quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:36 schreef prinseszondererwt het volgende:
IslaBonita, gefeliciteerd!
Ymme en Cisco:Na regen komt zonneschijn, zeggen ze.
![]()
Even een mep voor mijsje, jij gaat helemaal niemand uitzwaaien. Wij gaan jou uitzwaaien.![]()
Nog even een sexvraag hoor, ze raden altijd aan om om de dag van bil te gaan. Rond mijn ei heb ik de neiging om elke dag een poging te wagen... Is dat eigenlijk wel slim?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:49 schreef Poezebeest het volgende:
PZE: zodra de ovulatietesten serieus beginnen te kleuren doen wij het ook iedere dag. Ik ben veel te bang dat het zaad van mijn lief niet lang genoeg kan wachten tot de eisprong er is die dus gemist wordt![]()
Cisco:omdat je je zo rot voelt! Hoop dat je je snel beter voelt!
Flugel: Fijn dat je weer naar behoren functioneert, nu lekker er van genieten
de laatste posts...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Volgens mij is dat alleen écht van belang als je man/vriend mindere zwemmertjes heeft en maakt het verder niet zo heel erg veel uit. (maar ik kan het mis hebben). Zelf ben ik altijd extra geil rondom de ovulatie, dus ik ga het er zeker niet om laten
Wat vervelend Cisco!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:57 schreef Ciscostar het volgende:
isla gefelciteerd![]()
klaagmodus
Wat doet deze ongesteldheid pijn zeg.. zowel geestelijk maar vooral lichamelijk! Zoveel pijn in mijn rug en in mijn buik. Eten doet pijn, zitten en liggen doet pijn.. grrrrrrr!!! En van mijn cylcus is geen touw meer aan vast te knopen.. vorige maand 26 en nu weer 32...![]()
En ik had toch echt wel gehoopt na 6 maanden eindelijk een 2de streepje te hebben.. maar nee!
Gelukkig gisteren thuis vanwege migriane en vandaag ook want voel me echt niet lekker! Heel snel duizelig, nog steeds knallende koppijn en die klote menstruatie die pijn doet!
Klaagmodus uit
En vrijdag lekker richting landgraaf voor een weekendje pinkpop1 voordeel ik kan gerust een biertje nemen daar!
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:16 schreef milka82 het volgende:
Kom op dames, na zo'n domper van vorige maand (potverdrie geen streepjes) wordt deze maand raak! 10 juni, een fantastische streepplas dag en het is de dag dat ik 27 jaar geleden na een 48 urige bevalling (heb het mijn moeder niet makkelijk gemaakt, haha) ter wereld kwam.
Ik kom oorspronkelijk ook uit de buurt van Pinkpopquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:11 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Wat vervelend Cisco!![]()
Maar je bent dit weekend wel bij mij in de buurt!![]()
Ow en mijsjeik timmer je even naar het andere topic, te weten Z&G
![]()
Dames, een beetje teleurstellende score deze maand qua streepjes![]()
Volgende maand doen we dit wel een beetje beter he!![]()
OKequote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:12 schreef mijsje het volgende:
Asyniur, niet te hard slaan hoor...ik kan de komende NOD nog niet mee, maar ms de NOD erna... maar jij moet al eerder heen hoor! Dan kom je me maar halen, goed?
![]()
Mijs, we duwen je wel, mag dat ook?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:12 schreef mijsje het volgende:
Cisco, balen dat je je niet lekker voelt nu! (spuit 11, lees net pas hoe je je voelde... echt rot) Ik hoop dat je je gauw weer beter voelt... zal ik een kruikje voor je maken?
Ik heb de OP al veranderd. Ook voor jou Minniemin... ook voor jou is het balen dat je weer een cyclus moet wachten.
Asyniur, niet te hard slaan hoor...ik kan de komende NOD nog niet mee, maar ms de NOD erna... maar jij moet al eerder heen hoor! Dan kom je me maar halen, goed?
![]()
Poezebeest, ik vind 9 juni net zo mooi hoor, als dat streepjes oplevert!maak jij er een geweldige 9 juni van?
btw Flugel, wil je dan in het onderste rijtje? Daar kan ik je wel even bijzetten zonder NODdatum...
Vrijdag ga ik in ondertrouw dus dat is een hele 'goede' dag voor een ko met goed resultaatquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:34 schreef mijsje het volgende:
de ko is vrijdag...ik mag me braaf om 8 uur melden, en als het bij een ko blijft, mag ik weer om 12 uur naar huis. (moet, want ze hebben de bedden nodig...) de arts had voor de zekerheid wel gezegd dat als hij er niet goed bijkon of als het nodig was, ze over zouden gaan op een gewone buikoperatie, en dat ik dan het weekend moest blijven. maar die kans is zo klein dat ik daar eigenlijk niet op reken.
en als alles goed gaat, doe ik gewoon volgende cyclus weer mee...
quote:Op woensdag 27 mei 2009 07:38 schreef flugeltje het volgende:
Och Asyniur, jij doet ook gewoon mee voor de 10/11 juni groep
Dit begint eng te worden dames. Martijn vertelde gisteren dat vrouwen die lang samenleven op een bepaald moment dezelfde cyclus krijgen, maar dat zou toch niet moeten gelden in een virtuele community
HaHa klopt mijn moeder vertelde dit ook (die heeft een stel zussen)apart he?! Zou helemaal een stunt zijn als dat bij ons zou gebeuren,puur toeval natuurlijk al begint het er wel op te lijkenquote:Op woensdag 27 mei 2009 07:38 schreef flugeltje het volgende:
Och Asyniur, jij doet ook gewoon mee voor de 10/11 juni groep
Dit begint eng te worden dames. Martijn vertelde gisteren dat vrouwen die lang samenleven op een bepaald moment dezelfde cyclus krijgen, maar dat zou toch niet moeten gelden in een virtuele community
quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:23 schreef judes het volgende:
Ik hoop wel dat er streepjes komen volgende maand zeg! Dit kan echt niet langer zo... Gelukkig zijn er verjaardagen en trouwfeesten om ons wat op te vrolijken...![]()
Ik verwacht binnen een week mijn eisprong, maar moet zeggen dat ik daar nu bijna net zo nerveus voor ben als normaal voor de NOD. Na mijn mega-middenpijn van vorige maand heb ik er niet zo'n zin in... Ben echt bang dat het weer gaat gebeuren, bij ieder steekje dat ik nu voel denk ik - ojee, het begint weer!
Volgens mij weet je pas zeker dat je piek klaar is als het weer lichter wordt, tot die tijd kan het namelijk nóg donkerder worden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:56 schreef IslaBonita het volgende:
Flugeltje en PZE, Poezebeest heeft gelijk hoor! Je eerste vette streep op de ovulatietest is de piek, dan gaat die 24-48 uur in, dus meteen aan de slag! Je hoeft in principe daarna niet meer te testen, want dat kan inderdaad een paar dagen aanhouden (en scheelt je weer geld) Dus de eerste postieve test=happy hour!!
haha, soms wel jaquote:
Sinds ik met de pil gestopt ben, ben ik niet meer te houden. Mijn man klaagt inderdaad ook niet...quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
haha, soms wel ja
Al moet ik eerlijk toegeven dat mijn libido wel stijgt naarmate de eieren in zicht komen. Blijkbaar onderdeel van m'n cyclus.
Ik geloof overigens nooit dat ik de enige ben hier, volgens mij wordt er nergens zo veel geneuckt als bij de mensen uit dit topic
Denk dat wij buiten de vruchtbare periode bij het gemiddelde horen, maar tijdens onze vruchtbare periode krikken we dat gemiddelde weer omhoogquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
haha, soms wel ja
Al moet ik eerlijk toegeven dat mijn libido wel stijgt naarmate de eieren in zicht komen. Blijkbaar onderdeel van m'n cyclus.
Ik geloof overigens nooit dat ik de enige ben hier, volgens mij wordt er nergens zo veel geneuckt als bij de mensen uit dit topic
quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:11 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Denk dat wij buiten de vruchtbare periode bij het gemiddelde horen, maar tijdens onze vruchtbare periode krikken we dat gemiddelde weer omhoog![]()
Zei ik nou krikken![]()
Precies dát dus. Ik ben niet van plan die rotzooi ooit nog te slikken... Niet alleen is m'n libido verdubbeld ook heb ik minder last van hyperventilatie en ben ik minder vlak (meer emotie dus) sinds ik gestopt ben. Ik voel mezelf zo veel beter zonder die dingen dat ik er niet meer mee wil beginnen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:10 schreef MinnieMin het volgende:
[..]
Sinds ik met de pil gestopt ben, ben ik niet meer te houden. Mijn man klaagt inderdaad ook niet...![]()
Ik ga ook echt nooit meer aan de pil. Ik snap eigenlijk echt niet, dat ik mezelf dat aangedaan heb, achteraf gezien.
Dus die van mij zal binnen 10 tot 12 uur na nu plaatsvinden. Wat wel weer mooi past bij het volgende nutteloze weetje:quote:Ovulatie treedt op 34-36 uur na het begin van de LH piek, de LH piek duurt 48-50 uur. Ovulatie vindt plaats 10-12 uur na het maximum van de LH piek.
bronquote:Het moment van ovulatie is seizoen gebonden: in de lente treedt de ovulatie 's nachts of 's morgens op, in de herfst en de winter laat in de middag of 's avonds.
maakt op zich niets uit, want naar boven toe wordt het ook lichter. Dan zou je piek bij de vierde van onderen liggenquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:44 schreef Poezebeest het volgende:
De volgorde is van beneden naar boven om het duidelijk te houden![]()
HaHa had ik tijdje terug bij het kruidvat,maandverband met een zwangerschapstest,vond het zo stomquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:44 schreef flugeltje het volgende:
Bedacht mezelf net dat het wel een vreemde aanblik moet worden in m'n koffer. Maandverband, tampons én een zwangerschapstestEen slimme meid.....
Dankjequote:Op donderdag 28 mei 2009 11:39 schreef IslaBonita het volgende:
Asyniur: Heel veel plezier morgen, geniet van je dag!![]()
yup ook uit zuid limburg.....quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:10 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dankje
Hier vanavond weer een minder vet streepje dus voor de zekerheid vanavond nog eens![]()
Mijsje, ik wil je bij deze alvast heel veel succes wensen voor morgen. Ik denk aan je![]()
droomvrouwtje ook uit (Zuid-)Limburg?
Nou, bij mij was het verschil nogal overdreven duidelijk. Van helemaal geen zin, naar eigenlijk altijd hitsigquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:46 schreef droomvrouwtje het volgende:
hmm ik lees dat er meerdere zijn die meer zin in sex hebben sinds het stoppen met de pil.. Ik heb hier bij mij eigelijk niet op gelet.. weet wel dat ik minder last heb van eetaanvallen.. maar meer in sex..,. of komt het dat ik het grootste gedeelte van de tijd dat ik de pil slikte ik geen relatie had.. dat het me niet opvalt
We kunnen er een polletje voor makenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:49 schreef Asyniur het volgende:
Ik ben benieuwd komende maand hoeveel tweede streepjes er rond 10 juni geplast gaan worden
Hoe voel je je nu?quote:Op zondag 31 mei 2009 08:46 schreef mijsje het volgende:
Ik wil er ook graag van uit gaan guess, maar dat is wel een beetje eng... ik ben beetje bang voor nog meer teleurstellingen...
we zijn een beetje in de mmm gekomen na de miskraam. toen merkte de gyn dat er een vleesboompje zat na de currettage, en die werd weggehaald. daarna moest ik weer proberen, maar zwanger worden, ho maar... dus weer terug naar de gyn en toen kwamen er andere onderzoeken. manlief was al getest via de HA, en daarna werd ik doorgelicht bij de gyn. de echo voor de stand van de baarmoeder en de eierstokken was goed, maar de HSG later liet duidelijk zien dat een eileider afgesloten was. daarna werd de KO dus gepland...
ik had wel een duidelijke eisprong (door tempen gevonden, nog nooit ovutestjes gedaan) en die is ook regelmatig. het duurde inderdaad ook errug lang, en daardoor had ik al een tijdje het gevoel dat het niet goed zat. (nu 1 jaar en 9 maanden bezig... ik weet dat er meer mensen zijn die nog langer wachten, maar als het over jezelf gaat, is iedere maand ongesteld teveel...) dus, ehm, vandaar...
Geniet van alle mooie momenten met je moeder. Schrijf ze desnoods op! Je bent ze zo snel weer vergeten als het weer (even) zwaar wordt...quote:Op zondag 31 mei 2009 09:14 schreef mijsje het volgende:
ik lig nog lekker languit in m'n bedje, lekker rustig aan wakker wordenstraks lekker de tuin in en relaxen. het gaat wel, het is me niet helemaal tegengevallen. (alleen de steken bij het wakker worden waren heel vervelend. daar dus die extra pijnmedicatie voor gekregen. daarna viel het me mee.)
Met m'n moeder gaat het nog steeds op en af... gisteren had ze een goede dag, ze had een sms gedicteerd aan m'n zusje om me te sturen, en ze heeft me zelfs gebeld(ik weet dat het morgen weer heel anders kan zijn... kanker doet rare dingen met je wat dat betreft....)
en jij? Heb jij een leuke dag gehad vrijdag? samen een leuk feestje van de ondertrouw gemaakt?
je had gelijk, vrijdag was een prachtige dag voor een KO en voor ondertrouw!
Ondanks alles blijf jij (voor de buitenwereld misschien) toch altijd zo positief.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:24 schreef mijsje het volgende:droomvrouwtje, flink balen! Ik hoop op beter de komende maand...
ik heb m'n bedje maar lekker opgezocht. ben kapot, maar heb nauwelijks iets gedaan vandaag... naja, morgen gaat het vast weer beter
mijn NOD is vrijdag. laat maar lekker gauw komen, dan kan ik daarna snel verder!
quote:Op maandag 1 juni 2009 07:37 schreef Incantrix het volgende:
Voor jou ga ik binnenkort een kaarsje branden opdat het nu toch écht een keer zal mogen lukken. Hang in there!
...daar was ik toen ook van overtuigd :x (niet om valse hoop te geven hoor maar het kan nog!)quote:Op maandag 1 juni 2009 15:22 schreef IslaBonita het volgende:
Nee hoor Rockabella, denk toch echt dat ik ongesteld ga worden...
Als je nu ongesteld wordt, mag je dan over 2 weken alweer aan de slag? Of moet je een cyclus overslaan?quote:Op maandag 1 juni 2009 18:36 schreef mijsje het volgende:
wat pze zegt, dacht ik ook al guess. heel frustrerend, maar als je er al uit bent geweest, klopt je temp gewoon niet meer... vanavond goed uitplassen, en dan kun je morgen weer een kloppende temp opnemen...
poezebeest en isla,![]()
(isla, we kunnen ook samen, aangezien 5 juni hier ook niks wordt en ik ook op de volgende cyclus moet wachten...)
-edit- ga ik naar het toilet, heb ik wat bloedverlies... als dit nou doorzet, hoef ik niet te wachten op 5 juni... zou mooi zijn...wel vervelend, ongesteld als je veel ligt... hahaha
Dan ga ik voor je duimen dat je nu ongesteld wordtquote:Op maandag 1 juni 2009 19:23 schreef mijsje het volgende:
inderdaad poezebeest, dan kunnen we door!
Asyniur, we mogen als het goed is weer aan de slag, er is ons niet verteld dat we niet zwanger mogen worden of dat we een ronde moeten overslaan. deze gyn zegt dat er altijd duidelijk bij als het niet mag, dus gaan we er van uit dat het mag. dus, over 2 weken; klustijd...![]()
(en heel blij als ik weer klaar ben met ongi... heb er altijd zo'n hekel aan!)
Jaahh, het was echt te gek zeg! Ik kan iedereen Sicilië echt van harte aanbevelen, echt een heel erg mooi plekje op onze wereldquote:
Je verdient het gewoon, Mijsjequote:Op maandag 1 juni 2009 11:34 schreef mijsje het volgende:
[..]dank je
Het is zeker voor een goed doel, dus dan doen we het maarhet scheelt dat je weet waar je het voor doet, zeg maar...
Dat zei ik ook...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:56 schreef Poezebeest het volgende:
Collectief wachten maakt het toch wat minder erghoewel het wachten op zich wel goed gaat omdat ik nergens last van heb. Heb op dit moment nog niet de neiging gehad om alvast te testen
Meestal krijg ik moeite met wachten als er allemaal symptomen ontstaan, enkele dagen voor mijn nod.
Voor alle wachtenden met mij
Misschien zit er wel echt een baby in je buik Asyniur, dan moet jewel zachtjes doen, anders jaagt hij m dalijk nog weg
![]()
Ik vind van wel hoorquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:33 schreef Guess. het volgende:
Hoi ik ben ook weer thuis![]()
Mijn temp was vanandaag weer 36.5 dus ga er vanuit dat ik een eisprong heb gehad,het was ook niet geheel pijnloos zullen we maar zeggen![]()
Mijsje jammer dat het geenwaren,fijn dat je je beter voelt,doe nog maar lekker rustig aan hoor.
En voor iedereen ff eenen knuffel,we gaan hier de komende tijd echt een streepjesregen veroorzaken he?!!!!!!
Vervelend dat het niet doorzet, misschien ook een innestelingsbloeding? Hope so!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:17 schreef IslaBonita het volgende:
Asyniur:
Dacht gister ongesteld te worden, had wat helderrood bloedverlies, constante buikpijn, vandaag tampon ingehad, zat wat rood en bruin bloed op (sorry voor alle smerige verhalen) maar zet nog steeds niet door. Wel af en toe wat bloed bij afvegen tijdens toiletbezoek, maar zo weinig, veel minder dan normaal. Buikpijn blijft. Weet niet wat ik ervan moet denken. Als het morgen niet doorzet, toch maar een testje doen. Het zou een innestelingsbloeding kunnen zijn, maar aan de ander kant, zo'n bloeding als je zwanger blijkt te zijn, lijkt me ook niet helemaal gezond?!!
Poezebeest: Kan het niet zijn dat je eerdere maanden innestelingsbloedingen hebt gehad maar dat de zwangerschap niet heeft doorgezet?(omdat het vruchtje niet goed was) En misschien gaat dat nu wel gebeuren? Spannund...
I know, maar zónder klachten hoef ik ook niet te stressenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:21 schreef IslaBonita het volgende:
En Flugeltje:
Mijn vriendin die zwanger is had he-le-maal geen tekenen. Nu na drie maanden pas doen haar borsten zeer en is ze moe... maar de eerste weken geloofde ze niet dat ze zwanger was, want ze voelde NIKS. Dus...het kan allemaal nog!
ben al 3 dagen overtijd... maar de kleine meid wil er niet uit!quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:50 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik ook Vicky!![]()
En tijd voor baby'tjes, je ticker geeft nog maar 3 dagen aan... spannend hoor!
quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:41 schreef Poezebeest het volgende:
Bekend schuld en zou inderdaad nooooit meer testen voor nod, maar (!) wilde vergelijkingsmateriaal hebben voor als er zondag nog geen menstruatie te bekennen zou zijn
Hee Nienna, welkom hoor! Ik weet nog goed hoe spannend het was, wachten op de eerste menstruatie... Hopelijk komt die niet, en mag je lekker snel naar Z&G!quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:25 schreef -Nienna- het volgende:
Hallo allemaal,
Vorige week hebben mijn vriend en ik besloten dat ik met de pil ging stoppen.Ik ben 29, hij 30 en wij zijn klaar voor de volgende stap in ons leven
Voorlopig willen we het vooral even aankijken....niet al te krampachtig bezig zijn met 'klussen'. Dit vooral omdat ik al bijna 15 jaar de pil slik en we toch eerst maar even moeten afwachten hoe mijn lichaam zich zonder die hormonen gedraagt.
Vorige week woensdag heb ik mijn laatste pil geslikt, ik ben een week voor het einde van de strip gestopt en afgelopen zondag begon de ontrekkingsbloeding/ menstruatie.
Ik zou het erg leuk vinden om af en toe met jullie mee te kletsen...al ben ik soms ook een paar dagen niet online (te druk of geen zin in de computer haha)
Ondanks dat ik nog geen echte menstruatie heb gehad...toch een voorlopige NOD van mij: die zet ik eerst op 28 juni.
In de openingspost van ieder topic kun je een lijst met meiden vinden die meeposten en van de meesten ook hun NOD.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:35 schreef -Nienna- het volgende:
Dank jullie wel
En voor de 10 juni NOD-ers (heb begrepen dat dat er nogal wat zijn)...veel succes met afwachten !!
Klopt inderdaad, maand-jaartal van de eerste stopmaand.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:02 schreef -Nienna- het volgende:
Dat lijstje had ik gezien inderdaad...ik wil er wel in met 28 juni als NOD...
Wat betekenen eigenlijk de andere cijfers? Is dat vanaf wanneer iedereen bezig is?
quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:26 schreef RockabeIIa het volgende:
Welkom Nienna![]()
Eindelijk weer es frisse aanwasVeel succes!
En nu maar weer hopen op een snelle leegloop van dit topic!
Wij verwachten een update vanuit Griekenlandquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:44 schreef flugeltje het volgende:
Whehe, SMS doe ik niet. Maar als ik langs een internetcafé loop zal ik vast wel even spieken of er hier al streepjes gevallen zijn... Ik heb m'n koffer volzitten met aan de ene kant maandverband en tampons en aan de andere kant een zwangerschapstest (of twee, drie...)
.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:33 schreef Ciscostar het volgende:
Flugeltje.. fijne vakantie!!
En als je nou streepje hebt.. of de 15 de meteen vertellen of smseJe hebt me nummer haha
lief!!quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:16 schreef mijsje het volgende:
[..]
Vicky, ik vind het zo super dat je nu toch echt bijna je meisje in je armen mag krijgen! vorig jaar toen ik heel even bij Z&G kwam kijken, was jij nog bij dit topic, en lurkte/hoopte ik met je mee dat je gauw zwanger zou worden... ik ben blij dat het je gelukt was!
En hoelang 8 juni getrouwd?quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:40 schreef mijsje het volgende:
Cisco, wat zou ik blij zijn voor je als je dat lukt! Zou mooi zijn rond de trouwdag...
Die van ons is op 8 juni, dus dat gaat ons niet helemaal lukken.misschien volgend jaar met de trouwdag dat we het met z'n drietjes kunnen vieren
zou zo fijn zijn!
Wat een toeval, wij ook 2 jaar getrouwdquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:44 schreef mijsje het volgende:
wij zijn dan 2 jaar getrouwd.
Happy, ik hoop op twee streepjes op 12 juni! Dat zou nog eens een mooi cadeau zijn voor jullie samen!
Ik hoop dat ook voor julliequote:Op donderdag 4 juni 2009 20:26 schreef seilram het volgende:
Happy en mijsje, ik hoop zo op streepjes voor jullie!![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:37 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik zit hier nu bijna te janken om het feit dat mijsje, happy en ik al meer dan anderhalf jaar bezig zijn...![]()
Het is jullie beurt meiden. Vind ik dan.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:34 schreef mijsje het volgende:Asyniur... ik ben jarenlang bij het GGZ geweest en nu bij de maatschappelijk werkster omdat het leven inderdaad zwaar aanvoelt... maar met de gesprekken die ik heb, kan ik het wel steeds weer relativeren en wordt het beter. samen zwanger dit jaar uit gaan, vind ik een heel goed plan! En iedereen moet mee!
(voor de uitgerekende datum zwanger zijn is niet gelukt, en om een jaar na de uitgerekende datum te bevallen had ik afgelopen maand zwanger moeten raken... ook dat is niet gelukt... maar zwanger het jaar uitgaan, vind ik een hele mooie! )
nee is niet zoveel, daarom zei ik ook eronder dat ik niet moet zeiken... maar baal gewoon even heel erg!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:11 schreef Beessie-Jen het volgende:
@cisco, probeer te ontspannen.... 6 rondes is toch niet zoveel??
ons is het ook pas na 1,5 jaar gelukt...
(en heb gister voor het eerst het hartje mogen zien kloppen...)
wilde hier ff wat hcg rondstrooien en ga voor jullie allemaal duimen
tja wachten duurt altijd lang.. en als het dan niet zo snel gaat als je verwacht dan is dat frustrerend...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:12 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
nee is niet zoveel, daarom zei ik ook eronder dat ik niet moet zeiken... maar baal gewoon even heel erg!
Dat was ook wat ik dacht een paar dagen geledenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:02 schreef Ciscostar het volgende:
Zie het even allemaal niet zitten... volgens mij gaan we echt nooit zwanger worden. Dacht echt wel binnen 2 of 3 maanden raak te zijn.. maar nee hup ronde 6. Natuurlijk moet ik niet zeiken, mensen zoals mijsje zijn al zoveel langer bezig...
Blegh wat een rot dag.. aaaaaaaah ggggggggrrrrrrrr
Ach poessie...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:12 schreef Poezebeest het volgende:
Schrap mij maar uit het lijstje, wij gaan voor een maart-babytje![]()
Was op mijn werk toen ik er achter kwam en moest echt bijna huilen op de wc, zo'n teleurstelling. Heb me toen echt bij elkaar moeten rapen omdat ik op pad moest. Nu is de teleurstelling weer gezakt, maar ik baal wel een beetje. Maar had er wel al een beetje rekening mee gehouden, zo 10 dagen na mijn ovulatie is bijna standaard. Vraag me alleen wel waar het tussentijdse bloedverlies vandaan komt, dat zit me niet helemaal lekker.
Moet nog ff een nieuwe nod berekenen, maar zal dat spoedig hier neer zitten.
Alle andere dames, volg niet mijn voorbeeld, da's niet de goeie, ik wil STREEPJES!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |