Hee Cis, nee helemaal niets hier. Heb ik wel gehad anderhalve week lang, maar inmiddels niets meer. Heb ook al getest, was negatief. Dus ik ben bang dat het weer tientallen dagen/weken/maanden? gaat duren voor ik weer ongesteld ga worden...quote:Op zondag 24 mei 2009 21:07 schreef Ciscostar het volgende:
Minnie bij jou alof voortekenen?
Hier nog niet echt
Voelde me wel raar van de week, eerst goede verkoudheid en daarna moe, 2 dagen regelmatig hartkloppingen en beetje licht en vrijdag was dat weg maar nog wel af en toe licht in me hoofd en al hele week gevoeligere borsten. Verder is iedere morgen mijn temp 37 a 37.2 maarja dat zegt niet veel want niet getempt rest van de tijd. Ach we zullen zien wat deze week ons brengt!
Duimen
Gauw nog even op de valreep, Asy, gefeliciteerd meid! Hoop dat je een fijne dag hebt gehad!quote:Op zondag 24 mei 2009 17:33 schreef mijsje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hieperdepiep HOERA!!!!! Asyniur is jarig!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en zoals verschillende mensen al zeggen, zo voelde ik het ook... ik hoopte voor m'n 28 mama te kunnen worden, dat lukte niet. toen had ik de datum op 30 gezet, dat lukte ook niet. die datum schoof door naar 31, maar dat kan ook niet meer... (aangezien ik in september 31 word...) dus nu kijk ik gewoon. ik heb geen nieuwe datum, dan steekt het ook minder.
De offday is weeral grotendeels gepasseerd. Er is wel nog niets te zien, maar ik had ook niet echt iets verwacht (dag 10 vandaag). En idd, dat realistisch beeld heb ik echt wel nodig. Als ik ga fantaseren, komt de klap altijd harder aan. Andere mensen hebben het dan weer moeilijker met mijn realistische kijk op dit gebeuren. Ze vinden dan weer dat ik niet optimistisch genoeg ben... Maar hun optimisme heeft ook nog niets uitgehaald natuurlijkquote:Op zondag 24 mei 2009 21:19 schreef prinseszondererwt het volgende:
Leonie, het is ook goed om realistisch te blijven, dan komt een eventuele klap toch net even minder hard aan. Een off-day hebben we allemaal wel eens, tenminste ik toch zeker wel.
Haha dat is waar.. wij gaan ook naar pinkpop en zei tegen mijn man... als ik niet ongesteld ga worden morgen dan plas ik zaterdag wel als ik het dan nog niet ben, maar dan ben ik dus ook op pinkpop.quote:Op maandag 25 mei 2009 06:48 schreef flugeltje het volgende:
Hier nog steeds een donker wordende ovulatietest, een piek heb ik echter nog niet gesignaleerd. Hoop wel dat die snel komt eerlijk gezegd. Volgend weekend op Pinkpop is het wat lastig ovutestjes piesen
quote:Op maandag 25 mei 2009 14:57 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Haha dat is waar.. wij gaan ook naar pinkpop en zei tegen mijn man... als ik niet ongesteld ga worden morgen dan plas ik zaterdag wel als ik het dan nog niet ben, maar dan ben ik dus ook op pinkpop.
Kan natuurlijk wel, in zo'n ranzig wc hokje haha![]()
Hier nog niks van voortekenen, zoals buikpijn of extreem sjaggo wat ik normaal wel dagje van te voren ben.
Temp was gisteravond wel 36.8, iets lager dan normaal dus baalde wel toen ik naar bed ging.
Maar toen ik midden in de nacht wakker werd waren de eerste verschijnselen van migriane...en geen buikpijn of iets. En net op de wc beetje slijm (wittig)..
Borsten bijna tot niet meer gevoelig.. ach het zal morgen of woensdag wel komen
IslaBonita welkom!
Nou, ik ben al vanaf de eerste dag na de MK alweer op zoek naar een tweede streepje hoor. Moet zeggen dat dit helemaal aan het begin nog geen kunst was met al die HCG nog in m'n lijfquote:Op maandag 25 mei 2009 17:56 schreef mijsje het volgende:ik dacht al... flugel zoekt al een tweede streepje? wat vroeg!!!
Leuk hoor! Heb je snel bij elkaar geshopt, hahaquote:Op maandag 25 mei 2009 18:43 schreef Asyniur het volgende:
Meiden, nog bedankt voor jullie felicitaties en lieve woorden![]()
![]()
Ik heb mijn jurk om in te trouwen gevondenen ook ringen hebben we al op het oog
![]()
Wat een baggermaand afgelopen maand wat streepjes betreftHopelijk volgende maand beter. Ik ga er samen met lief in elk geval weer vol goede moed tegenaan
Onze seksperiode komt er ook weer aan.
Cisco, balen zegGa je mee voor een plusje in de volgende maand?
![]()
Ja, dat is zo, dat weet ik nog...quote:Op maandag 25 mei 2009 18:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou, ik ben al vanaf de eerste dag na de MK alweer op zoek naar een tweede streepje hoor. Moet zeggen dat dit helemaal aan het begin nog geen kunst was met al die HCG nog in m'n lijf
Stomme was dat ik nét voor m'n ongesteldheid nog een licht positieve Clear Bleu pieste terwijl de andere zwangerschapstesten allemaal al lang negatief waren. (sterker nog, zelfs de ovulatietestjes bleven zeer licht. Toen ze weer donkerder werden ben ik toch maar eens gaan testen voor de zekerheid, met een licht positieve CB als resultaat. Niet duidelijk overigens of het oud of nieuw HCG was. Nu ook niet meer belangrijk, de duivels kwamen een dag of 2 later)
Ach ja, we zullen wel zien. Ik moet gewoon alleen effe 100% zeker weten dat m'n eieren weer springen. Lees wel vaker dat mensen na een paar maanden alsnog een curretage krijgen of dat de cyclus helemaal veranderd...
Ik heb er veel voor over, maar datquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:43 schreef mijsje het volgende:
flugel en isla, ik herken het haastgevoel wel, al heb ik nog ongeveer 4,5 jaar voor ik die grens bereikt heb... ik wil er ook twee, dus het wordt een beetje opschieten wat dat betreft...
Ymme, nog een leuke buurman ofzo?
Volgens mij is dat alleen écht van belang als je man/vriend mindere zwemmertjes heeft en maakt het verder niet zo heel erg veel uit. (maar ik kan het mis hebben). Zelf ben ik altijd extra geil rondom de ovulatie, dus ik ga het er zeker niet om latenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:36 schreef prinseszondererwt het volgende:
Nog even een sexvraag hoor, ze raden altijd aan om om de dag van bil te gaan. Rond mijn ei heb ik de neiging om elke dag een poging te wagen... Is dat eigenlijk wel slim?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |