abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69339927
Wie is er nu jarig?
pi_69340775
Ja, wie gaat er trakteren?
  zondag 24 mei 2009 @ 08:29:59 #228
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69343743
Ikke is jarig!!!
maar helaas tegen alle afspraken in geen kindje of zwangerschap hier voor mijn 32e
pi_69345523
Gefeliciteerd!

Laat je verjaardag niet verpesten he, 33 is ook een heel mooie leeftijd om een kindje op de wereld te zetten.
pi_69347153
Gefeliciteerd!!
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_69348353
Proficiat! En 33 is ook een hele mooie leeftijd om mama te worden!
  zondag 24 mei 2009 @ 13:21:09 #232
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69348715
Nee hoor, laat ik mijn dag niet door verpesten. Was alleen een kleine korte gedachte die vanochtend even stak. Nu is het alweer voorbij
Dank voor jullie lieve woorden
  zondag 24 mei 2009 @ 16:18:57 #233
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_69353465
quote:
Op zondag 24 mei 2009 13:21 schreef Asyniur het volgende:
Nee hoor, laat ik mijn dag niet door verpesten. Was alleen een kleine korte gedachte die vanochtend even stak. Nu is het alweer voorbij
Dank voor jullie lieve woorden
Van harte beep

En ik begrijp het goed hoor dat soms even een stekende gedachte omhoog kan komen. Zo had ik 'vroeger' altijd gepland om rond m'n 24e moeder te worden. Inmiddels vind ik 34 ook een hele mooie leeftijd

Zonder gekheid, het is inderdaad gewoon klote. Ik had toen we begonnen ook echt gehoopt dat ik voor m'n 34 mama zou zijn, dat is al niet meer haalbaar. Nu hoop ik alleen maar dat het zwanger zijn nog gaat lukken voor m'n 34e.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_69355806
Hieperdepiep HOERA!!!!! Asyniur is jarig!

en zoals verschillende mensen al zeggen, zo voelde ik het ook... ik hoopte voor m'n 28 mama te kunnen worden, dat lukte niet. toen had ik de datum op 30 gezet, dat lukte ook niet. die datum schoof door naar 31, maar dat kan ook niet meer... (aangezien ik in september 31 word...) dus nu kijk ik gewoon. ik heb geen nieuwe datum, dan steekt het ook minder.
pi_69359489
Tsja meiden, we kennen het gevoel allemaal geloof ik. Ik had altijd mijn voor mijn 30e in mijn hoofd, in juli word ik 28 dus ik heb nog even. Maar ik weet maar al te goed dat het best zou kunnen dat voor mijn 30 niet gaat lukken. Ik dacht in het begin ook steeds van 'als het nu lukt dan kunnen we het fijn met Sint/Kerst/verjaardag/moederdag vertellen aan de familie. Daar ben ik ook mee gestopt. Kan me niks meer schelen, al valt het midden in augustus als we al 5 verjaardagen in de familie hebben.
Mijn ovustreep is weer donkerder, zou best kunnen dat hij morgen positief is. Zou ik heel blij mee zijn op dag 15, vorige maand was hij pas op dag 24 positief...
  zondag 24 mei 2009 @ 20:07:10 #236
61183 leonieke
Dan toch?
pi_69360605
Ik ben 'blij' om te lezen dat ik niet de enige ben die zichzelf zo'n deadlines 'oplegt'. Ik had er onlangs nog een discussie over met een collega die vond dat ik het mezelf aandeed om me zo te voelen als het weer eens niet gelukt is (ze weet niet waarover het ging gewoon het principe). Maar ik denk dat het normaal is dat je dat doet. Vorig jaar dacht ik dat ik voor mijn 27e wel zwanger ging zijn, nu hoop ik dacht ik voor mijn 29e zwanger ga zijn want laat ons realistisch zijn, voor mijn 28e haal ik niet meer
En ik denk dat ik al alle mogelijke festiviteiten in gedachten heb gehad om te zeggen dat ik zwanger ben Nu hoop ik eigenlijk gewoon dat ik kan bellen naar mijn ma met het goeie nieuws (ipv alle mogelijke 'toffere' opties die ik al in gedachten heb gehad).

En nu ga ik maar eens prikken. Kwestie van een kindje te kunnen maken.
pi_69361766
Het klussen is niet heel veel geworden. Alleen maar verjaardagen en bruiloften gehad. En niet echt lekker in mijn vel gezeten, veel moe, beetje grieperig.. Naja, misschien is die ene keer wel raak geweest, je weet het nu.

Ga nu op de bank hangen en zo naar bed.
pi_69361902
Pittig he Leo, kindjes maken? Knap dat je zoveel doorzettingsvermogen hebt, dat vind ik elke keer weer.
  zondag 24 mei 2009 @ 20:55:31 #239
61183 leonieke
Dan toch?
pi_69362209
pze het gaat de ene dag beter dan de andere met dat doorzettingsvermogen Sinds vanmiddag echt een off-day. Morgen weer op controle en ik heb er echt geen zin in Heb er ook geen goed gevoel bij: de kans bestaat dat ze mijn eierstok weer niet gaan vinden en laat ons realistisch zijn: wat is de kans dat er al iets te zien is?
Maar ah, wat moet, moet hé...

Morgen gaat het wel weer beter Dan ben ik er weer vanaf voor een paar dagen. En nu maar weer dat doel voor ogen houden
  zondag 24 mei 2009 @ 20:56:39 #240
61183 leonieke
Dan toch?
pi_69362259
ymme, je zou niet de eerste zijn waarvan ik hier lees dat het niet goed ging met het klussen en dan 2 weken later een foto met een positieve test postte. Ik wens het jou alleszins toe
pi_69362698
Minnie bij jou al of voortekenen?
Hier nog niet echt

Voelde me wel raar van de week, eerst goede verkoudheid en daarna moe, 2 dagen regelmatig hartkloppingen en beetje licht en vrijdag was dat weg maar nog wel af en toe licht in me hoofd en al hele week gevoeligere borsten. Verder is iedere morgen mijn temp 37 a 37.2 maarja dat zegt niet veel want niet getempt rest van de tijd. Ach we zullen zien wat deze week ons brengt!

Duimen
pi_69363178
Leonie, het is ook goed om realistisch te blijven, dan komt een eventuele klap toch net even minder hard aan. Een off-day hebben we allemaal wel eens, tenminste ik toch zeker wel.

Minnie en Cisco, het is bijna de 26e... kunnen jullie de meimaand nog redden? Ik hoop het echt.
  zondag 24 mei 2009 @ 21:20:21 #243
57497 happyme28
I'm so happy
pi_69363213
Hoi hoi, ook weer terug van een lekker weekendje op de boot. Wat een heerlijk weer vandaag.

Asyniur, gefeliciflapstaard meis! En tuurlijk is het even balen dat het niet voor je 32ste gelukt is, maar het kan nog altijd op je 32ste natuurlijk! Komt goed!

Pze, dat ziet er mooi uit meis, zo'n vroeg ei. Flugel ook, dan valt er ook echt weer wat te duimen over een week of 2.

Hier nog niets op de ovu testjes maar ik verwacht mijn ei ook pas eind van de week, dus denk dat de streepjes eerdaags wel zullen verschijnen (althans, dat hoop ik natuurlijk).

Cisco en Minnie, de duimen draaien hoor.

ymme, je weet het nooit, 1tje hoeft er maar sterk te zijn en doorbijten

wat betreft die leeftijden... ik had eerlijk gezegd ook niet gedacht op mijn 32ste toen ik stopte met de pil, dat ik op mijn 35ste nog geen mama zou zijn, maar toen ik mijn miskraam kreeg in februari flitste dat dus ook snel door mijn hoofd... het zou zo'n 3 weken voor mijn 35ste geboren worden. Maar helaas, het mocht niet zo zijn. Ik heb het nu wel uit mijn hoofd gezet en het komt als het komt.
pi_69363350
quote:
Op zondag 24 mei 2009 21:19 schreef prinseszondererwt het volgende:
Leonie, het is ook goed om realistisch te blijven, dan komt een eventuele klap toch net even minder hard aan. Een off-day hebben we allemaal wel eens, tenminste ik toch zeker wel.

Minnie en Cisco, het is bijna de 26e... kunnen jullie de meimaand nog redden? Ik hoop het echt.
maar jij staat nog boven ons op 11 mei... Ik hoop echt dat minni en ik een mei-streepje mogen plassen. Maar we zullen zien
pi_69363400
quote:
Op zondag 24 mei 2009 21:24 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

maar jij staat nog boven ons op 11 mei... Ik hoop echt dat minni en ik een mei-streepje mogen plassen. Maar we zullen zien
Tsja, maar ik mag er echt vanaf hoor. Heb ik al een paar keer gezegd hier, zal er eens een PM aan wagen...
pi_69363530
Is er eigenlijk al een mei streepje geplast? Zo niet, dan moeten jullie mei gaan redden hoor! Een maand zonder streepjes kan gewoon écht niet!
  zondag 24 mei 2009 @ 21:40:52 #247
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69363975
quote:
Op zondag 24 mei 2009 21:25 schreef prinseszondererwt het volgende:

[..]

Tsja, maar ik mag er echt vanaf hoor. Heb ik al een paar keer gezegd hier, zal er eens een PM aan wagen...
Ik lees het nu voor het eerst maar heb het al aangepast hoor!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_69364084
Mag ik nog meedoen deze maand? Mijn NOD is 3 juni, ben bezig vanaf December 2008 zwanger te raken. Ik heb dit forum gevonden toen ik zocht naar de eerste tekenen van bevruchting of innestelling..en toen kwam ik jullie tegen! Wat fijn om te weten dat jullie ook allemaal in spanning zitten, dat ik hier niet alleen in ben.....al is er deze maand geen streepjes regen.... Ik leef met jullie mee! Gelukkig is er ook weer snel een nieuwe ronde voor de meesten. Succes allemaal!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
  zondag 24 mei 2009 @ 21:51:42 #249
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69364392
quote:
Op zondag 24 mei 2009 21:43 schreef IslaBonita het volgende:
Mag ik nog meedoen deze maand? Mijn NOD is 3 juni, ben bezig vanaf December 2008 zwanger te raken. Ik heb dit forum gevonden toen ik zocht naar de eerste tekenen van bevruchting of innestelling..en toen kwam ik jullie tegen! Wat fijn om te weten dat jullie ook allemaal in spanning zitten, dat ik hier niet alleen in ben.....al is er deze maand geen streepjes regen.... Ik leef met jullie mee! Gelukkig is er ook weer snel een nieuwe ronde voor de meesten. Succes allemaal!
Tuurlijk! Welkom! Je staat er tussen hoor Veel succes!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_69366053
quote:
Op zondag 24 mei 2009 21:40 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Ik lees het nu voor het eerst maar heb het al aangepast hoor!
Geweldig, bedankt weer Rocka.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')