abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 mei 2009 @ 21:49:27 #151
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_69434117
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 21:47 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Relatief oude spelers kunnen we wel gebruiken, en zo slecht is hij nou niet. Zijn verdedigende capaciteiten vind ik iig beter dan die van vdWiel
Pff dan kijk je toch ook met oogkleppen op naar Ajax wedstrijden. Silva is echt een slechte verdediger met een kut voorzet. Niet dat Vd Wiel zo'n geniale verdediger is maar hij heeft genoeg aanvallende impulsen en zet regelmatig leuke acties op.
pi_69434124
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 21:46 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Klopt. Maar V.d. Wiel is nog jong en heeft potentie, Silva is al relatief oud. Dat Greg de voorkeur krijgt vind ik dan ook wel te billijken. Ik vind hem alleen te vaak nog slordig, nonchalant en gewoon niet goed genoeg. Maar ik zou hem wel de voorkeur blijven geven boven Silva, of hij nou Twittert of niet.
Die moet je langzaam brengen. Altijd de beste opstellen . Als van der Wiel beter wordt dan Silva moet je hem erin pleuren en niet eerder.
pi_69434159
AJAX AMSTERDAM!
  dinsdag 26 mei 2009 @ 21:50:35 #154
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_69434179
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 21:49 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Topvijf grootste merkbekendheid

Club CPM-score
Ajax 691
Feyenoord 539
PSV 502
AZ 362
SC Heerenveen 343

Feyenoord verliest fans
De aanhang keert zich af van Feyenoord. Liefst 230 duizend fans is de club kwijtgeraakt. PSV heeft dankzij de vierde landstitel op rij al bijna net zo’n grote achterban als het steeds dieper vallende Feyenoord. De cijfers van AZ zijn al even dramatisch, 150 duizend minder mensen dan vorig jaar noemen zich supporter van de club.
Topvijf clubs met grootste aanhang

Club Aanhang CPM-score
Ajax 2.190.000 286
Feyenoord 1.210.000 158
PSV 1.020.000 133
SC Heerenveen 430.000 57
AZ 350.000 46

vi.nl

Neee...KIJKcijfers begon je over, niet over merkbekendheid.....dat is wat anders
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
pi_69434183
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 21:49 schreef joers1 het volgende:

[..]

Ook dat is weer jouw idee....ik zal je zeggen dat in Brazilie (toch het grootste voetballand terwereld) vrijwel NIEMAND Ajax noemt (of nog kent, ze komen niet verder dan "Kroiff"))....ik heb er een jaar gewerkt! Door de successen van Romario en Ronaldo noemt daar vrijwel iedereen PSV..... Nu zul ji jwel zeggen dat dat Brazilie is, maar toch. Het blijft allemaal subjectief....wat ik roep, maar oo kwat jullie roepen
nee jij roept onzin. Kom dan zelf met die cijfers over az Ik weet nog dat ajax ufa speelde en dat die herhaling van de wedstrijd later op de avond meer kijkers trok dan de club die wel live werd uitgezonden.. ( feyenoord )
pi_69434200
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 21:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Pff dan kijk je toch ook met oogkleppen op naar Ajax wedstrijden. Silva is echt een slechte verdediger met een kut voorzet. Niet dat Vd Wiel zo'n geniale verdediger is maar hij heeft genoeg aanvallende impulsen en zet regelmatig leuke acties op.
Silva vind ik op het moment beter dan vdWiel
AJAX AMSTERDAM!
  dinsdag 26 mei 2009 @ 21:53:00 #157
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_69434278
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 21:51 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Nou kom maar op met die argumentatie want hier kan niemand wat mee natuurlijk. Of komt het door die geile acties heeft zoals heel snel langs de lijn proberen te rennen in de hoop dat hij geen verdedigers van het niveau Heracles tegen komt. Of zijn altijd rete strakke voorzetten die precies op de kop van Cvitanich belanden. Laat staan zijn vermogen om lekker te kaatsen
pi_69434287
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 21:50 schreef joers1 het volgende:

[..]

Neee...KIJKcijfers begon je over, niet over merkbekendheid.....dat is wat anders
Ja die weet ik dus niet te vinden he.. Was van 2008 nog.

Maar ontkennen dat ajax niet de grootste is
pi_69434308
quote:

[..]

Beter in wat? Van der Wiel speelt verre van goed, maar Silva is wel zo'n blind paard ongelofelijk.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 21:54:51 #160
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_69434339
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 21:50 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

nee jij roept onzin. Kom dan zelf met die cijfers over az Ik weet nog dat ajax ufa speelde en dat die herhaling van de wedstrijd later op de avond meer kijkers trok dan de club die wel live werd uitgezonden.. ( feyenoord )

haha jij riep dat men overal ter wereld Ajax noemt als je naar Nederlands voetbal vraagt...en ik zeg je dat in Brazilie (grootste voetbvalland ter wereld) niemand ajax noemt (of nog kent).....dat is een keihard feit. Ik heb er een jaar gewerekt en verder dan "Kroiff" komen ze vaak niet.... Dus je theorie dat Ajax overal in de wereld de grootste is, is simpelweg niet helemaáál waar. Dáár ging het om.
Maar nogmaals...we roepen allemaal subjectieve zaken, jij én ik. Als jij nou lekker droomt dat je supporter bent van de grootste club van ons land, dan slaap je vast erg lekker.

Ik probeer hier niet om te zeiken, maar gewoon beetje realiteitszin te benoemen. Een Feijenoorder za l zeggend at zijn club de grootste is, een PSV'er noemt dat en iemand uit Twente roept dat Twente de sterkste is van afgelopen 2 jaar....het blijft allemaal begrijpelijk, maar nergens feitelijk te onderbouwen. "Grootste" is namelijk niet te meten. Dan blijft het bij gevoel.
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
pi_69434404
quote:

[..]

Waar is dat op gebaseerd?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_69434411
Silva vind ik balvaster, beweegt meer, valt meer aan(weliswaar niet altijd goed), sneller.
vdWiel vind ik niet echt een mee aanvaller, en trager, en ik kan die gast op een of andere manier gewoon niet serieus nemen.
AJAX AMSTERDAM!
  dinsdag 26 mei 2009 @ 21:57:00 #163
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_69434428
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 21:56 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Waar is dat op gebaseerd?
Op het feit dat ze allebei op vakantie zijn
pi_69434454
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 21:46 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Klopt. Maar V.d. Wiel is nog jong en heeft potentie, Silva is al relatief oud. Dat Greg de voorkeur krijgt vind ik dan ook wel te billijken. Ik vind hem alleen te vaak nog slordig, nonchalant en gewoon niet goed genoeg. Maar ik zou hem wel de voorkeur blijven geven boven Silva, of hij nou Twittert of niet.
Blackcard-Greg redt het wel.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  dinsdag 26 mei 2009 @ 21:58:16 #165
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_69434479
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 21:56 schreef bloodysunday het volgende:
Silva vind ik balvaster, beweegt meer, valt meer aan(weliswaar niet altijd goed), sneller.
vdWiel vind ik niet echt een mee aanvaller, en trager, en ik kan die gast op een of andere manier gewoon niet serieus nemen.
Hou toch op man. Ik kan jou moeilijk serieus nemen namelijk.
pi_69434521
quote:
Na de onervaren Marco van Basten heeft Ajax dinsdag met Martin Jol de meest ervaren coach in de eredivisie aangesteld. De Scheveninger zat bij 238 competitiewedstrijden op de bank bij Roda JC en RKC Waalwijk.

Ron Jans volgt op de tweede plaats op de lijst van meest ervaren coach in de eredivisie. De trainer van FC Groningen heeft acht duels minder dan Jol achter zijn naam staan, zo zocht Sportweek uit. De nieuwe AZ-coach Ronald Koeman neemt de derde plaats in met 218 wedstrijden bij Vitesse, Ajax en PSV.
pi_69434539
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 21:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Op het feit dat ze allebei op vakantie zijn
Van der Wiel is alweer een week ofzo terug uit Barca en is nu bij Oranje in Hoenderloo.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_69434605
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 21:54 schreef joers1 het volgende:

[..]

haha jij riep dat men overal ter wereld Ajax noemt als je naar Nederlands voetbal vraagt...en ik zeg je dat in Brazilie (grootste voetbvalland ter wereld) niemand ajax noemt (of nog kent).....dat is een keihard feit. Ik heb er een jaar gewerekt en verder dan "Kroiff" komen ze vaak niet.... Dus je theorie dat Ajax overal in de wereld de grootste is, is simpelweg niet helemaáál waar. Dáár ging het om.
Maar nogmaals...we roepen allemaal subjectieve zaken, jij én ik. Als jij nou lekker droomt dat je supporter bent van de grootste club van ons land, dan slaap je vast erg lekker.

Ik probeer hier niet om te zeiken, maar gewoon beetje realiteitszin te benoemen. Een Feijenoorder za l zeggend at zijn club de grootste is, een PSV'er noemt dat en iemand uit Twente roept dat Twente de sterkste is van afgelopen 2 jaar....het blijft allemaal begrijpelijk, maar nergens feitelijk te onderbouwen. "Grootste" is namelijk niet te meten. Dan blijft het bij gevoel.
Grootste is wel te meten supportersaantallen, begroting en historie.

Qua gevoel niet inderdaad. En verder boeit het me eigenlijk ook niet. Ik ben voor ajax, ook als ze jupiler league spelen
pi_69434787
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 21:54 schreef joers1 het volgende:

[..]

-edit-

Ajax is gewoon VERREWEG de grootste club van het land, of jij daar nou tegenin lult of niet. En nee, dat hoef ik niet te onderbouwen met staatjes en grafiekjes, het is gewoon zo

[ Bericht 1% gewijzigd door sjimz op 26-05-2009 22:16:16 ]
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
  dinsdag 26 mei 2009 @ 22:14:17 #170
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_69435133
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 21:50 schreef joers1 het volgende:

[..]

Als de samenvatting van Ajax zn UC wedstrijd al beter bekeken wordt dan de gehele wedstrijd van Feijenoord, hoeven we niet meer verder te kletsen.
pi_69435197
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 21:16 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Niemand, echt niemand kan op tegen de dijen van Seedorf. Qua speler zou hij echt een aanwinst zijn voor Ajax. Ikk snap niet waarom Ajax het niet eens probeert.

²
Waarschijnlijk omdat ie van zulke enorme dijen heeft. Dat is net goud. Dat weet jij maar al te goed BansheeBoy.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 22:16:08 #172
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_69435216
Lekker dat Jol er nu is.
Eerder in het topic werd nog gespeculeerd over de komst van Boulahrouz.
Dat zou wel het soort bikkel zijn dat Ajax er door kan slepen in de lastige potjes.
En naar 'zijn voetbalvader' zal hij graag toekomen toch?
Life is what you make it.
pi_69435587
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 22:16 schreef Schanulleke het volgende:
Lekker dat Jol er nu is.
Eerder in het topic werd nog gespeculeerd over de komst van Boulahrouz.
Dat zou wel het soort bikkel zijn dat Ajax er door kan slepen in de lastige potjes.
Als Davids en Stam dat al niet konden, waarom Boulahrouz dan wel?
  dinsdag 26 mei 2009 @ 22:27:23 #174
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_69435662
NED 3
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_69435800
Sportjournaal, thanks for the reminder!
Yo!Soppa?
pi_69435815
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 22:27 schreef Houniet het volgende:
NED 3
Thnx, eens ff kijken wat er over gezegd wordt
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_69435837
Volgend seizoen word weer interessant. Nieuwe kansen voor elke speler vraag me echt af wat er gaat gebeuren
AJAX AMSTERDAM!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 26 mei 2009 @ 22:32:36 #178
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_69435876
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 21:50 schreef bloodysunday het volgende:
Ik kan me die wedstrijd nog goed herinneren. Heb de wedstrijd (helaas op de TV; baal ik nog steeds van) in Londen gezien. Het hele duel ging erover dat iedereen al wist dat hij de volgende dag ontslagen zou worden. Het hele stadion stond achter hem de hele wedstrijd lang. Mooi om te zien.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_69435984
Ik ben overigens ook voorstander van Silva. Niet alleen omdat Greg zo idioot heeft lopen doen op Twitter hoor.

V/d Wiel is verdedigend erg kwetsbaar als ie tegen een snelle flankspeler speelt. Silva was tegen Marseille erg lekker bezig met Zenden. Zenden was helemaal nergens. Daarnaast kwam Silva nog erg veel mee op, veel meer dan dat Gregory doet. Dat z'n voorzetten bagger waren neem ik voor lief, aangezien hij erg weinig heeft gespeeld. Tegen Marseille waren er ineens combinaties met Suarez, die ik Gregory nog niet heb zien doen.

Nee, Ajax moet echt met opkomende backs spelen. Dan zijn we echt zóveel sterker.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 22:36:14 #180
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_69436019
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 22:25 schreef Radegast het volgende:

[..]

Als Davids en Stam dat al niet konden, waarom Boulahrouz dan wel?
Andere voetballers in een heel ander stadium van hun carrière. Stam en Davids waren het heilige vuur wel al een beetje kwijt toen ze naar Ajax kwamen.
Life is what you make it.
pi_69436068
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 22:32 schreef Doc het volgende:

[..]

Ik kan me die wedstrijd nog goed herinneren. Heb de wedstrijd (helaas op de TV; baal ik nog steeds van) in Londen gezien. Het hele duel ging erover dat iedereen al wist dat hij de volgende dag ontslagen zou worden. Het hele stadion stond achter hem de hele wedstrijd lang. Mooi om te zien.

Dit gaan de supporters hopelijk ook doen in moeilijke tijden in plaats van de spelersbus tegenhouden..
AJAX AMSTERDAM!
pi_69436127
Mart Smeets en voetbal
pi_69436128
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 22:37 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Dit gaan de supporters hopelijk ook doen in moeilijke tijden in plaats van de spelersbus tegenhouden..
Of het veld op komen met hun mutsjes
pi_69436181
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 22:38 schreef Rumille het volgende:
Mart Smeets en voetbal
Vreselijk irritant inderdaad. Wat een slechte presentator, zum kotzen .
pi_69436221
Begint Van Gelder weer: "Ik denk niet dat Jol het type spel speelt wat Ajax speelt."

Nee, daarom moet je daar ook godverdomme eens een keer vanaf stappen. GROW UP .
pi_69436250
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 22:39 schreef Nashje het volgende:

[..]

Wielrennen: leuk
Olympics: leuk
Voetbal:
  dinsdag 26 mei 2009 @ 22:41:48 #187
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_69436260
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 22:35 schreef Nashje het volgende:
Ik ben overigens ook voorstander van Silva. Niet alleen omdat Greg zo idioot heeft lopen doen op Twitter hoor.

V/d Wiel is verdedigend erg kwetsbaar als ie tegen een snelle flankspeler speelt. Silva was tegen Marseille erg lekker bezig met Zenden. Zenden was helemaal nergens. Daarnaast kwam Silva nog erg veel mee op, veel meer dan dat Gregory doet. Dat z'n voorzetten bagger waren neem ik voor lief, aangezien hij erg weinig heeft gespeeld. Tegen Marseille waren er ineens combinaties met Suarez, die ik Gregory nog niet heb zien doen.

Nee, Ajax moet echt met opkomende backs spelen. Dan zijn we echt zóveel sterker.
Vd Wiel net zo kwetsbaar in de verdediging als Silva. Bovendien brengt Gregory ook veel meer body dan Silva wat handig is in de duels. Qua opkomen vindt ik Silva maar een domme draver die niets anders doet dan langs de zijlijn rennen. En wat heb je eraan als je voorzetten gaat geven als ze nooit aankomen?
  dinsdag 26 mei 2009 @ 22:42:26 #188
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_69436284
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 22:39 schreef Nashje het volgende:

[..]

Niets tegen Mart hé!

dinsdag 26 mei 2009 @ 22:42:50 #189
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_69436299
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 22:38 schreef Rumille het volgende:
Mart Smeets en voetbal
Mathijs van Nieuwkerk V2.1

Een vraag stellen en zelf het antwoord willen geven. LOL.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_69436320
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 22:40 schreef Nashje het volgende:
Begint Van Gelder weer: "Ik denk niet dat Jol het type spel speelt wat Ajax speelt."

Nee, daarom moet je daar ook godverdomme eens een keer vanaf stappen. GROW UP .
Als er een team staat vind ik het al weer een vooruitgang en reken maar dat Jol dat anders gaat aanpakken. Volgens mij is Jol ff wat directer dan MvB
AJAX AMSTERDAM!
pi_69436332
Volgens Koeman waren veel mensen binnen Tottenham tevreden over Jol, alleen de beslissende mensen die de beslissingen maken niet
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_69436344
Smeets met zn eten . Niets nieuws gehoord dus, behalve dat ze voor Witschge een nieuwe functie binnen Ajax zoeken.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 22:45:12 #193
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_69436395
Komt Edje nu weer terug?
pi_69436398
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 22:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Vd Wiel net zo kwetsbaar in de verdediging als Silva. Bovendien brengt Gregory ook veel meer body dan Silva wat handig is in de duels. Qua opkomen vindt ik Silva maar een domme draver die niets anders doet dan langs de zijlijn rennen. En wat heb je eraan als je voorzetten gaat geven als ze nooit aankomen?
Gregory zal vast meer body hebben dan Silva (waar ik het overigens niet mee eens ben, ze zijn gelijk) maar zolang hij dat niet gebruikt heeft ie daar geen voordeel in hoor.

Op voorzetten kan worden getraind natuurlijk he . Daar zijn trainingen voor. En ook al rent ie als een domme draverlangs de zijlijn, dat heeft meer invloed op de aanval dan dat statisch blijven staan van Gregory.
pi_69436470
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 22:43 schreef Frankz0rz het volgende:
Smeets met zn eten . Niets nieuws gehoord dus, behalve dat ze voor Witschge een nieuwe functie binnen Ajax zoeken.
Ik heb zo'n gevoel dat die naar Jong Ajax gaat
AJAX AMSTERDAM!
pi_69436587
Natuurlijk wel dat Jol misschien wel eens een ander systeem zou kunnen gaan spelen..
Brett Holman
  dinsdag 26 mei 2009 @ 22:53:32 #197
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_69436753
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 22:45 schreef Nashje het volgende:

[..]

Gregory zal vast meer body hebben dan Silva (waar ik het overigens niet mee eens ben, ze zijn gelijk) maar zolang hij dat niet gebruikt heeft ie daar geen voordeel in hoor.

Op voorzetten kan worden getraind natuurlijk he . Daar zijn trainingen voor. En ook al rent ie als een domme draverlangs de zijlijn, dat heeft meer invloed op de aanval dan dat statisch blijven staan van Gregory.
Gregory heb ik ook vaak zat zien aanvallen, maar hij kent z'n grenzen niet. Ik geloof dat hij in de jeugd spits is geweest en daar ongeschikt voor was verklaard. Maar toch probeert 'ie soms een actie te maken om vervolgens de bal kwijt te raken. Een voorzet kan 'ie ook al niet echt geven.

Dan zie ik meer potentie in Silva, die gaf loepzuivere voorzetten een seizoen geleden, dat kan 'ie niet ineens verleerd zijn.. Bovendien heeft ie weinig kansen gekregen. Als Suárez blijft, weet ik het wel qua rechtsback, maar eigenlijk zou ik ook liever een betere rechtsback zien komen Helaas gaat dat allemaal niet.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_69436864
Ben benieuwd naar aankopen
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  dinsdag 26 mei 2009 @ 23:03:10 #199
67174 Dos37
Come on Twente
pi_69437166
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 22:43 schreef Black-Death het volgende:
Volgens Koeman waren veel mensen binnen Tottenham tevreden over Jol, alleen de beslissende mensen die de beslissingen maken niet
geniaal
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_69437256
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 22:45 schreef Doopy-X- het volgende:
Komt Edje nu weer terug?
[ afbeelding ]
Van VZ:
quote:
Edgar Davids is geen vaste keuze meer in de basis van Tottenham Hotspur en de Engelse roddelpers meldt dat de middenvelder en manager Martin Jol regelmatig botsen tijdens trainingen.
Volgens mij is dit nog zacht uitgedrukt, ik geloof dat Davids niet meer met Jol wil samenwerken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')