abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69525008
Dat hij eraan komt ymme, binnen twee dagen. Met andere woorden: vroeg naar bed.
pi_69525055
En mijn NOD dan?
pi_69525088
ongeveer 14 dagen later je NOD Ymme..

maarruhh dat wordt flink klussen!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69525136
En de man des huizes, komt vanavond thuis

Leuk z'n ovi-testje... Anders hadden we er zeker weten naast gezeten deze maand.
pi_69525166
Mijn NOD mag naar 13 juni
  vrijdag 29 mei 2009 @ 14:40:50 #106
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_69526537
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:49 schreef Asyniur het volgende:

Ik ben benieuwd komende maand hoeveel tweede streepjes er rond 10 juni geplast gaan worden
We kunnen er een polletje voor maken

Wie piest een dubbele streep op 10 juni:

[ ] Guess
[ ] flugeltje
[ ] HappyMe28
[ ] PZE
[ ] Asyniur
[ ] Allemaal
[ ] Niemand, want ze kunnen geen van allen wachten en piessen de 8e of 9e allemaal al een dubbele streep...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_69526557
Allemaal hoor, ik vind van wel.
Nog 12 dagen.
pi_69526664
Voor iedereen die meeleeft met mijn vrouw (Mijsje), De operatie is goed gegaan, echter ze had veel pijn en heeft daar wat extra medicatie voorgekregen en mag hierdoor een nachtje in het ziekenhuis blijven.

Groet,
Jeroen
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_69526755
Bedankt voor de update Joene, gelukkig is het goed gegaan. Wat naar van de pijn, hopelijk doet de medicatie zijn werk. voor mijsje.
pi_69526762
Fijn dat het goed gegaan is, echter weer flink balen van de pijn en overnachting.
Wens d'r sterkte

Hallo, wat nou 10 Juni, en ik dan
  vrijdag 29 mei 2009 @ 17:27:43 #111
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_69531559
bedankt joene voor de update.. doe haar maar de groetjes en heel veel beterschap
Be happy with the little things in life
pi_69532312
Ja, ik wil ook in de pol! Wil best een dagje wachten met testen hoor

Joene, bedankt voor de update! Mijsje voor jou! Gelukkig is het goed gegaan, vervelend van die pijn maar wel fijn dat je een nachtje mag blijven...
  vrijdag 29 mei 2009 @ 18:09:25 #113
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_69532707
Joene, dank voor het op de hoogte houden.

Wens mijsje sterkte van ons
pi_69535789
ik zeg gewoon dat jullie allemaal 2 streepjes moeten piesen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 20:29:17 #115
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_69536600
Balen dat Mijsje veel pijn had. Hoop dat het morgen beter is.
pi_69537030
Droomvrouwtje, waren de bij jou al gearriveerd of ben je nog wachtende en zo ja, hoe is de status?

IslaBonita, nog een paar daagjes tot je nod, hoe is jouw status?

Hier een druk weekend, maar wel erg leuk en zorgt voor de nodige afleiding. Heb vanavond een wijntje gedronken, hopelijk de laatste dit jaar Redeneerde dat het eitje toch nog niet ingenesteld is en ik dus nog best één wijntje mocht drinken.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 21:08:45 #117
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_69537763
Hier nog geen gezien.. wel wat roze afscheiding maar niet zo veel.. verder niks.. maar ik denk wel dat het gewoon doorzet...

klaagmodus aan: andere plassen wel een 2e streepje vooral in mijn omgeving en naaste vrienden kring is het flink raak.. heb soms het gevoel dat het voor mij niet is weggelegd,weet niet waarom maar zo voelt dat.. en soms denk ik ben ik er teveel mee bezig dat het daarom ook niet wil lukken.. maar aan de andere kant denk ik joh zolang ben ik nog niet bezig... pas sinds november, dus nu pas een half jaar.. maar toch is elke maand er eentje teveel.. en ik baal gewoon deze maand. er is veel gebeurd.. al een hele week last van mijn rug en buikpijn op het moment dat ik even rustig ga zitten... klaagmodus uit

Oeh spannend IslaBonita jij bent naar mij aan de beurt...
pi_69538066
Poezebeest, kan best inderdaad een wijntje. Ik doe het niet, heb lekkere sapjes gehaald om aan te kunnen nippen.
pi_69538270
Vorige rondes heb ik dat idd ook gedaan, vanaf de ovulatie niets meer gedaan wat niet mag ivm een eventuele zwangerschap. Doe ik niet meer, om ook maar een beetje het gevoel te hebben dat ik er niet heel veel mee bezig ben. Denk dat ik op deze manier sneller zwanger ben

Droomvrouwtje, klagen mag hoor, is ook niet makkelijk om een kindje te maken en vooral niet als je omgeving eerder zwanger is. Maar ook jouw tijd komt vast heel snel! In ieder geval een voor jou.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 21:39:31 #120
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_69538854
ik heb dat niet zo met drinken.. komt ook omdat ik eigelijk niet vaak drink alleen als ik daar echt zin in heb..

ja klagen mag alleen ik doe het niet graag.. er zijn mensen die veel langer bezig zijn dan wij. en moeite hebben met zwanger worden... maar soms heb ik gewoon zo iets van waarom hun wel en wij niet.. zie op dit moment ook overal kleine kinderen en zwangerbuiken... ach ja komt goed.. onze tijd komt echt wel..
dankjewel poezebeest...

Ik ga nu in iedergeval genieten van het weekend zolang die er niet zijn kan dat ook lekker als het morgen lekker weer is in mijn bikini lopen of zwemmen..

doe ik namelijk niet graag als ik ongi ben
  vrijdag 29 mei 2009 @ 22:35:23 #121
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69540674
Fijn dat het allemaal goed is gegaan met Mijsje,hopelijk is ze weer snel op de been

Ik twijfelde,normaal heb ik namelijk 2 dgn een positieve ovutest,maar nu heb ik ook echt een soort ongikrampjes en steken (vooral rechts) dus het moet haast wel mijn ovu zijn,nou ja ik zie het wel aan de tempratuur morgen of overmorgen.
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  zaterdag 30 mei 2009 @ 06:50:46 #122
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_69546979
Allemaal veel plezier gewenst komend weekend met het heerlijke weer.

Ik ben woensdag nog een dagje thuis voordat we naar Griekenland vertrekken. Hoop dan in ieder geval over een streepje te lezen hier.

zaterdag 30 mei 2009 @ 09:08:58 #123
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69547430
Ben blij dat ik toch nog even heb doorgetest want daarnet een megaknaller van een positieve ovulatietest Mijn NOD dag zal dan de 12e zijn aangezien ik een LF van 10dgn heb. Heb nog nooit eerder gehad dat ie al zo vroeg zo sterk begon te verkleuren,laten we hopen omdat het komt dat ik een megagoed super ei heb deze rond

Heerlijk naar Griekenland,geniet er van!!!

Ik mag zo nog een dagje werken en dan lekker 3dgn vrij met mijn naar braboland
pi_69548578
Flugeltje, veel plezier in Griekenland!

Gues, wat goed, een dikke vette positieve ovulatietest. Goed gebruik van maken zou ik zeggen en ook jij veel plezier in Braboland!

Droomvrouwtje, blijft dus spannend! Hopelijk kun je de hele zomer in bikini lopen zonder ongesteld te zijn!
pi_69550914
zo, weer thuis...
Het was goed gegaan inderdaad, de eileider is mooi geopend (zei de gyn gisteren al) en het zag er mooi uit.
het deed dus erg zeer toen ik wakker werd, en ik kreeg een paar keer extra pijnstillers. omdat ik daar erg suf van was geworden, moest ik dus (zoals m'n mannetje al zei )een nachtje blijven... (lekker hoor, zo'n ziekenhuisbed met electrische bediening )
en nu lig ik met buikpijn (hij is ook helemaal opgezet) en met stretchmarks van het opblazen in m'n bedje.
Iedereen in ieder geval heel erg bedankt weer voor het meeleven!
pi_69551273
Fijn dat het goed gegaan is Mijsje.
En de eileider mooi geopend Super zeg.

Sterkte met de buikpijn
  zaterdag 30 mei 2009 @ 13:41:17 #127
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_69551736
ben blij voor je dat het goed is gegaan Mijsje. en wat fijn dat je eileider nu goed doorgankelijk is!

doe je even lekker rustig aan de komende dagen??
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_69553314
Fijn hoor Mijsje, een open eileider. Staat niks je meer in de weg... Rustig aan!

Alle meiden die ergens heen gaan: veel plezier!
pi_69558240
Fijn zeg, dat het allemaal goed is gegaan! Op naar de streepjes, nu niets je eitje nog kan belemmeren!

Maar voorlopig misschien eerst een beetje rust houden
pi_69562107
ja, ik doe zeker even rustig aan... opstaan is al vervelend, dus ik blijf lekker liggen zolang het kan... Ik verwacht dat ik de volgende cyclus wel weer mee kan proberen, en ik hoop dat het dan wat sneller lukt...
  zaterdag 30 mei 2009 @ 21:55:29 #131
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69562184
Ja Mijsje daar gaan we toch wel van uit hoor

Hoe ben je er trouwens achter gekomen dat er iets "mis" was,alleen omdat het zo lang duurde of had je ook geen positive ovutesten/eisprong ofzo?
pi_69568691
Ik wil er ook graag van uit gaan guess, maar dat is wel een beetje eng... ik ben beetje bang voor nog meer teleurstellingen...
we zijn een beetje in de mmm gekomen na de miskraam. toen merkte de gyn dat er een vleesboompje zat na de currettage, en die werd weggehaald. daarna moest ik weer proberen, maar zwanger worden, ho maar... dus weer terug naar de gyn en toen kwamen er andere onderzoeken. manlief was al getest via de HA, en daarna werd ik doorgelicht bij de gyn. de echo voor de stand van de baarmoeder en de eierstokken was goed, maar de HSG later liet duidelijk zien dat een eileider afgesloten was. daarna werd de KO dus gepland...
ik had wel een duidelijke eisprong (door tempen gevonden, nog nooit ovutestjes gedaan) en die is ook regelmatig. het duurde inderdaad ook errug lang, en daardoor had ik al een tijdje het gevoel dat het niet goed zat. (nu 1 jaar en 9 maanden bezig... ik weet dat er meer mensen zijn die nog langer wachten, maar als het over jezelf gaat, is iedere maand ongesteld teveel...) dus, ehm, vandaar...
  zondag 31 mei 2009 @ 09:01:30 #133
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69568773
quote:
Op zondag 31 mei 2009 08:46 schreef mijsje het volgende:
Ik wil er ook graag van uit gaan guess, maar dat is wel een beetje eng... ik ben beetje bang voor nog meer teleurstellingen...
we zijn een beetje in de mmm gekomen na de miskraam. toen merkte de gyn dat er een vleesboompje zat na de currettage, en die werd weggehaald. daarna moest ik weer proberen, maar zwanger worden, ho maar... dus weer terug naar de gyn en toen kwamen er andere onderzoeken. manlief was al getest via de HA, en daarna werd ik doorgelicht bij de gyn. de echo voor de stand van de baarmoeder en de eierstokken was goed, maar de HSG later liet duidelijk zien dat een eileider afgesloten was. daarna werd de KO dus gepland...
ik had wel een duidelijke eisprong (door tempen gevonden, nog nooit ovutestjes gedaan) en die is ook regelmatig. het duurde inderdaad ook errug lang, en daardoor had ik al een tijdje het gevoel dat het niet goed zat. (nu 1 jaar en 9 maanden bezig... ik weet dat er meer mensen zijn die nog langer wachten, maar als het over jezelf gaat, is iedere maand ongesteld teveel...) dus, ehm, vandaar...
Hoe voel je je nu?
en hoe is het nu met je moeder?
pi_69568857
ik lig nog lekker languit in m'n bedje, lekker rustig aan wakker worden straks lekker de tuin in en relaxen. het gaat wel, het is me niet helemaal tegengevallen. (alleen de steken bij het wakker worden waren heel vervelend. daar dus die extra pijnmedicatie voor gekregen. daarna viel het me mee.)
Met m'n moeder gaat het nog steeds op en af... gisteren had ze een goede dag, ze had een sms gedicteerd aan m'n zusje om me te sturen, en ze heeft me zelfs gebeld (ik weet dat het morgen weer heel anders kan zijn... kanker doet rare dingen met je wat dat betreft....)

en jij? Heb jij een leuke dag gehad vrijdag? samen een leuk feestje van de ondertrouw gemaakt?
je had gelijk, vrijdag was een prachtige dag voor een KO en voor ondertrouw!
  zondag 31 mei 2009 @ 11:06:10 #135
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69570095
quote:
Op zondag 31 mei 2009 09:14 schreef mijsje het volgende:
ik lig nog lekker languit in m'n bedje, lekker rustig aan wakker worden straks lekker de tuin in en relaxen. het gaat wel, het is me niet helemaal tegengevallen. (alleen de steken bij het wakker worden waren heel vervelend. daar dus die extra pijnmedicatie voor gekregen. daarna viel het me mee.)
Met m'n moeder gaat het nog steeds op en af... gisteren had ze een goede dag, ze had een sms gedicteerd aan m'n zusje om me te sturen, en ze heeft me zelfs gebeld (ik weet dat het morgen weer heel anders kan zijn... kanker doet rare dingen met je wat dat betreft....)

en jij? Heb jij een leuke dag gehad vrijdag? samen een leuk feestje van de ondertrouw gemaakt?
je had gelijk, vrijdag was een prachtige dag voor een KO en voor ondertrouw!
Geniet van alle mooie momenten met je moeder. Schrijf ze desnoods op! Je bent ze zo snel weer vergeten als het weer (even) zwaar wordt...

Ik zei het toch? Alleen jammer dat je in het ziekenhuis moest blijven en niet lekker thuis van het zonnetje hebt kunnen genieten. Wij zijn 's avonds nog lekker gaan uiteten, waarbij ik me nog even te goed heb gedaan aan de port en de witte wijn. En nu maar hopen dat ik het vanaf half juni moet laten staan tot onbepaalde tijd
pi_69570627
Mijsje, fijn dat alles goed is gegaan! Nu maar even rustig aan doen en je flink laten verwennen door je vriend!

Asyniur, proficiat met je ondertrouw en fijn dat je een leuke dag hebt gehad!

Had ik vorige maand ongeveer 5 dagen na mijn eisprong wat bloedverlies heb ik dat deze maand wederom Ik heb echt geen idee waar dat vandaan komt, maar ik vind het helemaal niks Ben dan meteen bang dat er vanalles aan de hand is met me...
  zondag 31 mei 2009 @ 13:54:04 #137
100412 mefke79
komt goed!
pi_69573664
Mijsje, fijn dat het gelukt is. Rust goed uit, laat je verwennen en op naar het felbegeerde tweede streepje nu.
En andere dames, jullie natuurlijk ook succes!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_69575217
bedankt meiden. Mefke, ik kan niet wachten tot ik bij je kan komen bij Z&G...

Poezebeest, wat vreemd... kan het niet met het ontpillen te maken hebben? echt vervelend dat je er zo onzeker van wordt...

Asyniur, ik vond het niet erg hoor, het was wel gezellig met m'n kamergenote, en we hadden prachtig zicht op Texel! al met al een geluk bij een ongeluk. (de vorige keren lag ik iedere keer aan de andere kant van het ziekenhuis, en dan kijk je uit over een woonwijk en soort van brak liggend grasland.)
pi_69575426
Ben al sinds september van de pil af en eigenlijk weinig problemen gehad, mooie cyclus van rond de 33 dagen, maar nu al voor de tweede keer rond dag 24 wat bloedverlies... Verder heb ik nergens last van, het is afwachten.
pi_69575707
hmmm, dan is ontpillen inderdaad niet heel erg waarschijnlijk...
ik wacht mee af. hoop dat het wel wat is en dat het dan ook blijft plakken...
pi_69577542
Hoi meiden!
Allemaal een beetje van het weekend aan het genieten?

Mijsje: fijn dat alles goed is gegaan! Veel sterkte en doe lekker rustig aan. En deze zomer gaat het je lukken!

Poezebeest: zou je misschien een kleine innestelingsbloeding kunnen hebben? Op internet verschillen de verhalen nogal: dat het kan voorkomen een paar dagen/week na de eisprong, of zelfs pas op de dag van je NOD! Niet dat ik je valse hoop wil geven, maar je weet maar nooit...

Droomvrouwtje: ik heb dat nu ook, een klein beetje lichtrose afscheiding..weet het nu ook niet meer! Denk je echt dat je ongi er aan komt?

Mijn status: a.s woe is mijn NOD. Heb al een ruime week lichte krampjes, en een aantal dagen beetje pijnlijke borsten. Vandaag lichtrose afscheiding, misschien begin van menstruatie, misschien nestelbloeding...dus het kan alle kanten op. Na alle (valse) tekenen in de vorige maand durf ik er nu niet op te hopen... ben toch wel nerveus en had me voorgenomen er niet zo mee bezig te zijn (zoals alle meiden hier) maar dat lukt natuurlijk niet. Mijn borsten doen nooit zo zeer (ongeveer 1 keer per jaar, maarja dat kan dus nu ook zijn!) en het is ook niet per borst hetzelfde. Aaaaaaaaaaaah! Nog even volhouden... ik ga woensdag testen!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_69577665
Oh nog iets, dat wou ik jullie ook even laten weten: Voor de meiden die een navelpiercing hebben:
Mijn acupuncturist meent dat een navelpiercing een negatieve invloed zou kunnen hebben op het zwanger raken want met acupunctuur worden meridianen (energiebanen) kort door naalden geactiveerd waardoor alles in je lichaam beter gaat functioneren. Maar een navelpiercing activeert banen in dat gebied constant waardoor het een negatief effect zou kunnen hebben. Ik heb hem er dus maar meteen uitgehaald..wil er alles aan doen om zwanger te raken. Misschien ook een tip voor de np-draagsters onder ons?
  zondag 31 mei 2009 @ 17:02:42 #143
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_69577912
Daar ben ik weer.. ongesteldheid heeft gister doorgezet... dus mooi op tijd.. had het wel verwacht..

Mijsje fijn dat het zo goed is gegaan.. die pijn is minder hoop dat het gauw over is voor je..

Poezebeest hmm idd raar ja maar zou het ook niet weten.. weet wel dat het soms kan tussendoor licht bloedverlies of afscheiding..

IslaBonita.. het kan idd nog alle kanten op. Ik heb sinds het stoppen van de pil ontzettend last van mijn borsten.. meestal al een week voordat ik ongesteld moet worden.. Dus ik streep die altijd af als teken van het zwanger kunnen zijn.. de ene keer is het wel pijnlijker dan de andere keer..

Ik wens iedereen nog fijne pinksterdagen toe en geniet lekker van het zonnetje
pi_69578564
Droomvrouwtje wat jammer! Toch wel elke keer balen he? Nouja...neem een roseetje in de zon en weer op naar de ovulatiestreepjes!
Fijne pinksterdagen allemaal!
pi_69580304
droomvrouwtje, flink balen! Ik hoop op beter de komende maand...

ik heb m'n bedje maar lekker opgezocht. ben kapot, maar heb nauwelijks iets gedaan vandaag... naja, morgen gaat het vast weer beter

mijn NOD is vrijdag. laat maar lekker gauw komen, dan kan ik daarna snel verder!
pi_69581401
wat een heerlijk weer, echt genieten! DE dagen komen er weer aan.... (waren vandaag lekker aan het wandelen, mochten we niet verder want het was broedseizoen voor de vogels... Tja zegt man, voor ons ook!, hahaha)
pi_69584525
das pas humor, milka! hahaha
  zondag 31 mei 2009 @ 22:41:54 #148
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69587153
mijsje, gelukkig dat het uitzicht in elk geval mee viel

Milka:

Nou IslaBonita, hopelijk geef jij in dit topic de aftrap tot een 2e streepjesregen!
pi_69588935
Milka das grappig.

Hier voel ik weer van alles. Net als bij mijn vorige keer, toen het raak bleek te zijn. Maar mijn lichaam kan mij ook in de maling nemen. Gewoon kleine steekjes/krampjes in mijn onderbuik. Kan innesteling zijn, maar hoeft natuurlijk niet. Whaaaa wil gewoon dat het 13 juni is, zodat ik weer weet, waar ik aan toe ben.
Ik heb z'n hekel aan die 2 weken wachten. (al is dit pas écht de eerste keer afwachten) Eerste keer niet echt mee bezig, raak en later weer mis. En tja vorige maand, kon ik het gewoon nog niet.

Dus tja, 14 lange dagen komen eraan.
pi_69589009
quote:
Op zondag 31 mei 2009 18:24 schreef mijsje het volgende:
droomvrouwtje, flink balen! Ik hoop op beter de komende maand...

ik heb m'n bedje maar lekker opgezocht. ben kapot, maar heb nauwelijks iets gedaan vandaag... naja, morgen gaat het vast weer beter

mijn NOD is vrijdag. laat maar lekker gauw komen, dan kan ik daarna snel verder!
Ondanks alles blijf jij (voor de buitenwereld misschien) toch altijd zo positief.
Ook al gaat het morgen niet beter, blijf lekker in bed, stoel in de tuin, op de bank etc, en laat je lekker verwennnen. Het is niet, niets, allemaal.
pi_69589805
Ymme, je hebt me aan het huilen... ik ben ook zo emo de afgelopen dagen...
morgen is een echte beddag voor me...
(maar wel even katjes knuffelen voor ze naar buiten gaan, konijntje knuffelen want die is zo lief, broodje smeren want dan ben ik toch beneden, en dan ga ik echt m'n bed weer in... beloofd!
bedrust en ik gaan niet zo heel goed samen, maar in dit geval moet ik wel van mezelf
  maandag 1 juni 2009 @ 07:37:02 #152
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_69594803
Hè, ik had zo gehoopt op streepjes bij terugkomst van mijn vakantie.. Maar even geduld dus nog. Dames, ik denk aan jullie en ik duim heel hard hoor!

Poezebeest, misschien is het wel iets van een innesteling ofzo? Lastig hoor, je weet het nooit he? Ik vind het superspannend en ik duim

Mijsje, wat fijn dat het allemaal goed is gegaan en dat jullie hoop is uitgekomen! Goed van je dat je nu wel je rust neemt, ik kan me voorstellen dat dat echt wel moeilijk is, maar het is voor een goed doel he? Voor jou ga ik binnenkort een kaarsje branden opdat het nu toch écht een keer zal mogen lukken. Hang in there!
3!
pi_69596056
Was het leuk Incantrix?

Droomvrouwtje, jammer joh!

IslaBonita, nog maar 2 daagjes... hoe gaat het?

En voor de 10 juni clan, nog maar 9 dagen...
pi_69597425
quote:
Op maandag 1 juni 2009 07:37 schreef Incantrix het volgende:
Voor jou ga ik binnenkort een kaarsje branden opdat het nu toch écht een keer zal mogen lukken. Hang in there!
dank je

Het is zeker voor een goed doel, dus dan doen we het maar het scheelt dat je weet waar je het voor doet, zeg maar...
pi_69600420
IslaBonita: Nog maar twee nachtjes slapen tot je nod, spannend hoor! Hoop dat de weg blijven!

Droomvrouwtje: Jammer dat de er zijn! voor jou

Ymme: lastig hè dat wachten en al die symptomen die wel of niet iets betekenen. We kunnen alleen maar afwachten en meer niet, helaas

Mijsje: Knuffel en voor jou! Hoop dat je je snel weer beter voelt

Hierzo geen bloedverlies meer en behalve gevoelige boobs nergens last van. Blijft afwachten, nog 8 dagen! Gaat stiekem best snel deze keer.
pi_69603269
Poezebeest&PZE:
Ik denk dat ik toch ongesteld ga worden...heb steeds buikpijn en een heel klein beetje bloedverlies. Denk dat het morgen doorbeekt. Natuurlijk ben ik een beetje teleurgesteld, want volgende maand ben ik precies in mijn vruchtbare periode weg voor werk. En de maand erna ook, dus moet nu drie maanden wachten. Op dit soort momenten vind ik mijn baan echt niet leuk meer, maarja.Probeer positief te blijven. Dus poezebeest, jij gaat het eerste streepje van juni brengen!!! En Mijsje, ik ga JOU uitzwaaien! Dikke !
  maandag 1 juni 2009 @ 15:11:30 #157
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69603422
IslaBonita, het klinkt wel heel spannend stiekem...
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_69603763
Nee hoor Rockabella, denk toch echt dat ik ongesteld ga worden...
  maandag 1 juni 2009 @ 15:32:00 #159
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69604026
quote:
Op maandag 1 juni 2009 15:22 schreef IslaBonita het volgende:
Nee hoor Rockabella, denk toch echt dat ik ongesteld ga worden...
...daar was ik toen ook van overtuigd :x (niet om valse hoop te geven hoor maar het kan nog!)
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_69604119
Het blijft allemaal erg spannend en je krijgt pas ecthe zekerheid als je een positieve test in je handen hebt of de menstruatie is begonnen... Heel frustrerend allemaal!
pi_69604820
Oh die laatste dagen...
pi_69605096
Ik heb alles ingevuld in dit linkje en volgens dat linkje was gisteren de innesteling en kun je daar bloedverlies van hebben. Zou het dan toch een innestelingsbloeding zijn geweest gisteren?!?!

Vind het trouwens wel een rare site nu ik zo verder surf

En nu ga ik weer lekker genieten van de zon!
  maandag 1 juni 2009 @ 17:48:44 #163
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69607919
Kunnen jullie me helpen,de laatste dagen is mijn temp

36.2
36.2
36.3(positieve ovu)
36.5(positieve ovu)
36.2 of 36.5

Vanacht bij mijn schoonouders geslapen,ik temp normaal om 7.00 maar werd vanochtend om 6.00 wakker,even wat opgezocht en geplasd 6.10 terug naar bed maar kon niet goed meer slapen,om 7.00 getempt was ie 36.2 om 9.00 wakker geworden wel 2 uur goed geslapen en toen was ie 36.5.Weet dus nu niet welke ik moet pakken,en aangezien in een deze dagen mij eisprong is of is geweest is het wel belangrijk,wat denken jullie?!
pi_69608483
Eigenlijk zijn beide temperaturen niet goed Guess, je moet het echt doen voor je de eerste keer uit bed gaat. Probeer het morgen nog eens, grote kans dat hij dan hoger is.
pi_69609219
wat pze zegt, dacht ik ook al guess. heel frustrerend, maar als je er al uit bent geweest, klopt je temp gewoon niet meer... vanavond goed uitplassen, en dan kun je morgen weer een kloppende temp opnemen...

poezebeest en isla,
(isla, we kunnen ook samen, aangezien 5 juni hier ook niks wordt en ik ook op de volgende cyclus moet wachten... )

-edit- ga ik naar het toilet, heb ik wat bloedverlies... als dit nou doorzet, hoef ik niet te wachten op 5 juni... zou mooi zijn... wel vervelend, ongesteld als je veel ligt... hahaha

[ Bericht 9% gewijzigd door mijsje op 01-06-2009 18:42:26 ]
pi_69610095
Guess: geen idee hoe dat werkt met tempen, dus aan mij heb je niks.

Mijsje: nu al ongesteld, zou wel fijn zijn, kun je tenminste door naar de volgende ronde!
  maandag 1 juni 2009 @ 19:06:30 #167
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69610171
quote:
Op maandag 1 juni 2009 18:36 schreef mijsje het volgende:
wat pze zegt, dacht ik ook al guess. heel frustrerend, maar als je er al uit bent geweest, klopt je temp gewoon niet meer... vanavond goed uitplassen, en dan kun je morgen weer een kloppende temp opnemen...

poezebeest en isla,
(isla, we kunnen ook samen, aangezien 5 juni hier ook niks wordt en ik ook op de volgende cyclus moet wachten... )

-edit- ga ik naar het toilet, heb ik wat bloedverlies... als dit nou doorzet, hoef ik niet te wachten op 5 juni... zou mooi zijn... wel vervelend, ongesteld als je veel ligt... hahaha
Als je nu ongesteld wordt, mag je dan over 2 weken alweer aan de slag? Of moet je een cyclus overslaan?
pi_69610731
inderdaad poezebeest, dan kunnen we door!

Asyniur, we mogen als het goed is weer aan de slag, er is ons niet verteld dat we niet zwanger mogen worden of dat we een ronde moeten overslaan. deze gyn zegt dat er altijd duidelijk bij als het niet mag, dus gaan we er van uit dat het mag. dus, over 2 weken; klustijd...
(en heel blij als ik weer klaar ben met ongi... heb er altijd zo'n hekel aan! )
  maandag 1 juni 2009 @ 20:29:12 #169
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69613251
quote:
Op maandag 1 juni 2009 19:23 schreef mijsje het volgende:
inderdaad poezebeest, dan kunnen we door!

Asyniur, we mogen als het goed is weer aan de slag, er is ons niet verteld dat we niet zwanger mogen worden of dat we een ronde moeten overslaan. deze gyn zegt dat er altijd duidelijk bij als het niet mag, dus gaan we er van uit dat het mag. dus, over 2 weken; klustijd...
(en heel blij als ik weer klaar ben met ongi... heb er altijd zo'n hekel aan! )
Dan ga ik voor je duimen dat je nu ongesteld wordt
des te eerder ben je zwanger
  maandag 1 juni 2009 @ 23:02:32 #170
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_69619769
quote:
Op maandag 1 juni 2009 10:22 schreef prinseszondererwt het volgende:
Was het leuk Incantrix?
Jaahh, het was echt te gek zeg! Ik kan iedereen Sicilië echt van harte aanbevelen, echt een heel erg mooi plekje op onze wereld En hoe gaat het nu met jou? Het grote wachten is weer aangebroken he? Spannend!
quote:
Op maandag 1 juni 2009 11:34 schreef mijsje het volgende:

[..]

dank je

Het is zeker voor een goed doel, dus dan doen we het maar het scheelt dat je weet waar je het voor doet, zeg maar...
Je verdient het gewoon, Mijsje En ja, op de lastigere momenten kun je in elk geval wel denken aan waar het allemaal voor is, en op de één of andere manier gaat het dan toch makkelijker he? Hoop wel dat het snel beter gaat hoor, dat je al ongi bent (gaan we dan maar even van uit) is in elk geval mooi, ik hoop dat het doorzet en dat je er heel snel klaar mee bent
3!
pi_69620101
Mijn vrouwtje heeft gisteren wel streepjes geplast

Nou ja geen streepjes maar letters ( Zwanger 2-3 Weken)

Nu hopen dat het deze keer wel goed gaat
  maandag 1 juni 2009 @ 23:18:19 #172
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69620439
Gefeliciteerd Co_OL
kun je gelijk doorschuiven naar het Z&G topic
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69624982
gisterenavond leek het even door te zetten, krampjes en al, maar helaas, vanmorgen niks dat op ongi leek... het mag van mij nu wel komen. was ik er eindelijk op ingesteld...

thanks Asyniur en Incantrix, lief van jullie.

gefeliciteerd Co_Ol, lekker door naar Z&G zou ik zeggen.
pi_69630101
Ik ga straks bij lezen.. wilde even melden dat ik weer terug ben van pinkpop
Op sommige plaatsen beetje (boel) verbrand maar we leven nog
Had serieus gedacht dat ik super veel moest bijlezen, dat jullie al in het volgende deel waren.. maar dat valt mee

alvast aan iedereen!
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_69630479
Was het leuk op Pinkpop? Jullie hadden in ieder geval wel echt heel mooi weer!

Hier vandaag wederom wat bloedverlies, wel heel minimaal maar ik ben er niet blij mee... Vraag me echt af waar het vandaan komt Verder heb ik nog steeds nergens last van.
pi_69633514
Spannend Poezebeest.
pi_69635285
Ja, heel spannend, maar het maakt me zo vreselijk onzeker! Vandaag dus weer bloedverlies, maar in tegenstelling tot de eergisteren, toen was het felrood en slijmerig is het nu donker en bruinig. Misschien is het een restje van eergisteren.
Het maakt me zo onzeker dat ik overweeg om naar de huisarts te gaan wanneer ik niet zwanger blijkt te zijn. Twee keer op rij rond dezelfde tijd bloedverlies is toch niet de bedoeling lijkt mij
pi_69635707
Ik wil dat het 13 juni is

Ik voel echt weer van alles hoor. Beetje rommelig in de baarmoeder lijkt wel.
Net zoals 'toen'.

En ik word er gewoon zenuwachtig van en gestresst....
Ga nu mijn gedacht verzetten door vast eten te gaan koken en te stofzuigen..

Morgen weer lang werken, donderdag ook, vrijdag gehele dag bruiloft.
Dus hopelijk geen tijd om er overna te denken meer.
pi_69637194
Poezebeest en Ymme, vervelend die gevoelens! (herkenning, alleen niet deze maand...)

Leuk dat je het leuk gehad hebt op pinkpop Cisco! Fijn dat het zo mooi weer is geweest!

wij hebben een bbq gekocht. manlief heeft een ligstoel in de tuin gezet en we gaan lekker bbq-en vanavond.
pi_69638265
Lekker mijsje!

Poezebeest en Ymme, ik voel met jullie mee hoor. De vorige rondes had ik vanaf een week voor NOD (vanaf morgen dus) steeds een soort mentruatiepijn, ben benieuwd of dat weer komt. Nu voel ik wel steekjes en een onbestemd gevoel in mijn buik. Ook doen mijn boobs pijn, maar dat reken ik allemaal niet als voortekenen hoor. Ik vind het wachten weer lastig, gelukkig is het heel druk op mijn werk en heb ik ook een druk weekend voor de boeg.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 19:03:55 #181
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69642171
Ik ga hier gewoon voor pupo
maakte daarstraks een hoop herrie, waarop ik mijn hand op mijn buik leg en zeg: niet zo hard, daar schrikt van (gevolgd door )
pi_69643902
Collectief wachten maakt het toch wat minder erg hoewel het wachten op zich wel goed gaat omdat ik nergens last van heb. Heb op dit moment nog niet de neiging gehad om alvast te testen Meestal krijg ik moeite met wachten als er allemaal symptomen ontstaan, enkele dagen voor mijn nod.

Voor alle wachtenden met mij

Misschien zit er wel echt een baby in je buik Asyniur, dan moet je wel zachtjes doen, anders jaagt hij m dalijk nog weg
  dinsdag 2 juni 2009 @ 20:21:06 #183
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69644856
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 19:56 schreef Poezebeest het volgende:
Collectief wachten maakt het toch wat minder erg hoewel het wachten op zich wel goed gaat omdat ik nergens last van heb. Heb op dit moment nog niet de neiging gehad om alvast te testen Meestal krijg ik moeite met wachten als er allemaal symptomen ontstaan, enkele dagen voor mijn nod.

Voor alle wachtenden met mij

Misschien zit er wel echt een baby in je buik Asyniur, dan moet je wel zachtjes doen, anders jaagt hij m dalijk nog weg
Dat zei ik ook... iets in de trant van dadelijk schrikt ie en dan blijft er weer niks hangen

Ik vind het collectief wachten ook veel gezelliger. Hoewel de boel hier elkaar ook wel kan opjutten maar stiekem is dat dan ook wel weer leuk...
  dinsdag 2 juni 2009 @ 20:23:36 #184
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69644963
Isla, heeft het bij jou nog doorgezet?
En mijsje? Bij jou al iets van gesignaleerd?
pi_69646776
wat dat betreft vind ik het ook heel gezellig hier!

hier is het bloeden helemaal opgehouden. het lijkt een beetje bloed van de operatie te zijn... iets anders kan ik er niet van maken... dus toch maar wachten op 5 juni...
pi_69648553
Jammer mijsje! Maar het is bijna 5 juni dus dat scheelt
  dinsdag 2 juni 2009 @ 21:50:58 #187
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_69648931
Hier ook weer terug van Pinkpop, flink verbrand en lekker moe. Heb nu tijdens de 'innesteldagen' gruwelijk veel krampen doorstaan, maar ik gok op een foute maaltijd aangezien Martijn er ook last van heeft.

Verder geen pijntjes aan de borsten of andere dingen dus ik kan ook (nog) niet in de stress schieten.

Mijsje, mooi dat het nu achter de rug is. Wedden dat je met zo'n open leider volgende keer *bingo* hebt...

Voor de rest... Succes met het wachten
pi_69649990
Asyniur:
Dacht gister ongesteld te worden, had wat helderrood bloedverlies, constante buikpijn, vandaag tampon ingehad, zat wat rood en bruin bloed op (sorry voor alle smerige verhalen) maar zet nog steeds niet door. Wel af en toe wat bloed bij afvegen tijdens toiletbezoek, maar zo weinig, veel minder dan normaal. Buikpijn blijft. Weet niet wat ik ervan moet denken. Als het morgen niet doorzet, toch maar een testje doen. Het zou een innestelingsbloeding kunnen zijn, maar aan de ander kant, zo'n bloeding als je zwanger blijkt te zijn, lijkt me ook niet helemaal gezond?!!

Mijsje: hoop toch dat het snel doorbreekt...kun je ook weer snel aan de slag! (wij samen!)

Poezebeest: Kan het niet zijn dat je eerdere maanden innestelingsbloedingen hebt gehad maar dat de zwangerschap niet heeft doorgezet?(omdat het vruchtje niet goed was) En misschien gaat dat nu wel gebeuren? Spannund...

Ymme; dat wachten is inderdaad vreselijk! Ik probeer mezelf ook bezig te houden... maar toch zit ik de laatste weken de hele tijd op Fok (en het toilet haha)
pi_69650123
En Flugeltje:
Mijn vriendin die zwanger is had he-le-maal geen tekenen. Nu na drie maanden pas doen haar borsten zeer en is ze moe... maar de eerste weken geloofde ze niet dat ze zwanger was, want ze voelde NIKS. Dus...het kan allemaal nog!
  dinsdag 2 juni 2009 @ 22:33:36 #190
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69650545
Hoi ik ben ook weer thuis
Mijn temp was vanandaag weer 36.5 dus ga er vanuit dat ik een eisprong heb gehad,het was ook niet geheel pijnloos zullen we maar zeggen

Mijsje jammer dat het geen waren,fijn dat je je beter voelt,doe nog maar lekker rustig aan hoor.

En voor iedereen ff een en knuffel,we gaan hier de komende tijd echt een streepjesregen veroorzaken he?!!!!!!
pi_69652925
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 22:33 schreef Guess. het volgende:
Hoi ik ben ook weer thuis
Mijn temp was vanandaag weer 36.5 dus ga er vanuit dat ik een eisprong heb gehad,het was ook niet geheel pijnloos zullen we maar zeggen

Mijsje jammer dat het geen waren,fijn dat je je beter voelt,doe nog maar lekker rustig aan hoor.

En voor iedereen ff een en knuffel,we gaan hier de komende tijd echt een streepjesregen veroorzaken he?!!!!!!
Ik vind van wel hoor
pi_69653072
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 22:17 schreef IslaBonita het volgende:
Asyniur:
Dacht gister ongesteld te worden, had wat helderrood bloedverlies, constante buikpijn, vandaag tampon ingehad, zat wat rood en bruin bloed op (sorry voor alle smerige verhalen) maar zet nog steeds niet door. Wel af en toe wat bloed bij afvegen tijdens toiletbezoek, maar zo weinig, veel minder dan normaal. Buikpijn blijft. Weet niet wat ik ervan moet denken. Als het morgen niet doorzet, toch maar een testje doen. Het zou een innestelingsbloeding kunnen zijn, maar aan de ander kant, zo'n bloeding als je zwanger blijkt te zijn, lijkt me ook niet helemaal gezond?!!

Poezebeest: Kan het niet zijn dat je eerdere maanden innestelingsbloedingen hebt gehad maar dat de zwangerschap niet heeft doorgezet?(omdat het vruchtje niet goed was) En misschien gaat dat nu wel gebeuren? Spannund...

Vervelend dat het niet doorzet, misschien ook een innestelingsbloeding? Hope so!

Heb het bovenstaande scenario al door mijn hoofd laten gaan maar durf daar niet zo goed op te hopen. Het is afwachten!
  woensdag 3 juni 2009 @ 08:13:29 #193
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69655839
Het moet volgende week wel een streepjesregen geven met allemaal dezelfde NOD's is gewoon een teken...

Wat ik me eigenlijk afvroeg: dat gemiddelde van een jaar om zwanger te worden, is dat voor alle 'spontane' zwangerschappen of tellen ze daar ook de mensen bij die hulp hebben gehad (al dan niet langdurig c.q intensief)?
of mijn eigenlijke vraag: als je zo gericht sekst met ovu-testen etc, hoe lang moet je dan wachten totdat je naar huisarts kan met de mededeling dat het niet zo wil lukken...
  woensdag 3 juni 2009 @ 08:53:55 #194
57497 happyme28
I'm so happy
pi_69656285
Dat is meestal een jaar Asyniur, dat jaar is een gemiddelde van spontane zwangerschappen. Meestal wachten huisartsen tot na een jaar om je evt. door te verwijzen, tenzij er natuurlijk sterke aanwijzingen zijn dat er iets niet goed zit (geen positieve ovu-testen of uitblijvende menstruatie).

Mijn NOD is overigens wel later, maar laat maar staan zo. Ik ga op zijn vroegst pas 12 juni testen als ik nog niet ongi ben.

Er komt een spannende week aan
  woensdag 3 juni 2009 @ 09:43:28 #195
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_69657064
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 22:21 schreef IslaBonita het volgende:
En Flugeltje:
Mijn vriendin die zwanger is had he-le-maal geen tekenen. Nu na drie maanden pas doen haar borsten zeer en is ze moe... maar de eerste weken geloofde ze niet dat ze zwanger was, want ze voelde NIKS. Dus...het kan allemaal nog!
I know, maar zónder klachten hoef ik ook niet te stressen
pi_69657422
Nou dames..mijn is nu echt doorgebroken. Mijn NOD mag dus op 2 juli. Ben beetje somber...maar ga maar weer vol goede moed de volgende ronde in.
Poezebeest, ga jij de aftrap geven voor een streepjesregen?
Mijsje, ben je al een beetje tekenen aan het krijgen? Zou mooi zijn...nu eindelijk helemaal "schoon" aan de slag!
pi_69658093
Nog een weekje, nog een weekje, dan hebben we hier een streepjesregen (ik moet nog even langer wachten maar dat neem ik dan op de koop toe). Ik las gister trouwens in 'zwangerschap voor dummies' (aaaargh, had ik het nu maar nooit gekocht) dat 60% binnen vier maanden zwanger raakt en 75% binnen zes maanden..... Klinkt allemaal erg positief, zegt zij die de derde maand in is gegaan.

Ow, nog even patsen met mijn hoor.... Ze is een vroege leerling, eind september geboren en doet het zo goed in groep 3! Gisteren kwam ze thuis met een rekenblad, 185 sommen (grenst aan kinderarbeid ) en ze had maar 2 fout! Mama is trots
pi_69658147
Ik besef mij net, dat het nog een goede week wachten is
Ik heb met mezelf afgesproken niet voor 13 juni te testen.

En 13 juni is vriend ook 's ochtends thuis, dus kunnen we samen testen.

Spannend hoor.
pi_69658438
Die klachten maken het wachten inderdaad zoooo lastig. Als die er niet waren vlogen de dagen om zonder er ook maar aan te denken

IslaBonita, jammer dat het toch heeft doorgezet, op naar de volgende ronde

Milka: Wat goed van je

Ik ben al over de helft heen wat betreft wachten, nog steeds een iniminie klein beetje bloedverlies. Verder wat pijntjes in mijn onderbuik maar allemaal niet anders als normaal voor mijn nod. En gisteravond het gevoel alsof er een baksteen in zat. Heb deze ronde enorme gevoelige boobs, kon er gisteravond met moeite op liggen slaap altijd op mijn buik Was gister ook heel chagrijnig en lig al twee dagen achter elkaar om 20.30 voor de tv te slapen, zo moe!
En vanmorgen dacht ik, laat ik eens een ovulatietestje doen Tegen beter weten in, want zit 6 dagen voor mijn nod. Maar die was heel erg vaag. Opgedroogd zie je amper een streep.

Was het maar al dinsdag!
pi_69658671
Voor je het weet is het dinsdag. En heb je hopelijk iets meer zekerheid.
Dat wachten, en die voortekenen zijn niet altijd leuk. Want het hoeft ook niet altijd wat te betekenen enzo..
Moeilijk maar komt goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')