abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69425549
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

Link naar het vorige deeltje: Wachten op het tweede streepje deel 141

28 mei-1 juni Droomvrouwtje (11-2008) NOD
05 juni Mijsje (08-2007) NOD
09 juni Poezebeest (02-2009) NOD
10 juni Guess. (09-2008) NOD
10 juni happyme28 NOD
10 juni prinseszondererwt NOD
10 juni Ymme (02-2009) NOD
13 juni Asyniur (12-2008) NOD
17 juni judes (11-2008) NOD
18 juni Sterrenmunt (12-2008)
18 juni Milka82 (03-2009) NOD
22 juni Ciscostar (12-2008) NOD
28 juni Nienna (05-2009) NOD
29 juni MinnieMin (02-2009) NOD
02 juli IslaBonita (12-2008) NOD

Tierrr (10-2008)
flugeltje (01-2009)

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vruchtbaarheidskalender
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
Cyclusbanner Babybrabbel
Cyclusbanner Lilypie

game on...

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 03-06-2009 21:25:14 ]
pi_69425666
Terug vind Plassers (streepjes plassen )
pi_69425687
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 17:36 schreef prinseszondererwt het volgende:
IslaBonita, gefeliciteerd!

Ymme en Cisco: Na regen komt zonneschijn, zeggen ze.

Even een mep voor mijsje, jij gaat helemaal niemand uitzwaaien. Wij gaan jou uitzwaaien.

Nog even een sexvraag hoor, ze raden altijd aan om om de dag van bil te gaan. Rond mijn ei heb ik de neiging om elke dag een poging te wagen... Is dat eigenlijk wel slim?
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 17:49 schreef Poezebeest het volgende:
PZE: zodra de ovulatietesten serieus beginnen te kleuren doen wij het ook iedere dag. Ik ben veel te bang dat het zaad van mijn lief niet lang genoeg kan wachten tot de eisprong er is die dus gemist wordt

Cisco: omdat je je zo rot voelt! Hoop dat je je snel beter voelt!

Flugel: Fijn dat je weer naar behoren functioneert, nu lekker er van genieten
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 17:59 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Volgens mij is dat alleen écht van belang als je man/vriend mindere zwemmertjes heeft en maakt het verder niet zo heel erg veel uit. (maar ik kan het mis hebben). Zelf ben ik altijd extra geil rondom de ovulatie, dus ik ga het er zeker niet om laten
de laatste posts...

PZE, ik heb van verschillende mensen allerlei verschillende adviezen gekregen... de een zegt dat het voor de kwaliteit slecht is, en de ander zegt dat het prima kan... gewoon een gevalletje eigen gevoel volgen dus...
  dinsdag 26 mei 2009 @ 18:25:42 #4
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_69425773
De week van 10 juni gaat 'm worden hoor
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_69425941
Mijn NOD is 10 juni. Mag in de OP
pi_69425991
En nu moeten we wel met z'n allen streepjes plassen! In mei lukte dat niet, dus deze maand wel echt hè!
pi_69426417
Eh, ik mag ook al met een NOD op 10 juni in de OP... gaat een lekkere dag worden hier.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 18:48:39 #8
57497 happyme28
I'm so happy
pi_69426583
Flugel, jij zal ook wel rond die datum zitten dan. Te grappig. Dan zijn we echt met een hele rij rond de 10e! Die week kan het wel een streepjes hoosbui worden
pi_69426820
Ymme en PZE, het is gewijzigd hoor...
wat een drukte rond 10 juni! Ik hoop dat het oplevert! Beter dan deze maand...
pi_69426836
zet de mijn maar op 22 juni
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_69427253

En stiekem toch een beetje opgelucht/blij. Was toch wel weer bang voor een 35+ cyclus... maar gelukkig niet... Dan heb ik liever duivels hoor.

Nod mag dus naar 29 juni
pi_69427539
Minnie Maar inderdaad, een lange cyclus is ook niet alles. Lekker positief bekeken.
pi_69427634
Kom op dames, na zo'n domper van vorige maand (potverdrie geen streepjes) wordt deze maand raak! 10 juni, een fantastische streepplas dag en het is de dag dat ik 27 jaar geleden na een 48 urige bevalling (heb het mijn moeder niet makkelijk gemaakt, haha) ter wereld kwam.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 20:11:58 #14
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69429973
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 13:57 schreef Ciscostar het volgende:
isla gefelciteerd

klaagmodus

Wat doet deze ongesteldheid pijn zeg.. zowel geestelijk maar vooral lichamelijk! Zoveel pijn in mijn rug en in mijn buik. Eten doet pijn, zitten en liggen doet pijn.. grrrrrrr!!! En van mijn cylcus is geen touw meer aan vast te knopen.. vorige maand 26 en nu weer 32...
En ik had toch echt wel gehoopt na 6 maanden eindelijk een 2de streepje te hebben.. maar nee!
Gelukkig gisteren thuis vanwege migriane en vandaag ook want voel me echt niet lekker! Heel snel duizelig, nog steeds knallende koppijn en die klote menstruatie die pijn doet!

Klaagmodus uit

En vrijdag lekker richting landgraaf voor een weekendje pinkpop 1 voordeel ik kan gerust een biertje nemen daar!
Wat vervelend Cisco!
Maar je bent dit weekend wel bij mij in de buurt!

Ow en mijsje ik timmer je even naar het andere topic, te weten Z&G

Dames, een beetje teleurstellende score deze maand qua streepjes
Volgende maand doen we dit wel een beetje beter he!
  dinsdag 26 mei 2009 @ 20:53:34 #15
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69431906
Kan er even geen wijs uit hier,vanmiddag om 12.00 licht positieve ovutest dus ik denk om 19.00 knal er nog een testje tegen aan maar helemaal niks noppes nada!!! Dus of ik nou te veel gedronken heb of wat het is,nou ja morgen maar weer een testje!

Wij klussen rond de ovulatie ook iedere dag,de gynecoloog heeft ons verteld in de vruchtbare periode om de dag maar ik ben zo bang dat ik me ei mis,het is toch erg he...
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_69432795
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 19:16 schreef milka82 het volgende:
Kom op dames, na zo'n domper van vorige maand (potverdrie geen streepjes) wordt deze maand raak! 10 juni, een fantastische streepplas dag en het is de dag dat ik 27 jaar geleden na een 48 urige bevalling (heb het mijn moeder niet makkelijk gemaakt, haha) ter wereld kwam.

9 juni is toch ook een mooie streepjesplasdag
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 20:11 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Wat vervelend Cisco!
Maar je bent dit weekend wel bij mij in de buurt!

Ow en mijsje ik timmer je even naar het andere topic, te weten Z&G

Dames, een beetje teleurstellende score deze maand qua streepjes
Volgende maand doen we dit wel een beetje beter he!
Ik kom oorspronkelijk ook uit de buurt van Pinkpop Ben nu echter een import brabander, maar blijf toch wel echt een Limburgse, ookal ben ik mijn zachte g kwijt
  dinsdag 26 mei 2009 @ 21:39:50 #17
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_69433625
Gaan we meeten op Pinkpop?

Mijn NOD wordt door babybrabbel ook voor de 10e voorspeld trouwens, maar ik hoef niet in de OP dit keer. Ik kan toch pas iets melden als ik terugben van vakantie Maar het gaat een spannende dag worden die tiende...

Ah gos minniemin, lees ik over jouw mededeling heen. Balen!
pi_69434160
Ga jij ook naar Pinkpop Flugeltje? Ikke niet, ik ben meer een lowlandsganger.

En ik kan niets verzinnen om ontopic te blijven, tralalala...
pi_69435045
Cisco, balen dat je je niet lekker voelt nu! (spuit 11, lees net pas hoe je je voelde... echt rot) Ik hoop dat je je gauw weer beter voelt... zal ik een kruikje voor je maken?
Ik heb de OP al veranderd. Ook voor jou Minniemin... ook voor jou is het balen dat je weer een cyclus moet wachten.

Asyniur, niet te hard slaan hoor... ik kan de komende NOD nog niet mee, maar ms de NOD erna... maar jij moet al eerder heen hoor! Dan kom je me maar halen, goed?

Poezebeest, ik vind 9 juni net zo mooi hoor, als dat streepjes oplevert! maak jij er een geweldige 9 juni van?

btw Flugel, wil je dan in het onderste rijtje? Daar kan ik je wel even bijzetten zonder NODdatum...
  dinsdag 26 mei 2009 @ 22:35:44 #20
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69435992
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 22:12 schreef mijsje het volgende:
Asyniur, niet te hard slaan hoor... ik kan de komende NOD nog niet mee, maar ms de NOD erna... maar jij moet al eerder heen hoor! Dan kom je me maar halen, goed?
OKe
  dinsdag 26 mei 2009 @ 22:36:40 #21
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_69436040
tnx mijsje, doe maar ja.

flugeltje (01-2009)
pi_69436244
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 22:12 schreef mijsje het volgende:
Cisco, balen dat je je niet lekker voelt nu! (spuit 11, lees net pas hoe je je voelde... echt rot) Ik hoop dat je je gauw weer beter voelt... zal ik een kruikje voor je maken?
Ik heb de OP al veranderd. Ook voor jou Minniemin... ook voor jou is het balen dat je weer een cyclus moet wachten.

Poezebeest, ik vind 9 juni net zo mooi hoor, als dat streepjes oplevert! maak jij er een geweldige 9 juni van?

btw Flugel, wil je dan in het onderste rijtje? Daar kan ik je wel even bijzetten zonder NODdatum...
Mijs, we duwen je wel, mag dat ook?

Zet nog niet echt door hier, snap er weer even niets van. Raar lijf.

Krijgen we dan allemaal pinkpop-roze-streepjes?
pi_69436285
Asyniur!
Flugel, je staat er bij!

ik zat net naar de data te kijken... jeetje, ik ben nog maar als enige over van 2007 zag ik opeens... (was even een opval-momentje)

ja MinnieMin, je mag ook duwen. Als dat beter gaat, heb ik daar geen problemen mee!
pi_69437450
Wanneer is jouw ko ook alweer, mijsje?
pi_69438380
de ko is vrijdag... ik mag me braaf om 8 uur melden, en als het bij een ko blijft, mag ik weer om 12 uur naar huis. (moet, want ze hebben de bedden nodig...) de arts had voor de zekerheid wel gezegd dat als hij er niet goed bijkon of als het nodig was, ze over zouden gaan op een gewone buikoperatie, en dat ik dan het weekend moest blijven. maar die kans is zo klein dat ik daar eigenlijk niet op reken. en als alles goed gaat, doe ik gewoon volgende cyclus weer mee...

spannend Droomvrouwtje, jij bent nu de eerste, en de laatste hoop op een mei-streepje...
  woensdag 27 mei 2009 @ 07:25:22 #26
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69443328
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 23:34 schreef mijsje het volgende:
de ko is vrijdag... ik mag me braaf om 8 uur melden, en als het bij een ko blijft, mag ik weer om 12 uur naar huis. (moet, want ze hebben de bedden nodig...) de arts had voor de zekerheid wel gezegd dat als hij er niet goed bijkon of als het nodig was, ze over zouden gaan op een gewone buikoperatie, en dat ik dan het weekend moest blijven. maar die kans is zo klein dat ik daar eigenlijk niet op reken. en als alles goed gaat, doe ik gewoon volgende cyclus weer mee...
Vrijdag ga ik in ondertrouw dus dat is een hele 'goede' dag voor een ko met goed resultaat
Ik zal aan je denken...

Hier gisteren toch maar over een ovu-test gepiest wilde het eerst deze cyclus zonder doen en tot mijn verbazing een behoorlijk dikke tweede streep Hij is bijna net zo dik als vorige maand op mijn piek> Dus vanavond maar weer aan het werk zetten
  woensdag 27 mei 2009 @ 07:38:27 #27
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_69443406
Och Asyniur, jij doet ook gewoon mee voor de 10/11 juni groep

Dit begint eng te worden dames. Martijn vertelde gisteren dat vrouwen die lang samenleven op een bepaald moment dezelfde cyclus krijgen, maar dat zou toch niet moeten gelden in een virtuele community
  woensdag 27 mei 2009 @ 08:05:34 #28
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69443635
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 07:38 schreef flugeltje het volgende:

Dit begint eng te worden dames. Martijn vertelde gisteren dat vrouwen die lang samenleven op een bepaald moment dezelfde cyclus krijgen, maar dat zou toch niet moeten gelden in een virtuele community
  woensdag 27 mei 2009 @ 10:19:24 #29
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69446275
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 07:38 schreef flugeltje het volgende:

HaHa klopt mijn moeder vertelde dit ook (die heeft een stel zussen)apart he?! Zou helemaal een stunt zijn als dat bij ons zou gebeuren,puur toeval natuurlijk al begint het er wel op te lijken
Hier weer een lichte positieve ovutest+cervixslijm,het feest zit er weer aan te komen hoor.Heb me zo voor genomen om deze ronde echt rustig te blijven,heb gewoon geen zin in al dat gestress.Ja ik heb het vaker gezegt,pfffff.....
pi_69454028
Mochten er mensen zijn die zwangerschapstesten willen overnemen (van babyboom shop).
Ik heb er nu z'n 60 liggen en das toch wel echt teveel. (maar in opwelling heel veel gekocht, en heb er extra bijgekregen).

Pm mij maar.
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:22:31 #31
35189 Troel
scherp en bot
pi_69454371
60

Dat is inderdaad rijkelijk veel Helemaal als je nu weer snel zwanger bent
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_69454975
Foutje met bestellen
Maar ja, je weet nooit waar het goed voor is.

Zal er veel nodig hebben vanwege mijn onzekerheid, mocht het raak zijn. Denk dat ik dan elke dag aan het testen blijf
pi_69455547
60 Ymme!? Poeh, die krijg ik ook niet op hoor...

Ik heb nu al voor de derde dag een positieve ovustreep, dat is ook voor het eerst. Maar mijn temp was al 0,3 omhoog dus ik denk dat mijn ei toch al gesprongen is. Hmm... vanavond toch nog maar even de beuk erin.
pi_69455838
Nooit geschoten, is altijd mis Prinseszondererwt

En he doe ze ook niet allemaal weg, maar als iemand er bijvoorbeeld snel 2 of 3 ofzo nodig heeft. Ymme heeft ze dus altijd in huis
pi_69457717
Vrijdag is een mooie dag voor ondertrouw en een ko!

Ymme: Ik weet je te vinden als ik er nodig mocht hebben

Hier al zo'n 5 dagen positieve ovulatietesten. Ik dacht dat het streepje van eergisteren wel al heel positief was, in combinatie met buikpijntjes gisteren moest volgens mijn logica gister mijn eisprong zijn geweest. Ik verwachtte vandaag dus een minder dik streepje, maar is nog steeds te beschouwen als positief, lastig hoor!
pi_69457808
Dan zitten we in hetzelfde schuitje poezebeest... bij mij dus al 3 dagen echt positief. Lastig inderdaad.
pi_69458096
Gewoon doorklussen dan maar is mijn mening, PZE!

Vind die babyboomtestjes eigenlijk niet zo fijn, bij de kruidvattestjes zag ik beter of het postief was of nog niet... Maar die zijn zo duur
pi_69458316
meeten op pinkpop...ben een kloon (gaat lastig worden flugel)

Vrijdag is inderdaad mooie dag voor ondertrouw en ko.
pi_69458509
Daarom kies ik ook voor die van babyboom.
Je kunt inderdaad iets minder beter zien of het positief is of niet.
Maar positief is positief dus
pi_69458580
Zal straks wel even een foto maken en deze hier plaatsen, kunnen jullie ff beoordelen.
pi_69458701
Hier alvast de mijne... rechts dus de test van vandaag.
pi_69458814
Ja, herkenbaar... Zou zeggen dat de derde van rechts je piek is.

Heb je vandaag met ochtendurine getest of weinig gedronken? Misschien daarom een hogere concentratie LH? Ik gis maar wat...
pi_69458855
Nope, heb steeds getest als ik uit mijn werk kwam. Gisteren en eergisteren om half 5 en vandaag om een uur of drie. Niet veel gedronken of juist weinig. Ben benieuwd naar jouw foto.
  woensdag 27 mei 2009 @ 16:38:01 #44
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_69458866
pze Het kan een paar dagen positief zijn voor het minder wordt. De laatste drie vind ik op een verhoging duiden, maar de piek kun je pas ontdekken als het minder donker gaat worden

Die van mij zijn nu ook al sinds gisterenmiddag vet positief, ik zit ook te wachten op een lichtere pas dan heb ik m'n piek achter de rug en kan ik m'n ei binnen 20 tot 48 uur verwachten.
pi_69458912
Maar ik had dus al wel een verhoging in temperatuur vanmorgen. Ingewikkeld heur.
pi_69459873
Maar het is toch zo dat het begin van de LH piek telt en dan 24 tot 36 uur later de eisprong is, maar de lh piek toch langer door kan gaan?
pi_69460507
Ik hoop wel dat er streepjes komen volgende maand zeg! Dit kan echt niet langer zo... Gelukkig zijn er verjaardagen en trouwfeesten om ons wat op te vrolijken...

Ik verwacht binnen een week mijn eisprong, maar moet zeggen dat ik daar nu bijna net zo nerveus voor ben als normaal voor de NOD. Na mijn mega-middenpijn van vorige maand heb ik er niet zo'n zin in... Ben echt bang dat het weer gaat gebeuren, bij ieder steekje dat ik nu voel denk ik - ojee, het begint weer!
  woensdag 27 mei 2009 @ 17:50:29 #48
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69461382
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 17:23 schreef judes het volgende:
Ik hoop wel dat er streepjes komen volgende maand zeg! Dit kan echt niet langer zo... Gelukkig zijn er verjaardagen en trouwfeesten om ons wat op te vrolijken...

Ik verwacht binnen een week mijn eisprong, maar moet zeggen dat ik daar nu bijna net zo nerveus voor ben als normaal voor de NOD. Na mijn mega-middenpijn van vorige maand heb ik er niet zo'n zin in... Ben echt bang dat het weer gaat gebeuren, bij ieder steekje dat ik nu voel denk ik - ojee, het begint weer!
komt wel goed schatje...
pi_69461829
Nou, bij mij heeft het goed doorgezet hoor. Gauw net even mijn man gebeld, die boodschappen is gaan halen. Of hij een paar repen chocola voor me mee wil nemen

En meiden, we gaan juni gewoon een enorme slinger geven als meest vruchtbare maand van het jaar.
pi_69463384
Flugeltje en PZE, Poezebeest heeft gelijk hoor! Je eerste vette streep op de ovulatietest is de piek, dan gaat die 24-48 uur in, dus meteen aan de slag! Je hoeft in principe daarna niet meer te testen, want dat kan inderdaad een paar dagen aanhouden (en scheelt je weer geld) Dus de eerste postieve test=happy hour!!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_69463420
Wat balen, Minniemin.. inderdaad, Juni wordt DE babymakingmaand!!!
Geniet van je chocola!
  woensdag 27 mei 2009 @ 19:17:37 #52
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_69464006
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 18:56 schreef IslaBonita het volgende:
Flugeltje en PZE, Poezebeest heeft gelijk hoor! Je eerste vette streep op de ovulatietest is de piek, dan gaat die 24-48 uur in, dus meteen aan de slag! Je hoeft in principe daarna niet meer te testen, want dat kan inderdaad een paar dagen aanhouden (en scheelt je weer geld) Dus de eerste postieve test=happy hour!!
Volgens mij weet je pas zeker dat je piek klaar is als het weer lichter wordt, tot die tijd kan het namelijk nóg donkerder worden.

Overigens ga ik ook meteen vanaf het eerste moment van bil, sterker nog... Heb wat dat betreft die testjes niet eens nodig, heb altijd wel zin
pi_69464958
Wat zou jouw man, blij met je zijn
  woensdag 27 mei 2009 @ 19:45:48 #54
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_69465055
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 19:43 schreef ymme het volgende:
Wat zou jouw man, blij met je zijn
haha, soms wel ja

Al moet ik eerlijk toegeven dat mijn libido wel stijgt naarmate de eieren in zicht komen. Blijkbaar onderdeel van m'n cyclus.

Ik geloof overigens nooit dat ik de enige ben hier, volgens mij wordt er nergens zo veel geneuckt als bij de mensen uit dit topic
pi_69465395
Hier itjdens mijn ei, minder zin.
En een vriend die vrachtwagenchauffeur is, is ook niet handig, voor door de weeks
Maar he, vanavond is hij toch thuis. Dus tja, dan moeten we maar weer kvk-en
pi_69465947
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 19:45 schreef flugeltje het volgende:

[..]

haha, soms wel ja

Al moet ik eerlijk toegeven dat mijn libido wel stijgt naarmate de eieren in zicht komen. Blijkbaar onderdeel van m'n cyclus.

Ik geloof overigens nooit dat ik de enige ben hier, volgens mij wordt er nergens zo veel geneuckt als bij de mensen uit dit topic
Sinds ik met de pil gestopt ben, ben ik niet meer te houden. Mijn man klaagt inderdaad ook niet...
Ik ga ook echt nooit meer aan de pil. Ik snap eigenlijk echt niet, dat ik mezelf dat aangedaan heb, achteraf gezien.
pi_69465978
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 19:45 schreef flugeltje het volgende:

[..]

haha, soms wel ja

Denk dat wij buiten de vruchtbare periode bij het gemiddelde horen, maar tijdens onze vruchtbare periode krikken we dat gemiddelde weer omhoog

Zei ik nou krikken
pi_69466652
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 20:11 schreef Poezebeest het volgende:

[..]

Denk dat wij buiten de vruchtbare periode bij het gemiddelde horen, maar tijdens onze vruchtbare periode krikken we dat gemiddelde weer omhoog

Zei ik nou krikken
pi_69466819

Volgens mij maak ik me weer eens druk om niks

Ziet er op de foto toch wel uit als een positieve test, de 3e van onder... Rest is echt niet zo donker. Klopt mijn buikpijn van gister toch wel degelijk met mijn vermoedens van eisprong.
pi_69466974
Ja flugeltje, dat is waar, hij moet op zijn donkerst zijn maar als hij de dagen erna net zo donker is, was dat dus het begin van je piek...ach wat zit ik allemaal advies te geven, jullie weten waarschijnlijk zelf heel goed hoe het allemaal werkt! Anyway zodra het moet, lekker het gemiddelde omhoog "krikken"
  woensdag 27 mei 2009 @ 20:39:10 #61
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_69467076
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 20:10 schreef MinnieMin het volgende:

[..]

Sinds ik met de pil gestopt ben, ben ik niet meer te houden. Mijn man klaagt inderdaad ook niet...
Ik ga ook echt nooit meer aan de pil. Ik snap eigenlijk echt niet, dat ik mezelf dat aangedaan heb, achteraf gezien.
Precies dát dus. Ik ben niet van plan die rotzooi ooit nog te slikken... Niet alleen is m'n libido verdubbeld ook heb ik minder last van hyperventilatie en ben ik minder vlak (meer emotie dus) sinds ik gestopt ben. Ik voel mezelf zo veel beter zonder die dingen dat ik er niet meer mee wil beginnen.

Poezebeest, die derde en vierde van onderen zien er aardig positief uit. Die onderste twee zijn alweer lichter, dus je piek zou dan voorbij moeten zijn. (bij de derde van onderen dus als je het mij vraagt )

Mijn piek is inmiddels achter de rug, net weer een lichtere gepiest dus er moet snel iets gaan 'jumpen' hier. Nu maar hopen dat er een goeie hinderlaag ligt.

Overigens in de categorie, nutteloze weetjes:
quote:
Ovulatie treedt op 34-36 uur na het begin van de LH piek, de LH piek duurt 48-50 uur. Ovulatie vindt plaats 10-12 uur na het maximum van de LH piek.
Dus die van mij zal binnen 10 tot 12 uur na nu plaatsvinden. Wat wel weer mooi past bij het volgende nutteloze weetje:
quote:
Het moment van ovulatie is seizoen gebonden: in de lente treedt de ovulatie 's nachts of 's morgens op, in de herfst en de winter laat in de middag of 's avonds.
bron

Op zich klopt dit volgens mij wel, bij m'n vorige zwangerschap lag m'n LH piek 's nacht. 10/12 uur later is laat in de middag, begin avond. Nu is m'n piek in de ochtend/middag geweest waardoor ik in de nacht/ochtend zou moeten ovuleren.

Op z'n Hannibal's: "I love it when a plan comes together"

Soms mis ik het A-team best wel

[ Bericht 26% gewijzigd door flugeltje op 27-05-2009 20:48:02 ]
pi_69467292
De volgorde is van beneden naar boven om het duidelijk te houden
  woensdag 27 mei 2009 @ 20:49:04 #63
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_69467544
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 20:44 schreef Poezebeest het volgende:
De volgorde is van beneden naar boven om het duidelijk te houden
maakt op zich niets uit, want naar boven toe wordt het ook lichter. Dan zou je piek bij de vierde van onderen liggen
pi_69468029
Thnx voor de bevestiging! We hebben in ieder geval op het goede moment geklust, nu moet de natuur de rest doen!
  woensdag 27 mei 2009 @ 21:03:12 #65
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69468211
Poezebeest volgens mij (vanaf boven) de 4e en 5e zijn je piek.

Hier nog steeds licht positief,hopelijk deze week nog mijn piek,met pinksteren logeren we bij m'n schoonouders wat allemaal niet zo handig is met ovutestjes en van bil gaan bewaar ik ook liever voor thuis (of iig niet als m'n (schoon)ouders of andere familie in de buurd is!!)
pi_69468863
Ik denk ook de 4e en 5e Poezebeest, gelukkig is het toch duidelijker dan je dacht. Bij mij ook geloof ik, nu ze allemaal opgedroogd zijn is die van eergisteren ietsie donkerder dan die twee daarna. Is het al 10 juni?
pi_69469043
Wat voelt het toch raar, zo rond de eisprong.
Het is af en toe net of ik ongesteld moet worden.

We hebben het maar goed benut, en voordat mijn vriend weer weg moet, nog maar even ge-kvk-t.
Hopelijk bereikt een wonder het eitje, en doet het verder zijn werk.

Ik heb voor mezelf besloten, mocht ik weer zwanger zijn. Dat ik pas vanaf week 8 actie wil ondernemen, betreft vertellen moeder, en verloskundige. Als ik die 7 weken grens maar over ben, gewoon voor alle zekerheid en angst die ik toch bij me draag, naar vorige mk.
  woensdag 27 mei 2009 @ 21:31:27 #68
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69469213
Vond je het nu achteraf niet fijn dat je moeder en verloskundige op de hoogte was? Ik heb het gelukkig nooit mee gemaakt maar het lijkt me ook wel fijn dat je het met bepaalde mensen kan delen.
pi_69469247
hihi, PZE, jij bent echt erg Maar idd, van mij mogen we alweer twee weken verder zijn. Hoewel ik denk dat mijn weken wel voorbij vliegen ivm druk druk druk
Nog ff een aanvulling; mij valt het ook op dat je moet wachten tot de testjes droog zijn voordat je ze kunt vergelijken met de andere dagen. Als ze nat zijn zijn ze steeds donkerder dan droog.

Ymme, heel begrijpelijk dat je voorzichtiger bent! Maar wat Guess ook zegt, ik kan me voorstellen dat het ook fijn is om je verdriet met mensen te kunnen delen. Ik zal het niet meteen aan de grote klok hangen, maar bepaalde mensen vertel ik het echt wel meteen.
pi_69474709
ik vond het vreselijk dat ik het mijn moeder al had verteld... dat was nog een van de zwaarste dingen met de miskraam, dat ik m'n moeder moest vertellen dat haar enige kans op een kleinkind wel verkeken was... maar het moment van vertellen was wel heel speciaal en koester ik...

aaahhhhhhhhh meiden ik vind ook vrijdag een perfecte dag voor de KO en voor de ondertrouw! Het moet gewoon goed gaan lukken. (ik heb wel alle vertrouwen in mijn gyn, alleen nu nog in m'n lijf...) Veel plezier jij hoor Asyniur, ondertrouw stelt weinig voor, maar ik vond het stiekum al errug leuk...

ow, btw, (nu het er toch over gaat...) ik heb nog nooit zoveel zin in sex gehad als tijdens dat ik zwanger was... (alleen wist ik dat toen nog niet) ik deed dingen die ik van te voren echt nooit zou doen en nu ook weer walgelijk vind... oops, too much information...
pi_69475141
Mijsje, maar jouw situatie is heel anders dan die van mij voor de anderen kan ik niet spreken Aan je moeder die ziek is te vertellen dat ze het waarschijnlijk nog mee mag maken dat ze oma wordt, is geweldig! Ik kan me zo goed voorstellen hoe verschrikkelijk het is om haar te moeten vertellen dat het mis is gegaan. En dan vooral omdat de kans dat ze mag meemaken dat ze oma wordt daardoor kleiner wordt. En ook voor jezelf, het lijkt me zo fijn om mijn moeder te betrekken in mijn zwangerschap, dat geeft toch een andere band. De kans dat jij je moeder erin kan betrekken wordt kleiner naarmate het langer duurt en ik kan me zo goed voorstellen dat dat heel moeilijk is!

Ik hoop niet dat bovenstaand stukje te confronterend is, want dat is niet mijn bedoeling! Ik weet dat je bovenstaande heel goed realiseert maar wanneer een ander het zegt kan het toch wel heel hard aankomen.
Nu ik dit stukje schrijf bedenk ik me wederom dat ik jou zo moedig, sterk en zo enorm positief vind overkomen. Je hebt je moeilijke momenten maar probeert er steeds het beste van te maken en daarnaast monter je anderen op en steekt iedereen een hart onder de riem. In ieder geval een dikke knuffel en een voor jou! En ik gun het je zo enorm dat je snel zwanger bent en dit kunt delen met je moeder!
  donderdag 28 mei 2009 @ 07:18:20 #72
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_69478921
mijsje

Ik snap je wel een beetje hoor, met de vader van Tijn ziek is toen het mis ging ook wel even door m'n hoofd geschoten dat de kans dat hij het nog mee zou maken ineens kleiner werd. Inmiddels hebben we een keer goed nieuws mogen ontvangen (chemo slaat goed aan) dus er is weer een tijdje bijgekomen, als we het nu voor elkaar krijgen om op redelijke termijn weer zwanger te raken maakt hij het misschien nog wel mee.

Overigens vond ik het ook verschrikkelijk om mijn moeder te moeten vertellen dat het mis was gegaan. Ze keek er zo naar uit om een eerste kleinkind van haar enige dochter te krijgen. (ik heb alleen maar broers) Ik heb het dan ook heel heldhaftig door Tijn laten vertellen Zat toen ook nog in de: "ik wil helemaal niemand spreken" modus. Gelukkig kent ze me goed en weet ze hoe ze er mee om moet gaan dat ik pas weer boven water kom nadát ik voor mezelf een strijdplan bedacht heb, dus ze weet dat het niet naar bedoeld was. Overigens heb ik ooit, heel lang geleden eens een levensechte droom gehad van mijn vader met een kindje van mij in overal en op klompjes samen werkend in de tuin. Nu mijn vader is overleden troost ik mezelf met de gedachte dat het misschien tóch wel zo is met deze MK.... (beetje vage shizzle, maar goed, jullie snappen wel wat ik bedoel)

Verder verwacht ik dat m'n eitje vannacht gesprongen is of dat vanochtend nog gaat doen. Heb wat vage krampjes linksonder in m'n buik/rug. Hiermee komt mijn NOD dus waarschijnlijk echt op de 10e uit Deze wachtperiode gaat (hoop ik) minder langdradig worden. Eerst komend weekend Pinkpop en dan door naar Griekenland, lijkt me een prima manier om de tijd door te komen.

Ow enne ymme, ik ga mezelf voor niets of niemand inhouden. Ik ga genieten een volgende keer. Als het mis gaat gaat het toch wel mis, of je er nou wel of niet van genoten hebt. Pijn doet het ook sowieso. En ongeacht of je het mensen vertelt zul je verdriet hebben. Ze zullen het alleen niet begrijpen als ze niet weten wat er aan de hand is. Ergo: ik ga het gewoon weer delen. De steun die ik afgelopen keer heb gehad zou ik niet willen missen als het weer fout zou gaan. En ik wil mensen ook laten meedelen in vreugde...

Nu maar hopen dat het snel zover is, ik vind een februari kindje ook wel okay
  donderdag 28 mei 2009 @ 07:48:43 #73
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69479136
Dames en speciaal even voor mijsje
Hou vol! Volgende maand stroomt het hier leeg!
Gisteren had ik ook buikpijn, 's avonds over ovu-testje gepiest en volgens mij lichter van kleur. Dus waarschijnlijk gisteren mijn eisprong gehad en die goed benut

Overigens ben ik altijd rond mijn eisprong op mijn top op seksueel gebied. Sinds ik gestopt ben met de pil al helemaal en ook andere bijwerkingen zijn als sneeuw voor de zon verdwenen. Ik heb dus ook gezegd dat ik nooit meer aan de pil ga...
  donderdag 28 mei 2009 @ 10:29:29 #74
57497 happyme28
I'm so happy
pi_69482664
Als er nog meer bijkomen op de 10e, ga ik naar een andere dag hoor

Zonder gekheid, mijn ei is wat later dan gedacht, wat overigens niet gek is, want hij was de laatste maanden erg vroeg. Ik verwacht 'm ergens dit weekend dus mijn NOD zal wel rond de 12e liggen, maar ik wacht toch minimaal tot de 12e met testen (zijn we precies 2 jaar getrouwd ) dus dan maakt het niet uit. Testje was gisteravond nog licht, maar wel een beginnende streep, hopenlijk vanavond al wat donkerder.

Ik ga me overigens ook niet inhouden hoor als ik weer zwanger ben hoor, vond het achteraf toch wel erg fijn dat de wederzijdse ouders het wisten omdat het makkelijker was om te vertellen dat het mis was gegaan. Vond het vooral sneu voor mijn moeder (enige dochter, oudste, eerste kleinkind terwijl haar vriendinnen allemaal al oma zijn) maar ze was heel lief en begripvol en dacht alleen aan mij (zoals een goede mama betaamd ).
pi_69483017
Ik hoop zo dat het deze keer raak is.
Ik zou dan uitgeteld zijn, op de datum dat mijn schoonvader gestorven is (15 feb 2008).
Heeft toch iets bijzonders vind ik.

Maar ja, niet te hard hopen
pi_69485108
Mijsje: Ik wil je alvast heel veel succes wensen voor morgen.
Ik weet niet of ik voor die tijd nog op het forum kom. Vandaar.

Succes
pi_69485251
Ik ook niet, dus Mijsje: heel veel sterkte en succes morgen!

Asyniur: Heel veel plezier morgen, geniet van je dag!

Droomvrouwtje: Hierrrrrr met die tweede streep!
  donderdag 28 mei 2009 @ 11:44:35 #78
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_69485462
Bedacht mezelf net dat het wel een vreemde aanblik moet worden in m'n koffer. Maandverband, tampons én een zwangerschapstest Een slimme meid.....
  donderdag 28 mei 2009 @ 12:40:56 #79
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69487365
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 11:44 schreef flugeltje het volgende:
Bedacht mezelf net dat het wel een vreemde aanblik moet worden in m'n koffer. Maandverband, tampons én een zwangerschapstest Een slimme meid.....
HaHa had ik tijdje terug bij het kruidvat,maandverband met een zwangerschapstest,vond het zo stom
Mijsje,suc6
  donderdag 28 mei 2009 @ 13:11:24 #80
57497 happyme28
I'm so happy
pi_69488391
Mijsje, mocht ik niet meer op tijd online zijn vandaag, dan wil ik je ook alvast veel succes wensen morgen. hopenlijk valt het allemaal mee en heeft het het gewenste effect.
pi_69490575
Mijsje, heel veel succes morgen! Denk aan je...
  donderdag 28 mei 2009 @ 16:42:18 #82
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_69496053
mijsje, heel erg veel succes morgen. Alles komt goed!
  donderdag 28 mei 2009 @ 17:22:24 #83
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_69497353
hey dames hier ben ik weer even..

zo wat heb ik bij moet lezen zeg.. ben de helft al weer vergeten

IslaBonita welkom.......
Mijsje morgen wordt het spannend.. hoop dat je dezelfde dag nog lekker naar huis mag
Milka alsnog gefeliciteerd met je verjaardag

en voor de rest een dikke knuffel sorry als ik jullie vergeten ben

deze maand is geen streepjes maand zeg.. en tja wat mij betreft op het moment dat ik ga testen is het al juni.. maar ik ga er vanuit dat het deze maand niet raak is.. veel gebeurt en weining geklust.. we waren er deze maand ook niet mee bezig.. teveel dingen aan ons hoofd..

ff off-topic
Gezellig dat er zoveel naar het zonnige zuiden afzakken al hoewel hier in limburg nu niet echt de zon schijnt.. Veel collega's gaan naar pinkpop.. Ik niet moet werken... tis hier in de buurt maar ik ben nog nooit geweest. wordt misschien wel eens tijd voor. wie weet volgend jaar.. lekker naar het trouwen en dan kamperen op het terrein daar heb ik meteen mijn huwelijksreis
Be happy with the little things in life
pi_69497917
Sinds ik gestopt ben met de pil.... is mijn zin in seks ook veel meer!
Pfff wat heb ik mezelf tekort gedaan haha en mijn mannetje ook natuurlijk

Mijsje succes morgen!
  donderdag 28 mei 2009 @ 17:46:04 #85
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_69497997
hmm ik lees dat er meerdere zijn die meer zin in sex hebben sinds het stoppen met de pil.. Ik heb hier bij mij eigelijk niet op gelet.. weet wel dat ik minder last heb van eetaanvallen.. maar meer in sex..,. of komt het dat ik het grootste gedeelte van de tijd dat ik de pil slikte ik geen relatie had.. dat het me niet opvalt
  donderdag 28 mei 2009 @ 19:10:34 #86
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69500535
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 11:39 schreef IslaBonita het volgende:
Asyniur: Heel veel plezier morgen, geniet van je dag!
Dankje

Hier vanavond weer een minder vet streepje dus voor de zekerheid vanavond nog eens

Mijsje, ik wil je bij deze alvast heel veel succes wensen voor morgen. Ik denk aan je

droomvrouwtje ook uit (Zuid-)Limburg?
  donderdag 28 mei 2009 @ 19:20:52 #87
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_69500889
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 19:10 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Dankje

Hier vanavond weer een minder vet streepje dus voor de zekerheid vanavond nog eens

Mijsje, ik wil je bij deze alvast heel veel succes wensen voor morgen. Ik denk aan je

droomvrouwtje ook uit (Zuid-)Limburg?
yup ook uit zuid limburg.....
pi_69502940
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 17:46 schreef droomvrouwtje het volgende:
hmm ik lees dat er meerdere zijn die meer zin in sex hebben sinds het stoppen met de pil.. Ik heb hier bij mij eigelijk niet op gelet.. weet wel dat ik minder last heb van eetaanvallen.. maar meer in sex..,. of komt het dat ik het grootste gedeelte van de tijd dat ik de pil slikte ik geen relatie had.. dat het me niet opvalt
Nou, bij mij was het verschil nogal overdreven duidelijk. Van helemaal geen zin, naar eigenlijk altijd hitsig Maar ik denk dat het inderdaad meer opvalt als je geen zin hebt als je een partner hebt...
pi_69505228
Alle pinkpoppers en vakantiegangers: veel plezier!

Mijsje: veel sterkte voor morgen, ik denk aan je.
pi_69505701
Mijsje: Heel veel succes morgen!
pi_69506092
dank jullie allemaal! Heel lief al jullie reacties!

Ik heb vandaag een geweldig schoolreisje gehad naar het Dolfinarium. Heerlijk om mee te kunnen gaan, en daarmee even het werken af te sluiten.

Nu dus voor 2 weken vrij om bij te kunnen komen van de operatie van morgen. Ik voel me nu wel gemengd... ik ben niet bang voor de ingreep zelf, maar toch wel weer nerveus... ben ook wel een beetje bang of ik pijn heb naderhand... maar goed, morgen om deze tijd is alles voorbij en lig ik lekker in m'n bedje... ik ga gewoon bikkelen!

Poezebeest, je hebt gelijk. de situatie is heel anders. heel hard, maar zo is het. Als alles goed was hier, dan zou ik misschien ook niet zo lang wachten met het vertellen, en als ik nu opeens zwanger zou zijn, zou ik niet weten wat ik zou doen. misschien vertellen omdat het nu nog kan, maar misschien ook niet. ik weet het niet.
iedereen moet natuurlijk gewoon doen wat je gevoel je ingeeft. dat is volgens mij het beste.

Flugel, ik vind het ook een heel mooi idee dat je kindje en je schoonvader samen zijn, waar dan ook.
  donderdag 28 mei 2009 @ 21:51:55 #92
35189 Troel
scherp en bot
pi_69506134
Mijsje, heel veel succes morgen!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_69506358
Troel, ook jij heel erg bedankt!
Ik waardeer alle reacties heel erg! Dat er zo aan me gedacht wordt, doet me ook erg goed voor morgen!
  vrijdag 29 mei 2009 @ 09:11:02 #94
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69516168
Willen julle me even helpen? Het is hier niet zo duidelijk als de vorige 2mnd maar zit hier nu een postive ovu-test tussen?Ik zou zelf denken van wel omdat ie weer licht is geworden maar ik twijfel!

pi_69516249
ik zou zeggen dat die van 28-5 het duidelijkste is, dus dat je toen je eisprong gehad hebt..
maar 's avodns istie weer bijna weg..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 09:25:08 #96
35189 Troel
scherp en bot
pi_69516553
Ik zou bijna zeggen dat er op 26,27 en 28 iets geweest is, maar niet supersuperduidelijk
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 29 mei 2009 @ 09:30:22 #97
100412 mefke79
komt goed!
pi_69516705
Mijsje, hopelijk zie je het nog: succes vandaag!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 29 mei 2009 @ 11:13:40 #98
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_69520111
Als je het mij vraagt heeft je piek gelegen tussen 27-05 10.30 en 28-05 12.00 uur Zit toch bijna 24 uur tussen en je piek duurt 10 tot 12 uur. Zou prima kunnen dus

Op naar de tiende dus, net als zowat iedereen hier
  vrijdag 29 mei 2009 @ 12:49:46 #99
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69523112

Ik ben benieuwd komende maand hoeveel tweede streepjes er rond 10 juni geplast gaan worden
pi_69524638
Ik heb zojuist ook een ovulatie testje gedaan.
De controle streep is net zo dik als de test streep.

Dit betekend dus dat mijn eisprong eraan komt Of al geweest is

Best handig die testjes, want ik dacht begin deze week de eisprong te hebben.
pi_69525008
Dat hij eraan komt ymme, binnen twee dagen. Met andere woorden: vroeg naar bed.
pi_69525055
En mijn NOD dan?
pi_69525088
ongeveer 14 dagen later je NOD Ymme..

maarruhh dat wordt flink klussen!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69525136
En de man des huizes, komt vanavond thuis

Leuk z'n ovi-testje... Anders hadden we er zeker weten naast gezeten deze maand.
pi_69525166
Mijn NOD mag naar 13 juni
  vrijdag 29 mei 2009 @ 14:40:50 #106
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_69526537
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:49 schreef Asyniur het volgende:

Ik ben benieuwd komende maand hoeveel tweede streepjes er rond 10 juni geplast gaan worden
We kunnen er een polletje voor maken

Wie piest een dubbele streep op 10 juni:

[ ] Guess
[ ] flugeltje
[ ] HappyMe28
[ ] PZE
[ ] Asyniur
[ ] Allemaal
[ ] Niemand, want ze kunnen geen van allen wachten en piessen de 8e of 9e allemaal al een dubbele streep...
pi_69526557
Allemaal hoor, ik vind van wel.
Nog 12 dagen.
pi_69526664
Voor iedereen die meeleeft met mijn vrouw (Mijsje), De operatie is goed gegaan, echter ze had veel pijn en heeft daar wat extra medicatie voorgekregen en mag hierdoor een nachtje in het ziekenhuis blijven.

Groet,
Jeroen
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_69526755
Bedankt voor de update Joene, gelukkig is het goed gegaan. Wat naar van de pijn, hopelijk doet de medicatie zijn werk. voor mijsje.
pi_69526762
Fijn dat het goed gegaan is, echter weer flink balen van de pijn en overnachting.
Wens d'r sterkte

Hallo, wat nou 10 Juni, en ik dan
  vrijdag 29 mei 2009 @ 17:27:43 #111
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_69531559
bedankt joene voor de update.. doe haar maar de groetjes en heel veel beterschap
pi_69532312
Ja, ik wil ook in de pol! Wil best een dagje wachten met testen hoor

Joene, bedankt voor de update! Mijsje voor jou! Gelukkig is het goed gegaan, vervelend van die pijn maar wel fijn dat je een nachtje mag blijven...
  vrijdag 29 mei 2009 @ 18:09:25 #113
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_69532707
Joene, dank voor het op de hoogte houden.

Wens mijsje sterkte van ons
pi_69535789
ik zeg gewoon dat jullie allemaal 2 streepjes moeten piesen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 29 mei 2009 @ 20:29:17 #115
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_69536600
Balen dat Mijsje veel pijn had. Hoop dat het morgen beter is.
pi_69537030
Droomvrouwtje, waren de bij jou al gearriveerd of ben je nog wachtende en zo ja, hoe is de status?

IslaBonita, nog een paar daagjes tot je nod, hoe is jouw status?

Hier een druk weekend, maar wel erg leuk en zorgt voor de nodige afleiding. Heb vanavond een wijntje gedronken, hopelijk de laatste dit jaar Redeneerde dat het eitje toch nog niet ingenesteld is en ik dus nog best één wijntje mocht drinken.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 21:08:45 #117
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_69537763
Hier nog geen gezien.. wel wat roze afscheiding maar niet zo veel.. verder niks.. maar ik denk wel dat het gewoon doorzet...

klaagmodus aan: andere plassen wel een 2e streepje vooral in mijn omgeving en naaste vrienden kring is het flink raak.. heb soms het gevoel dat het voor mij niet is weggelegd,weet niet waarom maar zo voelt dat.. en soms denk ik ben ik er teveel mee bezig dat het daarom ook niet wil lukken.. maar aan de andere kant denk ik joh zolang ben ik nog niet bezig... pas sinds november, dus nu pas een half jaar.. maar toch is elke maand er eentje teveel.. en ik baal gewoon deze maand. er is veel gebeurd.. al een hele week last van mijn rug en buikpijn op het moment dat ik even rustig ga zitten... klaagmodus uit

Oeh spannend IslaBonita jij bent naar mij aan de beurt...
pi_69538066
Poezebeest, kan best inderdaad een wijntje. Ik doe het niet, heb lekkere sapjes gehaald om aan te kunnen nippen.
pi_69538270
Vorige rondes heb ik dat idd ook gedaan, vanaf de ovulatie niets meer gedaan wat niet mag ivm een eventuele zwangerschap. Doe ik niet meer, om ook maar een beetje het gevoel te hebben dat ik er niet heel veel mee bezig ben. Denk dat ik op deze manier sneller zwanger ben

Droomvrouwtje, klagen mag hoor, is ook niet makkelijk om een kindje te maken en vooral niet als je omgeving eerder zwanger is. Maar ook jouw tijd komt vast heel snel! In ieder geval een voor jou.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 21:39:31 #120
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_69538854
ik heb dat niet zo met drinken.. komt ook omdat ik eigelijk niet vaak drink alleen als ik daar echt zin in heb..

ja klagen mag alleen ik doe het niet graag.. er zijn mensen die veel langer bezig zijn dan wij. en moeite hebben met zwanger worden... maar soms heb ik gewoon zo iets van waarom hun wel en wij niet.. zie op dit moment ook overal kleine kinderen en zwangerbuiken... ach ja komt goed.. onze tijd komt echt wel..
dankjewel poezebeest...

Ik ga nu in iedergeval genieten van het weekend zolang die er niet zijn kan dat ook lekker als het morgen lekker weer is in mijn bikini lopen of zwemmen..

doe ik namelijk niet graag als ik ongi ben
  vrijdag 29 mei 2009 @ 22:35:23 #121
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69540674
Fijn dat het allemaal goed is gegaan met Mijsje,hopelijk is ze weer snel op de been

Ik twijfelde,normaal heb ik namelijk 2 dgn een positieve ovutest,maar nu heb ik ook echt een soort ongikrampjes en steken (vooral rechts) dus het moet haast wel mijn ovu zijn,nou ja ik zie het wel aan de tempratuur morgen of overmorgen.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 06:50:46 #122
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_69546979
Allemaal veel plezier gewenst komend weekend met het heerlijke weer.

Ik ben woensdag nog een dagje thuis voordat we naar Griekenland vertrekken. Hoop dan in ieder geval over een streepje te lezen hier.

zaterdag 30 mei 2009 @ 09:08:58 #123
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69547430
Ben blij dat ik toch nog even heb doorgetest want daarnet een megaknaller van een positieve ovulatietest Mijn NOD dag zal dan de 12e zijn aangezien ik een LF van 10dgn heb. Heb nog nooit eerder gehad dat ie al zo vroeg zo sterk begon te verkleuren,laten we hopen omdat het komt dat ik een megagoed super ei heb deze rond

Heerlijk naar Griekenland,geniet er van!!!

Ik mag zo nog een dagje werken en dan lekker 3dgn vrij met mijn naar braboland
pi_69548578
Flugeltje, veel plezier in Griekenland!

Gues, wat goed, een dikke vette positieve ovulatietest. Goed gebruik van maken zou ik zeggen en ook jij veel plezier in Braboland!

Droomvrouwtje, blijft dus spannend! Hopelijk kun je de hele zomer in bikini lopen zonder ongesteld te zijn!
pi_69550914
zo, weer thuis...
Het was goed gegaan inderdaad, de eileider is mooi geopend (zei de gyn gisteren al) en het zag er mooi uit.
het deed dus erg zeer toen ik wakker werd, en ik kreeg een paar keer extra pijnstillers. omdat ik daar erg suf van was geworden, moest ik dus (zoals m'n mannetje al zei )een nachtje blijven... (lekker hoor, zo'n ziekenhuisbed met electrische bediening )
en nu lig ik met buikpijn (hij is ook helemaal opgezet) en met stretchmarks van het opblazen in m'n bedje.
Iedereen in ieder geval heel erg bedankt weer voor het meeleven!
pi_69551273
Fijn dat het goed gegaan is Mijsje.
En de eileider mooi geopend Super zeg.

Sterkte met de buikpijn
  zaterdag 30 mei 2009 @ 13:41:17 #127
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_69551736
ben blij voor je dat het goed is gegaan Mijsje. en wat fijn dat je eileider nu goed doorgankelijk is!

doe je even lekker rustig aan de komende dagen??
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_69553314
Fijn hoor Mijsje, een open eileider. Staat niks je meer in de weg... Rustig aan!

Alle meiden die ergens heen gaan: veel plezier!
pi_69558240
Fijn zeg, dat het allemaal goed is gegaan! Op naar de streepjes, nu niets je eitje nog kan belemmeren!

Maar voorlopig misschien eerst een beetje rust houden
pi_69562107
ja, ik doe zeker even rustig aan... opstaan is al vervelend, dus ik blijf lekker liggen zolang het kan... Ik verwacht dat ik de volgende cyclus wel weer mee kan proberen, en ik hoop dat het dan wat sneller lukt...
  zaterdag 30 mei 2009 @ 21:55:29 #131
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69562184
Ja Mijsje daar gaan we toch wel van uit hoor

Hoe ben je er trouwens achter gekomen dat er iets "mis" was,alleen omdat het zo lang duurde of had je ook geen positive ovutesten/eisprong ofzo?
pi_69568691
Ik wil er ook graag van uit gaan guess, maar dat is wel een beetje eng... ik ben beetje bang voor nog meer teleurstellingen...
we zijn een beetje in de mmm gekomen na de miskraam. toen merkte de gyn dat er een vleesboompje zat na de currettage, en die werd weggehaald. daarna moest ik weer proberen, maar zwanger worden, ho maar... dus weer terug naar de gyn en toen kwamen er andere onderzoeken. manlief was al getest via de HA, en daarna werd ik doorgelicht bij de gyn. de echo voor de stand van de baarmoeder en de eierstokken was goed, maar de HSG later liet duidelijk zien dat een eileider afgesloten was. daarna werd de KO dus gepland...
ik had wel een duidelijke eisprong (door tempen gevonden, nog nooit ovutestjes gedaan) en die is ook regelmatig. het duurde inderdaad ook errug lang, en daardoor had ik al een tijdje het gevoel dat het niet goed zat. (nu 1 jaar en 9 maanden bezig... ik weet dat er meer mensen zijn die nog langer wachten, maar als het over jezelf gaat, is iedere maand ongesteld teveel...) dus, ehm, vandaar...
  zondag 31 mei 2009 @ 09:01:30 #133
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69568773
quote:
Op zondag 31 mei 2009 08:46 schreef mijsje het volgende:
Ik wil er ook graag van uit gaan guess, maar dat is wel een beetje eng... ik ben beetje bang voor nog meer teleurstellingen...
we zijn een beetje in de mmm gekomen na de miskraam. toen merkte de gyn dat er een vleesboompje zat na de currettage, en die werd weggehaald. daarna moest ik weer proberen, maar zwanger worden, ho maar... dus weer terug naar de gyn en toen kwamen er andere onderzoeken. manlief was al getest via de HA, en daarna werd ik doorgelicht bij de gyn. de echo voor de stand van de baarmoeder en de eierstokken was goed, maar de HSG later liet duidelijk zien dat een eileider afgesloten was. daarna werd de KO dus gepland...
ik had wel een duidelijke eisprong (door tempen gevonden, nog nooit ovutestjes gedaan) en die is ook regelmatig. het duurde inderdaad ook errug lang, en daardoor had ik al een tijdje het gevoel dat het niet goed zat. (nu 1 jaar en 9 maanden bezig... ik weet dat er meer mensen zijn die nog langer wachten, maar als het over jezelf gaat, is iedere maand ongesteld teveel...) dus, ehm, vandaar...
Hoe voel je je nu?
en hoe is het nu met je moeder?
pi_69568857
ik lig nog lekker languit in m'n bedje, lekker rustig aan wakker worden straks lekker de tuin in en relaxen. het gaat wel, het is me niet helemaal tegengevallen. (alleen de steken bij het wakker worden waren heel vervelend. daar dus die extra pijnmedicatie voor gekregen. daarna viel het me mee.)
Met m'n moeder gaat het nog steeds op en af... gisteren had ze een goede dag, ze had een sms gedicteerd aan m'n zusje om me te sturen, en ze heeft me zelfs gebeld (ik weet dat het morgen weer heel anders kan zijn... kanker doet rare dingen met je wat dat betreft....)

en jij? Heb jij een leuke dag gehad vrijdag? samen een leuk feestje van de ondertrouw gemaakt?
je had gelijk, vrijdag was een prachtige dag voor een KO en voor ondertrouw!
  zondag 31 mei 2009 @ 11:06:10 #135
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69570095
quote:
Op zondag 31 mei 2009 09:14 schreef mijsje het volgende:
ik lig nog lekker languit in m'n bedje, lekker rustig aan wakker worden straks lekker de tuin in en relaxen. het gaat wel, het is me niet helemaal tegengevallen. (alleen de steken bij het wakker worden waren heel vervelend. daar dus die extra pijnmedicatie voor gekregen. daarna viel het me mee.)
Met m'n moeder gaat het nog steeds op en af... gisteren had ze een goede dag, ze had een sms gedicteerd aan m'n zusje om me te sturen, en ze heeft me zelfs gebeld (ik weet dat het morgen weer heel anders kan zijn... kanker doet rare dingen met je wat dat betreft....)

en jij? Heb jij een leuke dag gehad vrijdag? samen een leuk feestje van de ondertrouw gemaakt?
je had gelijk, vrijdag was een prachtige dag voor een KO en voor ondertrouw!
Geniet van alle mooie momenten met je moeder. Schrijf ze desnoods op! Je bent ze zo snel weer vergeten als het weer (even) zwaar wordt...

Ik zei het toch? Alleen jammer dat je in het ziekenhuis moest blijven en niet lekker thuis van het zonnetje hebt kunnen genieten. Wij zijn 's avonds nog lekker gaan uiteten, waarbij ik me nog even te goed heb gedaan aan de port en de witte wijn. En nu maar hopen dat ik het vanaf half juni moet laten staan tot onbepaalde tijd
pi_69570627
Mijsje, fijn dat alles goed is gegaan! Nu maar even rustig aan doen en je flink laten verwennen door je vriend!

Asyniur, proficiat met je ondertrouw en fijn dat je een leuke dag hebt gehad!

Had ik vorige maand ongeveer 5 dagen na mijn eisprong wat bloedverlies heb ik dat deze maand wederom Ik heb echt geen idee waar dat vandaan komt, maar ik vind het helemaal niks Ben dan meteen bang dat er vanalles aan de hand is met me...
  zondag 31 mei 2009 @ 13:54:04 #137
100412 mefke79
komt goed!
pi_69573664
Mijsje, fijn dat het gelukt is. Rust goed uit, laat je verwennen en op naar het felbegeerde tweede streepje nu.
En andere dames, jullie natuurlijk ook succes!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_69575217
bedankt meiden. Mefke, ik kan niet wachten tot ik bij je kan komen bij Z&G...

Poezebeest, wat vreemd... kan het niet met het ontpillen te maken hebben? echt vervelend dat je er zo onzeker van wordt...

Asyniur, ik vond het niet erg hoor, het was wel gezellig met m'n kamergenote, en we hadden prachtig zicht op Texel! al met al een geluk bij een ongeluk. (de vorige keren lag ik iedere keer aan de andere kant van het ziekenhuis, en dan kijk je uit over een woonwijk en soort van brak liggend grasland.)
pi_69575426
Ben al sinds september van de pil af en eigenlijk weinig problemen gehad, mooie cyclus van rond de 33 dagen, maar nu al voor de tweede keer rond dag 24 wat bloedverlies... Verder heb ik nergens last van, het is afwachten.
pi_69575707
hmmm, dan is ontpillen inderdaad niet heel erg waarschijnlijk...
ik wacht mee af. hoop dat het wel wat is en dat het dan ook blijft plakken...
pi_69577542
Hoi meiden!
Allemaal een beetje van het weekend aan het genieten?

Mijsje: fijn dat alles goed is gegaan! Veel sterkte en doe lekker rustig aan. En deze zomer gaat het je lukken!

Poezebeest: zou je misschien een kleine innestelingsbloeding kunnen hebben? Op internet verschillen de verhalen nogal: dat het kan voorkomen een paar dagen/week na de eisprong, of zelfs pas op de dag van je NOD! Niet dat ik je valse hoop wil geven, maar je weet maar nooit...

Droomvrouwtje: ik heb dat nu ook, een klein beetje lichtrose afscheiding..weet het nu ook niet meer! Denk je echt dat je ongi er aan komt?

Mijn status: a.s woe is mijn NOD. Heb al een ruime week lichte krampjes, en een aantal dagen beetje pijnlijke borsten. Vandaag lichtrose afscheiding, misschien begin van menstruatie, misschien nestelbloeding...dus het kan alle kanten op. Na alle (valse) tekenen in de vorige maand durf ik er nu niet op te hopen... ben toch wel nerveus en had me voorgenomen er niet zo mee bezig te zijn (zoals alle meiden hier) maar dat lukt natuurlijk niet. Mijn borsten doen nooit zo zeer (ongeveer 1 keer per jaar, maarja dat kan dus nu ook zijn!) en het is ook niet per borst hetzelfde. Aaaaaaaaaaaah! Nog even volhouden... ik ga woensdag testen!
pi_69577665
Oh nog iets, dat wou ik jullie ook even laten weten: Voor de meiden die een navelpiercing hebben:
Mijn acupuncturist meent dat een navelpiercing een negatieve invloed zou kunnen hebben op het zwanger raken want met acupunctuur worden meridianen (energiebanen) kort door naalden geactiveerd waardoor alles in je lichaam beter gaat functioneren. Maar een navelpiercing activeert banen in dat gebied constant waardoor het een negatief effect zou kunnen hebben. Ik heb hem er dus maar meteen uitgehaald..wil er alles aan doen om zwanger te raken. Misschien ook een tip voor de np-draagsters onder ons?
  zondag 31 mei 2009 @ 17:02:42 #143
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_69577912
Daar ben ik weer.. ongesteldheid heeft gister doorgezet... dus mooi op tijd.. had het wel verwacht..

Mijsje fijn dat het zo goed is gegaan.. die pijn is minder hoop dat het gauw over is voor je..

Poezebeest hmm idd raar ja maar zou het ook niet weten.. weet wel dat het soms kan tussendoor licht bloedverlies of afscheiding..

IslaBonita.. het kan idd nog alle kanten op. Ik heb sinds het stoppen van de pil ontzettend last van mijn borsten.. meestal al een week voordat ik ongesteld moet worden.. Dus ik streep die altijd af als teken van het zwanger kunnen zijn.. de ene keer is het wel pijnlijker dan de andere keer..

Ik wens iedereen nog fijne pinksterdagen toe en geniet lekker van het zonnetje
pi_69578564
Droomvrouwtje wat jammer! Toch wel elke keer balen he? Nouja...neem een roseetje in de zon en weer op naar de ovulatiestreepjes!
Fijne pinksterdagen allemaal!
pi_69580304
droomvrouwtje, flink balen! Ik hoop op beter de komende maand...

ik heb m'n bedje maar lekker opgezocht. ben kapot, maar heb nauwelijks iets gedaan vandaag... naja, morgen gaat het vast weer beter

mijn NOD is vrijdag. laat maar lekker gauw komen, dan kan ik daarna snel verder!
pi_69581401
wat een heerlijk weer, echt genieten! DE dagen komen er weer aan.... (waren vandaag lekker aan het wandelen, mochten we niet verder want het was broedseizoen voor de vogels... Tja zegt man, voor ons ook!, hahaha)
pi_69584525
das pas humor, milka! hahaha
  zondag 31 mei 2009 @ 22:41:54 #148
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69587153
mijsje, gelukkig dat het uitzicht in elk geval mee viel

Milka:

Nou IslaBonita, hopelijk geef jij in dit topic de aftrap tot een 2e streepjesregen!
pi_69588935
Milka das grappig.

Hier voel ik weer van alles. Net als bij mijn vorige keer, toen het raak bleek te zijn. Maar mijn lichaam kan mij ook in de maling nemen. Gewoon kleine steekjes/krampjes in mijn onderbuik. Kan innesteling zijn, maar hoeft natuurlijk niet. Whaaaa wil gewoon dat het 13 juni is, zodat ik weer weet, waar ik aan toe ben.
Ik heb z'n hekel aan die 2 weken wachten. (al is dit pas écht de eerste keer afwachten) Eerste keer niet echt mee bezig, raak en later weer mis. En tja vorige maand, kon ik het gewoon nog niet.

Dus tja, 14 lange dagen komen eraan.
pi_69589009
quote:
Op zondag 31 mei 2009 18:24 schreef mijsje het volgende:
droomvrouwtje, flink balen! Ik hoop op beter de komende maand...

ik heb m'n bedje maar lekker opgezocht. ben kapot, maar heb nauwelijks iets gedaan vandaag... naja, morgen gaat het vast weer beter

mijn NOD is vrijdag. laat maar lekker gauw komen, dan kan ik daarna snel verder!
Ondanks alles blijf jij (voor de buitenwereld misschien) toch altijd zo positief.
Ook al gaat het morgen niet beter, blijf lekker in bed, stoel in de tuin, op de bank etc, en laat je lekker verwennnen. Het is niet, niets, allemaal.
pi_69589805
Ymme, je hebt me aan het huilen... ik ben ook zo emo de afgelopen dagen...
morgen is een echte beddag voor me...
(maar wel even katjes knuffelen voor ze naar buiten gaan, konijntje knuffelen want die is zo lief, broodje smeren want dan ben ik toch beneden, en dan ga ik echt m'n bed weer in... beloofd!
bedrust en ik gaan niet zo heel goed samen, maar in dit geval moet ik wel van mezelf
  maandag 1 juni 2009 @ 07:37:02 #152
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_69594803
Hè, ik had zo gehoopt op streepjes bij terugkomst van mijn vakantie.. Maar even geduld dus nog. Dames, ik denk aan jullie en ik duim heel hard hoor!

Poezebeest, misschien is het wel iets van een innesteling ofzo? Lastig hoor, je weet het nooit he? Ik vind het superspannend en ik duim

Mijsje, wat fijn dat het allemaal goed is gegaan en dat jullie hoop is uitgekomen! Goed van je dat je nu wel je rust neemt, ik kan me voorstellen dat dat echt wel moeilijk is, maar het is voor een goed doel he? Voor jou ga ik binnenkort een kaarsje branden opdat het nu toch écht een keer zal mogen lukken. Hang in there!
3!
pi_69596056
Was het leuk Incantrix?

Droomvrouwtje, jammer joh!

IslaBonita, nog maar 2 daagjes... hoe gaat het?

En voor de 10 juni clan, nog maar 9 dagen...
pi_69597425
quote:
Op maandag 1 juni 2009 07:37 schreef Incantrix het volgende:
Voor jou ga ik binnenkort een kaarsje branden opdat het nu toch écht een keer zal mogen lukken. Hang in there!
dank je

Het is zeker voor een goed doel, dus dan doen we het maar het scheelt dat je weet waar je het voor doet, zeg maar...
pi_69600420
IslaBonita: Nog maar twee nachtjes slapen tot je nod, spannend hoor! Hoop dat de weg blijven!

Droomvrouwtje: Jammer dat de er zijn! voor jou

Ymme: lastig hè dat wachten en al die symptomen die wel of niet iets betekenen. We kunnen alleen maar afwachten en meer niet, helaas

Mijsje: Knuffel en voor jou! Hoop dat je je snel weer beter voelt

Hierzo geen bloedverlies meer en behalve gevoelige boobs nergens last van. Blijft afwachten, nog 8 dagen! Gaat stiekem best snel deze keer.
pi_69603269
Poezebeest&PZE:
Ik denk dat ik toch ongesteld ga worden...heb steeds buikpijn en een heel klein beetje bloedverlies. Denk dat het morgen doorbeekt. Natuurlijk ben ik een beetje teleurgesteld, want volgende maand ben ik precies in mijn vruchtbare periode weg voor werk. En de maand erna ook, dus moet nu drie maanden wachten. Op dit soort momenten vind ik mijn baan echt niet leuk meer, maarja.Probeer positief te blijven. Dus poezebeest, jij gaat het eerste streepje van juni brengen!!! En Mijsje, ik ga JOU uitzwaaien! Dikke !
  maandag 1 juni 2009 @ 15:11:30 #157
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69603422
IslaBonita, het klinkt wel heel spannend stiekem...
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_69603763
Nee hoor Rockabella, denk toch echt dat ik ongesteld ga worden...
  maandag 1 juni 2009 @ 15:32:00 #159
190853 RockabeIIa
pi_69604026
quote:
Op maandag 1 juni 2009 15:22 schreef IslaBonita het volgende:
Nee hoor Rockabella, denk toch echt dat ik ongesteld ga worden...
...daar was ik toen ook van overtuigd :x (niet om valse hoop te geven hoor maar het kan nog!)
pi_69604119
Het blijft allemaal erg spannend en je krijgt pas ecthe zekerheid als je een positieve test in je handen hebt of de menstruatie is begonnen... Heel frustrerend allemaal!
pi_69604820
Oh die laatste dagen...
pi_69605096
Ik heb alles ingevuld in dit linkje en volgens dat linkje was gisteren de innesteling en kun je daar bloedverlies van hebben. Zou het dan toch een innestelingsbloeding zijn geweest gisteren?!?!

Vind het trouwens wel een rare site nu ik zo verder surf

En nu ga ik weer lekker genieten van de zon!
  maandag 1 juni 2009 @ 17:48:44 #163
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69607919
Kunnen jullie me helpen,de laatste dagen is mijn temp

36.2
36.2
36.3(positieve ovu)
36.5(positieve ovu)
36.2 of 36.5

Vanacht bij mijn schoonouders geslapen,ik temp normaal om 7.00 maar werd vanochtend om 6.00 wakker,even wat opgezocht en geplasd 6.10 terug naar bed maar kon niet goed meer slapen,om 7.00 getempt was ie 36.2 om 9.00 wakker geworden wel 2 uur goed geslapen en toen was ie 36.5.Weet dus nu niet welke ik moet pakken,en aangezien in een deze dagen mij eisprong is of is geweest is het wel belangrijk,wat denken jullie?!
pi_69608483
Eigenlijk zijn beide temperaturen niet goed Guess, je moet het echt doen voor je de eerste keer uit bed gaat. Probeer het morgen nog eens, grote kans dat hij dan hoger is.
pi_69609219
wat pze zegt, dacht ik ook al guess. heel frustrerend, maar als je er al uit bent geweest, klopt je temp gewoon niet meer... vanavond goed uitplassen, en dan kun je morgen weer een kloppende temp opnemen...

poezebeest en isla,
(isla, we kunnen ook samen, aangezien 5 juni hier ook niks wordt en ik ook op de volgende cyclus moet wachten... )

-edit- ga ik naar het toilet, heb ik wat bloedverlies... als dit nou doorzet, hoef ik niet te wachten op 5 juni... zou mooi zijn... wel vervelend, ongesteld als je veel ligt... hahaha

[ Bericht 9% gewijzigd door mijsje op 01-06-2009 18:42:26 ]
pi_69610095
Guess: geen idee hoe dat werkt met tempen, dus aan mij heb je niks.

Mijsje: nu al ongesteld, zou wel fijn zijn, kun je tenminste door naar de volgende ronde!
  maandag 1 juni 2009 @ 19:06:30 #167
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69610171
quote:
Op maandag 1 juni 2009 18:36 schreef mijsje het volgende:
wat pze zegt, dacht ik ook al guess. heel frustrerend, maar als je er al uit bent geweest, klopt je temp gewoon niet meer... vanavond goed uitplassen, en dan kun je morgen weer een kloppende temp opnemen...

poezebeest en isla,
(isla, we kunnen ook samen, aangezien 5 juni hier ook niks wordt en ik ook op de volgende cyclus moet wachten... )

-edit- ga ik naar het toilet, heb ik wat bloedverlies... als dit nou doorzet, hoef ik niet te wachten op 5 juni... zou mooi zijn... wel vervelend, ongesteld als je veel ligt... hahaha
Als je nu ongesteld wordt, mag je dan over 2 weken alweer aan de slag? Of moet je een cyclus overslaan?
pi_69610731
inderdaad poezebeest, dan kunnen we door!

Asyniur, we mogen als het goed is weer aan de slag, er is ons niet verteld dat we niet zwanger mogen worden of dat we een ronde moeten overslaan. deze gyn zegt dat er altijd duidelijk bij als het niet mag, dus gaan we er van uit dat het mag. dus, over 2 weken; klustijd...
(en heel blij als ik weer klaar ben met ongi... heb er altijd zo'n hekel aan! )
  maandag 1 juni 2009 @ 20:29:12 #169
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69613251
quote:
Op maandag 1 juni 2009 19:23 schreef mijsje het volgende:
inderdaad poezebeest, dan kunnen we door!

Asyniur, we mogen als het goed is weer aan de slag, er is ons niet verteld dat we niet zwanger mogen worden of dat we een ronde moeten overslaan. deze gyn zegt dat er altijd duidelijk bij als het niet mag, dus gaan we er van uit dat het mag. dus, over 2 weken; klustijd...
(en heel blij als ik weer klaar ben met ongi... heb er altijd zo'n hekel aan! )
Dan ga ik voor je duimen dat je nu ongesteld wordt
des te eerder ben je zwanger
  maandag 1 juni 2009 @ 23:02:32 #170
95408 Incantrix
pi_69619769
quote:
Op maandag 1 juni 2009 10:22 schreef prinseszondererwt het volgende:
Was het leuk Incantrix?
Jaahh, het was echt te gek zeg! Ik kan iedereen Sicilië echt van harte aanbevelen, echt een heel erg mooi plekje op onze wereld En hoe gaat het nu met jou? Het grote wachten is weer aangebroken he? Spannend!
quote:
Op maandag 1 juni 2009 11:34 schreef mijsje het volgende:

[..]

dank je

Het is zeker voor een goed doel, dus dan doen we het maar het scheelt dat je weet waar je het voor doet, zeg maar...
Je verdient het gewoon, Mijsje En ja, op de lastigere momenten kun je in elk geval wel denken aan waar het allemaal voor is, en op de één of andere manier gaat het dan toch makkelijker he? Hoop wel dat het snel beter gaat hoor, dat je al ongi bent (gaan we dan maar even van uit) is in elk geval mooi, ik hoop dat het doorzet en dat je er heel snel klaar mee bent
3!
pi_69620101
Mijn vrouwtje heeft gisteren wel streepjes geplast

Nou ja geen streepjes maar letters ( Zwanger 2-3 Weken)

Nu hopen dat het deze keer wel goed gaat
  maandag 1 juni 2009 @ 23:18:19 #172
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69620439
Gefeliciteerd Co_OL
kun je gelijk doorschuiven naar het Z&G topic
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69624982
gisterenavond leek het even door te zetten, krampjes en al, maar helaas, vanmorgen niks dat op ongi leek... het mag van mij nu wel komen. was ik er eindelijk op ingesteld...

thanks Asyniur en Incantrix, lief van jullie.

gefeliciteerd Co_Ol, lekker door naar Z&G zou ik zeggen.
pi_69630101
Ik ga straks bij lezen.. wilde even melden dat ik weer terug ben van pinkpop
Op sommige plaatsen beetje (boel) verbrand maar we leven nog
Had serieus gedacht dat ik super veel moest bijlezen, dat jullie al in het volgende deel waren.. maar dat valt mee

alvast aan iedereen!
pi_69630479
Was het leuk op Pinkpop? Jullie hadden in ieder geval wel echt heel mooi weer!

Hier vandaag wederom wat bloedverlies, wel heel minimaal maar ik ben er niet blij mee... Vraag me echt af waar het vandaan komt Verder heb ik nog steeds nergens last van.
pi_69633514
Spannend Poezebeest.
pi_69635285
Ja, heel spannend, maar het maakt me zo vreselijk onzeker! Vandaag dus weer bloedverlies, maar in tegenstelling tot de eergisteren, toen was het felrood en slijmerig is het nu donker en bruinig. Misschien is het een restje van eergisteren.
Het maakt me zo onzeker dat ik overweeg om naar de huisarts te gaan wanneer ik niet zwanger blijkt te zijn. Twee keer op rij rond dezelfde tijd bloedverlies is toch niet de bedoeling lijkt mij
pi_69635707
Ik wil dat het 13 juni is

Ik voel echt weer van alles hoor. Beetje rommelig in de baarmoeder lijkt wel.
Net zoals 'toen'.

En ik word er gewoon zenuwachtig van en gestresst....
Ga nu mijn gedacht verzetten door vast eten te gaan koken en te stofzuigen..

Morgen weer lang werken, donderdag ook, vrijdag gehele dag bruiloft.
Dus hopelijk geen tijd om er overna te denken meer.
pi_69637194
Poezebeest en Ymme, vervelend die gevoelens! (herkenning, alleen niet deze maand...)

Leuk dat je het leuk gehad hebt op pinkpop Cisco! Fijn dat het zo mooi weer is geweest!

wij hebben een bbq gekocht. manlief heeft een ligstoel in de tuin gezet en we gaan lekker bbq-en vanavond.
pi_69638265
Lekker mijsje!

Poezebeest en Ymme, ik voel met jullie mee hoor. De vorige rondes had ik vanaf een week voor NOD (vanaf morgen dus) steeds een soort mentruatiepijn, ben benieuwd of dat weer komt. Nu voel ik wel steekjes en een onbestemd gevoel in mijn buik. Ook doen mijn boobs pijn, maar dat reken ik allemaal niet als voortekenen hoor. Ik vind het wachten weer lastig, gelukkig is het heel druk op mijn werk en heb ik ook een druk weekend voor de boeg.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 19:03:55 #181
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69642171
Ik ga hier gewoon voor pupo
maakte daarstraks een hoop herrie, waarop ik mijn hand op mijn buik leg en zeg: niet zo hard, daar schrikt van (gevolgd door )
pi_69643902
Collectief wachten maakt het toch wat minder erg hoewel het wachten op zich wel goed gaat omdat ik nergens last van heb. Heb op dit moment nog niet de neiging gehad om alvast te testen Meestal krijg ik moeite met wachten als er allemaal symptomen ontstaan, enkele dagen voor mijn nod.

Voor alle wachtenden met mij

Misschien zit er wel echt een baby in je buik Asyniur, dan moet je wel zachtjes doen, anders jaagt hij m dalijk nog weg
  dinsdag 2 juni 2009 @ 20:21:06 #183
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69644856
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 19:56 schreef Poezebeest het volgende:
Collectief wachten maakt het toch wat minder erg hoewel het wachten op zich wel goed gaat omdat ik nergens last van heb. Heb op dit moment nog niet de neiging gehad om alvast te testen Meestal krijg ik moeite met wachten als er allemaal symptomen ontstaan, enkele dagen voor mijn nod.

Voor alle wachtenden met mij

Misschien zit er wel echt een baby in je buik Asyniur, dan moet je wel zachtjes doen, anders jaagt hij m dalijk nog weg
Dat zei ik ook... iets in de trant van dadelijk schrikt ie en dan blijft er weer niks hangen

Ik vind het collectief wachten ook veel gezelliger. Hoewel de boel hier elkaar ook wel kan opjutten maar stiekem is dat dan ook wel weer leuk...
  dinsdag 2 juni 2009 @ 20:23:36 #184
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69644963
Isla, heeft het bij jou nog doorgezet?
En mijsje? Bij jou al iets van gesignaleerd?
pi_69646776
wat dat betreft vind ik het ook heel gezellig hier!

hier is het bloeden helemaal opgehouden. het lijkt een beetje bloed van de operatie te zijn... iets anders kan ik er niet van maken... dus toch maar wachten op 5 juni...
pi_69648553
Jammer mijsje! Maar het is bijna 5 juni dus dat scheelt
  dinsdag 2 juni 2009 @ 21:50:58 #187
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_69648931
Hier ook weer terug van Pinkpop, flink verbrand en lekker moe. Heb nu tijdens de 'innesteldagen' gruwelijk veel krampen doorstaan, maar ik gok op een foute maaltijd aangezien Martijn er ook last van heeft.

Verder geen pijntjes aan de borsten of andere dingen dus ik kan ook (nog) niet in de stress schieten.

Mijsje, mooi dat het nu achter de rug is. Wedden dat je met zo'n open leider volgende keer *bingo* hebt...

Voor de rest... Succes met het wachten
pi_69649990
Asyniur:
Dacht gister ongesteld te worden, had wat helderrood bloedverlies, constante buikpijn, vandaag tampon ingehad, zat wat rood en bruin bloed op (sorry voor alle smerige verhalen) maar zet nog steeds niet door. Wel af en toe wat bloed bij afvegen tijdens toiletbezoek, maar zo weinig, veel minder dan normaal. Buikpijn blijft. Weet niet wat ik ervan moet denken. Als het morgen niet doorzet, toch maar een testje doen. Het zou een innestelingsbloeding kunnen zijn, maar aan de ander kant, zo'n bloeding als je zwanger blijkt te zijn, lijkt me ook niet helemaal gezond?!!

Mijsje: hoop toch dat het snel doorbreekt...kun je ook weer snel aan de slag! (wij samen!)

Poezebeest: Kan het niet zijn dat je eerdere maanden innestelingsbloedingen hebt gehad maar dat de zwangerschap niet heeft doorgezet?(omdat het vruchtje niet goed was) En misschien gaat dat nu wel gebeuren? Spannund...

Ymme; dat wachten is inderdaad vreselijk! Ik probeer mezelf ook bezig te houden... maar toch zit ik de laatste weken de hele tijd op Fok (en het toilet haha)
pi_69650123
En Flugeltje:
Mijn vriendin die zwanger is had he-le-maal geen tekenen. Nu na drie maanden pas doen haar borsten zeer en is ze moe... maar de eerste weken geloofde ze niet dat ze zwanger was, want ze voelde NIKS. Dus...het kan allemaal nog!
  dinsdag 2 juni 2009 @ 22:33:36 #190
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69650545
Hoi ik ben ook weer thuis
Mijn temp was vanandaag weer 36.5 dus ga er vanuit dat ik een eisprong heb gehad,het was ook niet geheel pijnloos zullen we maar zeggen

Mijsje jammer dat het geen waren,fijn dat je je beter voelt,doe nog maar lekker rustig aan hoor.

En voor iedereen ff een en knuffel,we gaan hier de komende tijd echt een streepjesregen veroorzaken he?!!!!!!
pi_69652925
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 22:33 schreef Guess. het volgende:
Hoi ik ben ook weer thuis
Mijn temp was vanandaag weer 36.5 dus ga er vanuit dat ik een eisprong heb gehad,het was ook niet geheel pijnloos zullen we maar zeggen

Mijsje jammer dat het geen waren,fijn dat je je beter voelt,doe nog maar lekker rustig aan hoor.

En voor iedereen ff een en knuffel,we gaan hier de komende tijd echt een streepjesregen veroorzaken he?!!!!!!
Ik vind van wel hoor
pi_69653072
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 22:17 schreef IslaBonita het volgende:
Asyniur:
Dacht gister ongesteld te worden, had wat helderrood bloedverlies, constante buikpijn, vandaag tampon ingehad, zat wat rood en bruin bloed op (sorry voor alle smerige verhalen) maar zet nog steeds niet door. Wel af en toe wat bloed bij afvegen tijdens toiletbezoek, maar zo weinig, veel minder dan normaal. Buikpijn blijft. Weet niet wat ik ervan moet denken. Als het morgen niet doorzet, toch maar een testje doen. Het zou een innestelingsbloeding kunnen zijn, maar aan de ander kant, zo'n bloeding als je zwanger blijkt te zijn, lijkt me ook niet helemaal gezond?!!

Poezebeest: Kan het niet zijn dat je eerdere maanden innestelingsbloedingen hebt gehad maar dat de zwangerschap niet heeft doorgezet?(omdat het vruchtje niet goed was) En misschien gaat dat nu wel gebeuren? Spannund...

Vervelend dat het niet doorzet, misschien ook een innestelingsbloeding? Hope so!

Heb het bovenstaande scenario al door mijn hoofd laten gaan maar durf daar niet zo goed op te hopen. Het is afwachten!
  woensdag 3 juni 2009 @ 08:13:29 #193
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69655839
Het moet volgende week wel een streepjesregen geven met allemaal dezelfde NOD's is gewoon een teken...

Wat ik me eigenlijk afvroeg: dat gemiddelde van een jaar om zwanger te worden, is dat voor alle 'spontane' zwangerschappen of tellen ze daar ook de mensen bij die hulp hebben gehad (al dan niet langdurig c.q intensief)?
of mijn eigenlijke vraag: als je zo gericht sekst met ovu-testen etc, hoe lang moet je dan wachten totdat je naar huisarts kan met de mededeling dat het niet zo wil lukken...
  woensdag 3 juni 2009 @ 08:53:55 #194
57497 happyme28
I'm so happy
pi_69656285
Dat is meestal een jaar Asyniur, dat jaar is een gemiddelde van spontane zwangerschappen. Meestal wachten huisartsen tot na een jaar om je evt. door te verwijzen, tenzij er natuurlijk sterke aanwijzingen zijn dat er iets niet goed zit (geen positieve ovu-testen of uitblijvende menstruatie).

Mijn NOD is overigens wel later, maar laat maar staan zo. Ik ga op zijn vroegst pas 12 juni testen als ik nog niet ongi ben.

Er komt een spannende week aan
  woensdag 3 juni 2009 @ 09:43:28 #195
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_69657064
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 22:21 schreef IslaBonita het volgende:
En Flugeltje:
Mijn vriendin die zwanger is had he-le-maal geen tekenen. Nu na drie maanden pas doen haar borsten zeer en is ze moe... maar de eerste weken geloofde ze niet dat ze zwanger was, want ze voelde NIKS. Dus...het kan allemaal nog!
I know, maar zónder klachten hoef ik ook niet te stressen
pi_69657422
Nou dames..mijn is nu echt doorgebroken. Mijn NOD mag dus op 2 juli. Ben beetje somber...maar ga maar weer vol goede moed de volgende ronde in.
Poezebeest, ga jij de aftrap geven voor een streepjesregen?
Mijsje, ben je al een beetje tekenen aan het krijgen? Zou mooi zijn...nu eindelijk helemaal "schoon" aan de slag!
pi_69658093
Nog een weekje, nog een weekje, dan hebben we hier een streepjesregen (ik moet nog even langer wachten maar dat neem ik dan op de koop toe). Ik las gister trouwens in 'zwangerschap voor dummies' (aaaargh, had ik het nu maar nooit gekocht) dat 60% binnen vier maanden zwanger raakt en 75% binnen zes maanden..... Klinkt allemaal erg positief, zegt zij die de derde maand in is gegaan.

Ow, nog even patsen met mijn hoor.... Ze is een vroege leerling, eind september geboren en doet het zo goed in groep 3! Gisteren kwam ze thuis met een rekenblad, 185 sommen (grenst aan kinderarbeid ) en ze had maar 2 fout! Mama is trots
pi_69658147
Ik besef mij net, dat het nog een goede week wachten is
Ik heb met mezelf afgesproken niet voor 13 juni te testen.

En 13 juni is vriend ook 's ochtends thuis, dus kunnen we samen testen.

Spannend hoor.
pi_69658438
Die klachten maken het wachten inderdaad zoooo lastig. Als die er niet waren vlogen de dagen om zonder er ook maar aan te denken

IslaBonita, jammer dat het toch heeft doorgezet, op naar de volgende ronde

Milka: Wat goed van je

Ik ben al over de helft heen wat betreft wachten, nog steeds een iniminie klein beetje bloedverlies. Verder wat pijntjes in mijn onderbuik maar allemaal niet anders als normaal voor mijn nod. En gisteravond het gevoel alsof er een baksteen in zat. Heb deze ronde enorme gevoelige boobs, kon er gisteravond met moeite op liggen slaap altijd op mijn buik Was gister ook heel chagrijnig en lig al twee dagen achter elkaar om 20.30 voor de tv te slapen, zo moe!
En vanmorgen dacht ik, laat ik eens een ovulatietestje doen Tegen beter weten in, want zit 6 dagen voor mijn nod. Maar die was heel erg vaag. Opgedroogd zie je amper een streep.

Was het maar al dinsdag!
pi_69658671
Voor je het weet is het dinsdag. En heb je hopelijk iets meer zekerheid.
Dat wachten, en die voortekenen zijn niet altijd leuk. Want het hoeft ook niet altijd wat te betekenen enzo..
Moeilijk maar komt goed
pi_69658692
Ik ga weer werken. Morgen nog een dagje. Dan vrijdag bruiloft en dan nog een weekje tot testdag
pi_69658832
Alles wat ik voel voelde ik voorgaande rondes ook, maakt het lastig en frustrerend. Maar goed, na het weekend weet ik meer...
  woensdag 3 juni 2009 @ 11:32:21 #203
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_69659826
spannend meiden.. ik hoop voor jullie allemaal een streepjesregen op of rond 10juni....
pi_69660120
@ Mijsje: Goed dat de operatie goed is verlopen, jammer dat je erna veel pijn had. Veel succes nog met het herstellen!

@Co_OL: gefelciteerd met de 2 streepjes van je vrouw!

@Poezebeest: Pinkpop was super! Wat een heerlijke sfeer hing daar... en mooi weer! Wel beetje verbrand, maar dat overleven we!
En balen van je bloedverlies..

@Ymme: Spannend hoor.. we zullen zien 13 juni!

@Flugeltje: ik gok de wok die zag er niet zo fris uit Daarom mijn man afgehaakt. En ik hoop dat hij goed vast zit als het raak is.. want waren behoorlijk veel trillingen etc haha!

@IslaBonita: balen...

Hier maar weer aan het klussen geslagen.. in het huis bij pinkpop kon niet echt.. nogal gehorig en met meer mensen in 1 huisje.
Maar nu had ik dus maandag een korte bloeding, precies een week na mijn eerste ongesteldsheidsdag. Dit heb ik alle maanden sinds ik gestopt ben met de pil (behalve vorige maand) gehad. Vorige maand had ik het dus niet, en toen ook geen duidelijke eisprong gevoelt een paar dagen later...
Bloeding is echt maar half dagje, helder rood en precies week na eerste dag.. nu zei iemand me dat het misschien een eisprongbloeding kon zijn.. maar dat is toch veel te vroeg op dag 7/8 dan al je eisprong. Tot nu toe mijn cyclus 30,37,34,26 en 32 geweest...

En ik duim ook voor de streepjes regen 10 juni
pi_69663131
Ik word een klein beetje gek.
Ben zo bang, dat mijn lichaam mij voor de gek houdt.

Ben zelf met vlagen een beetje misselijk.
pi_69663906
Frusterend hè Ymme! Ik begrijp je helemaal, voel vanalles en het is weer zo anders dan vorige maand, toen had ik vanaf dag 6/7 heel veel klachten en kwam op dag 11 de menstruatie al. Nu is het dag 8 en heb ik weinig klachten en vraag ik me af of dit iets is of dat mijn lichaam me voor de gek houdt en het gewoon pms is. Ik voel me al een paar dagen heel moe en vandaag ook het idee dat ik soms misselijk ben.

Maar meer als afwachten kunnen we niet doen Ymme om deze rotdagen door te komen!
pi_69664233
Dank je, Poezebeest.
pi_69665031
Moeilijk he meiden? Het is nog maar een paar dagen wachten voor sommigen...
Ik had vanmorgen ineens een temperatuurdip, snap er niks van. 36,6 was het vanmorgen terwijl ik normaal tegen de 37 aan zit na eisprong. Lekker wazig.

Edit: zit me net te bedenken dat ik een uur voor het opstaan er al een keertje uit ben geweest... dat zal de reden wel zijn denk ik dan. Duh.

[ Bericht 9% gewijzigd door prinseszondererwt op 03-06-2009 14:43:37 ]
pi_69665514
Ymme laat je niet gekmaken hoor! Het komt wel goed... en dat misselijke, dat heb ik ook wel eens als ik zoooo in de spanning zit...

Poezebeest, heb ik je niet eens horen zeggen dat je nooit meer voor NOD zou testen? en nu dus zelfs 6 dagen ervoor? (ja, ik weet het, ovutestje, maar goed, zou hetzelfde resultaat moeten geven... )
ik kan me voorstellen hoe frustrerend het is om steeds rond die rare datum in je cyclus een bloeding te hebben... hou je haaks hoor...

fijn dat jij het ook leuk hebt gehad op pinkpop Flugel! Hadden jij en Cisco elkaar nog gezien?

isla,balen zeg, heeft het toch doorgezet...

droomvrouwtje, ik had gelezen dat het bij jou ook had doorgezet (alweer een paar dagen terug... shame on me...) weet je al wat je nieuwe NOD wordt? Hoop dat dat meteen je laatste wordt!

hier vandaag een bankhangdag.. lekker met m'n kussen en dekbed op de bank... het is zo prima uit te houden. zolang ik maar niet veel ga doen, dan red ik het
en... alweer bloed... was het van de week bruinig en oud, nu was het helderder en vers... maar net zo weinig als van de week... ow ow, die onzekerheid... stom, heel stom, want ik weet dat ik zeker weten ongesteld ga worden, en dat ik niet zwanger kan zijn, maar toch... onzekerheid... wanneer zet het nou door...
pi_69667636
Bekend schuld en zou inderdaad nooooit meer testen voor nod, maar (!) wilde vergelijkingsmateriaal hebben voor als er zondag nog geen menstruatie te bekennen zou zijn
pi_69667829
Meiden, ik vind het wel weer tijd voor streepjes hoor!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69668059
Ik ook Vicky!
En tijd voor baby'tjes, je ticker geeft nog maar 3 dagen aan... spannend hoor!
pi_69668103
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 15:50 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik ook Vicky!
En tijd voor baby'tjes, je ticker geeft nog maar 3 dagen aan... spannend hoor!
ben al 3 dagen overtijd... maar de kleine meid wil er niet uit!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69668181
Oh echt?! Ik moet Z&G beter in de gaten houden... sorry. Maar dan heb je iig een fijn huisje voor je meisje, als ze nog even bij je wil blijven!
pi_69669202
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 15:41 schreef Poezebeest het volgende:
Bekend schuld en zou inderdaad nooooit meer testen voor nod, maar (!) wilde vergelijkingsmateriaal hebben voor als er zondag nog geen menstruatie te bekennen zou zijn
hahahaha, na, ik wilde er ook nog foei bijzeggen, maar ik doe toch maar niet te streng...
vergelijkingsmateriaal is prettig, dat kan ik me voorstellen.
(en dan duurt bijna een week nog lang he?)

Vicky, ik vind het zo super dat je nu toch echt bijna je meisje in je armen mag krijgen! vorig jaar toen ik heel even bij Z&G kwam kijken, was jij nog bij dit topic, en lurkte/hoopte ik met je mee dat je gauw zwanger zou worden... ik ben blij dat het je gelukt was!
  woensdag 3 juni 2009 @ 16:59:12 #216
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_69670860
@Ymme: laat je niet gek maken meis.. is makkelijker gezegd dan gedaan.. is ook zo frustrerend als je moet wachten.. waarom kan er gewoon niet op elk gewenst moment gestest worden zou toch veel makkelijker zijn..

@poezebeest: pff raar he hoe je lichaam soms kan doen.... en dan het wachten.. grrr

@Isla: balen dat het heeft door gezet..

@mijsje: ja klopt heb ondertussen de al op bezoek gehad.. maar ik weet niet mijn nieuwe NOD kan het ongeveer raden maar ik wil het deze maand eigelijk niet weten.. misschien dat ik er dan niet zo veel mee bezig ben.. Vind altijd die week van te voren vreselijk, dus zo kan ik het wat van me afzetten en mezelf niet zo gek maken..
Lekker een bankhangdag.. doe het maar rustig aan. Ja kan me voorstellen dat ondanks dat je weet dat je ongesteld gaat worden dat je toch in spanning zit want wanneer komt het nu..

@Cisco: hmm volgens mij kan het ook eerder.. weet het niet zeker... ik ga eens google.. maar dan lijkt het me ook dat je cyclus korter is als je eisprong eerder komt of vergis ik me nu..

en voor de rest van de meiden een dikke ik zal voor jullie allemaal duimen dat er maar een streepjes regen mag komen deze maand
pi_69671412
Ik zit klaar voor de streepjesregen die komen gaat hoor!
Sowieso v alle (lange) wachtenden hier,hoop ik heel gauw op een zwangerschap
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_69675305
Hallo allemaal,

Vorige week hebben mijn vriend en ik besloten dat ik met de pil ging stoppen.Ik ben 29, hij 30 en wij zijn klaar voor de volgende stap in ons leven
Voorlopig willen we het vooral even aankijken....niet al te krampachtig bezig zijn met 'klussen'. Dit vooral omdat ik al bijna 15 jaar de pil slik en we toch eerst maar even moeten afwachten hoe mijn lichaam zich zonder die hormonen gedraagt.

Vorige week woensdag heb ik mijn laatste pil geslikt, ik ben een week voor het einde van de strip gestopt en afgelopen zondag begon de ontrekkingsbloeding/ menstruatie.

Ik zou het erg leuk vinden om af en toe met jullie mee te kletsen...al ben ik soms ook een paar dagen niet online (te druk of geen zin in de computer haha)

Ondanks dat ik nog geen echte menstruatie heb gehad...toch een voorlopige NOD van mij: die zet ik eerst op 28 juni.
pi_69676222
Spannende tijd komt er voor jullie aan Nienna! Welkom hier.
pi_69676987
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 19:25 schreef -Nienna- het volgende:
Hallo allemaal,

Vorige week hebben mijn vriend en ik besloten dat ik met de pil ging stoppen.Ik ben 29, hij 30 en wij zijn klaar voor de volgende stap in ons leven
Voorlopig willen we het vooral even aankijken....niet al te krampachtig bezig zijn met 'klussen'. Dit vooral omdat ik al bijna 15 jaar de pil slik en we toch eerst maar even moeten afwachten hoe mijn lichaam zich zonder die hormonen gedraagt.

Vorige week woensdag heb ik mijn laatste pil geslikt, ik ben een week voor het einde van de strip gestopt en afgelopen zondag begon de ontrekkingsbloeding/ menstruatie.

Ik zou het erg leuk vinden om af en toe met jullie mee te kletsen...al ben ik soms ook een paar dagen niet online (te druk of geen zin in de computer haha)

Ondanks dat ik nog geen echte menstruatie heb gehad...toch een voorlopige NOD van mij: die zet ik eerst op 28 juni.
Hee Nienna, welkom hoor! Ik weet nog goed hoe spannend het was, wachten op de eerste menstruatie... Hopelijk komt die niet, en mag je lekker snel naar Z&G!
  woensdag 3 juni 2009 @ 20:16:44 #221
57497 happyme28
I'm so happy
pi_69677294
Hey Nienna, welkom en hopenlijk ben je hier snel weer weg Spannend hoor, de zomer is een leuke tijd om proberen zwanger te raken (althans, vind ik, lekker weer en veel vrolijkheid).
pi_69677889
Dank jullie wel
En voor de 10 juni NOD-ers (heb begrepen dat dat er nogal wat zijn)...veel succes met afwachten !!
pi_69677913
Hoi Nienna, welkom hier! Spannend zeg, dat moment van je pil weggooien en menstruaties in afwachting van... Niet te lang hier blijven plakken hoor, gauw door naar Z&G!
  woensdag 3 juni 2009 @ 20:39:50 #224
57497 happyme28
I'm so happy
pi_69678059
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 20:35 schreef -Nienna- het volgende:
Dank jullie wel
En voor de 10 juni NOD-ers (heb begrepen dat dat er nogal wat zijn)...veel succes met afwachten !!
In de openingspost van ieder topic kun je een lijst met meiden vinden die meeposten en van de meesten ook hun NOD.

Droomvrouwtje kan ook naar het 2e rijtje toch? Wel goed misschien even om je niet zo druk te maken om je NOD, heb ik ook geprobeerd maar voor mij werkte het niet ik wist het stiekem toch precies (al bleek het achter zo te zijn dat ik helemaal geen eisprong had op dat moment )
pi_69678932
Dat lijstje had ik gezien inderdaad...ik wil er wel in met 28 juni als NOD...
Wat betekenen eigenlijk de andere cijfers? Is dat vanaf wanneer iedereen bezig is?
  woensdag 3 juni 2009 @ 21:03:19 #226
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69678959
Wekom Nienna Hopelijk mag je snel door naar Z&G,en ik hoop dat het je lukt om relax te blijven,al weet ik dan niet of het zo slim is hier mee te lezen/schrijven

Voel me helemaal niet goed vandaag,echt extreem moe,nu voel ik me vanaf de eisprong nooit echt 100% fit maar nu is het wel heel erg. Had net aan de telefoon,vraagt ie heel lief heb je al een zw-testje gedaan? Ow die mannen he,na 9mnd weet ie nog steeds niet dat je pas na 14dgn kan testen!!
  woensdag 3 juni 2009 @ 21:05:36 #227
57497 happyme28
I'm so happy
pi_69679048
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 21:02 schreef -Nienna- het volgende:
Dat lijstje had ik gezien inderdaad...ik wil er wel in met 28 juni als NOD...
Wat betekenen eigenlijk de andere cijfers? Is dat vanaf wanneer iedereen bezig is?
Klopt inderdaad, maand-jaartal van de eerste stopmaand.

Guess, die van mij begint het na ruim anderhalf jaar eindelijk (een beetje) door te krijgen maar ik vind het ook wel aandoenlijk af en toe hoor. Ze leven echt wel mee op hun eigen manier.
pi_69679816
die van mij vind het niet nodig om te testen omdat ik de vorige keer pas in week 8 een positieve test had... hij zei de laatste keer dat het zonde was van het geld...
  woensdag 3 juni 2009 @ 21:26:21 #229
190853 RockabeIIa
pi_69679987
Welkom Nienna
Eindelijk weer es frisse aanwas Veel succes!
En nu maar weer hopen op een snelle leegloop van dit topic!
  woensdag 3 juni 2009 @ 21:29:38 #230
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_69680128
Welkom Nienna, hopelijk kunnen we je weer snel uitzwaaien!

Voor de rest bij deze een welgemeende knuffel voor de stress en paniek tijdens de wachtweken. Voor mijn medeNOD'ers alvast heel veel succes gewenst. Laten we proberen over een week met z'n allen een topicje te verhuizen en daar alvast de bank warm te maken voor alle anderen die in de weken erna volgen. (ja mijsje, ook jij komt dan )

Zelf kan ik mijn testresultaat nog niet met jullie delen, tenzij jullie allemaal netjes wachten tot ik de 15e terug ben uit Griekenland

Best funny, voor ik terug ben heeft de helft van alle meeposters hier een NOD staan. Daar móeten gewoon een paar dubbele pies-strepen bijzitten. Kan niet anders! Ben zwaar benieuwd naar de resultaten.

Tot over twee weken
pi_69680469
Ik ben ook heul benieuwd Flugel! Zo ga je vertrekken naar het land van Ouzo, olijven en tzatziki, heerlijk!
Als het goed is ga ik deze keer in elk geval wachten tot een dag na NOD, 11 juni dus. Heb al een aantal keer op NOD 's morgens getest en toen werd ik steeds een paar uur later heul erg ongesteld...) Zo'n rotgevoel, een negatieve test.
  woensdag 3 juni 2009 @ 21:38:03 #232
57497 happyme28
I'm so happy
pi_69680523
Fluugs, veeeeeeel plezier! Ik duim met je mee dat je bruin en inclusief 2 streepjes terug komt uit Greece! Echt een heerlijke vakantie gewenst. Lekker uitrusten en genieten van elkaar en wie weet
  woensdag 3 juni 2009 @ 21:39:14 #233
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69680577
flugel, ik vind dat je op zijn minst iemand hier kan sms-en met de positieve uitslag vanuit Griekenland!

Nienna, welkom! Goed van je dat je niet krampachtig bezig wil zijn. Dat was ook mijn streven

Dank voor het antwoord op mijn vraag (ben even vergeten wie dat was). Ik ben verder helemaal niet ongeduldig
  woensdag 3 juni 2009 @ 21:44:51 #234
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_69680836
Whehe, SMS doe ik niet. Maar als ik langs een internetcafé loop zal ik vast wel even spieken of er hier al streepjes gevallen zijn... Ik heb m'n koffer volzitten met aan de ene kant maandverband en tampons en aan de andere kant een zwangerschapstest (of twee, drie...)
pi_69680850
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 21:26 schreef RockabeIIa het volgende:
Welkom Nienna
Eindelijk weer es frisse aanwas Veel succes!
En nu maar weer hopen op een snelle leegloop van dit topic!
we hebben de laatste tijd wel meer frisse aanwas hoor...
maar ik ben het helemaal met je eens!

flugel!
Ik ben ook wel benieuwd naar de streepjesregen van 10 juni! (en natuurlijk ook op 15 juni voor jouw resultaat dus!) en ik wil dat jullie allemaal alvast een plekje voor me klaarmaken bij Z&G, dan kan ik de maand erna rustig erbij komen zitten...

ow, btw, een heeeeeeeeeeeeeeeele fijne vakantie flugel! Lekker uitrusten!

ik mag 15 juni op controle komen bij de gyn. ik ben benieuwd of hij met een plan komt, en wat dat dan is!
En ik had net krampjes... ik geloof dat het dan toch door gaat zetten... hoop ik...
  woensdag 3 juni 2009 @ 21:48:33 #236
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69680994
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 21:44 schreef flugeltje het volgende:
Whehe, SMS doe ik niet. Maar als ik langs een internetcafé loop zal ik vast wel even spieken of er hier al streepjes gevallen zijn... Ik heb m'n koffer volzitten met aan de ene kant maandverband en tampons en aan de andere kant een zwangerschapstest (of twee, drie...)
Wij verwachten een update vanuit Griekenland
Have fun!
pi_69681335
Het zal vast ook wel moeilijk zijn om er niet al te erg mee bezig te zijn haha...inderdaad helemaal als ik hier een beetje ga mee posten, maar we zien wel
Bedankt voor het welkom allemaal!

Flugeltje, fijne vakantie en hopelijk met 2 streepjes weer terug
  woensdag 3 juni 2009 @ 22:03:11 #238
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69681652
flugeltje,hele fijne vakantie
Hopelijk kom je met 2 streepjes terug
pi_69682886
Flugeltje; een hele fijne vakantie en zou het niet heel speciaal zijn om in Griekenland twee streepjes te krijgen?

Neinna; welkom en hopelijk mag je snel door naar Z&G

Ik heb vandaag geen last meer gehad van bloedverlies! Laten we dat de komende 9 maanden zo doorzetten
pi_69682964
Flugeltje.. fijne vakantie!!
En als je nou streepje hebt.. of de 15 de meteen vertellen of smse Je hebt me nummer haha
  woensdag 3 juni 2009 @ 22:42:35 #241
190853 RockabeIIa
pi_69683402
Geniet op je vakantie flugeltje!
  woensdag 3 juni 2009 @ 22:43:29 #242
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_69683432
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 22:33 schreef Ciscostar het volgende:
Flugeltje.. fijne vakantie!!
En als je nou streepje hebt.. of de 15 de meteen vertellen of smse Je hebt me nummer haha
.

We zullen zien, maar ik geef het zelf weinig hoop deze maand. Heb nu natuurlijk wel een lekkere darmbacterie te pakken en dat kan ook nooit goed zijn. Bovendien heb ik al een puist op m'n kin en die krijg ik meestal pas tegen de tijd dat ik ongesteld moet worden.

Gelukkig heb ik helemaal geen tijd om mezelf daar druk over te gaan maken, zo'n vakantie is heerlijk om de zinnen te verzetten. Als ik ongesteld wordt tjoep ik er een tampon in (hoewel ik die liever niet gebruik) en ga ik direct aan de ouzo Mocht ik niet ongesteld worden gaan we voor een alcoholvrije vakantie...
pi_69684113
Flugeltje, fijne vakantie
pi_69686227
daar drinken we op, op een alcohol-vrije vakantie... en we klinken met een sapje...
have fun!
pi_69686412
Flugel, jij staat helemaal niet in dé lijst Wanneer is jouw nod?
pi_69686494
flugel wilde deze keer niet in de lijst, maar heeft haar NOD ook op de 10e juni...
pi_69686603
Ah een schaduw-tweede-streepje-wachter

Was Had het bij jou nu al doorgezet mijsje?

pfff, kan niet helder denken, het is al laat, moet nog een kwartiertje werken en ben aan vakantie toe
  donderdag 4 juni 2009 @ 00:01:09 #248
95408 Incantrix
pi_69687199
* Doet alvast een streepjes-regendansje *

Nog eventjes meiden.. En Flugeltje, ik wens je een bríljante vakantie met heul veul sapjes
3!
pi_69689022
alweer veilig thuis na je werk Poezebeest?

bij mij heeft het doorgezet, ik ben ongesteld!
(wat kan een mens daar blij mee zijn he?... hahaha)

*danst met Incantrix mee*
pi_69689911
Dag meiden. Ik post niet zo vaak, maar ik lurk nog steeds mee. Ondertussen heb ik mijn NOD gehad, maar dus helemaal niks. Niet zwanger, maar ook niet ongesteld. Ik snap niks meer van mijn lijf. Dit is nadat ik gestopt ben mijn derde NOD. De eerste was ik niet ongesteld, de tweede wel en nu de derde weer niet... Heeft iemand enig idee hoe dat kan?

Het rare is dat ik aan alle kanten de voel, maar geen bloed. (PMS, zere borsten, vreselijk onzeker en jankerig).

Ik weet het ook niet meer....

Ik duim mee voor alle dames op de tiende en voor alle anderen of course. Mag wel weer een keer idd...
pi_69692939
Mijsje; ik werkte vanuit thuis dus hoefde niet nog te reizen daarna Wat goed dat de er zijn

Marike77: Misschien ben je aan het ontpillen? Ik heb er anders ook geen verklaring voor, wel heel vervelend!

Hier geen nieuws, dat wil zeggen dat ik nog steeds wacht op alle pms klachten maar dat het blijft bij gevoelige boobs en soms met vlagen wat buikpijn. Heb wel last van mijn darmen, alsof er teveel lucht in zit.
Kwam er trouwens achter dat ik alle cyclussen tot nu toe niet verder kwam dan een luteale fase van 11 dagen. Dat betekent dat zaterdag dé dag is dat de om de hoek moeten kijken. Hoop dat ze weg blijven
pi_69692982
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 16:16 schreef mijsje het volgende:

[..]
Vicky, ik vind het zo super dat je nu toch echt bijna je meisje in je armen mag krijgen! vorig jaar toen ik heel even bij Z&G kwam kijken, was jij nog bij dit topic, en lurkte/hoopte ik met je mee dat je gauw zwanger zou worden... ik ben blij dat het je gelukt was!
lief!! en nu is het JOUW beurt!! Je wacht al lang genoeg!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69695083
dank je! Jammer dat gelijktijdig zwanger zijn, hoe kort ook, er niet in zit...

Marike, daar ben je weer! Ik dacht ook aan ontpillen. Misschien kan een bezoekje aan de huisarts geen kwaad?

Poezebeest, hahaha, ja, de reis van je werkplek naar je bedje...
pi_69695982
Die is helemaal goed gegaan mijsje
pi_69697954
pi_69698938
Flugel zal nu wel op schiphol zijn Hopenlijk komen ze met zijn 3tjes terug

Nou dames nog paar dagen en dan 10 juni
Streepjesdans doen!

Mijn nod zo rond de 20ste/22 ste... 20ste onze trouwdag (zou mooi zijn als ik dan 2 streepjes plas..)
pi_69699650
Cisco, wat zou ik blij zijn voor je als je dat lukt! Zou mooi zijn rond de trouwdag...
Die van ons is op 8 juni, dus dat gaat ons niet helemaal lukken. misschien volgend jaar met de trouwdag dat we het met z'n drietjes kunnen vieren zou zo fijn zijn!
pi_69699709
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 13:40 schreef mijsje het volgende:
Cisco, wat zou ik blij zijn voor je als je dat lukt! Zou mooi zijn rond de trouwdag...
Die van ons is op 8 juni, dus dat gaat ons niet helemaal lukken. misschien volgend jaar met de trouwdag dat we het met z'n drietjes kunnen vieren zou zo fijn zijn!
En hoelang 8 juni getrouwd?
  donderdag 4 juni 2009 @ 13:43:33 #259
57497 happyme28
I'm so happy
pi_69699756
Ik heb ook nog een kansje op 2 streepjes op mijn trouwdag op 12 juni. Ik ga dan ook, als de duivels er nog niet zijn, op zijn vroegst dan testen en niet op 10 juni.

Gaat best snel, de eerste week is al weer bijna voorbij. Maar de moeilijkste komt nog
pi_69699814
wij zijn dan 2 jaar getrouwd.

Happy, ik hoop op twee streepjes op 12 juni! Dat zou nog eens een mooi cadeau zijn voor jullie samen!
  donderdag 4 juni 2009 @ 13:50:27 #261
57497 happyme28
I'm so happy
pi_69700016
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 13:44 schreef mijsje het volgende:
wij zijn dan 2 jaar getrouwd.

Happy, ik hoop op twee streepjes op 12 juni! Dat zou nog eens een mooi cadeau zijn voor jullie samen!
Wat een toeval, wij ook 2 jaar getrouwd Lijkt mij ook wel een mooi cadeau
pi_69700311
jullie zijn de dinsdag na ons getrouwd? dat is leuk! Waar zijn jullie getrouwd?
wat een weer was het die week he? de dagen voor onze trouwerij waren erg nat, de dag zelf was bij ons (alleen bij ons) droog, en de dagen erna (toen wij in brugge waren voor ons huwelijksweekend) was het weer behoorlijk nat. maandags was het weer te doen (waren we op de terugweg naar de efteling gegaan) en dinsdag was weer behoorlijk nat bij ons... Hebben jullie het dinsdags toen wel droog doorstaan?
(sorry, offtopic)
  donderdag 4 juni 2009 @ 14:15:37 #263
57497 happyme28
I'm so happy
pi_69700898
Hihi, off topic moet wel eens mogen toch Jaaaa klopt op dinsdag
Wij zijn getrouwd op een boot in Rotterdam. 's ochtends met de foto's was het droog, daarvoor wel wat nattig maar niet toen we buiten waren. Verder eigenlijk hele dag droog gehad en de champagne op het achterdek (wel met luifel) kon gewoon zonder jas, was best lekker. We hebben een tocht gemaakt met de boot en dat was gewoon lekker weer buiten dus geen klagen bij ons hoor. (en onze huwelijksreis in o.a. Italie was onwijs warm (soms 50oC in de auto) dus dat was ook weer wat te veel van het goed.
pi_69702347
af en toe off-topic is best wel eens gezellig!
wij waren getrouwd (alleen voor de wet) in een kerkje in Westerland in Wieringen in Noord Holland. we zijn toen alleen een weekend weg geweest ivm mijn werk, maar we waren in de zomervakantie wel 16 dagen met de auto weggeweest, naar Italie! Daar hadden wij ook dagen van 50oC en hoger (meer gaf de thermometer niet aan...) en dan gingen we maar doelloos rijden omdat de auto airco had... (we hadden een tent gehuurd in Calabrië, in zuid Italie... heerlijk, maar inderdaad iets teveel van het goede met de warmte...
  donderdag 4 juni 2009 @ 15:10:56 #265
57497 happyme28
I'm so happy
pi_69703060
Wij hadden soort van privé zwembad naast ons appartement, dus dat was heerlijk verkoelend. (er waren meer appartementen maar die mensen gingen nooit zwemmen). Was een heerlijke vakantie.

What reminds me... na die huwelijksreis is de pil dus de deur uit gegaan dus dat is al weer bijna 2 jaar.
pi_69704019
Fijn Happy, zo heerlijk dat het dan zo'n lekkere vakantie is, waar je blij op terugkijkt...

same here happy, wij hadden ook na de vakantie de pil in de vuilnisbak gegooid... nu ook alweer een jaar en 10 maanden terug...
  donderdag 4 juni 2009 @ 18:16:50 #267
95408 Incantrix
pi_69709690
Heej Happy, dan ben ik precies een maand na jou getrouwd Mijn datum is 12-07

Ennuhm, Happy en Mijsje, een dikke voor jullie..
3!
  donderdag 4 juni 2009 @ 20:04:36 #268
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69713228
Happy en mijsje
voel ik me een beetje een zeur...
pi_69713560
Dames van 10 juni....succes en sterkte de komende week!
En voor alle dames bij wie de duivels gewenst zijn gearriveerd: hoera!

Hier zijn de duivels bijna weg en dan is het voor mij wachten op mijn eerste echte menstruatie, hoop natuurlijk op een regelmatige cyclus...ben benieuwd!
  donderdag 4 juni 2009 @ 20:17:18 #270
57497 happyme28
I'm so happy
pi_69713777
Nee joh, Asyniur, iedereen wil vanaf de eerste maand dat het raak is, dat is echt geen zeuren. Dat had ik ook al na een paar maanden dat ik het lang vond duren. Voel je daar echt niet schuldig over want dat is volkomen begrijpelijk.

Toen uiteindelijk duidelijk was geworden hoe het kwam en ik ook ben gaan afvallen had ik na een paar maanden een mooie eisprong en 4 maanden later was ik zwanger. Dat is helaas niet goed gegaan maar het heeft me wel vertrouwen gegeven op een goede afloop en dat geeft weer wat rust. Komt goed!

En ook bij Mijsje gaat het echt goed komen. Hopenlijk al snel, maar hoe dan ook, het gaat goedkomen!
  donderdag 4 juni 2009 @ 20:26:10 #271
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_69714146
Happy en mijsje, ik hoop zo op streepjes voor jullie!
Niet mieten! Door gieten!
pi_69714584
Ik zit hier nu bijna te janken om het feit dat mijsje, happy en ik al meer dan anderhalf jaar bezig zijn...
Het is jullie beurt meiden. Vind ik dan.
pi_69714638
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 20:26 schreef seilram het volgende:
Happy en mijsje, ik hoop zo op streepjes voor jullie!
Ik hoop dat ook voor jullie Heel snel twee streepjes!
  donderdag 4 juni 2009 @ 20:49:28 #274
57497 happyme28
I'm so happy
pi_69715062
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 20:37 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik zit hier nu bijna te janken om het feit dat mijsje, happy en ik al meer dan anderhalf jaar bezig zijn...
Het is jullie beurt meiden. Vind ik dan.
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik heb er wel vertrouwen in dat mijn man en ik ooit papa en mama gaan worden van een lief kleintje. En is het niet deze maand, dan misschien volgende maand of volgend jaar. Het komt als het komt, hopenlijk duurt het niet meer zo lang, maar als dat zo zou zijn dan moeten we gewoon geduld hebben (hoe moeilijk ook).

We doen er in ieder geval alles aan
pi_69716295
PZE, Ook al duurt het wat langer, ik ben er van overtuigd dat ook jullie met z'n drietjes heel snel goed nieuws krijgen en zelf een hummeltje kunnen knuffelen! In ieder geval een voor jou, niet verdrietig zijn, het komt wel goed!
  donderdag 4 juni 2009 @ 22:53:11 #276
95408 Incantrix
pi_69720980
Ocharme, PZE, die onmacht ook he? Ik zit al eventjes marktplaats te bekijken, had ik nu maar een toverstaf gevonden met een positief tovertegoed, ik had 'm absoluut aangeschaft! Een dikke voor jou, en ik stuur alle positieve energie die ik kan vinden naar dit en het andere topic vol verwachting.. En dan hoop ik dat je tranen snel drogen

Asyniur, jij bent geen zeur. Echt niet. Niet van jezelf zeggen of denken, wachten tot je wens in vervulling gaat is gewoon balen. Dat er mensen zijn die veel langer moeten balen als andere mensen is hóógst oneerlijk, maar is niets ten nadele van hen die korter wachten. Al snap ik je gevoel helemaal
3!
pi_69723386
Asyniur, als eerste vind ik jou absoluut geen zeur en als tweede vind ik dat jij ook gauw zwanger mag zijn hoor... er is hier gelukkig niet een volgorde van achteraan sluiten, de voorste is het eerst aan de beurt... (want als iedereen op mij moet wachten, komen er heel lang geen babietjes, en dat zou niet eerlijk zijn!) Iedere maand niet een tweede streepje is een maand teveel als je kindjes wil, dus nee, je zeurt niet...
(spuit 11, ik val in herhaling bij anderen zie ik net...)

happy en PZE wil niet zeggen dat ik vind dat iedereen voor moet gaan hoor, we moeten gewoon allemaal samen! (en jullie eerst, want ik heb deze ronde overgeslagen... )

Ik twijfel overigens wel vaak of wij wel papa en mama zullen worden. mede omdat wij altijd erg vaak in de pechgroep zitten volgens statistieken... maar de hoop blijft...
pi_69728109
Voor alle mensen die al zo lang wachten, ik duim voor jullie.

Ik heb inmiddels de volop. Fijn, ik dacht dat het niet meer kwam. Wel paar dagen later dus, maar dat zal dan wel ontpillen zijn of zo. Het werkt iig nog.
Zometeen de agenda maar even pakken.

Fijne dag vandaag!
pi_69728324
Zo, ik zit mooi opgemaakt, in nieuw kleren, haren mooi, klaar om te gaan.
De gehele dag een bruiloft van vrienden.

De hele proberen er niet aan te denken

Nog 5 dagen te gaan tot 10 juni. En nog 8 dagen tot de 13ste
  vrijdag 5 juni 2009 @ 08:17:51 #280
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69728525
Dank je voor de lieve reacties

Ymme, fijne dag vandaag! Afleiding (bv werk etc) helpt bij mij juist altijd heel goed!
Idd nog 8 dagen tot de 13e...

Ow en mijsje, probeer en echt ik weet dat het moeilijk is positief te blijven denken. Tel je zegeningen, zoom in op alle positieve dingen... Anders wordt het leven echt heel zwaar

Ow en had ik al gezegd dat wij saampjes zwanger dit jaar uitgaan?
en dan nemen we happy mee, en PzE en Leonie en aaaaaaaaaaalle anderen in dit en het andere topic, en dan duimen we voor een superwonder voor wilmadonna
pi_69731501
Asyniur... ik ben jarenlang bij het GGZ geweest en nu bij de maatschappelijk werkster omdat het leven inderdaad zwaar aanvoelt... maar met de gesprekken die ik heb, kan ik het wel steeds weer relativeren en wordt het beter. samen zwanger dit jaar uit gaan, vind ik een heel goed plan! En iedereen moet mee!
(voor de uitgerekende datum zwanger zijn is niet gelukt, en om een jaar na de uitgerekende datum te bevallen had ik afgelopen maand zwanger moeten raken... ook dat is niet gelukt... maar zwanger het jaar uitgaan, vind ik een hele mooie! )

Fijn Marike, dat je toch ongesteld bent geworden! (raar he, dat je daar blij van kan worden... ik ook hoor, deze maand... )
  vrijdag 5 juni 2009 @ 12:22:31 #282
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69734900
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 10:34 schreef mijsje het volgende:
Asyniur... ik ben jarenlang bij het GGZ geweest en nu bij de maatschappelijk werkster omdat het leven inderdaad zwaar aanvoelt... maar met de gesprekken die ik heb, kan ik het wel steeds weer relativeren en wordt het beter. samen zwanger dit jaar uit gaan, vind ik een heel goed plan! En iedereen moet mee!
(voor de uitgerekende datum zwanger zijn is niet gelukt, en om een jaar na de uitgerekende datum te bevallen had ik afgelopen maand zwanger moeten raken... ook dat is niet gelukt... maar zwanger het jaar uitgaan, vind ik een hele mooie! )

het valt ook niet altijd mee hoor!

Dan ligt de lat niet zo hoog hebben we immers nog een half jaar te gaan
En je bent in elk geval al ongesteld dus klaar voor de volgende ronde!!
pi_69735438
yay voor ongesteld en yay voor de volgende ronde
en ik heb begrepen dat je dus extra vruchtbaar kunt zijn na zo'n ingreep, dus we gaan er flink gebruik van maken! ik heb nog ongeveer 10 tot 11 dagen om helemaal van de pijn af te zijn en om weer klusklaar te kunnen zijn! (wil wel nog even oefenen vooraf... ) en dan gaan we ervoor...
en ik ben benieuwd naar wat de gyn wil doen. dat weet ik 15 juni als we op nacontrole gaan.
en nu prikken de littekens en het gebied tussen de littekens... laat ik erop houden dat dat de genezing is...
pi_69739230
Oh, wat zijn jullie weer lief! Nog 5 dagen voor de babyboom... ik hoop het zo voor ons allemaal!
Kunnen we alweer verschijnselen zoeken? Ik heb alles een klein beetje, klein beetje steekjes, beetje misselijk, beetje maagzuur, beetje veel afscheiding, beetje zere boobs. Zegt niks dus.

Fijn dat de duivels er zijn marike!
Prikken is idd vaak de genezing Mijsje, spannend wat de gyn gaat zeggen de 15e!
pi_69740563
PZE inderdaad, nog 5 dagen en dan weten we het van de meesten... (en een enkeling op de 9e en de 12e...)

Ik ben heel benieuwd naar wat de gyn te vertellen heeft. Ik wil zo graag weten of hij nog wil helpen om er wat schot in te krijgen... we zitten ook maar een paar dagen van de eisprong vandaan als we bij hem komen, dus als hij iets met hormonen wil, heeft dat deze ronde niet heel veel zin. maar dan zijn we de volgende ronde zeker van een wat grotere kans... (ik wil zo graag weten wat we kunnen gaan doen...) hoezo ik ben wanhopig?
pi_69742296
Mijsje, we kunnen het ook op marktplaats proberen... Gezocht: een popje en een erwtje.
pi_69743224
ik dacht, ik doe boer zoekt vrouw... mijsje zoekt popje... helemaal niet aan gedacht dat dat bij jouw slogan ook allang stond... lekker origineel ben ik he?

(tijdje terug had iemand toch belgisch babietje gekocht na contact via internet? liep niet helemaal goed af... kindje terug naar belgie in pleeggezin en echte ouders en adoptieouders straf van rechter? ik weet niet meer hoe het precies zat, maar dit stond me nog beetje bij...)
pi_69746578
Zie het even allemaal niet zitten... volgens mij gaan we echt nooit zwanger worden. Dacht echt wel binnen 2 of 3 maanden raak te zijn.. maar nee hup ronde 6. Natuurlijk moet ik niet zeiken, mensen zoals mijsje zijn al zoveel langer bezig...
Blegh wat een rot dag.. aaaaaaaah ggggggggrrrrrrrr
  vrijdag 5 juni 2009 @ 18:11:41 #289
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_69746853
@cisco, probeer te ontspannen.... 6 rondes is toch niet zoveel??

ons is het ook pas na 1,5 jaar gelukt...
(en heb gister voor het eerst het hartje mogen zien kloppen... )

wilde hier ff wat hcg rondstrooien en ga voor jullie allemaal duimen
pi_69746883
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 18:11 schreef Beessie-Jen het volgende:
@cisco, probeer te ontspannen.... 6 rondes is toch niet zoveel??

ons is het ook pas na 1,5 jaar gelukt...
(en heb gister voor het eerst het hartje mogen zien kloppen... )

wilde hier ff wat hcg rondstrooien en ga voor jullie allemaal duimen
nee is niet zoveel, daarom zei ik ook eronder dat ik niet moet zeiken... maar baal gewoon even heel erg!
  vrijdag 5 juni 2009 @ 18:18:27 #291
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_69747061
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 18:12 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

nee is niet zoveel, daarom zei ik ook eronder dat ik niet moet zeiken... maar baal gewoon even heel erg!
tja wachten duurt altijd lang.. en als het dan niet zo snel gaat als je verwacht dan is dat frustrerend...
*geeft knuffel voor baaldag*
pi_69747703
Ik ben wel een beetje klaar met het ontpillen. Maar dat wil maar niet ophouden. Heb ik wéér van die gevoelige boobs, moeheid, raar gevoel in mijn buik. En nee, ik kan echt niet zwanger zijn, en word ook echt nog niet ongesteld. Ik ben wél een beetje gefrustreerd...

@Cis: Ik weet helemaal hoe je je voelt. Aan de ene kant voel je je een enorme zeikerd, aan de andere kant wil je het gewoon zo graag. En stiekem ook een beetje angst of het sowieso allemaal wel gaat lukken... Maar troost je hoor, 6 maanden is echt helemaal niet zo lang, en zegt helemaal niets! Dikke knuffel voor jou!
pi_69748761
Schrap mij maar uit het lijstje, wij gaan voor een maart-babytje

Was op mijn werk toen ik er achter kwam en moest echt bijna huilen op de wc, zo'n teleurstelling. Heb me toen echt bij elkaar moeten rapen omdat ik op pad moest. Nu is de teleurstelling weer gezakt, maar ik baal wel een beetje. Maar had er wel al een beetje rekening mee gehouden, zo 10 dagen na mijn ovulatie is bijna standaard. Vraag me alleen wel waar het tussentijdse bloedverlies vandaan komt, dat zit me niet helemaal lekker.

Moet nog ff een nieuwe nod berekenen, maar zal dat spoedig hier neer zitten.

Alle andere dames, volg niet mijn voorbeeld, da's niet de goeie, ik wil STREEPJES!
pi_69749287
Mijn nod mag voorlopig naar 3 juli
  vrijdag 5 juni 2009 @ 19:36:59 #295
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69749592
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 18:02 schreef Ciscostar het volgende:
Zie het even allemaal niet zitten... volgens mij gaan we echt nooit zwanger worden. Dacht echt wel binnen 2 of 3 maanden raak te zijn.. maar nee hup ronde 6. Natuurlijk moet ik niet zeiken, mensen zoals mijsje zijn al zoveel langer bezig...
Blegh wat een rot dag.. aaaaaaaah ggggggggrrrrrrrr
Dat was ook wat ik dacht een paar dagen geleden
En toen zei iedereen (nu volgt een samenvatting): komt wel goed schatje
  vrijdag 5 juni 2009 @ 19:39:03 #296
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69749691
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 19:12 schreef Poezebeest het volgende:
Schrap mij maar uit het lijstje, wij gaan voor een maart-babytje

Was op mijn werk toen ik er achter kwam en moest echt bijna huilen op de wc, zo'n teleurstelling. Heb me toen echt bij elkaar moeten rapen omdat ik op pad moest. Nu is de teleurstelling weer gezakt, maar ik baal wel een beetje. Maar had er wel al een beetje rekening mee gehouden, zo 10 dagen na mijn ovulatie is bijna standaard. Vraag me alleen wel waar het tussentijdse bloedverlies vandaan komt, dat zit me niet helemaal lekker.

Moet nog ff een nieuwe nod berekenen, maar zal dat spoedig hier neer zitten.

Alle andere dames, volg niet mijn voorbeeld, da's niet de goeie, ik wil STREEPJES!
Ach poessie... maart is ook veel beter dan februari, dat is een lentemaand
pi_69750423
Poezebeest een dikke voor jou.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 20:07:39 #298
57497 happyme28
I'm so happy
pi_69750748
Ach Poezebeest... nu al een voordeel aan snel ongesteld worden is dat je snel weer een nieuwe poging hebt. Wat betreft dat tussentijds bloedverlies, misschien toch eens de huisarts bellen. Baat het niet dan schaadt het niet. Het zou door je eisprong of innesteling kunnen komen. Beide dingen kunnen bloedverlies veroorzaken, maar ik had het ook de eerste maanden na het stoppen met de pil en dat is vanzelf over gegaan.

Cisco, even een hug... het kan soms erg frustrerend zijn. Mok maar even lekker flink

Hier heb ik sinds vandaag diverse verdachte kwaaltjes, maar wacht rustig af. Ik vind het opeens best spannend deze maand. Vorige paar maanden had ik echt het gevoel dat het toch niet raak zou zijn, maar ik heb deze maand best een goed gevoel. Spannend dus.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 20:10:23 #299
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_69750862
Happy ik hoop het zo voor je!
pi_69750893
Thnx allen!

Happy, ik ben al bijna een jaar pilloos, dus daar is het niet denk ik van en ik heb het nooit eerder gehad, behalve deze maand en vorige maand. Heb met mezelf afgesproken dat ik volgende maand af wacht en als het dan weer is ik toch wel naar de huisarts ga...
pi_69750993
Zal ik m maar ff volgooien dan...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')