Lol.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:16 schreef Prosac het volgende:
Voor de 4e keer. Maar de film wordt steeds briljanter.
@Static.. tja, dat is ook VBL. Als een mening niet bevalt heb je een aantal mogelijkheden
1: Je moet oprotten
2: Je bent geen fan
3: combinatie van 1 en 2
Jij hebt dan ook nog eens de pech niet al te vaak hier langs te komen en dan tel je helaas helemaal niet.
Oh en je brengt je mening wel weinig subtiel natuurlijk.![]()
Onthouden voor de volgende TTquote:
Daar gaat het niet om. Wat boeit mij het nou of jij hier vaak komt? Maar als je Tottenham Hotspur een obscuur Engels clubje noemt, dán toon je volgens mij wel aan dat je er geen verstand van hebtquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:13 schreef static het volgende:
Typisch VBL trouwens, als je hier niet post heb je er 0,0 verstand van. Eigenlijk best zielig als je niet tot de standaardposter hoort maar wél e.e.a. volgt.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik kom hier ook niet altijd, maar heb wel meestal gelijk.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:24 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Lol.
Mijn inschatting is dat als Static achter de schermen zegt jij of hij JIJ degene bent die die we
Maar dat is mijn inschatting he. Niet alsof ik enig idee heb van Fok hoor.
Adriaanse is niet benaderd-benaderd, maar gevraagd - en die wilde niet. Maar die wilde niets. Olsen wilde wel, is benaderd, maar de Deense bond zei nee, en dat was het.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:26 schreef Guus Muisarm het volgende:
Overigens, hoeveelste keus is Jol ? Vraag me werkelijk af of ze 'm zoveel betalen om voor lul te gaan staan. Hij stond zeker niet op het shortlistje van ajax.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:26 schreef Guus Muisarm het volgende:
Overigens, hoeveelste keus is Jol ? Vraag me werkelijk af of ze 'm zoveel betalen om voor lul te gaan staan. Hij stond zeker niet op het shortlistje van ajax.
Aldus de NOS.quote:'Jol volgens 'Van Gaal-constructie' naar Ajax'
Ajax betaalt aan Hamburger SV geen directe transfersom om het tot medio 2010 doorlopende contract van Martin Jol af te kopen. Hij zal volgens een soortgelijke constructie als Louis van Gaal de overstap maken, meldt de NOS.
Louis van Gaal stapte onlangs over van AZ naar Bayern München. Als vergoeding speelt Bayern een oefenwedstrijd tegen AZ, waarvan de opbrengsten voor de Alkmaarders zijn. Zo'n constructie wordt ook tussen Ajax en HSV gerealiseerd.
HSV krijgt mogelijk een toegangsbewijs voor het Amsterdam Tournament, waar zij dan startgeld voor ontvangen. Een andere mogelijkheid is dat beide ploegen een oefenduel spelen.
Wat maakt het uit hoeveelste keus hij is? Hij is sowieso geschikt, een prima coach en in mijn ogen 1 van de beste opties mogelijk op dit moment.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:26 schreef Guus Muisarm het volgende:
oeps. foutjequote:
Boulahrouz - Oleguer- Alderweireld - Vermaelenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik gok echt op Bouhlarouz... en dat Alderweireld ook maar een basisplaats mag krijgen... dan heb ik er verdedigend al een stuk meer vertrouwen in
Serieus dat is echt de aller domste voorwaarde die er ooit is gesteldquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Misschien moest Jol ook nog beloven niet als eerste te bieden op spelers van HSV.
Nooit fan van hem geweest... en kan hem ook hem op 1 of andere manier ook niet serieus nemenquote:
Die mag lekker van zijn blackcard op de bank gaan genieten.quote:
Daar krijg je ook wel een grotepiemol vanquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:33 schreef BigKahuna het volgende:
Liever Silva - Oleguer - Boulah - Vermaelen.
Maarja, de komst van Boulah is totaal niet aan de orde nu.
Toch leuk voor een clubje als HSV, een heus oefenduel tegen het grote Ajaxquote:
Juist, Gregory kan goed voetballen maar als hij naast z'n schoenen gaat lopen en daarmee het team-gevoel verstoord moet ie op z'n nummertje gezet worden.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die mag lekker van zijn blackcard op de bank gaan genieten.
Vedette gedrag zonder te presteren.
Wel 1 van de besten afgelopen seizoen, ook veel progressie gemaakt. Maar nu moet ie dus bij het grof vuil?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:33 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Nooit fan van hem geweest... en kan hem ook hem op 1 of andere manier ook niet serieus nemen
Doe maar Silva - Wielaert - Vermaelen - Obradovicquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:33 schreef BigKahuna het volgende:
Liever Silva - Oleguer - Boulah - Vermaelen.
Maarja, de komst van Boulah is totaal niet aan de orde nu.
Obradovic is ook nog maar afwachten.. geef dat ook een kleine kans. En nog liever Oleguer voor Wielaertquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:35 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Doe maar Silva - Wielaert - Vermaelen - Obradovic- Boulah komt toch niet, gok ik zo.
Verthongen er ook in man! Samen met Vermealen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:32 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Boulahrouz - Oleguer- Alderweireld - Vermealen
maarja een realistische opstelling
Silva - Oleguer - Alderweireld - Vermealen![]()
Hij heeft zelf een voorkeur voor Ajax, dus lijkt me niet onmogelijk, wat onderhandelen over de transfersom en je hebt hem binnen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:36 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Obradovic is ook nog maar afwachten.. geef dat ook een kleine kans. En nog liever Oleguer voor Wielaert
Mis ik iets?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:37 schreef Urquhart het volgende:
Een oefenduel als afkoopsom...netjes Rik!
Niettemin konden sommige anderen daar afgelopen seizoen een voorbeeld aan nemen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:39 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat is je geraden ook als je voor Ajax speelt voor zo'n salaris!!
Ja maar ik snap het niet dat mensen hem vedette gedrag verwijtenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:39 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat is je geraden ook als je voor Ajax speelt voor zo'n salaris!!
Ik schrijf hem niet af hoor, zijn maniertjes bevallen me niet zo, desondanks vind ik het een goede voetballer met potentie die absoluut voor Ajax behouden moet blijven.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Niettemin konden sommige anderen daar afgelopen seizoen een voorbeeld aan nemen.
Vind het belachelijk dat hier nu zelfs één van de betere spelers van het seizoen afgeschreven wordt, omdat ie getwitterd heeft... Beetje zielig.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:37 schreef Urquhart het volgende:
Een oefenduel als afkoopsom...netjes Rik!
bij gebrek aan body kan hij altijd zichzelf altijd nog opstellen, hij is nog zo soepel als een jonge hondquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:25 schreef finsdefis het volgende:
Dat het middenveld maar eens versterkt mag worden.
Het 2e stukje was niet persé voor jou bedoeld.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:42 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik schrijf hem niet af hoor, zijn maniertjes bevallen me niet zo, desondanks vind ik het een goede voetballer met potentie die absoluut voor Ajax behouden moet blijven.
Welke maniertjes?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:42 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
zijn maniertjes bevallen me niet zo
Top de hele achterste lini kan nog geen bal breed leggenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:32 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Boulahrouz - Oleguer- Alderweireld - Vermealen
maarja een realistische opstelling
Silva - Oleguer - Alderweireld - Vermealen![]()
Nou volgens mij kan Alderweireld wel aardig voetballen hoor. In die paar wedstrijdjes dit seizoen heeft hij meer ballen vooruit gespeeld dan Lindgren in zijn hele carrierequote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:44 schreef Chadi het volgende:
[..]
Top de hele achterste lini kan nog geen bal breed leggen
Alderweireld heeft wel een aardige trap in de benenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:44 schreef Chadi het volgende:
[..]
Top de hele achterste lini kan nog geen bal breed leggen
Vind het ook maar onzin. Die jongen is 21 jaar, het zijn gewoon normale dingen op die leeftijd. Alleen een beetje dom om het en publique te doen, maar moeten we hem daarom maar verketteren?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:36 schreef denthemen het volgende:
Ach, die Greg, vedette gedrag vanwege zijn Twitter? Hij is 1 van de weinige die áltijd de fans komt bedanken (remember bijvoorbeeld vitesse uit). Hij geeft wel altijd 100%
Jah maar de rest..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:46 schreef soppa het volgende:
[..]
Nou volgens mij kan Alderweireld wel aardig voetballen hoor. In die paar wedstrijdjes dit seizoen heeft hij meer ballen vooruit gespeeld dan Lindgren in zijn hele carriere![]()
Ik heb ook nog niets van hem gezienquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:47 schreef sjimz het volgende:
Ik heb die Obradovic nog nooit zien ballen.
Hoe weet men dat hij zo goed is dan?
Nee, hij mag de bank warm houden.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wel 1 van de besten afgelopen seizoen, ook veel progressie gemaakt. Maar nu moet ie dus bij het grof vuil?
.....quote:Is Martin Jol niet die speler die meedeed met Bayern München in die wedstrijd tegen Ajax in 1978?
Hoeveel werd dat ook alweer?
Even denken: 8-0? Afscheid van Cruijff? Does that ring a bell?
Nou, dat is een trainer met een lekkere geschiedenis...!
Het gaat zeker weer helemaal goed komen met Ajax dit jaar, voor het 5e jaar achter elkaar!
En nee, je mag me feliciteren maar ik ben niet voor AZ...
Ja dan komen we weer bij de Sikora theoriequote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:50 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niets van hem gezieneff youtube afstruinen
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:37 schreef 16meter het volgende:
[..]
Verthongen er ook in man! Samen met Vermealen.
Ze denken aan mequote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:24 schreef Rumille het volgende:
Nou, ik ga naar m'n examen. Als ik terugkom wil ik Jol als trainer.
Dat is alleen voor Belgen die Koeman uitzoektquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja dan komen we weer bij de Sikora theorie
Boulah heeft bij RKC onder Jol getraind als ik het goed heb.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:56 schreef kevin33 het volgende:
Jol, daar ben ik blij mee, las dat Boula weg mag bij VfB, hebben die 2 al niet eerder samengewerkt?
Bij RKC.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:56 schreef kevin33 het volgende:
Jol, daar ben ik blij mee, las dat Boula weg mag bij VfB, hebben die 2 al niet eerder samengewerkt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar 3 weken?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Schandalig dat een club als Ajax niet eens creatieve spelers meer opleidt. Zijn ze een keer creatief laten ze ze voortijdig gaan: Boussoufa, Quincy, Servaes.
Ik ga morgen naar Marokko, 3 weekjes, dus?²
Nog een leuke van een Hagenees:quote:
quote:Reactie gepost door : mike vakkie G (Gast) 2009-05-26 16:32:03
zonde zonde als den haag vorig jaar niet met wetzel in zee was gegaan had hij misschien hierheen gekomen begreep ik hep hier maar weinig woorden voor
VD Wiel moet gewoon snel leren om 90 minuten lang geconcentreerd te spelen en er niet "naar te staan kijken" als hij zn man kwijt is.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:51 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Nee, hij mag de bank warm houden.
Ik snap die hele ophef daar eigenlijk niet, want ze hebben daar nu ook een Amsterdammer als trainer, en daar hoor je niemand overquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Jol was "te dikkig" voor van den Herik. Van den Boog interesseert het gewicht duidelijk niet. Terecht? Ik weet het niet.²
Daarom Silvaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:01 schreef Cheiron het volgende:
[..]
VD Wiel moet gewoon snel leren om 90 minuten lang geconcentreerd te spelen en er niet "naar te staan kijken" als hij zn man kwijt is.
Verthongen en Vermealen allebei fout. Ik vind het knapquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:37 schreef 16meter het volgende:
[..]
Verthongen er ook in man! Samen met Vermealen.
Als ze elkaar kennen, dan zie ik hem wel komen eigenlijk!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:57 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Boulah heeft bij RKC onder Jol getraind als ik het goed heb.
Ik vind Zairi persoonlijk beter dan deze drie. Die heeft van die geweldige immense dijen waar je U tegen zegt. Heerlijk gewoonquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Schandalig dat een club als Ajax niet eens creatieve spelers meer opleidt. Zijn ze een keer creatief laten ze ze voortijdig gaan: Boussoufa, Quincy, Servaes.
Ik ga morgen naar Marokko, 3 weekjes, dus?²
Die Menzo wannabee gaat het nog wel maken. Maarja zolang Stekelenburg er is die in de basis uiteraard.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:09 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Als ze elkaar kennen, dan zie ik hem wel komen eigenlijk!
Als Jol Stekelenburg maar laat keepen, dan is het prima, niet meer die Menzo wannabee
quote:Luque: Malaga is mijn enige optie
Tegenover Marca liet Luque weten dat Malaga zijn eerste en enige optie is voor komend seizoen. De aanvaller heeft echter nog een contract bij Ajax. 'De situatie is moeilijk. Het verschil is groot en zal moeilijk te overbruggen zijn.' Malaga heeft voor hem een driejarig contract klaarliggen, maar kan of wil geen transfersom betalen. 'Ik weet wat er haalbaar is en nu moet ik naar Nederland om te vechten. Op dit moment ziet het er nog niet goed uit.' Luque zou zijn contract willen laten ontbinden, ook al zou dat betekenen dat hij een deel zou moet inleveren.
Romige speler idd.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:10 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik vind Zairi persoonlijk beter dan deze drie. Die heeft van die geweldige immense dijen waar je U tegen zegt. Heerlijk gewoon.
Ajax moet gewoon geen transfersom vragen, kunnen die salariskosten mooi naar een andere speler.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:12 schreef Urquhart het volgende:
In het kader van: kennen jullie deze nog? Nieuws rondom Luque
[..]
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:12 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je hem gewoon gratis laten gaan en niet het risico lopen om nog een jaar aan hem vast te zitten. Maar een miljoentje ontvangen is ook wel lekker...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:12 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Niemand, echt niemand kan op tegen de dijen van Seedorf. Qua speler zou hij echt een aanwinst zijn voor Ajax. Ikk snap niet waarom Ajax het niet eens probeert.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:10 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik vind Zairi persoonlijk beter dan deze drie. Die heeft van die geweldige immense dijen waar je U tegen zegt. Heerlijk gewoon.
MEt zn chocoladebeen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:14 schreef Silaz het volgende:
Wat was urby goed zeg in die match tegen PSV.. 2.37 geniale goal zou dat geweest zijn als die erin vloog![]()
[..]
Omdat er niks beters is...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:18 schreef N.i.c.k het volgende:
Waarom iedereen in zijn orgasme opstelling Vermaelen op linksbackKomop zeg, een vleugelverdediger moet heden ten dage echt wel een voorzet hebben hoor.
Noujah, dan weet je wat er moet gebeuren komende transferperiode he..quote:
Jup, en bij voorkeur een ervaren iemand. Dus niet iemand zoals Braafheid. Tenzij dit de enige oplossing is..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:20 schreef Silaz het volgende:
[..]
Noujah, dan weet je wat er moet gebeuren komende transferperiode he..
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:21 schreef koningdavid het volgende:
http://www.hardcorehooligan.nl/index2.php?subaction=showfull&id=1243356771&archive=&start_from=&ucat=4&
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |