abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69367656
Misschien voor mij nog een streepje deze maandag.... erg spannend, maar ik denk het niet...
pi_69367893
quote:
Op zondag 24 mei 2009 21:07 schreef Ciscostar het volgende:
Minnie bij jou al of voortekenen?
Hier nog niet echt

Voelde me wel raar van de week, eerst goede verkoudheid en daarna moe, 2 dagen regelmatig hartkloppingen en beetje licht en vrijdag was dat weg maar nog wel af en toe licht in me hoofd en al hele week gevoeligere borsten. Verder is iedere morgen mijn temp 37 a 37.2 maarja dat zegt niet veel want niet getempt rest van de tijd. Ach we zullen zien wat deze week ons brengt!

Duimen
Hee Cis, nee helemaal niets hier. Heb ik wel gehad anderhalve week lang, maar inmiddels niets meer. Heb ook al getest, was negatief. Dus ik ben bang dat het weer tientallen dagen/weken/maanden? gaat duren voor ik weer ongesteld ga worden...

Ik ben bang dat jij het moet gaan doen Cisco. Ik ga voor je duimen hoor! Weet je al wanneer je gaat testen als je overtijd bent?

@Isla: Welkom! Dat je maar weer snel door mag gaan naar het volgende forum mag!
pi_69368109
Bedankt Rocka&Minnie!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
  zondag 24 mei 2009 @ 23:22:42 #254
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69368334
*even binnenvalt en hCG rondstrooit
kom, doe es een verse voorjaars-streepjesregen

*weer wegsluipt
maar ik duim wel en hou jullie allemaal in de gaten!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69368976
quote:
Op zondag 24 mei 2009 17:33 schreef mijsje het volgende:
Hieperdepiep HOERA!!!!! Asyniur is jarig!

en zoals verschillende mensen al zeggen, zo voelde ik het ook... ik hoopte voor m'n 28 mama te kunnen worden, dat lukte niet. toen had ik de datum op 30 gezet, dat lukte ook niet. die datum schoof door naar 31, maar dat kan ook niet meer... (aangezien ik in september 31 word...) dus nu kijk ik gewoon. ik heb geen nieuwe datum, dan steekt het ook minder.
Gauw nog even op de valreep, Asy, gefeliciteerd meid! Hoop dat je een fijne dag hebt gehad!
  maandag 25 mei 2009 @ 06:48:30 #256
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_69371869
Minniemin, balen dat je lichaam vreemd doet. Hopelijk snel duidelijkheid voor jou

Cisco, spannend hoor. Ben benieuwd of je deze week een tweede streepje piest. Er moet toch íemand dat mei-streepje erop kunnen krijgen?

Welkom IslaBonita. Hopelijk kun je snel weer in een volgend topic gaan kijken.

Hier nog steeds een donker wordende ovulatietest, een piek heb ik echter nog niet gesignaleerd. Hoop wel dat die snel komt eerlijk gezegd. Volgend weekend op Pinkpop is het wat lastig ovutestjes piesen
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_69373048
Isla welkom bij de groep! Ik hoop dat je niet te lang meer hoeft te wachten, en gauw kan doorstromen naar Z&G! (is ook een heel leuk topic, en handig als je zwanger bent...)

Ik hoopte dat er inderdaad meer streepjes zouden vallen... ik wist dat ik deze NOD als OD moet hebben, maar dat geldt niet voor iedereen hier! kom dus maar op met die streepjes!
  maandag 25 mei 2009 @ 11:06:22 #258
61183 leonieke
Dan toch?
pi_69376254
quote:
Op zondag 24 mei 2009 21:19 schreef prinseszondererwt het volgende:
Leonie, het is ook goed om realistisch te blijven, dan komt een eventuele klap toch net even minder hard aan. Een off-day hebben we allemaal wel eens, tenminste ik toch zeker wel.
De offday is weeral grotendeels gepasseerd. Er is wel nog niets te zien, maar ik had ook niet echt iets verwacht (dag 10 vandaag). En idd, dat realistisch beeld heb ik echt wel nodig. Als ik ga fantaseren, komt de klap altijd harder aan. Andere mensen hebben het dan weer moeilijker met mijn realistische kijk op dit gebeuren. Ze vinden dan weer dat ik niet optimistisch genoeg ben... Maar hun optimisme heeft ook nog niets uitgehaald natuurlijk

En dames: ik wil echt wel streepjes zien hoor!
pi_69382881
quote:
Op maandag 25 mei 2009 06:48 schreef flugeltje het volgende:

Hier nog steeds een donker wordende ovulatietest, een piek heb ik echter nog niet gesignaleerd. Hoop wel dat die snel komt eerlijk gezegd. Volgend weekend op Pinkpop is het wat lastig ovutestjes piesen
Haha dat is waar.. wij gaan ook naar pinkpop en zei tegen mijn man... als ik niet ongesteld ga worden morgen dan plas ik zaterdag wel als ik het dan nog niet ben, maar dan ben ik dus ook op pinkpop.
Kan natuurlijk wel, in zo'n ranzig wc hokje haha

Hier nog niks van voortekenen, zoals buikpijn of extreem sjaggo wat ik normaal wel dagje van te voren ben.
Temp was gisteravond wel 36.8, iets lager dan normaal dus baalde wel toen ik naar bed ging.
Maar toen ik midden in de nacht wakker werd waren de eerste verschijnselen van migriane...en geen buikpijn of iets. En net op de wc beetje slijm (wittig)..
Borsten bijna tot niet meer gevoelig.. ach het zal morgen of woensdag wel komen

IslaBonita welkom!
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_69383765
quote:
Op maandag 25 mei 2009 14:57 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

Haha dat is waar.. wij gaan ook naar pinkpop en zei tegen mijn man... als ik niet ongesteld ga worden morgen dan plas ik zaterdag wel als ik het dan nog niet ben, maar dan ben ik dus ook op pinkpop.
Kan natuurlijk wel, in zo'n ranzig wc hokje haha

Hier nog niks van voortekenen, zoals buikpijn of extreem sjaggo wat ik normaal wel dagje van te voren ben.
Temp was gisteravond wel 36.8, iets lager dan normaal dus baalde wel toen ik naar bed ging.
Maar toen ik midden in de nacht wakker werd waren de eerste verschijnselen van migriane...en geen buikpijn of iets. En net op de wc beetje slijm (wittig)..
Borsten bijna tot niet meer gevoelig.. ach het zal morgen of woensdag wel komen

IslaBonita welkom!
balen... is bij mij ook altijd een vrij constant voorteken...
pi_69386725
Ik wil toch echt snel van iemand hier, een dubbele streep zien hoor.
Echt een DRAMA maand....
pi_69387570
Hier helaas geen streepje

Net de ontdekt.

Voel me echt zooo stom, kon me niet inhouden en 1.5 uur geleden getest (negatief) natuurlijk.
Als ik gewoon even 2 uur had gewacht, zonde van me test (gelukkig wel zo'n gratis ding die ik bij de ovu-testen kreeg)

Nu ook ineens vette buikpijn, rugpijn en 2 a 3 uur geleden nog niks
Minnie het is aan jou
pi_69388088
inderdaad heeeeel stom... niet jij, maar je ...
  maandag 25 mei 2009 @ 17:44:48 #264
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_69388391
Een maand om snel te vergeten dus....

Hier gebeuren vreemde dingen, wél cervixslijm, géén overduidelijk tweede streepje

Ik hang nu toch al bijna een week aan tegen een duidelijke tweede streep, maar echt doorzetten doet het niet. Hopelijk morgen, anders snap ik echt geen hout van het cervixslijm (wat anders altijd een perfect voorteken is voor mij)

Bovenstaande gaat uiteraard over ovulatietestjes
pi_69388846
ik dacht al... flugel zoekt al een tweede streepje? wat vroeg!!!
  maandag 25 mei 2009 @ 18:21:23 #266
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_69389842
quote:
Op maandag 25 mei 2009 17:56 schreef mijsje het volgende:
ik dacht al... flugel zoekt al een tweede streepje? wat vroeg!!!
Nou, ik ben al vanaf de eerste dag na de MK alweer op zoek naar een tweede streepje hoor. Moet zeggen dat dit helemaal aan het begin nog geen kunst was met al die HCG nog in m'n lijf

Stomme was dat ik nét voor m'n ongesteldheid nog een licht positieve Clear Bleu pieste terwijl de andere zwangerschapstesten allemaal al lang negatief waren. (sterker nog, zelfs de ovulatietestjes bleven zeer licht. Toen ze weer donkerder werden ben ik toch maar eens gaan testen voor de zekerheid, met een licht positieve CB als resultaat. Niet duidelijk overigens of het oud of nieuw HCG was. Nu ook niet meer belangrijk, de duivels kwamen een dag of 2 later)

Ach ja, we zullen wel zien. Ik moet gewoon alleen effe 100% zeker weten dat m'n eieren weer springen. Lees wel vaker dat mensen na een paar maanden alsnog een curretage krijgen of dat de cyclus helemaal veranderd...
pi_69390212
Hier ook weer een dikke vette tweede streep op mijn ovulatietestje! Ben wel blij dat ik ze deze maand gebruik want dit is eerder dan ik had verwacht.

Flugel: Bij mij loopt cervixslijm en positieve ovulatietest ook niet gelijk, snap ook niet hoe dat zit en kan er nog geen systeem in ontdekken.
Cisco: Stomme voor jou!
  maandag 25 mei 2009 @ 18:43:01 #268
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69390552
Meiden, nog bedankt voor jullie felicitaties en lieve woorden
Ik heb mijn jurk om in te trouwen gevonden en ook ringen hebben we al op het oog

Wat een baggermaand afgelopen maand wat streepjes betreft Hopelijk volgende maand beter. Ik ga er samen met lief in elk geval weer vol goede moed tegenaan Onze seksperiode komt er ook weer aan.

Cisco, balen zeg Ga je mee voor een plusje in de volgende maand?
pi_69390703
Ook ik heb vandaag een positieve ovulatietest, dus we krijgen straks weer een collectieve NOD denk ik zo... Gezellie.
pi_69390850
quote:
Op maandag 25 mei 2009 18:43 schreef Asyniur het volgende:
Meiden, nog bedankt voor jullie felicitaties en lieve woorden
Ik heb mijn jurk om in te trouwen gevonden en ook ringen hebben we al op het oog

Wat een baggermaand afgelopen maand wat streepjes betreft Hopelijk volgende maand beter. Ik ga er samen met lief in elk geval weer vol goede moed tegenaan Onze seksperiode komt er ook weer aan.

Cisco, balen zeg Ga je mee voor een plusje in de volgende maand?
Leuk hoor! Heb je snel bij elkaar geshopt, haha

Nou, alhoewel mijn kansen redelijk naar het nihil zijn gedaald, is het nulpunt pas bereikt einde deze week... dus het kán nog goed komen bij mij. Maar reken nergens meer op. En ben eindelijk weer een beetje relaxed.
pi_69392671
haii,

Ik zal me ff voorstellen! Ik ben vlinder85 die dolgraag het tweede streepje zou willen zien op een testje!
Ik zelf heb net 1 week voor dat ik ongie zou worden bruinige afscheiding gehad van 3 dagen en weet niet wat dit is. En nu dat ik ongie moet worden is het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht rose.. Ik vind dit zo vreemd maar ik durf ook geen test te doen want ik ben bang dat het te vroeg is met testen.. wat zijn jullie ervaringen hierin?

Liefs Vlinder85
  maandag 25 mei 2009 @ 19:54:06 #272
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_69393004
welkom vlinder

Wanneer moet je ongesteld worden eigenlijk? Ben je al over tijd?
pi_69393398
Hai Flugeltje!!

Dankje voor je verwelcome..
Ik moest gisteren echt ongie worden, maar ik ben heeeeeeeeeeeeeel licht roze en dat is alleen maar me afscheiding wat die kleur heeft, stelt niks voor... vandaar.. ik vind het wel spannend want ik wil wel ongie worden ,, hihi..

en wat jij ?? Jij bent ook druk bezig??

Liefs vlinder
  maandag 25 mei 2009 @ 20:08:11 #274
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_69393631
Ik?

Ik had drie dagen geleden al getest

Maar goed, nu gaat het niet om mij. De meeste zwangerschapstesten zijn betrouwbaar vanaf de dag dat je ongesteld moet worden. Het is aan jezelf of je kunt/wilt wachten tot je óf langer over tijd bent óf er toch nog duivels arriveren. Van mij geen goede raad in dat geval, ik ben de ongeduld zelve
  maandag 25 mei 2009 @ 20:25:44 #275
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69394452
Ik ben weer terug van een heeeeerlijk weekend
Helaas nog geen positieve ovulatietest hier.Heb wel het gevoel rond de ovulatie te zitten,al kan ik het soms ook allemaal niet meer volgen,we testen dus maar lekker door.
Vlinder85 & IslaBonita,welkom,hopelijk mogen jullie snel door!
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  maandag 25 mei 2009 @ 21:27:31 #276
57497 happyme28
I'm so happy
pi_69397187
Welkom IslaBonita en Vlinder85! Dat jullie maar snel naar het Z&G topic kunnen verhuizen wegens positieve zw. test.

Vlinder85, ben je al lang gestopt met de pil? Kan met ontpillen te maken hebben. Ben je al lang gestopt en ben je normaal regelmatig, dan had ik wel een testje geprobeerd ja Ik duim voor je dat het raak is!

Minnie, ik blijf nog even voor je duimen hoor, ook al is de kans misschien klein. You never know

Cisco, balen meis! En zonde van die zw.test maar hopenlijk leer je daarvan

Flugel, wel raar hè die vreemde ovutestjes icm dat slijm. Ik snap er bij mij ook nog steeds niets van hoor qua slijm haha, dus ik let daar niet meer zo op. Overigens heb ik ook af en toe angst hoor dat het nog niet helemaal klopt daarbinnen. Heb sinds de miskraam een veel kortere cyclus en ook al vroeg spotting de afgelopen 3 cyclussen, maar ik wacht het nog even af. Als je het niet vertrouwd aan de bel trekken bij de gyn. Dat is mij ook geadviseerd. Maar geef het een paar cyclussen (hoe moeilijk ook).

Guess, het streepje kan zo maar ineens verschijnen, dus hopenlijk duurt het niet lang meer.

Hier vandaag een licht streepje op de ovu test dus het komt dichterbij!

Wordt weer gezellig straks in de 2e week van juni! Nu hopen op een invasie in Z&G!
pi_69397791
Hee meiden,
allemaal bedankt voor het warme welkom...
Zo jammer voor de dames voor wie het niet gelukt is deze maand. Ik duim voor jullie allemaal: voor een ei, voor klusuurtjes op de juiste momenten en voor dat tweede streepje! Ik weet hoe het voelt om zo teleurgesteld te zijn. Na een paar maandjes proberen had ik vorige maand zoveel tekenen: meer afscheiding, buikpijn, emotioneel, misselijk..en een week voor mijn NOD begon ik licht bloedverlies te krijgen, elke dag wat lichtrose vlekjes..het zette maar niet door ik dacht dat het misschien een innestelling bloeding was. Ik heb mezelf teveel hoop gegeven, na ruim een week begon een korte, heftige en extreem pijnlijke menstruatie, met pijn tot in mijn rug waarbij pijnstillers niet meer hielpen. Omdat ik nog nooit zo'n pijn had meegemaakt-die hele week was sowieso raar wat mijn lichaam betrof, ben ik langs de dokter geweest. Die heeft mij onderzocht door middel van een inwendige echo, en er bleek niets ernstigs aan de hand te zijn (ik dacht aan vleesbomen of een buitenbaarmoederlijke beginnende zwangerschap) maar ik had wel "bacteriele vaginose" Wat geen soa is, maar een "overgroei van goede bacterien" Het kan zijn dat een eitje zich in had geprobeerd te nestelen maar door die vaginose afgetsoten werd, of dat daardoor mijn menstruatie extra pijnlijk was, maar dat is allemaal niet duidelijk. Heel veel vrouwen hebben dit (en komt nog meer voor dan een schimmelinfectie) en kan goed met antibiotica behandeld worden. Je kunt dit al krijgen door het te lang inhouden van een tampon of als je je teveel wast met intiemzeep ofzo. Ik moes hierdoor dus aan de antibiotica-balen-en mijn kans om deze maand zwanger te raken is daardoor kleiner. Ik wil jullie niet vervelen of bang maken met dit lange medische verhaal maar omdat een onbehandelde bacteriele vaginose in de zwangerschap kan leiden tot miskramen en zelfs doodgeboorte wou ik het jullie toch even vertellen. Dus als je meer last heb van afscheiding, toch even na laten kijken! Korrelige afscheiding+jeuk=meestal Candida oftewel vaginale schimmelinfectie, grijsachtige afscheiding+vislucht(sorry)=meestal bacteriele vaginose.
Voor zover bij mij weinig zwangerschapssymptomen deze maand, beetje buikpijn, zou innestelling kunnen zijn, maar durf na vorige maand nergens meer op te hopen. We wachten het maar af....
Nogmaals sorry voor het lange verhaal!
pi_69400565
Hallo meiden , Isla Bonita, ik wil ff tegen je zeggen dat het helemaal niet erg is dat jij zooo lange verhaal hebt neergekwakt. Ik vind het heel boeiend. Ik zal je vertellen dat ik net zo iets als jij had vorige week. Ik had dus wat bruinige afscheiding 1 week voor dat ik ongie moest worden en ik ging dus googlen wat het zou betekenen. Ik dacht dus dat het innesteling was. Maar je hoopt er ook zo op als je graag zwanger wilt worden. En sinds gisteren moest ik ongie worden maar ben het zoooo klein beetje dat je niet eens kan noemen dat ik ongie ben. Maar ja.. ik denk eigenlijk mijn eigen lichaam me voor de gek houd, want ik wil het worden .. lichaam reageert er op en ben waarschijnlijk gewoon niet zwanger maar zit het tussen de oren ,,

Ik ben nu een maand gestopt met de pil.. dus dat is echt heel kort. Maar ik ben ook heel erg benieuwd naar jullie verhalen. Want hoe zit het met wanneer je weet wanneer je vruhtbaar bent..? Ik bedoel, ongeveer weet ik wel.. maar presies presies.. dat vind ik wel moeilijk hoor... ik hoor graag van jullie en heeeeeeeeel veeeeeeeeeel succes allemaal.. ( ik denk dat ik nog 1 week wacht voor dat ik een testje ga doen)..

liefs vlinder..
pi_69402491
quote:
Op maandag 25 mei 2009 18:21 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Nou, ik ben al vanaf de eerste dag na de MK alweer op zoek naar een tweede streepje hoor. Moet zeggen dat dit helemaal aan het begin nog geen kunst was met al die HCG nog in m'n lijf
Stomme was dat ik nét voor m'n ongesteldheid nog een licht positieve Clear Bleu pieste terwijl de andere zwangerschapstesten allemaal al lang negatief waren. (sterker nog, zelfs de ovulatietestjes bleven zeer licht. Toen ze weer donkerder werden ben ik toch maar eens gaan testen voor de zekerheid, met een licht positieve CB als resultaat. Niet duidelijk overigens of het oud of nieuw HCG was. Nu ook niet meer belangrijk, de duivels kwamen een dag of 2 later)

Ach ja, we zullen wel zien. Ik moet gewoon alleen effe 100% zeker weten dat m'n eieren weer springen. Lees wel vaker dat mensen na een paar maanden alsnog een curretage krijgen of dat de cyclus helemaal veranderd...
Ja, dat is zo, dat weet ik nog... ik hoop gewoon dat je straks een tweede ovustreepje plast, en over twee weken een tweede zw.teststreepje...
Maar ik ben inderdaad heel blij dat na de currettage ik veel ben gecontroleerd bij de gyn, zodat ik wel zeker weet dat het weer werkt. ik had die zekerheid erg nodig, dus ik kan me voorstellen dat jij dat als controlfreak ook zeker wil weten!

Isla, bedankt voor de info. Dit soort dingen weten maar weinig mensen. Ik in ieder geval niet, dus fijn om af en toe te horen waar je op moet letten!

Vlinder85, welkom hier! Ik hoop ook dat je gauw door mag naar Z&G!
Wanneer ik precies vruchtbaar ben, weet ik nooit. ik voel dat nooit in m'n buik, ik kan ook nooit goed cervixslijm onderscheiden, en ik voel m'n ei ook niet springen. ik ben er wel achter gekomen dat ik na de eisprong voel dat m'n borsten opeens steviger en pijnlijk zijn. maar dat hoeft niet a la minute te gebeuren, dus precies weet ik het nooit.
Na het laatste pilletje heb ik ook niet veel problemen van ontpillen gehad, ik had gewoon pech niet gauw zwanger te worden, en daarna een miskraam te krijgen en nog meer vervelende dingen, waardoor ik nog steeds in dit forum blijf hangen... en ik ben er ook nog niet weg, dus ik wil iedereen uit kunnen zwaaien zodat ik als laatste overblijf...

[ Bericht 21% gewijzigd door mijsje op 25-05-2009 23:27:16 ]
  dinsdag 26 mei 2009 @ 07:22:42 #280
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_69407337
Nee joh mijsje, we gaan gewoon heel snel hand in hand over naar het volgende topic
pi_69409441
Flugel, dat doen we!
pi_69410578
Mijsje, jij blijft hier echt niet iedereen uitzwaaien hoor. We slepen je gewoon mee naar Z&G, zwanger en wel

Hier alweer een enorme positieve ovulatietest, heb ik altijd twee dagen en weet dan nooit zo goed wanneer mijn piek zou kunnen zijn. Ach we knutselen gewoon door
pi_69410603
Mijsje, ik wil jouw ook kunnen uitzwaaien
Het leukste zou zijn, als we allemaal ter gelijk naar Z&G topic zouden kunnen...
Word wel gezellig dan daar.

Nieuwelingen, succes en welkom.
pi_69411016
Vlinder, ik weet precies wanneer ik ovuleer, door die ovulatietestjes. Ik bestel ze bij Sensitest op het internet, lekker goedkoop. Je kunt daar ook de ovulatieschijf kopen, kun je uitrekenen wanneer je moet beginnen met testen.
Mijsje, Flugel en de andere meiden: we gaan toch zeker allemaal samen naar het volgende topic!
Vandaag heb ik weer buikpijn, zeurderig, en vandaag zou de innestelling moeten zijn als het deze maand gelukt is ..maar nu heb ik ook een schimmelinfectie, als gevolg van die antibiotica.... dat kan dus ook die buikpijn veroorzaken...wat een cadeau...(ik ben jarig vandaag! ) maar weer even naar de huisarts....
pi_69411105
En hoe ik aan die innestellingsdatum kom zie je hier:
http://diethild.atobiz.nl/innestelingsdatum-berekenen
pi_69411189
Proficiat IslaBonita!
pi_69411235
IslaBonita, gefeliciteerd
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:28:17 #288
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_69412165
Van harte IslaBonita...

Enne mijsje, we kieperen jou volgende maand gewoon *hop* haske zwanger door naar het volgende topic. Zo'n wondertje wat wel eens ontstaat na een onderzoek door een gyn, alsof een blokkade effe is weggenomen. En de zaadjes laten zichzelf ook niet op de kop zitten, ze zullen de heren doktoren wel eens een poepie laten ruiken... (zo stel ik me dat dan voor )
pi_69412410
meiden, jullie weten ook altijd op het goede moment wat je moet zeggen!

Isla, gefeliciteerd! hoeveel kaarsjes mogen we aansteken?
pi_69412603
Thanks dames... 35 alweer! Hellup... nu zit ik officieel op de verminderde vruchtbaarheid-leeftijds grens....anyway, we gaan stug door!
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:49:33 #291
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_69412729
Islabonita: Kut is die grens hè? Ik heb ook 'nog' maar anderhalf jaar de tijd tot het zo ver is... Nu weet je natuurlijk ook wel dat het niet van de een op de andere dag ineens *hop* verminderd is, maar het voelt wel een beetje als haast... (zeker als je ook nog een tweede zou willen)

Maar goed, zolang het 'maken' leuk blijft zal ik niet (té hard ) klagen...
pi_69413186
Volgens mij heb ik een eisprong ontdekt.
Het slijm was erg doorzichtig en zeer rekbaar

En nu is mijn vriend de gehele week van huis
pi_69414400
flugel en isla, ik herken het haastgevoel wel, al heb ik nog ongeveer 4,5 jaar voor ik die grens bereikt heb... ik wil er ook twee, dus het wordt een beetje opschieten wat dat betreft...

Ymme, nog een leuke buurman ofzo?
pi_69416736
isla gefelciteerd

klaagmodus

Wat doet deze ongesteldheid pijn zeg.. zowel geestelijk maar vooral lichamelijk! Zoveel pijn in mijn rug en in mijn buik. Eten doet pijn, zitten en liggen doet pijn.. grrrrrrr!!! En van mijn cylcus is geen touw meer aan vast te knopen.. vorige maand 26 en nu weer 32...
En ik had toch echt wel gehoopt na 6 maanden eindelijk een 2de streepje te hebben.. maar nee!
Gelukkig gisteren thuis vanwege migriane en vandaag ook want voel me echt niet lekker! Heel snel duizelig, nog steeds knallende koppijn en die klote menstruatie die pijn doet!

Klaagmodus uit

En vrijdag lekker richting landgraaf voor een weekendje pinkpop 1 voordeel ik kan gerust een biertje nemen daar!
  dinsdag 26 mei 2009 @ 14:00:38 #295
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_69416861
Goed zo cisco, altijd het positieve in blijven zien!! Zuipen zul je

Hier ben ik beloond voor het wachten met een mooie dubbele streep op de ovulatietest. Dat in combinatie met de cervixslijm van gisteren én vandaag durf ik wel te stellen dat ik niet defect ben en weer naar behoren werk!

We mogen het weer 'voor ut echie' doen
pi_69418317
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:43 schreef mijsje het volgende:
flugel en isla, ik herken het haastgevoel wel, al heb ik nog ongeveer 4,5 jaar voor ik die grens bereikt heb... ik wil er ook twee, dus het wordt een beetje opschieten wat dat betreft...

Ymme, nog een leuke buurman ofzo?
Ik heb er veel voor over, maar dat

Maar moest met het lezen van je post wel even

Ook even klaagmodus:
Ben zeik en zeik nat. Even 2 uurtjes werken. Ik naar client toe, terug weg, hoostbui, regen/hagel/wind.
pi_69419977
Flugeltje en mijsje, op zich heb ik wel goede hoop hoor...heb heel wat vriendinnen en collega's 35+ en zelfs 40+ die meerdere kinderen hebben gekregen.. maarja toch ben je altijd bang dat het jou nou net niet lukt..

Ymme, ik snap hoe frustrerend dat is.. ben stewardess en natuurlijk vaak rond mijn vruchtbare periode van huis. Soms denk ik te weten wanneer ik vruchtbaar ben en probeer ik mijn rooster te plannen maar aangezien je dit vijf weken van te voren moet doen zit ik er ook heel vaak naast...aaaah! Om gek van te worden!

Cisco; het is gewoon een baaldag vandaag! Had graag een feestje in de tuin willen geven, wat een rotweer!!! Heb ook de hele tijd jeuk aan mn you know what door die schimmel (sorry ) en een drankje drinken vanavond op mijn verjaardag zit er ook al niet in want stel nou dat het raak is... en moet ik weer lekker lopen liegen want niemand weet dat ik en mn liefje voor kids bezig zijn...terwijl ze wel weten dat ik van een roseetje hou!

Klaagmodus uit: Bring on the presents haha!
pi_69424227
IslaBonita, gefeliciteerd!

Ymme en Cisco: Na regen komt zonneschijn, zeggen ze.

Even een mep voor mijsje, jij gaat helemaal niemand uitzwaaien. Wij gaan jou uitzwaaien.

Nog even een sexvraag hoor, ze raden altijd aan om om de dag van bil te gaan. Rond mijn ei heb ik de neiging om elke dag een poging te wagen... Is dat eigenlijk wel slim?
pi_69424647
PZE: zodra de ovulatietesten serieus beginnen te kleuren doen wij het ook iedere dag. Ik ben veel te bang dat het zaad van mijn lief niet lang genoeg kan wachten tot de eisprong er is die dus gemist wordt

Cisco: omdat je je zo rot voelt! Hoop dat je je snel beter voelt!

Flugel: Fijn dat je weer naar behoren functioneert, nu lekker er van genieten
  dinsdag 26 mei 2009 @ 17:59:40 #300
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_69424960
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 17:36 schreef prinseszondererwt het volgende:

Nog even een sexvraag hoor, ze raden altijd aan om om de dag van bil te gaan. Rond mijn ei heb ik de neiging om elke dag een poging te wagen... Is dat eigenlijk wel slim?
Volgens mij is dat alleen écht van belang als je man/vriend mindere zwemmertjes heeft en maakt het verder niet zo heel erg veel uit. (maar ik kan het mis hebben). Zelf ben ik altijd extra geil rondom de ovulatie, dus ik ga het er zeker niet om laten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')