Want?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:48 schreef Friek_ het volgende:
Hoerenkind! Je hebt de OP verneukt! [ afbeelding ]
De linkjes horen netjes onder elkaar te staan, de studenten horen direct aan te sluiten na dequote:
Oh dat. Dat van deel 9 geef ik je, maar ga eens naar de wiki kijkenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:53 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De linkjes horen netjes onder elkaar te staan, de studenten horen direct aan te sluiten na de-smiley en je bent verdomme deel 9 vergeten toe te voegen aan de lijst van vorige topics!
Hoeveelste jaars ben je, welke studie doe je? Dan zet ik je in de OPquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:26 schreef Dr_Strangelove het volgende:
TVP.
Ik sta nog niet in de OP zie ik. Moet ik die Wiki zelf dan aanpassen voor het volgende topic?
Donderdag Europese Rechtsgeschiedenis.
Weet jij dat nietquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hoeveelste jaars ben je, welke studie doe je? Dan zet ik je in de OP
Serieusquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:52 schreef hetzusjevan het volgende:
Aaargh morgen pas. Zitten ze te slapen op de uni ofzo
.
Ga jij je signature nog veranderen eigenlijk? Na die hyves-actie is hij niet meer helemaal actueel.quote:
Hehehe. Maar mijn hyves is wel afgeschermd, dus zoveel info zie je niet...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:02 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ga jij je signature nog veranderen eigenlijk? Na die hyves-actie is hij niet meer helemaal actueel.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:05 schreef arj1o1 het volgende:
Tvp.
Tentamen vanochtend was vrij vervelend als je een vraag van 15 punten verkeerd interpreteerdt (of: naar mijn mening is hij juist geinterpreteerd...). 1 SD van prijs is altijd positief... een prijs cut is negatief, dus als de grafiek de response van sales op een shock van 1 SD bevat, is dat de response op een positieve shock... de response op een price cut is dan het omgekeerde...
SD=stdevquote:
Ik ben dit collegejaar aan m'n tweede collegejaar begonnen, maar probeer wel een beetje te versnellen zodat ik na de kerst aan m'n master kan beginnen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Neealleen dat onze Dokter in deeltijd studeert en iets met recht doet.
ik ben zooooooooo blij dat het om 1900 is!!!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:52 schreef Dr_Strangelove het volgende:
De tentamenoproep voor volgende week is eindelijk binnen. Mooi om 19:00 tentamen op dinsdag, heb ik een studiedagje extra.
geen idee, ik heb heel het vaardighedentraject binnen zonder ooit één keer die jurinfo module of werkblad te hebben ingevuld. Snapte ook nooit wat je daar nou precies mee moest doenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:15 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Wat moet je bij de Vaardigheid, op het JurInfo werkblad, eigenlijk bij:
Bronverwijzing
-Leidraad voor juridische auteurs
...invulllen? Met welke methode je de verwijzing in het werkstuk hebt gezet? Ik had dat maar leeg gelaten, maar nu heb ik daardoor een onvoldoende gekregen. Als ik alleen het werkblad aanpas heb ik de Vaardigheid gehaald.
Wel flauw, want bij andere vakken heb ik begrepen dat helemaal niet naar dat werkblad gekeken wordt en bij Strafprocesrecht heb ik het ook zonder werkblad ingeleverd en gehaald.
hmmmz.....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:21 schreef hmmmz het volgende:
[..]
geen idee, ik heb heel het vaardighedentraject binnen zonder ooit één keer die jurinfo module of werkblad te hebben ingevuld. Snapte ook nooit wat je daar nou precies mee moest doen
leidraad voor juridische auteurs is toch gewoon het boekje waarin staat hoe je voetnoten enzo met gebruiken?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:15 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Wat moet je bij de Vaardigheid, op het JurInfo werkblad, eigenlijk bij:
Bronverwijzing
-Leidraad voor juridische auteurs
...invulllen? Met welke methode je de verwijzing in het werkstuk hebt gezet? Ik had dat maar leeg gelaten, maar nu heb ik daardoor een onvoldoende gekregen. Als ik alleen het werkblad aanpas heb ik de Vaardigheid gehaald.
Wel flauw, want bij andere vakken heb ik begrepen dat helemaal niet naar dat werkblad gekeken wordt en bij Strafprocesrecht heb ik het ook zonder werkblad ingeleverd en gehaald.
Ja. Maar op dat JurInfo blad moet je daar ook iets invullen, ik vind het maar vaag. Kijk maar eens op het werkblad dat je moet invullen:quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:22 schreef aardappel het volgende:
[..]
leidraad voor juridische auteurs is toch gewoon het boekje waarin staat hoe je voetnoten enzo met gebruiken?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:31 schreef Muis006 het volgende:
Nu met aangepaste OP speciaal voor Friek, onze
[ afbeelding ]
Hup, vort, voorstellen jij!quote:
Nee zo werkt dat niet. Tenzij schok gedefinieerd is als nieuw-oud.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:34 schreef arj1o1 het volgende:
De schok was 1 SD, en de prijs positief. Dus de schok is positief?
Met kerst aan je master beginnen, dan ben je gewoon bijna klaarquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:21 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Nou, nou, "bijna klaar". Zal die Glowmouse wel weer gedaan hebben.
Nee, want ik mocht dit semester de defenrechtbank én het eindvak niet doen. De oefenrechtbank wordt alleen in het voorjaarssemester gegeven, dus duurt het nog minimaal een jaar voor ik echt klaar kan zijn. Gelukkig is de harde master er nog niet en kan ik na de kerst toch wel beginnen als het goed is.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:25 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Nee zo werkt dat niet. Tenzij schok gedefinieerd is als nieuw-oud.
[..]
Met kerst aan je master beginnen, dan ben je gewoon bijna klaar
Ieuwquote:
Ja, mijn eventuele herren ookquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ieuwik heb daar altijd zo'n hekel aan! Veel te vroeg.
Mijn tentamens in juni zijn allemaal 's middags. 12.15 of 15.45
CZ9! Stoel 51quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, mijn eventuele herren ook
Waar zit jij morgen?
Ahh zondequote:
De oude tentamens van economie zijn niet goed voor dit jaar hoor! De helft uit die tentamens is niet behandeld en we hebben ook een andere docent, dus daar zal ik niet teveel op hopen als ik jou wasquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ahh zonde
DZ2 is zonder ramendat vind ik altijd irritant
![]()
Ken je het al goed of niet? Ik heb 2 oude tentamens gemaakt en kwam daarbij allebei op een 7, met bij economie de meeste fouten. Dus ik hoop echt dat het arbeid gedeelte op dat van vorig jaar lijkt.
Ik vind Straf- en Verbintenissenrecht het leukst, dus dat wordt Nederland Recht, en dan accentprogramma Strafrecht of accentprogramma Privaatrecht.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:45 schreef Steve het volgende:
Welke master wil je gaan kiezen Dr_Strangelove?
Oh maar daar ga ik ook niet vanuit. Ik heb (bijna, dat artikel van Tversky en die andere over game theory moet ik nog, die zijn langgg) de artikelen gelezen en de belangrijkste punten gehighlight, en alle sheets goed doorgenomen. Meer kan ik ook niet doenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
De oude tentamens van economie zijn niet goed voor dit jaar hoor! De helft uit die tentamens is niet behandeld en we hebben ook een andere docent, dus daar zal ik niet teveel op hopen als ik jou was
Ik zit bijna altijd in collegezalen zonder ramen, dus dat maakt mij niet zoveel uit, haha.
Verder heb ik er weinig tot niets voor gedaan, omdat ik mij meer op ontwikkelingsleer "stort"
Gametheory tekst is zeg maar allemaal "extra" want de rest staat in de sheets. Ik heb hem half gelezen, maar ik zag zoveel overlapping en toen dacht ik; stik!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh maar daar ga ik ook niet vanuit. Ik heb (bijna, dat artikel van Tversky en die andere over game theory moet ik nog, die zijn langgg) de artikelen gelezen en de belangrijkste punten gehighlight, en alle sheets goed doorgenomen. Meer kan ik ook niet doen
Ik zie geen Nquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:15 schreef arj1o1 het volgende:
Iemand die weet waar gebouw N is (komt terug in (her)tentamenoproep...)?
Oh pak van mijn hartquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gametheory tekst is zeg maar allemaal "extra" want de rest staat in de sheets. Ik heb hem half gelezen, maar ik zag zoveel overlapping en toen dacht ik; stik!
Ik hoop het beste voor je!
Ja, inderdaad. Zijn sheets zijn, imo, een samenvatting van de artikelen.... En nee, ik heb er geen vertrouwen in hoor! Haha.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh pak van mijn hart
Hij pakt sowieso van alle artikelen de belangrijkste dingen om die in de sheets te zetten. Heb jij er een beetje vertrouwen in?
Het kan ook nog om 8.30 hoor. In DZ2 bijvoorbeeld, zonder ramen!quote:
Haha! Ben ik gelukkig niet de enige.. het zit me nogal dwars dat ik het vorig jaar 2x net niet heb gehaald, dan ga je snel denken dat het nu toch weer niet lukt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Zijn sheets zijn, imo, een samenvatting van de artikelen.... En nee, ik heb er geen vertrouwen in hoor! Haha.
Ach, alle tentamens die ik niet haal, die haal ik met één of twee fouten teveelquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Haha! Ben ik gelukkig niet de enige.. het zit me nogal dwars dat ik het vorig jaar 2x net niet heb gehaald, dan ga je snel denken dat het nu toch weer niet lukt.
Maar goed, we zien morgen wel
Jawel, mocht vorig jaar ook. Er was toen ophef over de regels die gebruikt werden (de eerste regel was dat je voor allebei de deeltentamens een voldoende moest hebben, de tweede dat als je dat niet had het laagste cijfer gold. Die 2e regel werd als overbodig beschouwd want je moet toch herkansen als je maar 1 voldoende had). Op een gegeven moment is toen besloten om bij de eerste zit compensatie toe te passen, en opeens stond op blackboard dat dat bij de her niet werd gedaan. Toen voelden de herkansers zich benadeeld (wel logisch eigenlijk) dus toen is besloten ook de her te compenseren. Ik denk dat ze het daarom dit jaar ook gedaan hebben.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ach, alle tentamens die ik niet haal, die haal ik met één of twee fouten teveel
Maar goed; dit jaar mag je wel compenseren en dat mocht vorig jaar niet hč:?
Hoezo dat....?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:16 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik heb donderdag in CZ116. Weet iemand of dat met of zonder ramen is? Dat kan net het verschil tussen een onvoldoende en een 8 betekenen bij mij.
Wat een gedoe zegquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jawel, mocht vorig jaar ook. Er was toen ophef over de regels die gebruikt werden (de eerste regel was dat je voor allebei de deeltentamens een voldoende moest hebben, de tweede dat als je dat niet had het laagste cijfer gold. Die 2e regel werd als overbodig beschouwd want je moet toch herkansen als je maar 1 voldoende had). Op een gegeven moment is toen besloten om bij de eerste zit compensatie toe te passen, en opeens stond op blackboard dat dat bij de her niet werd gedaan. Toen voelden de herkansers zich benadeeld (wel logisch eigenlijk) dus toen is besloten ook de her te compenseren. Ik denk dat ze het daarom dit jaar ook gedaan hebben.
Vaag verhaal, sorry
Ik hou van CZ116 en CZ117. Ik zat helemaal linksachterin en ik kon heerlijk door de grote ramen naar buiten staren als ik even geen zin meer hadquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:16 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik heb donderdag in CZ116. Weet iemand of dat met of zonder ramen is? Dat kan net het verschil tussen een onvoldoende en een 8 betekenen bij mij.
Van Friek_ een boekenbon, van mij een bouwlampquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:14 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Maar ik hou ook wel van zalen met veel lichtinval, maar dat komt omdat ik dan beter 'zie'.
Excusesquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:04 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hup, vort, voorstellen jij!
Wel een beetje apart dat je het getal '88' in je nickname opneemt terwijl je in 1989 geboren bent.
Sinds wanneer bestaan er bouwlampen met natuurlijk licht?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:19 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Van Friek_ een boekenbon, van mij een bouwlamp
Mysterieus ben je ja, zo in het midden laten of je 19 of 20 bentquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:24 schreef Caroline_88 het volgende:
[..]
Excuses![]()
Nou, ik ben Caroline en ik ben tweedejaars International Business student. Verder blijf ik graag nog wel een beetje anoniem, vandaar ook dat een van de twee jaartallen niet klopt!
of 21...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mysterieus ben je ja, zo in het midden laten of je 19 of 20 bent.
Dat kan alleen als de 15/09 ook niet kloptquote:
Zo diep graaf ik niet in iemands profielquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat kan alleen als de 15/09 ook niet klopt, en ze zei dat alleen een van de twee jaartallen niet klopte...
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:17 schreef aardappel het volgende:
pfff... de ironie als er een EUROPA? JA! bus voor de uni staat als je net een tentamen europees recht hebt verneukt -_-'
Zat ik gister om 8:45. Kutzaal, kuttentamen. Ben benieuwd naar de uitslag.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:25 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Het kan ook nog om 8.30 hoor. In DZ2 bijvoorbeeld, zonder ramen!
Wat voor vak had je? Was het zo moeiljk? *aai.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zat ik gister om 8:45. Kutzaal, kuttentamen. Ben benieuwd naar de uitslag.![]()
![]()
Fijn dat ik ook helemaal achterin bij de piepende deur zat.![]()
Strategie & Organisatie maar ik had niet vooruit geleerd omdat ik vol voor MTO-B de dag ervoor ging. Die is ook wel heel dik binnen getikt trouwens.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:56 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Wat voor vak had je? Was het zo moeiljk? *aai.
Ik moet nog hoofdstuk 10 t/m 16 (behalve 14) lezen voor een saai rotvak en dan heb ik alles pas één keer doorgenomen. Dat gaat niks worden morgen.
Ah dat is kut, maar ik ken het probleem. Je kan niet alles in het voren leren helaas, maar je hebt iig MTO-B binnenquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Strategie & Organisatie maar ik had niet vooruit geleerd omdat ik vol voor MTO-B de dag ervoor ging. Die is ook wel heel dik binnen getikt trouwens.
Ik ga zo maar eens beginnen voor het vak van morgen, prettig dat ik hem pas om 1900 heb. Mooie tijd.Wat heb jij?
Wist niet dat we aan loting deden. Waar staat IBA voor?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:26 schreef Alpine69 het volgende:
Grote kans dat ik er volgend jaar IBA ga studeren(Als ik ingeloot/toegelaten wordt op motivatiebrief... ...Ik hoop 't.)
Dan hoop ik voor je dat je daarin je dt's wel goed gedaan hebt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:26 schreef Alpine69 het volgende:
Grote kans dat ik er volgend jaar IBA ga studeren(Als ik ingeloot/toegelaten wordt op motivatiebrief... ...Ik hoop 't.)
2 foutjes hier. Groepsdynamica.. klinkt net zo saai als het vak dat ik heb, arbeidsverhoudingen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:19 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ah dat is kut, maar ik ken het probleem. Je kan niet alles in het voren leren helaas, maar je hebt iig MTO-B binnen. Hoeveel fouten had je bij MTO-B? Ik heb 'm ook dik binnen gelukkig, had 3 of 4 fouten geloof ik
. Nu de rest nog..
.
Ik heb morgen ook een tentamen om 19.00 uur. Groepsdynamica. De rode draad is herhaling van vorig jaar, maar er zitten uiteraard wat nieuwe begrippen bij en nieuwe theorieën.. maar ik vind het zo saai
. Ben nu maar alleen de begrippen aan het doorlezen en de samenvatting, weer een hoofdstuk gedaan huj
.
Wat gezellig.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:32 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga nu naar de UvT, om te leren!
Goed zo automatic_![]()
![]()
Ja, maar jij gaat braaf in de bieb zitten zeker?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat gezellig.Ik kom rond 2 uur.
Jullie vinden mij dan toch nietquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:36 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik ruik een fok meet.
Alleen is mijn auto kaputt.
Jazeker! Waar jij dan?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar jij gaat braaf in de bieb zitten zeker?
International Business Administration, is 'n nieuwe studie gemaakt uit een combinatie van de oude International Business en Business Administration (oid) volgens mij. Gaat vanaf dit jaar lopen met 50% decentrale selectie op motivatiebrief en de rest loting.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wist niet dat we aan loting deden. Waar staat IBA voor?
Genantquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:32 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat je daarin je dt's wel goed gedaan hebt.
Jawel. Ik trek alleen mijn krakende broek niet meer aan, die nam het verrassingselement weg.quote:
Hahaha, jullie vielen toen gewoon teveel opquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:42 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Jawel. Ik trek alleen mijn krakende broek niet meer aan, die nam het verrassingselement weg.
P! Maar dat wist je alquote:
Ja, jij loopt 100 stapjes voor, want je hebt ook al mogen praten met mijquote:
Ik loop nog een stapje extra voor, als jij dat tenminste was in Breda afgelopen zaterdagquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, jij loopt 100 stapjes voor, want je hebt ook al mogen praten met mij![]()
heeeee, daar wil iedereen vast meer over weten =)quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:55 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik loop nog een stapje extra voor, als jij dat tenminste was in Breda afgelopen zaterdag
me 2.. nja.. mijn tentamen valt net in de vrijdagmiddagquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:07 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik moet nog beginnen voor een tentamen voor vrijdagmorgen
Ben benieuwd waar het schip gaat stranden deze keer.
Hihiquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:22 schreef Muis006 het volgende:
Dat ze opschieten met de sleutelik wil weten hoe diep mijn onvoldoende is.
Tering!quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:55 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik loop nog een stapje extra voor, als jij dat tenminste was in Breda afgelopen zaterdag
quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tering!
Ja, ik was in Breda... Waar heb jij mij gezien dan?![]()
Hallo! Doe even vertellenquote:
Ja inderdaad! PierreTT heeft mij vandaag ook al gespot, hahaquote:
Ik zag in het Tilburg-topic dat je in Breda was geweest, flauw he?quote:
Oh lulletje!quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:01 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik zag in het Tilburg-topic dat je in Breda was geweest, flauw he?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:01 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik zag in het Tilburg-topic dat je in Breda was geweest, flauw he?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
nietquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:07 schreef hetzusjevan het volgende:
Awh. Had je goed geleerd of maar matig?
Ja! Jij niet dan?quote:
je wekker op 5 uur zetten en dan eerder wakker worden?quote:Op donderdag 28 mei 2009 06:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja! Jij niet dan?
Ik had mijn wekker om 5.00 gezet om nog even te leren, maar ik werd eerder wakker
Mwah, ik denk dat ik het niet gehaald heb hoor, maar het leren ging nog wel goed! Ik stond er zelf ook van te kijken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:43 schreef hetzusjevan het volgende:
Tering, dat doe ik dus echt nooit. Werkt dat?
Ja, om 4.45quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:28 schreef aardappel het volgende:
[..]
je wekker op 5 uur zetten en dan eerder wakker worden?
hoe laat ben je naar bed gegaan danquote:
Schijnbaar heb ik toch iets goeds gedaan want ik heb een 9 gehaaldquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:05 schreef arj1o1 het volgende:
Tvp.
Tentamen vanochtend was vrij vervelend als je een vraag van 15 punten verkeerd interpreteerd (of: naar mijn mening is hij juist geinterpreteerd...). 1 SD van prijs is altijd positief... een prijs cut is negatief, dus als de grafiek de response van sales op een shock van 1 SD bevat, is dat de response op een positieve shock... de response op een price cut is dan het omgekeerde...
Wow! Dat heb je goed gedaan danquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:16 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Schijnbaar heb ik toch iets goeds gedaan want ik heb een 9 gehaald![]()
Geweldige docent ook. Het tentamen is nagekeken in nog geen 48 uur.
Ik sliep ongeveer rond 0.45quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:09 schreef aardappel het volgende:
[..]
hoe laat ben je naar bed gegaan dan
Ik moet nog zoveel binnentikkenquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:24 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Thanks! Nu jij MTO nog even binnentikken
Je hebt hem op twee vragen na niet gehaald?quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik moet nog zoveel binnentikken
Maar goed; misschien schrapt hij spontaan twee vragen, dan heb ik hem gehaald - maar dat is niet hoor, haha.
Haha, doe je goedquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:28 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Je hebt hem op twee vragen na niet gehaald?
Het is mij 1 keer gelukt bij een inzage punten erbij te krijgen. Maar dat was meer omdat het zo gezellig was tijdens de inzage dan dat ik er recht op had denk ik
Balen. Ik gok dat het multiple choice was? Lastig om daar nog iets aan te veranderen...quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, doe je goed
En ja, volgens mij wel. Ik ben mijn nakijkbriefje kwijt, dus ik weet niet of ik nu één of twee fouten teveel heb
Ik alleen in mijn bachelor al vijf keerquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:28 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Het is mij 1 keer gelukt bij een inzage punten erbij te krijgen. Maar dat was meer omdat het zo gezellig was tijdens de inzage dan dat ik er recht op had denk ik
d is helaas foutquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:31 schreef arj1o1 het volgende:
d
[..]
Balen. Ik gok dat het multiple choice was? Lastig om daar nog iets aan te veranderen...
Ja, dat was het inderdaadquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:31 schreef arj1o1 het volgende:
d
[..]
Balen. Ik gok dat het multiple choice was? Lastig om daar nog iets aan te veranderen...
Maar jij dreigt dan ook met de examencommissiequote:Op donderdag 28 mei 2009 12:33 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik alleen in mijn bachelor al vijf keer
d?quote:[..]
d is helaas fout
Ja klopt, vaak gaat er dan al snel een puntje bovenop. Soms zelfs twee als ik aandring.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:34 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Maar jij dreigt dan ook met de examencommissie
nee, ik niet. Ik ging net slapenquote:Op donderdag 28 mei 2009 06:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja! Jij niet dan?
Ik had mijn wekker om 5.00 gezet om nog even te leren, maar ik werd eerder wakker
Oei lastig! Je hebt nog eventjes om na te denkenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:58 schreef hetzusjevan het volgende:
Kan je masters combineren? Pfft, ik twijfel nu heel erg tussen een master economische psychologie of bedrijfscommunicatie & digitale media. En ik weet niet of ik zin heb om 2 masters te gaan doen achter elkaar
. Maar ze zijn allebei zo leuk
. Kan niet kiezen.
Combineren niet... Vrijstellingen behalen wel...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:58 schreef hetzusjevan het volgende:
Kan je masters combineren? Pfft, ik twijfel nu heel erg tussen een master economische psychologie of bedrijfscommunicatie & digitale media. En ik weet niet of ik zin heb om 2 masters te gaan doen achter elkaar
. Maar ze zijn allebei zo leuk
. Kan niet kiezen.
Maar ben je het niet moe dan? Ik hoor van iedereen dat je na je master het echt wel beu bent onderhand en dat je dan graag wil gaan werken. En verder zeggen ze ook dat een master zwaar is, dus dat je dan sowieso geen zin meer hebt om nog zo'n zwaar jaar te doen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:31 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Combineren niet... Vrijstellingen behalen wel...
Ik doe er nu ook 2 achter elkaar
Het valt me reuze mee... Je weet in je 2e master precies waar je aan toe bent en dat maakt het gelijk een stuk makkelijker. De master is inderdaad een stuk zwaarder maar dat is even wennen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:19 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Maar ben je het niet moe dan? Ik hoor van iedereen dat je na je master het echt wel beu bent onderhand en dat je dan graag wil gaan werken. En verder zeggen ze ook dat een master zwaar is, dus dat je dan sowieso geen zin meer hebt om nog zo'n zwaar jaar te doen.
Nee hoor bij mij niet, eerste bachelorjaar was het zwaarst, en daarna werd het jaar na jaar makkelijkerquote:Op woensdag 3 juni 2009 09:05 schreef hetzusjevan het volgende:
Is een master echt nog zoveel zwaarder dan bachelor? Damn.
15quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:32 schreef hetzusjevan het volgende:
Whoohoo. Ik ben trots op jullie
.
Nou wil ik ook weten of ik het tentamen van vorige week donderdag gehaald heb.. Hoelang duurt zoiets? Normaal gesproken hebben we alleen maar MC dus dan weet je gelijk of je 'm gehaald hebt, maar nu zaten er open vragen bij. Staat me iets van bij dat ze 10 werkdagen hebben om de voorlopige uitslag bekend te maken? Of niet?
Waarmee hij dus zegt dat de uitspraak niet deugt omdat die het materieel belang niet onderkende. Maar hij zegt ook dat als er wel uitspraak gedaan zou zijn, mijn beroep ongegrond zou zijn verklaard. Ik heb hem een mail teruggestuurd en daarbij oa. verwezen naar http://ou.nl/Docs/Studie-(...)2008/CBE2008-069.pdfquote:Het punt is niet dat er geen wezenlijk materieel belang mee gediend zou zijn. Wel is het zo dat het CBE slechts marginaal kan toetsen en niet op de stoel van de Examencommissie gaat zitten.
Dat is inderdaad erg krom... :squote:Op woensdag 3 juni 2009 10:41 schreef hetzusjevan het volgende:
Sucks.
Dat is echt heel krom trouwens.. de uitslag komt dan uiterlijk op donderdag 18 juni.. het hertentamen van dat vak is maandag 22 juni. Ik mag hopen dat ze eerder met de uitslag komt, want als ik dat vak moet herren zal ik toch eerder moeten beginnen dan de donderdag ervoor :/.
Ja, maar alleen op de FEB geven ze boetes.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Geldt dat ook voor papers? Had hem 6 mei ingeleverd, deadline stond op 8 mei. Ik vind het allemaal maar lang duren..
Een week extra is ook niet echt ruim. Ik zou mailen dat je twijfelt of je het vak gehaald hebt, dat je zsm de uitslag wilt, en dat je anders later je herkansing wilt maken omdat je anders in beroep gaat. Je hebt gewoon recht op een studeerbaar programma.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:41 schreef hetzusjevan het volgende:
Sucks.
Dat is echt heel krom trouwens.. de uitslag komt dan uiterlijk op donderdag 18 juni.. het hertentamen van dat vak is maandag 22 juni. Ik mag hopen dat ze eerder met de uitslag komt, want als ik dat vak moet herren zal ik toch eerder moeten beginnen dan de donderdag ervoor :/.
geduld is een schone zaak. Handelen voordat het te laat is = nog schonerquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:14 schreef hetzusjevan het volgende:
Nou een vriendin van me had ook vorige week tentamen gehad en heeft nu al de uitslag, want de herkansing is over krap 2 weken.. maar die had MC. Ik wacht nog even af en anders mail ik volgende week. Beetje geduld mag wel
.
Wat apart dat ze die boetes alleen bij FEB geven. Kreeg deze middag mijn punt terug, mager 6je waar ik toch wel een redelijk cijfer had verwacht. Achja, ECTS weer binnen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:58 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ja, maar alleen op de FEB geven ze boetes.
[..]
Een week extra is ook niet echt ruim. Ik zou mailen dat je twijfelt of je het vak gehaald hebt, dat je zsm de uitslag wilt, en dat je anders later je herkansing wilt maken omdat je anders in beroep gaat. Je hebt gewoon recht op een studeerbaar programma.
Ik had 19 van de 30 goed! Open vragen heb ik allemaal in kunnen vullen dus ik hoop op een voldoendequote:Op woensdag 3 juni 2009 20:32 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik ga toch nu al niet mailen.. tss. Hoe ging ie bij jou muisje?
Wel goed? Ik had 16 vd 30 MC goed
. Open vragen wist ik wel redelijk wat.. als ik maar een 5,8 heb!
Bij A+E had ik bij eco veel te veel fout, dus dat ga ik goed stampenquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:51 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik heb er nog 4. Morgen MTO-D (ga ik niet halen, wordt een her), volgende week maandag Media Use in Organizations (wordt heel lastig, maar hopelijk geen her), woensdag Testtheorie (ook een her) en vrijdag Social Cognition (hopelijk geen her). Dus ik ben nog wel even zoet..
MTO-C is rot maar als je de sheets goed doorgenomen hebt en snapt, en veel oefententamens maakt is ie te doen. A&E is gewoon saai, maar lukt je ook wel.
en dit komt het niveau ten goede?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:51 schreef hetzusjevan het volgende:
http://opmerkelijk.nieuws(...)undel_voor_studenten
Kijk dit trouwens.
Ik dacht van niet, qua stof enzo.. maar toen hij een voorbeeldtentamen ging bespreken snapte ik er niks meer van. Ik ben naar Pinkpop geweest en had vandaag ook tentamen dus ik heb geen tijd gehad om MTO-D te leren dus heel eerlijk: ik heb niet geleerd dus ik weet eigenlijk niet hoe moeilijk het echt is.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Bij A+E had ik bij eco veel te veel fout, dus dat ga ik goed stampenbij MTO-C was het vooral output aflezen
. Maar ja, weet ik wel waar ik extra aandacht aan moet besteden.
Is MTO-D moeilijk?
Ja zou goed kunnenquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:06 schreef hetzusjevan het volgende:
Geen idee.. zijn er mss meer eerstejaars gekomen?
Het blijft wel beter hangen. Het wachten is op de MTO-scheurkalender met een grap voor elke dag.quote:
Volgens mij zou MvA het geen probleem vinden om die te maken.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:15 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Het blijft wel beter hangen. Het wachten is op de MTO-scheurkalender met een grap voor elke dag.
Ik ook niet hoor, als hij verplicht aangeschaft moet worden door de UvT-psychologiestudenten gedurende de komende vijf jaarquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Volgens mij zou MvA het geen probleem vinden om die te maken.
Ja, maar als docenten het verplicht stellen mogen ze je het college uitzetten als je het niet bij hebt, zoals bijv. bij AcVa.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:30 schreef Tegan het volgende:
Verplicht? Je mag toch zelf weten of je een studieboek koopt?
Als het voorgeschreven wordt voor eerstejaars studenten voor hun eerste blok dan ben je verzekerd van hoge verkoopaantallenquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:30 schreef Tegan het volgende:
Verplicht? Je mag toch zelf weten of je een studieboek koopt?
Veel docenten schrijven hun boeken zelf, of ze maken een reader met copyright artikelen zodat ze er veel voor kunnen vragen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:37 schreef Tegan het volgende:
Krijgt de docent daar geld voor dan? Copyright?
zij zijn de bronnenquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:42 schreef Tegan het volgende:
Ja, maar het is toch vooral kopieerkosten en copyright op bronnen? Hoeveel zouden ze daar zelf voor krijgen?
Snap ik. Maar je hebt dure bronnen en goedkope? Mijn Analyse-reader was maar een paar euro (kopie van een boek geschreven door de docent), terwijl mijn zus' bestuurskunde-readers altijd rond de twintig euro waren om de bronnen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:43 schreef aardappel het volgende:
[..]
zij zijn de bronnenHet is easy, een docent zorgt gewoon dat hetgene wat hij geschreven heeft gebruikt wordt als lesmateriaal, oftwel, hetgene wat hij geschreven heeft wordt vele malen beter verkocht
Ik heb wel boeken gehad van de docent voor 50 euro (ook eentje van 100, maar dat is een standaardwerk en alternatieven zijn even duur), als 300 studenten jaarlijks zo'n boek kopen dan lijkt het mij dat hij daar een goede extra inkomstenbron van heeft.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:42 schreef Tegan het volgende:
Ja, maar het is toch vooral kopieerkosten en copyright op bronnen? Hoeveel zouden ze daar zelf voor krijgen?
Ja, bij ectrie zijn vrijwel alle (ken geen uitzondering) door de docenten ontwikkelde readers gratis of heel goedkoop.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Snap ik. Maar je hebt dure bronnen en goedkope? Mijn Analyse-reader was maar een paar euro (kopie van een boek geschreven door de docent), terwijl mijn zus' bestuurskunde-readers altijd rond de twintig euro waren om de bronnen.
Economen die geen geldwolven zijnquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:47 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ja, bij ectrie zijn vrijwel alle (ken geen uitzondering) door de docenten ontwikkelde readers gratis of heel goedkoop.
Of wiskundigen die de principes der economie nog niet doorhebben.quote:
Daar hebben ze bij ons nooit naar gekekenquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, maar als docenten het verplicht stellen mogen ze je het college uitzetten als je het niet bij hebt, zoals bijv. bij AcVa.
Volgens mij was dat omdat niemand het "echt" wilde doen... Nu "moest iedereen" en kon men niet teveel gaan zeuren.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:05 schreef Muis006 het volgende:
Ik zie net dat er dit jaar 10 docenten zijn voor AcVa! Vorig jaar was dat toch maar 4 of 5?
Was een 7, maar is voor studenten die dit jaar beginnen een 7.5 (rechtenfaculteit) Google op Regels en Richtlijnen van je faculteitquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:36 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Hoe zit dat met afstuderen "met genoegen"? Verschilt dat per faculteit? Op de FAQ van Rechten staat dat een 7 gemiddeld hiervoor voldoende is, en ik dacht eerder gehoord of gelezen te hebben dat het een 7,5 dient te zijn....iemand?
Ik begrijp niet goed waarom mensen daar zo sterk tegen kunnen zijn. Ik zie alleen maar voordelenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Had nog wel 3x voor de mall gestemd. Zal nog eens gaan stemmen, verdomme.
Evenementen zullen naar het Noorden trekken. De kleinere winkels in het centrum kunnen wellicht de concurrentie niet aan en zullen op moeten doeken met als gevolg een spookstad zonder cultuur en sfeer in het centrum.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:46 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik begrijp niet goed waarom mensen daar zo sterk tegen kunnen zijn. Ik zie alleen maar voordelen
Dan moeten ze eens naar andere gebieden gaan kijken waar grote winkelcentra gekomen zijn of outlet's geplaats zijn. Als de ondernemers in de binnenstad daarop inspelen dan valt daar heel wat winst te behalen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Evenementen zullen naar het Noorden trekken. De kleinere winkels in het centrum kunnen wellicht de concurrentie niet aan en zullen op moeten doeken met als gevolg een spookstad zonder cultuur en sfeer in het centrum.
Toch?
Economische faculteit, departement econometriequote:
Flauwe zak.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:05 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Economische faculteit, departement econometrie
Tilburg #115: Helemall nietquote:Op zondag 7 juni 2009 18:03 schreef Matr het volgende:
Ben vandaag door Tilburg gereden om te kijken wat voor stad het is.
Het viel me echter wel tegen veel verpauperde wijken en kleine huizen en heeft Tilburg wel een groot winkelcentrum? Het kan zijn dat ik door de verkeerde straten ben gereden (dat hoop ik althans)
Ik kwam laatst een formulier / instructie tegen op de UvT site, maar vraag mij niet waar dat precies was...quote:Op zondag 7 juni 2009 17:25 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Flauwe zak.Ik bedoel dus waar op de site kun je je keuze maken. Heb namelijk al een idee wat ik wil.
Omdat je daar niet naar moet kijken. Lekker makkelijk om de norm te verhogen als studenten falen met een tentamen. Beter leren verdomme.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:13 schreef hetzusjevan het volgende:
Er zijn 5 vragen geschrapt bij een tentamen MTO-D, en 34% is geslaagd. Ik vind dat echt weinig, ik snap niet dat ie de norm niet omhoog haalt. Bijvoorbeeld van 11 fout naar 15 fout, dan heb ik hem net gehaald haha!
Wel mooi, ik had zonder iets te doen een 4 (ik had het weekend ervoor pinkpop en dag ervoor ander tentamen.. dus ik besloot om MTO-D maar links te laten liggen), terwijl een vriendin van me die eigenlijk heel slim is en veel geleerd had, ook een 4 had.
Haha I know, I know. De norm is heel redelijk, het tentamen was blijkbaar gewoon erg lastig. Hopelijk is de her beter te doenquote:Op maandag 8 juni 2009 18:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Omdat je daar niet naar moet kijken. Lekker makkelijk om de norm te verhogen als studenten falen met een tentamen. Beter leren verdomme.
Zonder te leren een 4 en dan nog hopen dat de her beter te doen is, ik hoop dat een docent meeleestquote:Op maandag 8 juni 2009 18:17 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Haha I know, I know. De norm is heel redelijk, het tentamen was blijkbaar gewoon erg lastig. Hopelijk is de her beter te doen.
Ben wel braaf naar alle hoorcolleges geweest, en ik onthou veel van hc'squote:Op maandag 8 juni 2009 18:19 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Zonder te leren een 4 en dan nog hopen dat de her beter te doen is, ik hoop dat een docent meeleest
Ik had heel snel resultatenquote:Op maandag 8 juni 2009 20:33 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Jullie hebben wel al resultaten dus? Ik heb de hele dag voor niks zitten f5-en, maar door Hemelvaart en Pinksteren hebben ze voor het tentamen Grondrechten van maandag 18 mei tot woensdag volgens mij.
Waarom GD herren of dat wil je zelf?quote:Op maandag 8 juni 2009 20:35 schreef Muis006 het volgende:
A+E een 5 --> herren
Group Dynamics een 6.5 --> ook herren
En dan MTO-C nog en dan heb ik vakantie. Vandaag over 3 weken precies!
Ja dat wil ik zelf. In inderdaad, gezellig samen herrenquote:Op maandag 8 juni 2009 20:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waarom GD herren of dat wil je zelf?
"Gezellig", dan gaan we samen A+E doen
Muis, wil je even op Psychologie forum kijken "van ons" en dan bij Sociale Psychologie?![]()
Misschien dat jij het weet
Ik kan dat tentamen niet vinden hier. Kun je misschien zeggen waar/wanneer de inzage is? Voor het geval dat ik het er niet mee eens ben.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:34 schreef aardappel het volgende:
morgen komt mijn eerste resultaat binnen, verbintenissenrecht B, ik voorzie een voldoende
Dankje!quote:Op maandag 8 juni 2009 20:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja dat wil ik zelf. In inderdaad, gezellig samen herrenwelke zaal moet je?
Bedoel je dat over base rate? Daar heb ik bij GD wat over gehad. Zal het even op het forum posten
Waar/wanneer wordt altijd op BB bekend gemaakt.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:47 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ik kan dat tentamen niet vinden hier. Kun je misschien zeggen waar/wanneer de inzage is? Voor het geval dat ik het er niet mee eens ben.
Omdat ik echt hoger dan een 6.5 wil, ik vind niet dat die 6.5 de moeite die ik in het vak heb gestoken, reflecteert. En gefeli met je 7!quote:Op maandag 8 juni 2009 21:47 schreef hetzusjevan het volgende:
Waarom ga je GD herkansen Muis? Oh ik had er niet zo heel veel voor gedaan voor mijn doen, maar ik heb 'm nét binnengetikt: een 6! Samen met de groepsopdracht heb ik nu een 7 als eindcijfer.. Prima ^^. Mijn dag is weer helemaal goed haha.
Ja jij had wel het hele boek gelezen enzo hč? Nou, succesquote:Op maandag 8 juni 2009 21:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Omdat ik echt hoger dan een 6.5 wil, ik vind niet dat die 6.5 de moeite die ik in het vak heb gestoken, reflecteert. En gefeli met je 7!
Ik heb 22 juni pas weer tentamen, herkansing GDquote:Op maandag 8 juni 2009 21:55 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja jij had wel het hele boek gelezen enzo hč? Nou, succes. Wat heb je nog deze week / verder?
Ik heb woensdag testtheorie (ga ik niet leren) en vrijdag social cognition waar ik me vol op ga richten deze week. Daarna heb ik bijna drie weken niets, en dan nog herkansing MTO-D en testtheorie.
Ooh dan heb je ook nog even de tijd om goed te lerenquote:Op maandag 8 juni 2009 21:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb 22 juni pas weer tentamen, herkansing GDdan de 24e A+E, de 29e MTO-C en dan ben ik klaar. Heb je de hoop opgegeven voor testtheorie of is het zo makkelijk?
Ja idd, planning is wel fijn nuquote:Op maandag 8 juni 2009 22:02 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ooh dan heb je ook nog even de tijd om goed te leren. Nee, ik ga me vol richten op SC. Testtheorie heb ik geen colleges gevolgd dus dan kost het leren nog veel tijd en dat red ik niet in één dag morgen, dus kan ik beter de tijd steken in Social Cognition, die wil ik echt halen
. Sowieso vind ik TT een kutvak, saai enzo
. Lees de Complex samenvatting morgen een keer door, ik ga even kijken hoe het tentamen eruit ziet en dan op naar de her
.
Ja heeee heb ik voor niks dat verhaal getyptquote:Op maandag 8 juni 2009 22:50 schreef GlowMouse het volgende:
Leuk verhaal hoor, maar ik had het over het algemene geval
Ik dacht dat je al een MPhil deed met die time series vakken, vandaar mijn vraag.
altijd tentamens bewaren jongeman!quote:Op maandag 8 juni 2009 20:47 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ik kan dat tentamen niet vinden hier. Kun je misschien zeggen waar/wanneer de inzage is? Voor het geval dat ik het er niet mee eens ben.
Heb ik ook wel gedaan, maar ik weet niet waar...quote:
Bedankt.quote:maargoed, ik zal het even voor je overtypen:
Hij staat er zelfs al om 14:00.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:02 schreef aardappel het volgende:
op 9 juni 2009 zal om 1700 in elektronische vorm een niet-officiële uitslagenlijst worden gepubliceerd
Laatst zocht ik wat op en toen kwam ik erachter dat van een bepaald vak een blaadje ontbrak. Toen had ik de rest van de week hoofdpijn.quote:
ik heb maar een 7... valt eigenlijk een beetje tegenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:59 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Hij staat er zelfs al om 14:00.
We beginnen niet slecht met een 8, maar dat was ook wel het minimale dat ik verwacht had.
Misschien dat ze extra veeleisend waren vanwege dat open boek gedoe.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:36 schreef aardappel het volgende:
[..]
ik heb maar een 7... valt eigenlijk een beetje tegenMja, voor een half weekend leren is het niet slecht
idd een 8.5, een tegenvaller, ik wil een 9quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:42 schreef aardappel het volgende:
ik zie dat onze grote vriend Hmmmz een 8.5 heeft, de uitslover =)
idd, ja feestdagenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:14 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Klopt volgens mij toch: er zijn twee feestdagen tussendoor geweest.
Grondrechten daarentegen......was de maandag voor Verbintenissen en houdt vrijdag pas inzage.
Had je dat boze mailtje al gestuurd?quote:
Wiskunde gezeik isquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:55 schreef automatic_ het volgende:
Pfff... Ik word echt gek van dat stomme wiskunde gezeik![]()
![]()
Dan ben ik 24/7 aan het huilen denk ikquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:25 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Had je dat boze mailtje al gestuurd?
[..]
Wiskunde gezeik is![]()
![]()
kies dan ook een studie met mooie wiskunde.
[Beta wiskunde] Huiswerk- en vragentopic is er ook nog als je het niet snaptquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan ben ik 24/7 aan het huilen denk ik
nope, was thuis en m'n uvt outlook doe ik op m'n kamerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:25 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Had je dat boze mailtje al gestuurd?
Om het vervolgens 4 jaar te laten liggen en dan weg te tyfen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:22 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik ben een chaoot en dit jaar los ik dat op door gewoon alles van een vak na het tentamen in een plastic tasje te proppen en dat in een kast te leggen.
Goeie vraag.. geen idee. Ligt eraan waar je beter in bent denk ik. MTO-D is veel inzicht en testtheorie is veel theorie stampenquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:02 schreef Muis006 het volgende:
Hey zusje, vraagje!
Als ik 7 tot 10 dagen heb om een tentamenpoging te doen (just for kicks), bij welke heb ik dan de meeste kans om het te halen: testtheorie of MTO-D?
Hmm dan denk ik dat ik voor testtheorie gaquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:11 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Goeie vraag.. geen idee. Ligt eraan waar je beter in bent denk ik. MTO-D is veel inzicht en testtheorie is veel theorie stampen.
Ik moet ze beide nog doen though, dat waren de twee tentamens die ik links heb laten liggen en waar ik de her voor ga doen. MTO-D was een moeilijk tentamen heb ik gehoord, testtheorie weet ik niet (zou je even op uvtpsy forum moeten polsen
).
Het doel was om op objectieve wijze bier te leren beoordelen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:00 schreef aardappel het volgende:
Net objectiviteitscursus gehad voor de TIK, ging echt nergens over..
meer om er voor te zorgen dat je je TIKkindjes een objectief beeld geeft over de verenigingen. Werkt toch niet, maargoed...quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:01 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Het doel was om op objectieve wijze bier te leren beoordelen?
Ik heb laatst nog een dictaat gevonden uit 1995. Uiteraard in de oude KUB-stijl.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Om het vervolgens 4 jaar te laten liggen en dan weg te tyfen?
PM je mailadres evenquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:33 schreef Muis006 het volgende:
Hee zusje heb jij die tentamenvragen van testtheorie? Zo ja, zou je me ze kunnen mailen?
quote:Dan nog iets anders. Een maandje terug was er een jongen die zich in de pauze aanbood om bijles te geven. Hij schreef zijn naam en contactgegevens op de overhead projector. Weet je nog? Wel, deze jongen is gezakt voor het tentamen! Ik stel voor dat als je bijles zoekt voor mto-d (of een ander mto-vak), dat je dan niet deze jongen belt. ;-)
Ahahahaquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:38 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
PM je mailadres even.
Haha die announcement bij MTO-D!!
[..]Echt te knullig
.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:38 schreef hetzusjevan het volgende:
Haha die announcement bij MTO-D!!
[..]Echt te knullig
.
zolang ze de borrel dan maar niet afschaffenquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Die cursus sloeg inderdaad echt nergens op. Beter schaffen ze die volgend jaar maar mooi weer af.
Duhquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:02 schreef automatic_ het volgende:
Haha, leuke opmerking van MTO
Ooo zusje![]()
Wil jij niet teveel van je PC straks opruimen, maar even aan lieve automatic_ denken voor je op "delete" drukt?
als ik mag blijven op de UvT natuurlijk![]()
Ahhh, wat ben je toch een schatjequote:Op woensdag 10 juni 2009 20:13 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Duh. Daarom heb ik alles een beetje netjes in mappen staan dit jaar, kan ik het gemakkelijker doorsturen volgend jaar
![]()
![]()
.
quote:raarste is dat ie in mijn jaar zit, dus t al twee keer niet heeft gehaald? Vraag me af wat er dan in je hoofd omgaat dat je denkt: ja in dit vak moet ik bijles gaan geven...
Jawel, vriend van me is één practica vergeten te doen (knuppel), en die moet die practica gewoon volgend jaar doen maar punt blijft dan staan. 'k Zou hem wel voor de zekerheid even mailen of dat zo is (maar hij is nu op vakantie dacht ik), of dat ie er ff een notitie van maakt. Maar ik weet haast zeker dat je cijfer blijft staan.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:37 schreef Muis006 het volgende:
Hee zusje, ik bedenk me net: mag ik het tentamen testtheorie wel maken? Omdat ik de practica volgend jaar nog moet doen dan..
Hee, ik zat toevallig gisteren nog te kijken naar de datum van jouw laatste bezoek. Toen je weg was hoorde ik iets van lange vakantie, later had ik er nog een mailtje aan gewaagd, dus die koekjes had inmiddels al afgeboekt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:30 schreef oompaloompa het volgende:
Hoi, terug van kwijt geweest
Glowmouse je krijgt nog een taart / cakejes / iets anders!
De meet was Glowmouse & Drstranglove en zij gingen toen iemand zoeken in de bieb, maar die persoon zat goed verstoptquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:43 schreef oompaloompa het volgende:
Hebben jullie trouwens die meet nog ooit gehad? Anders kunnen we dat combineren
Tof! Ik ben benieuwd of klasgenoten van mij al een uitnodiging hebben gehadquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:47 schreef Tegan het volgende:
Het laatste nieuws:
Mijn zus is uitgenodigd voor het Honours Programme, omdat ze een 7,5 gemiddeld staat.
En barman, weet je wel, die filosofie studeerde, is gestopt met de opleiding.
En last but not least, ik ben op de TU/e-dag geweest.
Correctie: ik dook niet weg, want ik zat te lachen toen jullie voorbij liepen en helemaal toen jullie achter mij stonden: "Nou, ze is er niet hoor, ze heeft gewoon gelogen"quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:48 schreef GlowMouse het volgende:
Ja we hebben gemeet. Dr_StrangeLove en ik. Want de rest komt niet of zegt af (of duikt weg als we langslopen om nog iemand op te zoeken).
Ik zei al, ik moet je niet tegenkomenquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Correctie: ik dook niet weg, want ik zat te lachen toen jullie voorbij liepen en helemaal toen jullie achter mij stonden: "Nou, ze is er niet hoor, ze heeft gewoon gelogen"
is een groot succes geworden!quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
heb je al een TU/e topic gemaakt?![]()
Kom je ook nietquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:50 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik zei al, ik moet je niet tegenkomen
Goed zoquote:
Pffft.....quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:48 schreef GlowMouse het volgende:
Ja we hebben gemeet. Dr_StrangeLove en ik. Want de rest komt niet of zegt af (of duikt weg als we langslopen om nog iemand op te zoeken).
Het was eigenlijk wel tof. Ga nu ff mezelf aanpraten dat het dit jaar helemaal goed komt. En dan een nachtje erover slapen, en me dan inschrijven ofzo.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tof! Ik ben benieuwd of klasgenoten van mij al een uitnodiging hebben gehad
Hoe was het in Eindhoven?
Ja, Technische Universiteit Eindhovenquote:heb je al een TU/e topic gemaakt?![]()
Tof! Twijfelde je ook nog over een studie of was je daar al helemaal over uit?quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het was eigenlijk wel tof. Ga nu ff mezelf aanpraten dat het dit jaar helemaal goed komt. En dan een nachtje erover slapen, en me dan inschrijven ofzo.
[..]
Ja, Technische Universiteit Eindhoven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |