mijsje

Ik snap je wel een beetje hoor, met de vader van Tijn ziek is toen het mis ging ook wel even door m'n hoofd geschoten dat de kans dat hij het nog mee zou maken ineens kleiner werd. Inmiddels hebben we een keer goed nieuws mogen ontvangen (chemo slaat goed aan) dus er is weer een tijdje bijgekomen, als we het nu voor elkaar krijgen om op redelijke termijn weer zwanger te raken maakt hij het misschien nog wel mee.
Overigens vond ik het ook verschrikkelijk om mijn moeder te moeten vertellen dat het mis was gegaan. Ze keek er zo naar uit om een eerste kleinkind van haar enige dochter te krijgen. (ik heb alleen maar broers) Ik heb het dan ook heel heldhaftig door Tijn laten vertellen

Zat toen ook nog in de: "ik wil helemaal niemand spreken" modus. Gelukkig kent ze me goed en weet ze hoe ze er mee om moet gaan dat ik pas weer boven water kom nadát ik voor mezelf een strijdplan bedacht heb, dus ze weet dat het niet naar bedoeld was. Overigens heb ik ooit, heel lang geleden eens een levensechte droom gehad van mijn vader met een kindje van mij in overal en op klompjes samen werkend in de tuin. Nu mijn vader is overleden troost ik mezelf met de gedachte dat het misschien tóch wel zo is met deze MK.... (beetje vage shizzle, maar goed, jullie snappen wel wat ik bedoel)
Verder verwacht ik dat m'n eitje vannacht gesprongen is of dat vanochtend nog gaat doen. Heb wat vage krampjes linksonder in m'n buik/rug. Hiermee komt mijn NOD dus waarschijnlijk echt op de 10e uit

Deze wachtperiode gaat (hoop ik) minder langdradig worden. Eerst komend weekend Pinkpop

en dan door naar Griekenland, lijkt me een prima manier om de tijd door te komen.
Ow enne ymme, ik ga mezelf voor niets of niemand inhouden. Ik ga genieten een volgende keer. Als het mis gaat gaat het toch wel mis, of je er nou wel of niet van genoten hebt. Pijn doet het ook sowieso. En ongeacht of je het mensen vertelt zul je verdriet hebben. Ze zullen het alleen niet begrijpen als ze niet weten wat er aan de hand is. Ergo: ik ga het gewoon weer delen. De steun die ik afgelopen keer heb gehad zou ik niet willen missen als het weer fout zou gaan. En ik wil mensen ook laten meedelen in vreugde...
Nu maar hopen dat het snel zover is, ik vind een februari kindje ook wel okay
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:flugeltje is een kloon van yvonne toch?