Van harte beepquote:Op zondag 24 mei 2009 13:21 schreef Asyniur het volgende:
Nee hoor, laat ik mijn dag niet door verpesten. Was alleen een kleine korte gedachte die vanochtend even stak. Nu is het alweer voorbij
Dank voor jullie lieve woorden
maar jij staat nog boven ons op 11 mei... Ik hoop echt dat minni en ik een mei-streepje mogen plassen. Maar we zullen zienquote:Op zondag 24 mei 2009 21:19 schreef prinseszondererwt het volgende:
Leonie, het is ook goed om realistisch te blijven, dan komt een eventuele klap toch net even minder hard aan. Een off-day hebben we allemaal wel eens, tenminste ik toch zeker wel.
Minnie en Cisco, het is bijna de 26e... kunnen jullie de meimaand nog redden? Ik hoop het echt.
Tsja, maar ik mag er echt vanaf hoor. Heb ik al een paar keer gezegd hier, zal er eens een PM aan wagen...quote:Op zondag 24 mei 2009 21:24 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
maar jij staat nog boven ons op 11 mei... Ik hoop echt dat minni en ik een mei-streepje mogen plassen. Maar we zullen zien
Ik lees het nu voor het eerst maar heb het al aangepast hoor!quote:Op zondag 24 mei 2009 21:25 schreef prinseszondererwt het volgende:
[..]
Tsja, maar ik mag er echt vanaf hoor. Heb ik al een paar keer gezegd hier, zal er eens een PM aan wagen...
Tuurlijk! Welkom! Je staat er tussen hoorquote:Op zondag 24 mei 2009 21:43 schreef IslaBonita het volgende:
Mag ik nog meedoen deze maand? Mijn NOD is 3 juni, ben bezig vanaf December 2008 zwanger te raken. Ik heb dit forum gevonden toen ik zocht naar de eerste tekenen van bevruchting of innestelling..en toen kwam ik jullie tegen! Wat fijn om te weten dat jullie ook allemaal in spanning zitten, dat ik hier niet alleen in ben.....al is er deze maand geen streepjes regen....Ik leef met jullie mee! Gelukkig is er ook weer snel een nieuwe ronde voor de meesten. Succes allemaal!
Geweldig, bedankt weer Rocka.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:40 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik lees het nu voor het eerst maar heb het al aangepast hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |