Volgens mij weet je pas zeker dat je piek klaar is als het weer lichter wordt, tot die tijd kan het namelijk nóg donkerder worden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:56 schreef IslaBonita het volgende:
Flugeltje en PZE, Poezebeest heeft gelijk hoor! Je eerste vette streep op de ovulatietest is de piek, dan gaat die 24-48 uur in, dus meteen aan de slag! Je hoeft in principe daarna niet meer te testen, want dat kan inderdaad een paar dagen aanhouden (en scheelt je weer geld) Dus de eerste postieve test=happy hour!!
haha, soms wel jaquote:
Sinds ik met de pil gestopt ben, ben ik niet meer te houden. Mijn man klaagt inderdaad ook niet...quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
haha, soms wel ja
Al moet ik eerlijk toegeven dat mijn libido wel stijgt naarmate de eieren in zicht komen. Blijkbaar onderdeel van m'n cyclus.
Ik geloof overigens nooit dat ik de enige ben hier, volgens mij wordt er nergens zo veel geneuckt als bij de mensen uit dit topic
Denk dat wij buiten de vruchtbare periode bij het gemiddelde horen, maar tijdens onze vruchtbare periode krikken we dat gemiddelde weer omhoogquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
haha, soms wel ja
Al moet ik eerlijk toegeven dat mijn libido wel stijgt naarmate de eieren in zicht komen. Blijkbaar onderdeel van m'n cyclus.
Ik geloof overigens nooit dat ik de enige ben hier, volgens mij wordt er nergens zo veel geneuckt als bij de mensen uit dit topic
quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:11 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Denk dat wij buiten de vruchtbare periode bij het gemiddelde horen, maar tijdens onze vruchtbare periode krikken we dat gemiddelde weer omhoog![]()
Zei ik nou krikken![]()
Precies dát dus. Ik ben niet van plan die rotzooi ooit nog te slikken... Niet alleen is m'n libido verdubbeld ook heb ik minder last van hyperventilatie en ben ik minder vlak (meer emotie dus) sinds ik gestopt ben. Ik voel mezelf zo veel beter zonder die dingen dat ik er niet meer mee wil beginnen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:10 schreef MinnieMin het volgende:
[..]
Sinds ik met de pil gestopt ben, ben ik niet meer te houden. Mijn man klaagt inderdaad ook niet...![]()
Ik ga ook echt nooit meer aan de pil. Ik snap eigenlijk echt niet, dat ik mezelf dat aangedaan heb, achteraf gezien.
Dus die van mij zal binnen 10 tot 12 uur na nu plaatsvinden. Wat wel weer mooi past bij het volgende nutteloze weetje:quote:Ovulatie treedt op 34-36 uur na het begin van de LH piek, de LH piek duurt 48-50 uur. Ovulatie vindt plaats 10-12 uur na het maximum van de LH piek.
bronquote:Het moment van ovulatie is seizoen gebonden: in de lente treedt de ovulatie 's nachts of 's morgens op, in de herfst en de winter laat in de middag of 's avonds.
maakt op zich niets uit, want naar boven toe wordt het ook lichter. Dan zou je piek bij de vierde van onderen liggenquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:44 schreef Poezebeest het volgende:
De volgorde is van beneden naar boven om het duidelijk te houden![]()
HaHa had ik tijdje terug bij het kruidvat,maandverband met een zwangerschapstest,vond het zo stomquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:44 schreef flugeltje het volgende:
Bedacht mezelf net dat het wel een vreemde aanblik moet worden in m'n koffer. Maandverband, tampons én een zwangerschapstestEen slimme meid.....
Dankjequote:Op donderdag 28 mei 2009 11:39 schreef IslaBonita het volgende:
Asyniur: Heel veel plezier morgen, geniet van je dag!![]()
yup ook uit zuid limburg.....quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:10 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dankje
Hier vanavond weer een minder vet streepje dus voor de zekerheid vanavond nog eens![]()
Mijsje, ik wil je bij deze alvast heel veel succes wensen voor morgen. Ik denk aan je![]()
droomvrouwtje ook uit (Zuid-)Limburg?
Nou, bij mij was het verschil nogal overdreven duidelijk. Van helemaal geen zin, naar eigenlijk altijd hitsigquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:46 schreef droomvrouwtje het volgende:
hmm ik lees dat er meerdere zijn die meer zin in sex hebben sinds het stoppen met de pil.. Ik heb hier bij mij eigelijk niet op gelet.. weet wel dat ik minder last heb van eetaanvallen.. maar meer in sex..,. of komt het dat ik het grootste gedeelte van de tijd dat ik de pil slikte ik geen relatie had.. dat het me niet opvalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |