Pff dan kijk je toch ook met oogkleppen op naar Ajax wedstrijden. Silva is echt een slechte verdediger met een kut voorzet. Niet dat Vd Wiel zo'n geniale verdediger is maar hij heeft genoeg aanvallende impulsen en zet regelmatig leuke acties op.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:47 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Relatief oude spelers kunnen we wel gebruiken, en zo slecht is hij nou niet. Zijn verdedigende capaciteiten vind ik iig beter dan die van vdWiel
Die moet je langzaam brengen. Altijd de beste opstellen . Als van der Wiel beter wordt dan Silva moet je hem erin pleuren en niet eerder.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Klopt. Maar V.d. Wiel is nog jong en heeft potentie, Silva is al relatief oud. Dat Greg de voorkeur krijgt vind ik dan ook wel te billijken. Ik vind hem alleen te vaak nog slordig, nonchalant en gewoon niet goed genoeg. Maar ik zou hem wel de voorkeur blijven geven boven Silva, of hij nou Twittert of niet.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:49 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Topvijf grootste merkbekendheid
Club CPM-score
Ajax 691
Feyenoord 539
PSV 502
AZ 362
SC Heerenveen 343
Feyenoord verliest fans
De aanhang keert zich af van Feyenoord. Liefst 230 duizend fans is de club kwijtgeraakt. PSV heeft dankzij de vierde landstitel op rij al bijna net zo’n grote achterban als het steeds dieper vallende Feyenoord. De cijfers van AZ zijn al even dramatisch, 150 duizend minder mensen dan vorig jaar noemen zich supporter van de club.
Topvijf clubs met grootste aanhang
Club Aanhang CPM-score
Ajax 2.190.000 286
Feyenoord 1.210.000 158
PSV 1.020.000 133
SC Heerenveen 430.000 57
AZ 350.000 46
vi.nl
nee jij roept onzin. Kom dan zelf met die cijfers over azquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:49 schreef joers1 het volgende:
[..]
Ook dat is weer jouw idee....ik zal je zeggen dat in Brazilie (toch het grootste voetballand terwereld) vrijwel NIEMAND Ajax noemt (of nog kent, ze komen niet verder dan "Kroiff"))....ik heb er een jaar gewerkt! Door de successen van Romario en Ronaldo noemt daar vrijwel iedereen PSV..... Nu zul ji jwel zeggen dat dat Brazilie is, maar toch. Het blijft allemaal subjectief....wat ik roep, maar oo kwat jullie roepen
Silva vind ik op het moment beter dan vdWielquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pff dan kijk je toch ook met oogkleppen op naar Ajax wedstrijden. Silva is echt een slechte verdediger met een kut voorzet. Niet dat Vd Wiel zo'n geniale verdediger is maar hij heeft genoeg aanvallende impulsen en zet regelmatig leuke acties op.
Nou kom maar op met die argumentatie want hier kan niemand wat mee natuurlijk. Of komt het door die geile acties heeft zoals heel snel langs de lijn proberen te rennen in de hoop dat hij geen verdedigers van het niveau Heracles tegen komt. Of zijn altijd rete strakke voorzetten die precies op de kop van Cvitanich belanden. Laat staan zijn vermogen om lekker te kaatsenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:51 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Silva vind ik op het moment beter dan vdWiel
Ja die weet ik dus niet te vinden he.. Was van 2008 nog.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:50 schreef joers1 het volgende:
[..]
Neee...KIJKcijfers begon je over, niet over merkbekendheid.....dat is wat anders
Beter in wat? Van der Wiel speelt verre van goed, maar Silva is wel zo'n blind paard ongelofelijk.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:51 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:50 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
nee jij roept onzin. Kom dan zelf met die cijfers over azIk weet nog dat ajax ufa speelde en dat die herhaling van de wedstrijd later op de avond meer kijkers trok dan de club die wel live werd uitgezonden.. ( feyenoord )
Waar is dat op gebaseerd?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:51 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Blackcard-Greg redt het wel.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Klopt. Maar V.d. Wiel is nog jong en heeft potentie, Silva is al relatief oud. Dat Greg de voorkeur krijgt vind ik dan ook wel te billijken. Ik vind hem alleen te vaak nog slordig, nonchalant en gewoon niet goed genoeg. Maar ik zou hem wel de voorkeur blijven geven boven Silva, of hij nou Twittert of niet.
Hou toch op man. Ik kan jou moeilijk serieus nemen namelijk.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:56 schreef bloodysunday het volgende:
Silva vind ik balvaster, beweegt meer, valt meer aan(weliswaar niet altijd goed), sneller.
vdWiel vind ik niet echt een mee aanvaller, en trager, en ik kan die gast op een of andere manier gewoon niet serieus nemen.
quote:Na de onervaren Marco van Basten heeft Ajax dinsdag met Martin Jol de meest ervaren coach in de eredivisie aangesteld. De Scheveninger zat bij 238 competitiewedstrijden op de bank bij Roda JC en RKC Waalwijk.
Ron Jans volgt op de tweede plaats op de lijst van meest ervaren coach in de eredivisie. De trainer van FC Groningen heeft acht duels minder dan Jol achter zijn naam staan, zo zocht Sportweek uit. De nieuwe AZ-coach Ronald Koeman neemt de derde plaats in met 218 wedstrijden bij Vitesse, Ajax en PSV.
Van der Wiel is alweer een week ofzo terug uit Barca en is nu bij Oranje in Hoenderloo.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Op het feit dat ze allebei op vakantie zijn
Grootste is wel te metenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:54 schreef joers1 het volgende:
[..]
haha jij riep dat men overal ter wereld Ajax noemt als je naar Nederlands voetbal vraagt...en ik zeg je dat in Brazilie (grootste voetbvalland ter wereld) niemand ajax noemt (of nog kent).....dat is een keihard feit. Ik heb er een jaar gewerekt en verder dan "Kroiff" komen ze vaak niet.... Dus je theorie dat Ajax overal in de wereld de grootste is, is simpelweg niet helemaáál waar. Dáár ging het om.
Maar nogmaals...we roepen allemaal subjectieve zaken, jij én ik. Als jij nou lekker droomt dat je supporter bent van de grootste club van ons land, dan slaap je vast erg lekker.![]()
Ik probeer hier niet om te zeiken, maar gewoon beetje realiteitszin te benoemen. Een Feijenoorder za l zeggend at zijn club de grootste is, een PSV'er noemt dat en iemand uit Twente roept dat Twente de sterkste is van afgelopen 2 jaar....het blijft allemaal begrijpelijk, maar nergens feitelijk te onderbouwen. "Grootste" is namelijk niet te meten. Dan blijft het bij gevoel.
-edit-quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:54 schreef joers1 het volgende:
[..]
haha jij riep dat men overal ter wereld Ajax noemt als je naar Nederlands voetbal vraagt...en ik zeg je dat in Brazilie (grootste voetbvalland ter wereld) niemand ajax noemt (of nog kent).....dat is een keihard feit. Ik heb er een jaar gewerekt en verder dan "Kroiff" komen ze vaak niet.... Dus je theorie dat Ajax overal in de wereld de grootste is, is simpelweg niet helemaáál waar. Dáár ging het om.
Maar nogmaals...we roepen allemaal subjectieve zaken, jij én ik. Als jij nou lekker droomt dat je supporter bent van de grootste club van ons land, dan slaap je vast erg lekker.![]()
Ik probeer hier niet om te zeiken, maar gewoon beetje realiteitszin te benoemen. Een Feijenoorder za l zeggend at zijn club de grootste is, een PSV'er noemt dat en iemand uit Twente roept dat Twente de sterkste is van afgelopen 2 jaar....het blijft allemaal begrijpelijk, maar nergens feitelijk te onderbouwen. "Grootste" is namelijk niet te meten. Dan blijft het bij gevoel.
Als de samenvatting van Ajax zn UC wedstrijd al beter bekeken wordt dan de gehele wedstrijd van Feijenoord, hoeven we niet meer verder te kletsen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:50 schreef joers1 het volgende:
[..]
Neee...KIJKcijfers begon je over, niet over merkbekendheid.....dat is wat anders
Waarschijnlijk omdat ie van zulke enorme dijen heeft. Dat is net goud. Dat weet jij maar al te goed BansheeBoy.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niemand, echt niemand kan op tegen de dijen van Seedorf. Qua speler zou hij echt een aanwinst zijn voor Ajax. Ikk snap niet waarom Ajax het niet eens probeert.²
Als Davids en Stam dat al niet konden, waarom Boulahrouz dan wel?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:16 schreef Schanulleke het volgende:
Lekker dat Jol er nu is.
Eerder in het topic werd nog gespeculeerd over de komst van Boulahrouz.
Dat zou wel het soort bikkel zijn dat Ajax er door kan slepen in de lastige potjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |