Ahahahaquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:38 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
PM je mailadres even.
Haha die announcement bij MTO-D!!
[..]Echt te knullig
.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:38 schreef hetzusjevan het volgende:
Haha die announcement bij MTO-D!!
[..]Echt te knullig
.
zolang ze de borrel dan maar niet afschaffenquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Die cursus sloeg inderdaad echt nergens op. Beter schaffen ze die volgend jaar maar mooi weer af.
Duhquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:02 schreef automatic_ het volgende:
Haha, leuke opmerking van MTO
Ooo zusje![]()
Wil jij niet teveel van je PC straks opruimen, maar even aan lieve automatic_ denken voor je op "delete" drukt?
als ik mag blijven op de UvT natuurlijk![]()
Ahhh, wat ben je toch een schatjequote:Op woensdag 10 juni 2009 20:13 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Duh. Daarom heb ik alles een beetje netjes in mappen staan dit jaar, kan ik het gemakkelijker doorsturen volgend jaar
![]()
![]()
.
quote:raarste is dat ie in mijn jaar zit, dus t al twee keer niet heeft gehaald? Vraag me af wat er dan in je hoofd omgaat dat je denkt: ja in dit vak moet ik bijles gaan geven...
Jawel, vriend van me is één practica vergeten te doen (knuppel), en die moet die practica gewoon volgend jaar doen maar punt blijft dan staan. 'k Zou hem wel voor de zekerheid even mailen of dat zo is (maar hij is nu op vakantie dacht ik), of dat ie er ff een notitie van maakt. Maar ik weet haast zeker dat je cijfer blijft staan.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:37 schreef Muis006 het volgende:
Hee zusje, ik bedenk me net: mag ik het tentamen testtheorie wel maken? Omdat ik de practica volgend jaar nog moet doen dan..
Hee, ik zat toevallig gisteren nog te kijken naar de datum van jouw laatste bezoek. Toen je weg was hoorde ik iets van lange vakantie, later had ik er nog een mailtje aan gewaagd, dus die koekjes had inmiddels al afgeboekt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:30 schreef oompaloompa het volgende:
Hoi, terug van kwijt geweest
Glowmouse je krijgt nog een taart / cakejes / iets anders!
De meet was Glowmouse & Drstranglove en zij gingen toen iemand zoeken in de bieb, maar die persoon zat goed verstoptquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:43 schreef oompaloompa het volgende:
Hebben jullie trouwens die meet nog ooit gehad? Anders kunnen we dat combineren
Tof! Ik ben benieuwd of klasgenoten van mij al een uitnodiging hebben gehadquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:47 schreef Tegan het volgende:
Het laatste nieuws:
Mijn zus is uitgenodigd voor het Honours Programme, omdat ze een 7,5 gemiddeld staat.
En barman, weet je wel, die filosofie studeerde, is gestopt met de opleiding.
En last but not least, ik ben op de TU/e-dag geweest.
Correctie: ik dook niet weg, want ik zat te lachen toen jullie voorbij liepen en helemaal toen jullie achter mij stonden: "Nou, ze is er niet hoor, ze heeft gewoon gelogen"quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:48 schreef GlowMouse het volgende:
Ja we hebben gemeet. Dr_StrangeLove en ik. Want de rest komt niet of zegt af (of duikt weg als we langslopen om nog iemand op te zoeken).
Ik zei al, ik moet je niet tegenkomenquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Correctie: ik dook niet weg, want ik zat te lachen toen jullie voorbij liepen en helemaal toen jullie achter mij stonden: "Nou, ze is er niet hoor, ze heeft gewoon gelogen"
is een groot succes geworden!quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
heb je al een TU/e topic gemaakt?![]()
Kom je ook nietquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:50 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik zei al, ik moet je niet tegenkomen
Goed zoquote:
Pffft.....quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:48 schreef GlowMouse het volgende:
Ja we hebben gemeet. Dr_StrangeLove en ik. Want de rest komt niet of zegt af (of duikt weg als we langslopen om nog iemand op te zoeken).
Het was eigenlijk wel tof. Ga nu ff mezelf aanpraten dat het dit jaar helemaal goed komt. En dan een nachtje erover slapen, en me dan inschrijven ofzo.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tof! Ik ben benieuwd of klasgenoten van mij al een uitnodiging hebben gehad
Hoe was het in Eindhoven?
Ja, Technische Universiteit Eindhovenquote:heb je al een TU/e topic gemaakt?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |