We kunnen er een polletje voor makenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:49 schreef Asyniur het volgende:
Ik ben benieuwd komende maand hoeveel tweede streepjes er rond 10 juni geplast gaan worden
Hoe voel je je nu?quote:Op zondag 31 mei 2009 08:46 schreef mijsje het volgende:
Ik wil er ook graag van uit gaan guess, maar dat is wel een beetje eng... ik ben beetje bang voor nog meer teleurstellingen...
we zijn een beetje in de mmm gekomen na de miskraam. toen merkte de gyn dat er een vleesboompje zat na de currettage, en die werd weggehaald. daarna moest ik weer proberen, maar zwanger worden, ho maar... dus weer terug naar de gyn en toen kwamen er andere onderzoeken. manlief was al getest via de HA, en daarna werd ik doorgelicht bij de gyn. de echo voor de stand van de baarmoeder en de eierstokken was goed, maar de HSG later liet duidelijk zien dat een eileider afgesloten was. daarna werd de KO dus gepland...
ik had wel een duidelijke eisprong (door tempen gevonden, nog nooit ovutestjes gedaan) en die is ook regelmatig. het duurde inderdaad ook errug lang, en daardoor had ik al een tijdje het gevoel dat het niet goed zat. (nu 1 jaar en 9 maanden bezig... ik weet dat er meer mensen zijn die nog langer wachten, maar als het over jezelf gaat, is iedere maand ongesteld teveel...) dus, ehm, vandaar...
Geniet van alle mooie momenten met je moeder. Schrijf ze desnoods op! Je bent ze zo snel weer vergeten als het weer (even) zwaar wordt...quote:Op zondag 31 mei 2009 09:14 schreef mijsje het volgende:
ik lig nog lekker languit in m'n bedje, lekker rustig aan wakker wordenstraks lekker de tuin in en relaxen. het gaat wel, het is me niet helemaal tegengevallen. (alleen de steken bij het wakker worden waren heel vervelend. daar dus die extra pijnmedicatie voor gekregen. daarna viel het me mee.)
Met m'n moeder gaat het nog steeds op en af... gisteren had ze een goede dag, ze had een sms gedicteerd aan m'n zusje om me te sturen, en ze heeft me zelfs gebeld(ik weet dat het morgen weer heel anders kan zijn... kanker doet rare dingen met je wat dat betreft....)
en jij? Heb jij een leuke dag gehad vrijdag? samen een leuk feestje van de ondertrouw gemaakt?
je had gelijk, vrijdag was een prachtige dag voor een KO en voor ondertrouw!
Ondanks alles blijf jij (voor de buitenwereld misschien) toch altijd zo positief.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:24 schreef mijsje het volgende:droomvrouwtje, flink balen! Ik hoop op beter de komende maand...
ik heb m'n bedje maar lekker opgezocht. ben kapot, maar heb nauwelijks iets gedaan vandaag... naja, morgen gaat het vast weer beter
mijn NOD is vrijdag. laat maar lekker gauw komen, dan kan ik daarna snel verder!
quote:Op maandag 1 juni 2009 07:37 schreef Incantrix het volgende:
Voor jou ga ik binnenkort een kaarsje branden opdat het nu toch écht een keer zal mogen lukken. Hang in there!
...daar was ik toen ook van overtuigd :x (niet om valse hoop te geven hoor maar het kan nog!)quote:Op maandag 1 juni 2009 15:22 schreef IslaBonita het volgende:
Nee hoor Rockabella, denk toch echt dat ik ongesteld ga worden...
Als je nu ongesteld wordt, mag je dan over 2 weken alweer aan de slag? Of moet je een cyclus overslaan?quote:Op maandag 1 juni 2009 18:36 schreef mijsje het volgende:
wat pze zegt, dacht ik ook al guess. heel frustrerend, maar als je er al uit bent geweest, klopt je temp gewoon niet meer... vanavond goed uitplassen, en dan kun je morgen weer een kloppende temp opnemen...
poezebeest en isla,![]()
(isla, we kunnen ook samen, aangezien 5 juni hier ook niks wordt en ik ook op de volgende cyclus moet wachten...)
-edit- ga ik naar het toilet, heb ik wat bloedverlies... als dit nou doorzet, hoef ik niet te wachten op 5 juni... zou mooi zijn...wel vervelend, ongesteld als je veel ligt... hahaha
Dan ga ik voor je duimen dat je nu ongesteld wordtquote:Op maandag 1 juni 2009 19:23 schreef mijsje het volgende:
inderdaad poezebeest, dan kunnen we door!
Asyniur, we mogen als het goed is weer aan de slag, er is ons niet verteld dat we niet zwanger mogen worden of dat we een ronde moeten overslaan. deze gyn zegt dat er altijd duidelijk bij als het niet mag, dus gaan we er van uit dat het mag. dus, over 2 weken; klustijd...![]()
(en heel blij als ik weer klaar ben met ongi... heb er altijd zo'n hekel aan!)
Jaahh, het was echt te gek zeg! Ik kan iedereen Sicilië echt van harte aanbevelen, echt een heel erg mooi plekje op onze wereldquote:
Je verdient het gewoon, Mijsjequote:Op maandag 1 juni 2009 11:34 schreef mijsje het volgende:
[..]dank je
Het is zeker voor een goed doel, dus dan doen we het maarhet scheelt dat je weet waar je het voor doet, zeg maar...
Dat zei ik ook...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:56 schreef Poezebeest het volgende:
Collectief wachten maakt het toch wat minder erghoewel het wachten op zich wel goed gaat omdat ik nergens last van heb. Heb op dit moment nog niet de neiging gehad om alvast te testen
Meestal krijg ik moeite met wachten als er allemaal symptomen ontstaan, enkele dagen voor mijn nod.
Voor alle wachtenden met mij
Misschien zit er wel echt een baby in je buik Asyniur, dan moet jewel zachtjes doen, anders jaagt hij m dalijk nog weg
![]()
Ik vind van wel hoorquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:33 schreef Guess. het volgende:
Hoi ik ben ook weer thuis![]()
Mijn temp was vanandaag weer 36.5 dus ga er vanuit dat ik een eisprong heb gehad,het was ook niet geheel pijnloos zullen we maar zeggen![]()
Mijsje jammer dat het geenwaren,fijn dat je je beter voelt,doe nog maar lekker rustig aan hoor.
En voor iedereen ff eenen knuffel,we gaan hier de komende tijd echt een streepjesregen veroorzaken he?!!!!!!
Vervelend dat het niet doorzet, misschien ook een innestelingsbloeding? Hope so!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:17 schreef IslaBonita het volgende:
Asyniur:
Dacht gister ongesteld te worden, had wat helderrood bloedverlies, constante buikpijn, vandaag tampon ingehad, zat wat rood en bruin bloed op (sorry voor alle smerige verhalen) maar zet nog steeds niet door. Wel af en toe wat bloed bij afvegen tijdens toiletbezoek, maar zo weinig, veel minder dan normaal. Buikpijn blijft. Weet niet wat ik ervan moet denken. Als het morgen niet doorzet, toch maar een testje doen. Het zou een innestelingsbloeding kunnen zijn, maar aan de ander kant, zo'n bloeding als je zwanger blijkt te zijn, lijkt me ook niet helemaal gezond?!!
Poezebeest: Kan het niet zijn dat je eerdere maanden innestelingsbloedingen hebt gehad maar dat de zwangerschap niet heeft doorgezet?(omdat het vruchtje niet goed was) En misschien gaat dat nu wel gebeuren? Spannund...
I know, maar zónder klachten hoef ik ook niet te stressenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:21 schreef IslaBonita het volgende:
En Flugeltje:
Mijn vriendin die zwanger is had he-le-maal geen tekenen. Nu na drie maanden pas doen haar borsten zeer en is ze moe... maar de eerste weken geloofde ze niet dat ze zwanger was, want ze voelde NIKS. Dus...het kan allemaal nog!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |