Ajax is groter, mooier en presteerde afgelopen seizoen ook beter.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:25 schreef joers1 het volgende:
[..]
Braafheid gaat gewoon naar PSV lijkt me zo.....
Kutclub? Dat zeggen hordes Nederlandsers ook over Ajax en doet hier niet ter zake. Braafheid wil graag met Rutten samenwerken, dat heeft ie vorige week duidelijk op Radio1 benoemd.....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:27 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat moet hij nou bij die kutclub man? Gewoon een goed contract aanbieden die jongen en hem verzekeren van een basisplaats.
haha maar de 5 seizoenen daarvoor nietquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:28 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Waarom zou hij PSV preferen boven Ajax? Misschien alleen vanwege Rutten, ik zou geen andere reden kunnen bedenken eigenlijk. Ajax is groter, mooier en presteerde afgelopen seizoen ook beter.
Kneuzenbende.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:21 schreef koningdavid het volgende:
Ik snap het ook niet maar het heeft denk ik te maken met zijn twitter en dat hij vroeger in een shirt van Van Persie heeft rond gelopen. Wat een schande zeg.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:25 schreef Rhapsody het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom van der WIel nou ineens afgeschreven wordt...
Ze zeggen wel eens 'je bent zo goed als je laatste wedstrijd', maar ik heb hier meer het idee dat 'je bent zo goed als je slechtste wedstrijd' geldt.....
Verder ben ik verrast en eigenlijk wel blij dat Jol komt.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:29 schreef koningdavid het volgende:
Volgend seizoen deze verdediging s.v.p.:
Wielieboy Blackcard Greg - Boulah - Vermaelen - Braafheid
Wat is er nou mis mee dat zijn held van Persie was, laat die jongen lekker. En neem nou maar van mij aan dat elke voetballer zo party'd maar het dan niet op twitter vermeldt, dat, moet ik toegeven is wel erg stom van ons Wieletje.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet maar het heeft denk ik te maken met zijn twitter en dat hij vroeger in een shirt van Van Persie heeft rond gelopen. Wat een schande zeg.
Gregory is wel de enige die altijd de fans komt bedanken en zich meer dan 100% geeft iedere wedstrijd weer. Kun je van Anita, Verthongen, Vermaelen en Lindgren niet zeggen. Maarja dat is gewoon het niveau hier.
Omdat PSV dit decennium vaker kampioen is geworden? Mooier is slechts een subjectieve mening, groter kan.. maar de laatste 10 jaar weer niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:28 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Waarom zou hij PSV preferen boven Ajax? Misschien alleen vanwege Rutten, ik zou geen andere reden kunnen bedenken eigenlijk. Ajax is groter, mooier en presteerde afgelopen seizoen ook beter.
Is inderdaad een beetje aan het afbrokkelen, maar je hoort nog wel altijd overal Ajax. Bij elke populair geworden gescoute speler wordt Ajax er wel bij vermeldquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:29 schreef joers1 het volgende:
[..]
haha maar de 5 seizoenen daarvoor niet
en of Ajax echt groter is, valt te betwijfelen... Van oudsher WAS dat zo ja....
Hier hoeven we natuurlijk niet lang over te lullen; Ajax is nog steeds, en zal dat ook altijd blijven, verreweg de grootste club van Nederland.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:29 schreef joers1 het volgende:
[..]
haha maar de 5 seizoenen daarvoor niet
en of Ajax echt groter is, valt te betwijfelen... Van oudsher WAS dat zo ja....
Ja hoor laten we onze beste rechter verdediger maar gewoon weg doen als er een goed bod komt. Hier schiet je niets mee op. Het is een jonge uit de jeugd die moet je koesteren alleen op die manier zul je ooit weer gaan presteren in Europa.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:33 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat is er nou mis mee dat zijn held van Persie was, laat die jongen lekker. En neem nou maar van mij aan dat elke voetballer zo party'd maar het dan niet op twitter vermeldt, dat, moet ik toegeven is wel erg stom van ons Wieletje.Maar afschrijven homaar, groot talent, voor een goed bod natuurlijk wel meteen de deur uit.
Dat kan je alleen maar hopen en niet zomaar voor waarheid aannemen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:34 schreef navigator het volgende:
[..]
Hier hoeven we natuurlijk niet lang over te lullen; Ajax is nog steeds, en zal dat ook altijd blijven, verreweg de grootste club van Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |