HaHa had ik tijdje terug bij het kruidvat,maandverband met een zwangerschapstest,vond het zo stomquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:44 schreef flugeltje het volgende:
Bedacht mezelf net dat het wel een vreemde aanblik moet worden in m'n koffer. Maandverband, tampons én een zwangerschapstestEen slimme meid.....
Dankjequote:Op donderdag 28 mei 2009 11:39 schreef IslaBonita het volgende:
Asyniur: Heel veel plezier morgen, geniet van je dag!![]()
yup ook uit zuid limburg.....quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:10 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dankje
Hier vanavond weer een minder vet streepje dus voor de zekerheid vanavond nog eens![]()
Mijsje, ik wil je bij deze alvast heel veel succes wensen voor morgen. Ik denk aan je![]()
droomvrouwtje ook uit (Zuid-)Limburg?
Nou, bij mij was het verschil nogal overdreven duidelijk. Van helemaal geen zin, naar eigenlijk altijd hitsigquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:46 schreef droomvrouwtje het volgende:
hmm ik lees dat er meerdere zijn die meer zin in sex hebben sinds het stoppen met de pil.. Ik heb hier bij mij eigelijk niet op gelet.. weet wel dat ik minder last heb van eetaanvallen.. maar meer in sex..,. of komt het dat ik het grootste gedeelte van de tijd dat ik de pil slikte ik geen relatie had.. dat het me niet opvalt
We kunnen er een polletje voor makenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:49 schreef Asyniur het volgende:
Ik ben benieuwd komende maand hoeveel tweede streepjes er rond 10 juni geplast gaan worden
Hoe voel je je nu?quote:Op zondag 31 mei 2009 08:46 schreef mijsje het volgende:
Ik wil er ook graag van uit gaan guess, maar dat is wel een beetje eng... ik ben beetje bang voor nog meer teleurstellingen...
we zijn een beetje in de mmm gekomen na de miskraam. toen merkte de gyn dat er een vleesboompje zat na de currettage, en die werd weggehaald. daarna moest ik weer proberen, maar zwanger worden, ho maar... dus weer terug naar de gyn en toen kwamen er andere onderzoeken. manlief was al getest via de HA, en daarna werd ik doorgelicht bij de gyn. de echo voor de stand van de baarmoeder en de eierstokken was goed, maar de HSG later liet duidelijk zien dat een eileider afgesloten was. daarna werd de KO dus gepland...
ik had wel een duidelijke eisprong (door tempen gevonden, nog nooit ovutestjes gedaan) en die is ook regelmatig. het duurde inderdaad ook errug lang, en daardoor had ik al een tijdje het gevoel dat het niet goed zat. (nu 1 jaar en 9 maanden bezig... ik weet dat er meer mensen zijn die nog langer wachten, maar als het over jezelf gaat, is iedere maand ongesteld teveel...) dus, ehm, vandaar...
Geniet van alle mooie momenten met je moeder. Schrijf ze desnoods op! Je bent ze zo snel weer vergeten als het weer (even) zwaar wordt...quote:Op zondag 31 mei 2009 09:14 schreef mijsje het volgende:
ik lig nog lekker languit in m'n bedje, lekker rustig aan wakker wordenstraks lekker de tuin in en relaxen. het gaat wel, het is me niet helemaal tegengevallen. (alleen de steken bij het wakker worden waren heel vervelend. daar dus die extra pijnmedicatie voor gekregen. daarna viel het me mee.)
Met m'n moeder gaat het nog steeds op en af... gisteren had ze een goede dag, ze had een sms gedicteerd aan m'n zusje om me te sturen, en ze heeft me zelfs gebeld(ik weet dat het morgen weer heel anders kan zijn... kanker doet rare dingen met je wat dat betreft....)
en jij? Heb jij een leuke dag gehad vrijdag? samen een leuk feestje van de ondertrouw gemaakt?
je had gelijk, vrijdag was een prachtige dag voor een KO en voor ondertrouw!
Ondanks alles blijf jij (voor de buitenwereld misschien) toch altijd zo positief.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:24 schreef mijsje het volgende:droomvrouwtje, flink balen! Ik hoop op beter de komende maand...
ik heb m'n bedje maar lekker opgezocht. ben kapot, maar heb nauwelijks iets gedaan vandaag... naja, morgen gaat het vast weer beter
mijn NOD is vrijdag. laat maar lekker gauw komen, dan kan ik daarna snel verder!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |