abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69589805
Ymme, je hebt me aan het huilen... ik ben ook zo emo de afgelopen dagen...
morgen is een echte beddag voor me...
(maar wel even katjes knuffelen voor ze naar buiten gaan, konijntje knuffelen want die is zo lief, broodje smeren want dan ben ik toch beneden, en dan ga ik echt m'n bed weer in... beloofd!
bedrust en ik gaan niet zo heel goed samen, maar in dit geval moet ik wel van mezelf
  maandag 1 juni 2009 @ 07:37:02 #152
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_69594803
Hè, ik had zo gehoopt op streepjes bij terugkomst van mijn vakantie.. Maar even geduld dus nog. Dames, ik denk aan jullie en ik duim heel hard hoor!

Poezebeest, misschien is het wel iets van een innesteling ofzo? Lastig hoor, je weet het nooit he? Ik vind het superspannend en ik duim

Mijsje, wat fijn dat het allemaal goed is gegaan en dat jullie hoop is uitgekomen! Goed van je dat je nu wel je rust neemt, ik kan me voorstellen dat dat echt wel moeilijk is, maar het is voor een goed doel he? Voor jou ga ik binnenkort een kaarsje branden opdat het nu toch écht een keer zal mogen lukken. Hang in there!
3!
pi_69596056
Was het leuk Incantrix?

Droomvrouwtje, jammer joh!

IslaBonita, nog maar 2 daagjes... hoe gaat het?

En voor de 10 juni clan, nog maar 9 dagen...
pi_69597425
quote:
Op maandag 1 juni 2009 07:37 schreef Incantrix het volgende:
Voor jou ga ik binnenkort een kaarsje branden opdat het nu toch écht een keer zal mogen lukken. Hang in there!
dank je

Het is zeker voor een goed doel, dus dan doen we het maar het scheelt dat je weet waar je het voor doet, zeg maar...
pi_69600420
IslaBonita: Nog maar twee nachtjes slapen tot je nod, spannend hoor! Hoop dat de weg blijven!

Droomvrouwtje: Jammer dat de er zijn! voor jou

Ymme: lastig hè dat wachten en al die symptomen die wel of niet iets betekenen. We kunnen alleen maar afwachten en meer niet, helaas

Mijsje: Knuffel en voor jou! Hoop dat je je snel weer beter voelt

Hierzo geen bloedverlies meer en behalve gevoelige boobs nergens last van. Blijft afwachten, nog 8 dagen! Gaat stiekem best snel deze keer.
pi_69603269
Poezebeest&PZE:
Ik denk dat ik toch ongesteld ga worden...heb steeds buikpijn en een heel klein beetje bloedverlies. Denk dat het morgen doorbeekt. Natuurlijk ben ik een beetje teleurgesteld, want volgende maand ben ik precies in mijn vruchtbare periode weg voor werk. En de maand erna ook, dus moet nu drie maanden wachten. Op dit soort momenten vind ik mijn baan echt niet leuk meer, maarja.Probeer positief te blijven. Dus poezebeest, jij gaat het eerste streepje van juni brengen!!! En Mijsje, ik ga JOU uitzwaaien! Dikke !
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
  maandag 1 juni 2009 @ 15:11:30 #157
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69603422
IslaBonita, het klinkt wel heel spannend stiekem...
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_69603763
Nee hoor Rockabella, denk toch echt dat ik ongesteld ga worden...
  maandag 1 juni 2009 @ 15:32:00 #159
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69604026
quote:
Op maandag 1 juni 2009 15:22 schreef IslaBonita het volgende:
Nee hoor Rockabella, denk toch echt dat ik ongesteld ga worden...
...daar was ik toen ook van overtuigd :x (niet om valse hoop te geven hoor maar het kan nog!)
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_69604119
Het blijft allemaal erg spannend en je krijgt pas ecthe zekerheid als je een positieve test in je handen hebt of de menstruatie is begonnen... Heel frustrerend allemaal!
pi_69604820
Oh die laatste dagen...
pi_69605096
Ik heb alles ingevuld in dit linkje en volgens dat linkje was gisteren de innesteling en kun je daar bloedverlies van hebben. Zou het dan toch een innestelingsbloeding zijn geweest gisteren?!?!

Vind het trouwens wel een rare site nu ik zo verder surf

En nu ga ik weer lekker genieten van de zon!
  maandag 1 juni 2009 @ 17:48:44 #163
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69607919
Kunnen jullie me helpen,de laatste dagen is mijn temp

36.2
36.2
36.3(positieve ovu)
36.5(positieve ovu)
36.2 of 36.5

Vanacht bij mijn schoonouders geslapen,ik temp normaal om 7.00 maar werd vanochtend om 6.00 wakker,even wat opgezocht en geplasd 6.10 terug naar bed maar kon niet goed meer slapen,om 7.00 getempt was ie 36.2 om 9.00 wakker geworden wel 2 uur goed geslapen en toen was ie 36.5.Weet dus nu niet welke ik moet pakken,en aangezien in een deze dagen mij eisprong is of is geweest is het wel belangrijk,wat denken jullie?!
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_69608483
Eigenlijk zijn beide temperaturen niet goed Guess, je moet het echt doen voor je de eerste keer uit bed gaat. Probeer het morgen nog eens, grote kans dat hij dan hoger is.
pi_69609219
wat pze zegt, dacht ik ook al guess. heel frustrerend, maar als je er al uit bent geweest, klopt je temp gewoon niet meer... vanavond goed uitplassen, en dan kun je morgen weer een kloppende temp opnemen...

poezebeest en isla,
(isla, we kunnen ook samen, aangezien 5 juni hier ook niks wordt en ik ook op de volgende cyclus moet wachten... )

-edit- ga ik naar het toilet, heb ik wat bloedverlies... als dit nou doorzet, hoef ik niet te wachten op 5 juni... zou mooi zijn... wel vervelend, ongesteld als je veel ligt... hahaha

[ Bericht 9% gewijzigd door mijsje op 01-06-2009 18:42:26 ]
pi_69610095
Guess: geen idee hoe dat werkt met tempen, dus aan mij heb je niks.

Mijsje: nu al ongesteld, zou wel fijn zijn, kun je tenminste door naar de volgende ronde!
  maandag 1 juni 2009 @ 19:06:30 #167
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69610171
quote:
Op maandag 1 juni 2009 18:36 schreef mijsje het volgende:
wat pze zegt, dacht ik ook al guess. heel frustrerend, maar als je er al uit bent geweest, klopt je temp gewoon niet meer... vanavond goed uitplassen, en dan kun je morgen weer een kloppende temp opnemen...

poezebeest en isla,
(isla, we kunnen ook samen, aangezien 5 juni hier ook niks wordt en ik ook op de volgende cyclus moet wachten... )

-edit- ga ik naar het toilet, heb ik wat bloedverlies... als dit nou doorzet, hoef ik niet te wachten op 5 juni... zou mooi zijn... wel vervelend, ongesteld als je veel ligt... hahaha
Als je nu ongesteld wordt, mag je dan over 2 weken alweer aan de slag? Of moet je een cyclus overslaan?
pi_69610731
inderdaad poezebeest, dan kunnen we door!

Asyniur, we mogen als het goed is weer aan de slag, er is ons niet verteld dat we niet zwanger mogen worden of dat we een ronde moeten overslaan. deze gyn zegt dat er altijd duidelijk bij als het niet mag, dus gaan we er van uit dat het mag. dus, over 2 weken; klustijd...
(en heel blij als ik weer klaar ben met ongi... heb er altijd zo'n hekel aan! )
  maandag 1 juni 2009 @ 20:29:12 #169
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69613251
quote:
Op maandag 1 juni 2009 19:23 schreef mijsje het volgende:
inderdaad poezebeest, dan kunnen we door!

Asyniur, we mogen als het goed is weer aan de slag, er is ons niet verteld dat we niet zwanger mogen worden of dat we een ronde moeten overslaan. deze gyn zegt dat er altijd duidelijk bij als het niet mag, dus gaan we er van uit dat het mag. dus, over 2 weken; klustijd...
(en heel blij als ik weer klaar ben met ongi... heb er altijd zo'n hekel aan! )
Dan ga ik voor je duimen dat je nu ongesteld wordt
des te eerder ben je zwanger
  maandag 1 juni 2009 @ 23:02:32 #170
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_69619769
quote:
Op maandag 1 juni 2009 10:22 schreef prinseszondererwt het volgende:
Was het leuk Incantrix?
Jaahh, het was echt te gek zeg! Ik kan iedereen Sicilië echt van harte aanbevelen, echt een heel erg mooi plekje op onze wereld En hoe gaat het nu met jou? Het grote wachten is weer aangebroken he? Spannend!
quote:
Op maandag 1 juni 2009 11:34 schreef mijsje het volgende:

[..]

dank je

Het is zeker voor een goed doel, dus dan doen we het maar het scheelt dat je weet waar je het voor doet, zeg maar...
Je verdient het gewoon, Mijsje En ja, op de lastigere momenten kun je in elk geval wel denken aan waar het allemaal voor is, en op de één of andere manier gaat het dan toch makkelijker he? Hoop wel dat het snel beter gaat hoor, dat je al ongi bent (gaan we dan maar even van uit) is in elk geval mooi, ik hoop dat het doorzet en dat je er heel snel klaar mee bent
3!
pi_69620101
Mijn vrouwtje heeft gisteren wel streepjes geplast

Nou ja geen streepjes maar letters ( Zwanger 2-3 Weken)

Nu hopen dat het deze keer wel goed gaat
  maandag 1 juni 2009 @ 23:18:19 #172
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69620439
Gefeliciteerd Co_OL
kun je gelijk doorschuiven naar het Z&G topic
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69624982
gisterenavond leek het even door te zetten, krampjes en al, maar helaas, vanmorgen niks dat op ongi leek... het mag van mij nu wel komen. was ik er eindelijk op ingesteld...

thanks Asyniur en Incantrix, lief van jullie.

gefeliciteerd Co_Ol, lekker door naar Z&G zou ik zeggen.
pi_69630101
Ik ga straks bij lezen.. wilde even melden dat ik weer terug ben van pinkpop
Op sommige plaatsen beetje (boel) verbrand maar we leven nog
Had serieus gedacht dat ik super veel moest bijlezen, dat jullie al in het volgende deel waren.. maar dat valt mee

alvast aan iedereen!
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_69630479
Was het leuk op Pinkpop? Jullie hadden in ieder geval wel echt heel mooi weer!

Hier vandaag wederom wat bloedverlies, wel heel minimaal maar ik ben er niet blij mee... Vraag me echt af waar het vandaan komt Verder heb ik nog steeds nergens last van.
pi_69633514
Spannend Poezebeest.
pi_69635285
Ja, heel spannend, maar het maakt me zo vreselijk onzeker! Vandaag dus weer bloedverlies, maar in tegenstelling tot de eergisteren, toen was het felrood en slijmerig is het nu donker en bruinig. Misschien is het een restje van eergisteren.
Het maakt me zo onzeker dat ik overweeg om naar de huisarts te gaan wanneer ik niet zwanger blijkt te zijn. Twee keer op rij rond dezelfde tijd bloedverlies is toch niet de bedoeling lijkt mij
pi_69635707
Ik wil dat het 13 juni is

Ik voel echt weer van alles hoor. Beetje rommelig in de baarmoeder lijkt wel.
Net zoals 'toen'.

En ik word er gewoon zenuwachtig van en gestresst....
Ga nu mijn gedacht verzetten door vast eten te gaan koken en te stofzuigen..

Morgen weer lang werken, donderdag ook, vrijdag gehele dag bruiloft.
Dus hopelijk geen tijd om er overna te denken meer.
pi_69637194
Poezebeest en Ymme, vervelend die gevoelens! (herkenning, alleen niet deze maand...)

Leuk dat je het leuk gehad hebt op pinkpop Cisco! Fijn dat het zo mooi weer is geweest!

wij hebben een bbq gekocht. manlief heeft een ligstoel in de tuin gezet en we gaan lekker bbq-en vanavond.
pi_69638265
Lekker mijsje!

Poezebeest en Ymme, ik voel met jullie mee hoor. De vorige rondes had ik vanaf een week voor NOD (vanaf morgen dus) steeds een soort mentruatiepijn, ben benieuwd of dat weer komt. Nu voel ik wel steekjes en een onbestemd gevoel in mijn buik. Ook doen mijn boobs pijn, maar dat reken ik allemaal niet als voortekenen hoor. Ik vind het wachten weer lastig, gelukkig is het heel druk op mijn werk en heb ik ook een druk weekend voor de boeg.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 19:03:55 #181
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69642171
Ik ga hier gewoon voor pupo
maakte daarstraks een hoop herrie, waarop ik mijn hand op mijn buik leg en zeg: niet zo hard, daar schrikt van (gevolgd door )
pi_69643902
Collectief wachten maakt het toch wat minder erg hoewel het wachten op zich wel goed gaat omdat ik nergens last van heb. Heb op dit moment nog niet de neiging gehad om alvast te testen Meestal krijg ik moeite met wachten als er allemaal symptomen ontstaan, enkele dagen voor mijn nod.

Voor alle wachtenden met mij

Misschien zit er wel echt een baby in je buik Asyniur, dan moet je wel zachtjes doen, anders jaagt hij m dalijk nog weg
  dinsdag 2 juni 2009 @ 20:21:06 #183
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69644856
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 19:56 schreef Poezebeest het volgende:
Collectief wachten maakt het toch wat minder erg hoewel het wachten op zich wel goed gaat omdat ik nergens last van heb. Heb op dit moment nog niet de neiging gehad om alvast te testen Meestal krijg ik moeite met wachten als er allemaal symptomen ontstaan, enkele dagen voor mijn nod.

Voor alle wachtenden met mij

Misschien zit er wel echt een baby in je buik Asyniur, dan moet je wel zachtjes doen, anders jaagt hij m dalijk nog weg
Dat zei ik ook... iets in de trant van dadelijk schrikt ie en dan blijft er weer niks hangen

Ik vind het collectief wachten ook veel gezelliger. Hoewel de boel hier elkaar ook wel kan opjutten maar stiekem is dat dan ook wel weer leuk...
  dinsdag 2 juni 2009 @ 20:23:36 #184
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69644963
Isla, heeft het bij jou nog doorgezet?
En mijsje? Bij jou al iets van gesignaleerd?
pi_69646776
wat dat betreft vind ik het ook heel gezellig hier!

hier is het bloeden helemaal opgehouden. het lijkt een beetje bloed van de operatie te zijn... iets anders kan ik er niet van maken... dus toch maar wachten op 5 juni...
pi_69648553
Jammer mijsje! Maar het is bijna 5 juni dus dat scheelt
  dinsdag 2 juni 2009 @ 21:50:58 #187
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_69648931
Hier ook weer terug van Pinkpop, flink verbrand en lekker moe. Heb nu tijdens de 'innesteldagen' gruwelijk veel krampen doorstaan, maar ik gok op een foute maaltijd aangezien Martijn er ook last van heeft.

Verder geen pijntjes aan de borsten of andere dingen dus ik kan ook (nog) niet in de stress schieten.

Mijsje, mooi dat het nu achter de rug is. Wedden dat je met zo'n open leider volgende keer *bingo* hebt...

Voor de rest... Succes met het wachten
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_69649990
Asyniur:
Dacht gister ongesteld te worden, had wat helderrood bloedverlies, constante buikpijn, vandaag tampon ingehad, zat wat rood en bruin bloed op (sorry voor alle smerige verhalen) maar zet nog steeds niet door. Wel af en toe wat bloed bij afvegen tijdens toiletbezoek, maar zo weinig, veel minder dan normaal. Buikpijn blijft. Weet niet wat ik ervan moet denken. Als het morgen niet doorzet, toch maar een testje doen. Het zou een innestelingsbloeding kunnen zijn, maar aan de ander kant, zo'n bloeding als je zwanger blijkt te zijn, lijkt me ook niet helemaal gezond?!!

Mijsje: hoop toch dat het snel doorbreekt...kun je ook weer snel aan de slag! (wij samen!)

Poezebeest: Kan het niet zijn dat je eerdere maanden innestelingsbloedingen hebt gehad maar dat de zwangerschap niet heeft doorgezet?(omdat het vruchtje niet goed was) En misschien gaat dat nu wel gebeuren? Spannund...

Ymme; dat wachten is inderdaad vreselijk! Ik probeer mezelf ook bezig te houden... maar toch zit ik de laatste weken de hele tijd op Fok (en het toilet haha)
pi_69650123
En Flugeltje:
Mijn vriendin die zwanger is had he-le-maal geen tekenen. Nu na drie maanden pas doen haar borsten zeer en is ze moe... maar de eerste weken geloofde ze niet dat ze zwanger was, want ze voelde NIKS. Dus...het kan allemaal nog!
  dinsdag 2 juni 2009 @ 22:33:36 #190
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69650545
Hoi ik ben ook weer thuis
Mijn temp was vanandaag weer 36.5 dus ga er vanuit dat ik een eisprong heb gehad,het was ook niet geheel pijnloos zullen we maar zeggen

Mijsje jammer dat het geen waren,fijn dat je je beter voelt,doe nog maar lekker rustig aan hoor.

En voor iedereen ff een en knuffel,we gaan hier de komende tijd echt een streepjesregen veroorzaken he?!!!!!!
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_69652925
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 22:33 schreef Guess. het volgende:
Hoi ik ben ook weer thuis
Mijn temp was vanandaag weer 36.5 dus ga er vanuit dat ik een eisprong heb gehad,het was ook niet geheel pijnloos zullen we maar zeggen

Mijsje jammer dat het geen waren,fijn dat je je beter voelt,doe nog maar lekker rustig aan hoor.

En voor iedereen ff een en knuffel,we gaan hier de komende tijd echt een streepjesregen veroorzaken he?!!!!!!
Ik vind van wel hoor
pi_69653072
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 22:17 schreef IslaBonita het volgende:
Asyniur:
Dacht gister ongesteld te worden, had wat helderrood bloedverlies, constante buikpijn, vandaag tampon ingehad, zat wat rood en bruin bloed op (sorry voor alle smerige verhalen) maar zet nog steeds niet door. Wel af en toe wat bloed bij afvegen tijdens toiletbezoek, maar zo weinig, veel minder dan normaal. Buikpijn blijft. Weet niet wat ik ervan moet denken. Als het morgen niet doorzet, toch maar een testje doen. Het zou een innestelingsbloeding kunnen zijn, maar aan de ander kant, zo'n bloeding als je zwanger blijkt te zijn, lijkt me ook niet helemaal gezond?!!

Poezebeest: Kan het niet zijn dat je eerdere maanden innestelingsbloedingen hebt gehad maar dat de zwangerschap niet heeft doorgezet?(omdat het vruchtje niet goed was) En misschien gaat dat nu wel gebeuren? Spannund...

Vervelend dat het niet doorzet, misschien ook een innestelingsbloeding? Hope so!

Heb het bovenstaande scenario al door mijn hoofd laten gaan maar durf daar niet zo goed op te hopen. Het is afwachten!
  woensdag 3 juni 2009 @ 08:13:29 #193
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69655839
Het moet volgende week wel een streepjesregen geven met allemaal dezelfde NOD's is gewoon een teken...

Wat ik me eigenlijk afvroeg: dat gemiddelde van een jaar om zwanger te worden, is dat voor alle 'spontane' zwangerschappen of tellen ze daar ook de mensen bij die hulp hebben gehad (al dan niet langdurig c.q intensief)?
of mijn eigenlijke vraag: als je zo gericht sekst met ovu-testen etc, hoe lang moet je dan wachten totdat je naar huisarts kan met de mededeling dat het niet zo wil lukken...
  woensdag 3 juni 2009 @ 08:53:55 #194
57497 happyme28
I'm so happy
pi_69656285
Dat is meestal een jaar Asyniur, dat jaar is een gemiddelde van spontane zwangerschappen. Meestal wachten huisartsen tot na een jaar om je evt. door te verwijzen, tenzij er natuurlijk sterke aanwijzingen zijn dat er iets niet goed zit (geen positieve ovu-testen of uitblijvende menstruatie).

Mijn NOD is overigens wel later, maar laat maar staan zo. Ik ga op zijn vroegst pas 12 juni testen als ik nog niet ongi ben.

Er komt een spannende week aan
  woensdag 3 juni 2009 @ 09:43:28 #195
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_69657064
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 22:21 schreef IslaBonita het volgende:
En Flugeltje:
Mijn vriendin die zwanger is had he-le-maal geen tekenen. Nu na drie maanden pas doen haar borsten zeer en is ze moe... maar de eerste weken geloofde ze niet dat ze zwanger was, want ze voelde NIKS. Dus...het kan allemaal nog!
I know, maar zónder klachten hoef ik ook niet te stressen
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_69657422
Nou dames..mijn is nu echt doorgebroken. Mijn NOD mag dus op 2 juli. Ben beetje somber...maar ga maar weer vol goede moed de volgende ronde in.
Poezebeest, ga jij de aftrap geven voor een streepjesregen?
Mijsje, ben je al een beetje tekenen aan het krijgen? Zou mooi zijn...nu eindelijk helemaal "schoon" aan de slag!
pi_69658093
Nog een weekje, nog een weekje, dan hebben we hier een streepjesregen (ik moet nog even langer wachten maar dat neem ik dan op de koop toe). Ik las gister trouwens in 'zwangerschap voor dummies' (aaaargh, had ik het nu maar nooit gekocht) dat 60% binnen vier maanden zwanger raakt en 75% binnen zes maanden..... Klinkt allemaal erg positief, zegt zij die de derde maand in is gegaan.

Ow, nog even patsen met mijn hoor.... Ze is een vroege leerling, eind september geboren en doet het zo goed in groep 3! Gisteren kwam ze thuis met een rekenblad, 185 sommen (grenst aan kinderarbeid ) en ze had maar 2 fout! Mama is trots
pi_69658147
Ik besef mij net, dat het nog een goede week wachten is
Ik heb met mezelf afgesproken niet voor 13 juni te testen.

En 13 juni is vriend ook 's ochtends thuis, dus kunnen we samen testen.

Spannend hoor.
pi_69658438
Die klachten maken het wachten inderdaad zoooo lastig. Als die er niet waren vlogen de dagen om zonder er ook maar aan te denken

IslaBonita, jammer dat het toch heeft doorgezet, op naar de volgende ronde

Milka: Wat goed van je

Ik ben al over de helft heen wat betreft wachten, nog steeds een iniminie klein beetje bloedverlies. Verder wat pijntjes in mijn onderbuik maar allemaal niet anders als normaal voor mijn nod. En gisteravond het gevoel alsof er een baksteen in zat. Heb deze ronde enorme gevoelige boobs, kon er gisteravond met moeite op liggen slaap altijd op mijn buik Was gister ook heel chagrijnig en lig al twee dagen achter elkaar om 20.30 voor de tv te slapen, zo moe!
En vanmorgen dacht ik, laat ik eens een ovulatietestje doen Tegen beter weten in, want zit 6 dagen voor mijn nod. Maar die was heel erg vaag. Opgedroogd zie je amper een streep.

Was het maar al dinsdag!
pi_69658671
Voor je het weet is het dinsdag. En heb je hopelijk iets meer zekerheid.
Dat wachten, en die voortekenen zijn niet altijd leuk. Want het hoeft ook niet altijd wat te betekenen enzo..
Moeilijk maar komt goed
pi_69658692
Ik ga weer werken. Morgen nog een dagje. Dan vrijdag bruiloft en dan nog een weekje tot testdag
pi_69658832
Alles wat ik voel voelde ik voorgaande rondes ook, maakt het lastig en frustrerend. Maar goed, na het weekend weet ik meer...
  woensdag 3 juni 2009 @ 11:32:21 #203
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_69659826
spannend meiden.. ik hoop voor jullie allemaal een streepjesregen op of rond 10juni....
Be happy with the little things in life
pi_69660120
@ Mijsje: Goed dat de operatie goed is verlopen, jammer dat je erna veel pijn had. Veel succes nog met het herstellen!

@Co_OL: gefelciteerd met de 2 streepjes van je vrouw!

@Poezebeest: Pinkpop was super! Wat een heerlijke sfeer hing daar... en mooi weer! Wel beetje verbrand, maar dat overleven we!
En balen van je bloedverlies..

@Ymme: Spannend hoor.. we zullen zien 13 juni!

@Flugeltje: ik gok de wok die zag er niet zo fris uit Daarom mijn man afgehaakt. En ik hoop dat hij goed vast zit als het raak is.. want waren behoorlijk veel trillingen etc haha!

@IslaBonita: balen...

Hier maar weer aan het klussen geslagen.. in het huis bij pinkpop kon niet echt.. nogal gehorig en met meer mensen in 1 huisje.
Maar nu had ik dus maandag een korte bloeding, precies een week na mijn eerste ongesteldsheidsdag. Dit heb ik alle maanden sinds ik gestopt ben met de pil (behalve vorige maand) gehad. Vorige maand had ik het dus niet, en toen ook geen duidelijke eisprong gevoelt een paar dagen later...
Bloeding is echt maar half dagje, helder rood en precies week na eerste dag.. nu zei iemand me dat het misschien een eisprongbloeding kon zijn.. maar dat is toch veel te vroeg op dag 7/8 dan al je eisprong. Tot nu toe mijn cyclus 30,37,34,26 en 32 geweest...

En ik duim ook voor de streepjes regen 10 juni
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_69663131
Ik word een klein beetje gek.
Ben zo bang, dat mijn lichaam mij voor de gek houdt.

Ben zelf met vlagen een beetje misselijk.
pi_69663906
Frusterend hè Ymme! Ik begrijp je helemaal, voel vanalles en het is weer zo anders dan vorige maand, toen had ik vanaf dag 6/7 heel veel klachten en kwam op dag 11 de menstruatie al. Nu is het dag 8 en heb ik weinig klachten en vraag ik me af of dit iets is of dat mijn lichaam me voor de gek houdt en het gewoon pms is. Ik voel me al een paar dagen heel moe en vandaag ook het idee dat ik soms misselijk ben.

Maar meer als afwachten kunnen we niet doen Ymme om deze rotdagen door te komen!
pi_69664233
Dank je, Poezebeest.
pi_69665031
Moeilijk he meiden? Het is nog maar een paar dagen wachten voor sommigen...
Ik had vanmorgen ineens een temperatuurdip, snap er niks van. 36,6 was het vanmorgen terwijl ik normaal tegen de 37 aan zit na eisprong. Lekker wazig.

Edit: zit me net te bedenken dat ik een uur voor het opstaan er al een keertje uit ben geweest... dat zal de reden wel zijn denk ik dan. Duh.

[ Bericht 9% gewijzigd door prinseszondererwt op 03-06-2009 14:43:37 ]
pi_69665514
Ymme laat je niet gekmaken hoor! Het komt wel goed... en dat misselijke, dat heb ik ook wel eens als ik zoooo in de spanning zit...

Poezebeest, heb ik je niet eens horen zeggen dat je nooit meer voor NOD zou testen? en nu dus zelfs 6 dagen ervoor? (ja, ik weet het, ovutestje, maar goed, zou hetzelfde resultaat moeten geven... )
ik kan me voorstellen hoe frustrerend het is om steeds rond die rare datum in je cyclus een bloeding te hebben... hou je haaks hoor...

fijn dat jij het ook leuk hebt gehad op pinkpop Flugel! Hadden jij en Cisco elkaar nog gezien?

isla,balen zeg, heeft het toch doorgezet...

droomvrouwtje, ik had gelezen dat het bij jou ook had doorgezet (alweer een paar dagen terug... shame on me...) weet je al wat je nieuwe NOD wordt? Hoop dat dat meteen je laatste wordt!

hier vandaag een bankhangdag.. lekker met m'n kussen en dekbed op de bank... het is zo prima uit te houden. zolang ik maar niet veel ga doen, dan red ik het
en... alweer bloed... was het van de week bruinig en oud, nu was het helderder en vers... maar net zo weinig als van de week... ow ow, die onzekerheid... stom, heel stom, want ik weet dat ik zeker weten ongesteld ga worden, en dat ik niet zwanger kan zijn, maar toch... onzekerheid... wanneer zet het nou door...
pi_69667636
Bekend schuld en zou inderdaad nooooit meer testen voor nod, maar (!) wilde vergelijkingsmateriaal hebben voor als er zondag nog geen menstruatie te bekennen zou zijn
pi_69667829
Meiden, ik vind het wel weer tijd voor streepjes hoor!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69668059
Ik ook Vicky!
En tijd voor baby'tjes, je ticker geeft nog maar 3 dagen aan... spannend hoor!
pi_69668103
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 15:50 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik ook Vicky!
En tijd voor baby'tjes, je ticker geeft nog maar 3 dagen aan... spannend hoor!
ben al 3 dagen overtijd... maar de kleine meid wil er niet uit!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69668181
Oh echt?! Ik moet Z&G beter in de gaten houden... sorry. Maar dan heb je iig een fijn huisje voor je meisje, als ze nog even bij je wil blijven!
pi_69669202
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 15:41 schreef Poezebeest het volgende:
Bekend schuld en zou inderdaad nooooit meer testen voor nod, maar (!) wilde vergelijkingsmateriaal hebben voor als er zondag nog geen menstruatie te bekennen zou zijn
hahahaha, na, ik wilde er ook nog foei bijzeggen, maar ik doe toch maar niet te streng...
vergelijkingsmateriaal is prettig, dat kan ik me voorstellen.
(en dan duurt bijna een week nog lang he?)

Vicky, ik vind het zo super dat je nu toch echt bijna je meisje in je armen mag krijgen! vorig jaar toen ik heel even bij Z&G kwam kijken, was jij nog bij dit topic, en lurkte/hoopte ik met je mee dat je gauw zwanger zou worden... ik ben blij dat het je gelukt was!
  woensdag 3 juni 2009 @ 16:59:12 #216
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_69670860
@Ymme: laat je niet gek maken meis.. is makkelijker gezegd dan gedaan.. is ook zo frustrerend als je moet wachten.. waarom kan er gewoon niet op elk gewenst moment gestest worden zou toch veel makkelijker zijn..

@poezebeest: pff raar he hoe je lichaam soms kan doen.... en dan het wachten.. grrr

@Isla: balen dat het heeft door gezet..

@mijsje: ja klopt heb ondertussen de al op bezoek gehad.. maar ik weet niet mijn nieuwe NOD kan het ongeveer raden maar ik wil het deze maand eigelijk niet weten.. misschien dat ik er dan niet zo veel mee bezig ben.. Vind altijd die week van te voren vreselijk, dus zo kan ik het wat van me afzetten en mezelf niet zo gek maken..
Lekker een bankhangdag.. doe het maar rustig aan. Ja kan me voorstellen dat ondanks dat je weet dat je ongesteld gaat worden dat je toch in spanning zit want wanneer komt het nu..

@Cisco: hmm volgens mij kan het ook eerder.. weet het niet zeker... ik ga eens google.. maar dan lijkt het me ook dat je cyclus korter is als je eisprong eerder komt of vergis ik me nu..

en voor de rest van de meiden een dikke ik zal voor jullie allemaal duimen dat er maar een streepjes regen mag komen deze maand
Be happy with the little things in life
pi_69671412
Ik zit klaar voor de streepjesregen die komen gaat hoor!
Sowieso v alle (lange) wachtenden hier,hoop ik heel gauw op een zwangerschap
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_69675305
Hallo allemaal,

Vorige week hebben mijn vriend en ik besloten dat ik met de pil ging stoppen.Ik ben 29, hij 30 en wij zijn klaar voor de volgende stap in ons leven
Voorlopig willen we het vooral even aankijken....niet al te krampachtig bezig zijn met 'klussen'. Dit vooral omdat ik al bijna 15 jaar de pil slik en we toch eerst maar even moeten afwachten hoe mijn lichaam zich zonder die hormonen gedraagt.

Vorige week woensdag heb ik mijn laatste pil geslikt, ik ben een week voor het einde van de strip gestopt en afgelopen zondag begon de ontrekkingsbloeding/ menstruatie.

Ik zou het erg leuk vinden om af en toe met jullie mee te kletsen...al ben ik soms ook een paar dagen niet online (te druk of geen zin in de computer haha)

Ondanks dat ik nog geen echte menstruatie heb gehad...toch een voorlopige NOD van mij: die zet ik eerst op 28 juni.
pi_69676222
Spannende tijd komt er voor jullie aan Nienna! Welkom hier.
pi_69676987
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 19:25 schreef -Nienna- het volgende:
Hallo allemaal,

Vorige week hebben mijn vriend en ik besloten dat ik met de pil ging stoppen.Ik ben 29, hij 30 en wij zijn klaar voor de volgende stap in ons leven
Voorlopig willen we het vooral even aankijken....niet al te krampachtig bezig zijn met 'klussen'. Dit vooral omdat ik al bijna 15 jaar de pil slik en we toch eerst maar even moeten afwachten hoe mijn lichaam zich zonder die hormonen gedraagt.

Vorige week woensdag heb ik mijn laatste pil geslikt, ik ben een week voor het einde van de strip gestopt en afgelopen zondag begon de ontrekkingsbloeding/ menstruatie.

Ik zou het erg leuk vinden om af en toe met jullie mee te kletsen...al ben ik soms ook een paar dagen niet online (te druk of geen zin in de computer haha)

Ondanks dat ik nog geen echte menstruatie heb gehad...toch een voorlopige NOD van mij: die zet ik eerst op 28 juni.
Hee Nienna, welkom hoor! Ik weet nog goed hoe spannend het was, wachten op de eerste menstruatie... Hopelijk komt die niet, en mag je lekker snel naar Z&G!
  woensdag 3 juni 2009 @ 20:16:44 #221
57497 happyme28
I'm so happy
pi_69677294
Hey Nienna, welkom en hopenlijk ben je hier snel weer weg Spannend hoor, de zomer is een leuke tijd om proberen zwanger te raken (althans, vind ik, lekker weer en veel vrolijkheid).
pi_69677889
Dank jullie wel
En voor de 10 juni NOD-ers (heb begrepen dat dat er nogal wat zijn)...veel succes met afwachten !!
pi_69677913
Hoi Nienna, welkom hier! Spannend zeg, dat moment van je pil weggooien en menstruaties in afwachting van... Niet te lang hier blijven plakken hoor, gauw door naar Z&G!
  woensdag 3 juni 2009 @ 20:39:50 #224
57497 happyme28
I'm so happy
pi_69678059
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 20:35 schreef -Nienna- het volgende:
Dank jullie wel
En voor de 10 juni NOD-ers (heb begrepen dat dat er nogal wat zijn)...veel succes met afwachten !!
In de openingspost van ieder topic kun je een lijst met meiden vinden die meeposten en van de meesten ook hun NOD.

Droomvrouwtje kan ook naar het 2e rijtje toch? Wel goed misschien even om je niet zo druk te maken om je NOD, heb ik ook geprobeerd maar voor mij werkte het niet ik wist het stiekem toch precies (al bleek het achter zo te zijn dat ik helemaal geen eisprong had op dat moment )
pi_69678932
Dat lijstje had ik gezien inderdaad...ik wil er wel in met 28 juni als NOD...
Wat betekenen eigenlijk de andere cijfers? Is dat vanaf wanneer iedereen bezig is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')