quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:39 schreef prinseszondererwt het volgende:
Het is bijna zondag. Nu begin ik toch te twijfelen over testen morgen, mijn NOD is toch pas maandag. Ben vandaag ook niet zo stresserig erover eigenlijk. Ik voel me prima, af en toe wat krampjes en steekjes hier een daar. Een vleugje misselijkheid ook, kortom: ik kan er niks van maken. Temp was nog braaf 37.0 vanmorgen. To test or not to test, that's the question.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:33 schreef Poezebeest het volgende:
To test, een dag eerder maakt niet uit lijkt mij en moederdag is een mooie dag voor een tweede streepje!
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:34 schreef prinseszondererwt het volgende:
In het vorige deel was het alleen bessiejen die een plusje pieste, magere oogst hoor. Dat gaan we beter doen in deeltje 141!
eigenlijk prima... alleen moeite met het stil houdenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:08 schreef ymme het volgende:
Hoop dat de HCG-vibes zijn werk doen BJ
Hoe is het nu verder met jouw?
Nee, nog geen bloed en nog hoge temperatuur ook. Maar NOD is pas morgen hoor... Zal morgen wel laag tempen en ongesteld worden. Duimen mag, maar ik ben bang voor een nieuwe NOD en bijpassende afspraak met de gyn.quote:Op zondag 10 mei 2009 12:03 schreef Beessie-Jen het volgende:
@PZE... wat jammer.... maar ook nog niet ongi?? dus misschien te vroeg getest???
*duimt nog ff door*
@ ymme: banaanquote:Op zondag 10 mei 2009 20:58 schreef ymme het volgende:
(De banaan van mijn vriend ja).
Het is echt minimaal, alleen met afvegen. En verder nog geen ongi-pijntjes.
Ik hoop dat het snel doorzet(vind het zo raar om dit elke keer te zeggen, wie wilt er hier nou ongesteld worden, ikke dus).
De mijne ook hoor en daar ben ik al eens zwanger mee gewordenquote:Op maandag 11 mei 2009 11:38 schreef Guess. het volgende:
Bedankt trouwens dames,fijn dat ik hier altijd mijn verhaal kwijt kan![]()
Happy,we gaan wel te gelijk zo he!
Mijn lutale fase is trouwens wel telkens maar 10 dagen,zou dat het probleem zijn
Ik heb één ovulatietest gedaan vóór ik kon testen met een gewone zwangerschapstest en die sloeg inderdaad uit (de dag erna mijn hypergevoelige zg-test ook) en volgens mij had Poppejans ook een hoop knetterpositieve ovu-testjes toen ze zwanger bleek te zijn. Je kunt altijd ovu-testjes gebruiken als je wil testen op momenten dat je er nog geen 'echte' test tegenaan wil knallen want misschien weet je dan al wel iets meer, maar ikzelf vond het resultaat niet overtuigend genoeg om uit te gaan van een zwangerschap, tót ik ook een gewone test had gedaan.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:09 schreef Guess. het volgende:
Ik heb wel eens gelezen dat als je zwanger bent je ovulatietest positief blijft,weet iemand of dat ook echt zo is?
Bloed is hier de rest van de dag weg gebleven gelukkig!
Jeuj, ik heb een wachtbuddy. Samen op het bankjequote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:28 schreef Ciscostar het volgende:
Mijn nod mag gezet worden op 26 mei.
Zondag en gisteren was slijm en dacht vandaag even iets van eisprong te hebben gevoelt.
voor de wachtende dames
Doe met je mee!!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:26 schreef MinnieMin het volgende:
[..]
Jeuj, ik heb een wachtbuddy. Samen op het bankjesamen twee streepjes = 4 streepjes op 26 mei
Oh spannend hoorquote:
ga eens testen jijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |