Thnx voor alle lieve posts over mijn aankomende trouwdag, zooo spannend! Vrijgezellefeestje heb ik inmiddels gehad en het glaasje was echt heeeeel diep
hikMinniemin; proficiat met je zwangere nichtje!
Guess: veel beterschap met je evenwichtsorgaan of is het alweer over? En jij bent ook alweer zoekende naar je ei, hoop dat je ovulatietest snel een dikke vette streep geeft. Als jullie nu een babytje maken in Volendam, is er tenminste nog iets positiefs aan na de breuk van Jan en Yolanthe
Ymme: Nog gefeliciteerd met je verjaardag en hopelijk heeft het kvk-en zijn doel behaald!
Sterrenmunt en Milka:

omdat de

er weer zijn deze maand
PZE: heb je al een ei gevonden
Mijsje: volgende week al de ko, spannend hoor! Een knuffel en

voor alle zenuwen die gaan komen en waar ik je niet even een virtuele knuffel voor kan geven! En wat een lief koNijntje :-) Ik heb ooit een dwergkonijntje gekocht die heel lief, klein en pluizig was en uitgroeide tot een wannebe Vlaamse reus, er was niks liefs en kleins meer aan

Ik heb inmiddels ook ovulatietesten besteld en hoop dat ze morgen binnenkomen, verwacht dat mijn ei er halverwege volgende week is. En dan maar weer afwachten, helaas voor mij niet die korte werkweken aangezien ik onregelmatig werk

Wel veel afleiding dus kom die twee weken wel door!
En de volgende keer dat ik hier check wil ik wel minimaal 1 iemand met een positieve zwangerschapstest zien!