quote:Op maandag 1 juni 2009 07:37 schreef Incantrix het volgende:
Voor jou ga ik binnenkort een kaarsje branden opdat het nu toch écht een keer zal mogen lukken. Hang in there!
...daar was ik toen ook van overtuigd :x (niet om valse hoop te geven hoor maar het kan nog!)quote:Op maandag 1 juni 2009 15:22 schreef IslaBonita het volgende:
Nee hoor Rockabella, denk toch echt dat ik ongesteld ga worden...
Als je nu ongesteld wordt, mag je dan over 2 weken alweer aan de slag? Of moet je een cyclus overslaan?quote:Op maandag 1 juni 2009 18:36 schreef mijsje het volgende:
wat pze zegt, dacht ik ook al guess. heel frustrerend, maar als je er al uit bent geweest, klopt je temp gewoon niet meer... vanavond goed uitplassen, en dan kun je morgen weer een kloppende temp opnemen...
poezebeest en isla,![]()
(isla, we kunnen ook samen, aangezien 5 juni hier ook niks wordt en ik ook op de volgende cyclus moet wachten...)
-edit- ga ik naar het toilet, heb ik wat bloedverlies... als dit nou doorzet, hoef ik niet te wachten op 5 juni... zou mooi zijn...wel vervelend, ongesteld als je veel ligt... hahaha
Dan ga ik voor je duimen dat je nu ongesteld wordtquote:Op maandag 1 juni 2009 19:23 schreef mijsje het volgende:
inderdaad poezebeest, dan kunnen we door!
Asyniur, we mogen als het goed is weer aan de slag, er is ons niet verteld dat we niet zwanger mogen worden of dat we een ronde moeten overslaan. deze gyn zegt dat er altijd duidelijk bij als het niet mag, dus gaan we er van uit dat het mag. dus, over 2 weken; klustijd...![]()
(en heel blij als ik weer klaar ben met ongi... heb er altijd zo'n hekel aan!)
Jaahh, het was echt te gek zeg! Ik kan iedereen Sicilië echt van harte aanbevelen, echt een heel erg mooi plekje op onze wereldquote:
Je verdient het gewoon, Mijsjequote:Op maandag 1 juni 2009 11:34 schreef mijsje het volgende:
[..]dank je
Het is zeker voor een goed doel, dus dan doen we het maarhet scheelt dat je weet waar je het voor doet, zeg maar...
Dat zei ik ook...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:56 schreef Poezebeest het volgende:
Collectief wachten maakt het toch wat minder erghoewel het wachten op zich wel goed gaat omdat ik nergens last van heb. Heb op dit moment nog niet de neiging gehad om alvast te testen
Meestal krijg ik moeite met wachten als er allemaal symptomen ontstaan, enkele dagen voor mijn nod.
Voor alle wachtenden met mij
Misschien zit er wel echt een baby in je buik Asyniur, dan moet jewel zachtjes doen, anders jaagt hij m dalijk nog weg
![]()
Ik vind van wel hoorquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:33 schreef Guess. het volgende:
Hoi ik ben ook weer thuis![]()
Mijn temp was vanandaag weer 36.5 dus ga er vanuit dat ik een eisprong heb gehad,het was ook niet geheel pijnloos zullen we maar zeggen![]()
Mijsje jammer dat het geenwaren,fijn dat je je beter voelt,doe nog maar lekker rustig aan hoor.
En voor iedereen ff eenen knuffel,we gaan hier de komende tijd echt een streepjesregen veroorzaken he?!!!!!!
Vervelend dat het niet doorzet, misschien ook een innestelingsbloeding? Hope so!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:17 schreef IslaBonita het volgende:
Asyniur:
Dacht gister ongesteld te worden, had wat helderrood bloedverlies, constante buikpijn, vandaag tampon ingehad, zat wat rood en bruin bloed op (sorry voor alle smerige verhalen) maar zet nog steeds niet door. Wel af en toe wat bloed bij afvegen tijdens toiletbezoek, maar zo weinig, veel minder dan normaal. Buikpijn blijft. Weet niet wat ik ervan moet denken. Als het morgen niet doorzet, toch maar een testje doen. Het zou een innestelingsbloeding kunnen zijn, maar aan de ander kant, zo'n bloeding als je zwanger blijkt te zijn, lijkt me ook niet helemaal gezond?!!
Poezebeest: Kan het niet zijn dat je eerdere maanden innestelingsbloedingen hebt gehad maar dat de zwangerschap niet heeft doorgezet?(omdat het vruchtje niet goed was) En misschien gaat dat nu wel gebeuren? Spannund...
I know, maar zónder klachten hoef ik ook niet te stressenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:21 schreef IslaBonita het volgende:
En Flugeltje:
Mijn vriendin die zwanger is had he-le-maal geen tekenen. Nu na drie maanden pas doen haar borsten zeer en is ze moe... maar de eerste weken geloofde ze niet dat ze zwanger was, want ze voelde NIKS. Dus...het kan allemaal nog!
ben al 3 dagen overtijd... maar de kleine meid wil er niet uit!quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:50 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik ook Vicky!![]()
En tijd voor baby'tjes, je ticker geeft nog maar 3 dagen aan... spannend hoor!
quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:41 schreef Poezebeest het volgende:
Bekend schuld en zou inderdaad nooooit meer testen voor nod, maar (!) wilde vergelijkingsmateriaal hebben voor als er zondag nog geen menstruatie te bekennen zou zijn
Hee Nienna, welkom hoor! Ik weet nog goed hoe spannend het was, wachten op de eerste menstruatie... Hopelijk komt die niet, en mag je lekker snel naar Z&G!quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:25 schreef -Nienna- het volgende:
Hallo allemaal,
Vorige week hebben mijn vriend en ik besloten dat ik met de pil ging stoppen.Ik ben 29, hij 30 en wij zijn klaar voor de volgende stap in ons leven
Voorlopig willen we het vooral even aankijken....niet al te krampachtig bezig zijn met 'klussen'. Dit vooral omdat ik al bijna 15 jaar de pil slik en we toch eerst maar even moeten afwachten hoe mijn lichaam zich zonder die hormonen gedraagt.
Vorige week woensdag heb ik mijn laatste pil geslikt, ik ben een week voor het einde van de strip gestopt en afgelopen zondag begon de ontrekkingsbloeding/ menstruatie.
Ik zou het erg leuk vinden om af en toe met jullie mee te kletsen...al ben ik soms ook een paar dagen niet online (te druk of geen zin in de computer haha)
Ondanks dat ik nog geen echte menstruatie heb gehad...toch een voorlopige NOD van mij: die zet ik eerst op 28 juni.
In de openingspost van ieder topic kun je een lijst met meiden vinden die meeposten en van de meesten ook hun NOD.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:35 schreef -Nienna- het volgende:
Dank jullie wel
En voor de 10 juni NOD-ers (heb begrepen dat dat er nogal wat zijn)...veel succes met afwachten !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |