Vrijdag ga ik in ondertrouw dus dat is een hele 'goede' dag voor een ko met goed resultaatquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:34 schreef mijsje het volgende:
de ko is vrijdag...ik mag me braaf om 8 uur melden, en als het bij een ko blijft, mag ik weer om 12 uur naar huis. (moet, want ze hebben de bedden nodig...) de arts had voor de zekerheid wel gezegd dat als hij er niet goed bijkon of als het nodig was, ze over zouden gaan op een gewone buikoperatie, en dat ik dan het weekend moest blijven. maar die kans is zo klein dat ik daar eigenlijk niet op reken.
en als alles goed gaat, doe ik gewoon volgende cyclus weer mee...
quote:Op woensdag 27 mei 2009 07:38 schreef flugeltje het volgende:
Och Asyniur, jij doet ook gewoon mee voor de 10/11 juni groep
Dit begint eng te worden dames. Martijn vertelde gisteren dat vrouwen die lang samenleven op een bepaald moment dezelfde cyclus krijgen, maar dat zou toch niet moeten gelden in een virtuele community
HaHa klopt mijn moeder vertelde dit ook (die heeft een stel zussen)apart he?! Zou helemaal een stunt zijn als dat bij ons zou gebeuren,puur toeval natuurlijk al begint het er wel op te lijkenquote:Op woensdag 27 mei 2009 07:38 schreef flugeltje het volgende:
Och Asyniur, jij doet ook gewoon mee voor de 10/11 juni groep
Dit begint eng te worden dames. Martijn vertelde gisteren dat vrouwen die lang samenleven op een bepaald moment dezelfde cyclus krijgen, maar dat zou toch niet moeten gelden in een virtuele community
quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:23 schreef judes het volgende:
Ik hoop wel dat er streepjes komen volgende maand zeg! Dit kan echt niet langer zo... Gelukkig zijn er verjaardagen en trouwfeesten om ons wat op te vrolijken...![]()
Ik verwacht binnen een week mijn eisprong, maar moet zeggen dat ik daar nu bijna net zo nerveus voor ben als normaal voor de NOD. Na mijn mega-middenpijn van vorige maand heb ik er niet zo'n zin in... Ben echt bang dat het weer gaat gebeuren, bij ieder steekje dat ik nu voel denk ik - ojee, het begint weer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |