abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69589805
Ymme, je hebt me aan het huilen... ik ben ook zo emo de afgelopen dagen...
morgen is een echte beddag voor me...
(maar wel even katjes knuffelen voor ze naar buiten gaan, konijntje knuffelen want die is zo lief, broodje smeren want dan ben ik toch beneden, en dan ga ik echt m'n bed weer in... beloofd!
bedrust en ik gaan niet zo heel goed samen, maar in dit geval moet ik wel van mezelf
  maandag 1 juni 2009 @ 07:37:02 #152
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_69594803
Hè, ik had zo gehoopt op streepjes bij terugkomst van mijn vakantie.. Maar even geduld dus nog. Dames, ik denk aan jullie en ik duim heel hard hoor!

Poezebeest, misschien is het wel iets van een innesteling ofzo? Lastig hoor, je weet het nooit he? Ik vind het superspannend en ik duim

Mijsje, wat fijn dat het allemaal goed is gegaan en dat jullie hoop is uitgekomen! Goed van je dat je nu wel je rust neemt, ik kan me voorstellen dat dat echt wel moeilijk is, maar het is voor een goed doel he? Voor jou ga ik binnenkort een kaarsje branden opdat het nu toch écht een keer zal mogen lukken. Hang in there!
3!
pi_69596056
Was het leuk Incantrix?

Droomvrouwtje, jammer joh!

IslaBonita, nog maar 2 daagjes... hoe gaat het?

En voor de 10 juni clan, nog maar 9 dagen...
pi_69597425
quote:
Op maandag 1 juni 2009 07:37 schreef Incantrix het volgende:
Voor jou ga ik binnenkort een kaarsje branden opdat het nu toch écht een keer zal mogen lukken. Hang in there!
dank je

Het is zeker voor een goed doel, dus dan doen we het maar het scheelt dat je weet waar je het voor doet, zeg maar...
pi_69600420
IslaBonita: Nog maar twee nachtjes slapen tot je nod, spannend hoor! Hoop dat de weg blijven!

Droomvrouwtje: Jammer dat de er zijn! voor jou

Ymme: lastig hè dat wachten en al die symptomen die wel of niet iets betekenen. We kunnen alleen maar afwachten en meer niet, helaas

Mijsje: Knuffel en voor jou! Hoop dat je je snel weer beter voelt

Hierzo geen bloedverlies meer en behalve gevoelige boobs nergens last van. Blijft afwachten, nog 8 dagen! Gaat stiekem best snel deze keer.
pi_69603269
Poezebeest&PZE:
Ik denk dat ik toch ongesteld ga worden...heb steeds buikpijn en een heel klein beetje bloedverlies. Denk dat het morgen doorbeekt. Natuurlijk ben ik een beetje teleurgesteld, want volgende maand ben ik precies in mijn vruchtbare periode weg voor werk. En de maand erna ook, dus moet nu drie maanden wachten. Op dit soort momenten vind ik mijn baan echt niet leuk meer, maarja.Probeer positief te blijven. Dus poezebeest, jij gaat het eerste streepje van juni brengen!!! En Mijsje, ik ga JOU uitzwaaien! Dikke !
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
  maandag 1 juni 2009 @ 15:11:30 #157
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69603422
IslaBonita, het klinkt wel heel spannend stiekem...
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_69603763
Nee hoor Rockabella, denk toch echt dat ik ongesteld ga worden...
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
  maandag 1 juni 2009 @ 15:32:00 #159
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69604026
quote:
Op maandag 1 juni 2009 15:22 schreef IslaBonita het volgende:
Nee hoor Rockabella, denk toch echt dat ik ongesteld ga worden...
...daar was ik toen ook van overtuigd :x (niet om valse hoop te geven hoor maar het kan nog!)
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_69604119
Het blijft allemaal erg spannend en je krijgt pas ecthe zekerheid als je een positieve test in je handen hebt of de menstruatie is begonnen... Heel frustrerend allemaal!
pi_69604820
Oh die laatste dagen...
pi_69605096
Ik heb alles ingevuld in dit linkje en volgens dat linkje was gisteren de innesteling en kun je daar bloedverlies van hebben. Zou het dan toch een innestelingsbloeding zijn geweest gisteren?!?!

Vind het trouwens wel een rare site nu ik zo verder surf

En nu ga ik weer lekker genieten van de zon!
  maandag 1 juni 2009 @ 17:48:44 #163
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69607919
Kunnen jullie me helpen,de laatste dagen is mijn temp

36.2
36.2
36.3(positieve ovu)
36.5(positieve ovu)
36.2 of 36.5

Vanacht bij mijn schoonouders geslapen,ik temp normaal om 7.00 maar werd vanochtend om 6.00 wakker,even wat opgezocht en geplasd 6.10 terug naar bed maar kon niet goed meer slapen,om 7.00 getempt was ie 36.2 om 9.00 wakker geworden wel 2 uur goed geslapen en toen was ie 36.5.Weet dus nu niet welke ik moet pakken,en aangezien in een deze dagen mij eisprong is of is geweest is het wel belangrijk,wat denken jullie?!
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_69608483
Eigenlijk zijn beide temperaturen niet goed Guess, je moet het echt doen voor je de eerste keer uit bed gaat. Probeer het morgen nog eens, grote kans dat hij dan hoger is.
pi_69609219
wat pze zegt, dacht ik ook al guess. heel frustrerend, maar als je er al uit bent geweest, klopt je temp gewoon niet meer... vanavond goed uitplassen, en dan kun je morgen weer een kloppende temp opnemen...

poezebeest en isla,
(isla, we kunnen ook samen, aangezien 5 juni hier ook niks wordt en ik ook op de volgende cyclus moet wachten... )

-edit- ga ik naar het toilet, heb ik wat bloedverlies... als dit nou doorzet, hoef ik niet te wachten op 5 juni... zou mooi zijn... wel vervelend, ongesteld als je veel ligt... hahaha

[ Bericht 9% gewijzigd door mijsje op 01-06-2009 18:42:26 ]
pi_69610095
Guess: geen idee hoe dat werkt met tempen, dus aan mij heb je niks.

Mijsje: nu al ongesteld, zou wel fijn zijn, kun je tenminste door naar de volgende ronde!
  maandag 1 juni 2009 @ 19:06:30 #167
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69610171
quote:
Op maandag 1 juni 2009 18:36 schreef mijsje het volgende:
wat pze zegt, dacht ik ook al guess. heel frustrerend, maar als je er al uit bent geweest, klopt je temp gewoon niet meer... vanavond goed uitplassen, en dan kun je morgen weer een kloppende temp opnemen...

poezebeest en isla,
(isla, we kunnen ook samen, aangezien 5 juni hier ook niks wordt en ik ook op de volgende cyclus moet wachten... )

-edit- ga ik naar het toilet, heb ik wat bloedverlies... als dit nou doorzet, hoef ik niet te wachten op 5 juni... zou mooi zijn... wel vervelend, ongesteld als je veel ligt... hahaha
Als je nu ongesteld wordt, mag je dan over 2 weken alweer aan de slag? Of moet je een cyclus overslaan?
pi_69610731
inderdaad poezebeest, dan kunnen we door!

Asyniur, we mogen als het goed is weer aan de slag, er is ons niet verteld dat we niet zwanger mogen worden of dat we een ronde moeten overslaan. deze gyn zegt dat er altijd duidelijk bij als het niet mag, dus gaan we er van uit dat het mag. dus, over 2 weken; klustijd...
(en heel blij als ik weer klaar ben met ongi... heb er altijd zo'n hekel aan! )
  maandag 1 juni 2009 @ 20:29:12 #169
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69613251
quote:
Op maandag 1 juni 2009 19:23 schreef mijsje het volgende:
inderdaad poezebeest, dan kunnen we door!

Asyniur, we mogen als het goed is weer aan de slag, er is ons niet verteld dat we niet zwanger mogen worden of dat we een ronde moeten overslaan. deze gyn zegt dat er altijd duidelijk bij als het niet mag, dus gaan we er van uit dat het mag. dus, over 2 weken; klustijd...
(en heel blij als ik weer klaar ben met ongi... heb er altijd zo'n hekel aan! )
Dan ga ik voor je duimen dat je nu ongesteld wordt
des te eerder ben je zwanger
  maandag 1 juni 2009 @ 23:02:32 #170
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_69619769
quote:
Op maandag 1 juni 2009 10:22 schreef prinseszondererwt het volgende:
Was het leuk Incantrix?
Jaahh, het was echt te gek zeg! Ik kan iedereen Sicilië echt van harte aanbevelen, echt een heel erg mooi plekje op onze wereld En hoe gaat het nu met jou? Het grote wachten is weer aangebroken he? Spannend!
quote:
Op maandag 1 juni 2009 11:34 schreef mijsje het volgende:

[..]

dank je

Het is zeker voor een goed doel, dus dan doen we het maar het scheelt dat je weet waar je het voor doet, zeg maar...
Je verdient het gewoon, Mijsje En ja, op de lastigere momenten kun je in elk geval wel denken aan waar het allemaal voor is, en op de één of andere manier gaat het dan toch makkelijker he? Hoop wel dat het snel beter gaat hoor, dat je al ongi bent (gaan we dan maar even van uit) is in elk geval mooi, ik hoop dat het doorzet en dat je er heel snel klaar mee bent
3!
pi_69620101
Mijn vrouwtje heeft gisteren wel streepjes geplast

Nou ja geen streepjes maar letters ( Zwanger 2-3 Weken)

Nu hopen dat het deze keer wel goed gaat
  maandag 1 juni 2009 @ 23:18:19 #172
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69620439
Gefeliciteerd Co_OL
kun je gelijk doorschuiven naar het Z&G topic
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69624982
gisterenavond leek het even door te zetten, krampjes en al, maar helaas, vanmorgen niks dat op ongi leek... het mag van mij nu wel komen. was ik er eindelijk op ingesteld...

thanks Asyniur en Incantrix, lief van jullie.

gefeliciteerd Co_Ol, lekker door naar Z&G zou ik zeggen.
pi_69630101
Ik ga straks bij lezen.. wilde even melden dat ik weer terug ben van pinkpop
Op sommige plaatsen beetje (boel) verbrand maar we leven nog
Had serieus gedacht dat ik super veel moest bijlezen, dat jullie al in het volgende deel waren.. maar dat valt mee

alvast aan iedereen!
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_69630479
Was het leuk op Pinkpop? Jullie hadden in ieder geval wel echt heel mooi weer!

Hier vandaag wederom wat bloedverlies, wel heel minimaal maar ik ben er niet blij mee... Vraag me echt af waar het vandaan komt Verder heb ik nog steeds nergens last van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')