heeeee, daar wil iedereen vast meer over weten =)quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:55 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik loop nog een stapje extra voor, als jij dat tenminste was in Breda afgelopen zaterdag
me 2.. nja.. mijn tentamen valt net in de vrijdagmiddagquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:07 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik moet nog beginnen voor een tentamen voor vrijdagmorgen
Ben benieuwd waar het schip gaat stranden deze keer.
Hihiquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:22 schreef Muis006 het volgende:
Dat ze opschieten met de sleutelik wil weten hoe diep mijn onvoldoende is.
Tering!quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:55 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik loop nog een stapje extra voor, als jij dat tenminste was in Breda afgelopen zaterdag
quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tering!
Ja, ik was in Breda... Waar heb jij mij gezien dan?![]()
Hallo! Doe even vertellenquote:
Ja inderdaad! PierreTT heeft mij vandaag ook al gespot, hahaquote:
Ik zag in het Tilburg-topic dat je in Breda was geweest, flauw he?quote:
Oh lulletje!quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:01 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik zag in het Tilburg-topic dat je in Breda was geweest, flauw he?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:01 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik zag in het Tilburg-topic dat je in Breda was geweest, flauw he?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
nietquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:07 schreef hetzusjevan het volgende:
Awh. Had je goed geleerd of maar matig?
Ja! Jij niet dan?quote:
je wekker op 5 uur zetten en dan eerder wakker worden?quote:Op donderdag 28 mei 2009 06:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja! Jij niet dan?
Ik had mijn wekker om 5.00 gezet om nog even te leren, maar ik werd eerder wakker
Mwah, ik denk dat ik het niet gehaald heb hoor, maar het leren ging nog wel goed! Ik stond er zelf ook van te kijken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:43 schreef hetzusjevan het volgende:
Tering, dat doe ik dus echt nooit. Werkt dat?
Ja, om 4.45quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:28 schreef aardappel het volgende:
[..]
je wekker op 5 uur zetten en dan eerder wakker worden?
hoe laat ben je naar bed gegaan danquote:
Schijnbaar heb ik toch iets goeds gedaan want ik heb een 9 gehaaldquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:05 schreef arj1o1 het volgende:
Tvp.
Tentamen vanochtend was vrij vervelend als je een vraag van 15 punten verkeerd interpreteerd (of: naar mijn mening is hij juist geinterpreteerd...). 1 SD van prijs is altijd positief... een prijs cut is negatief, dus als de grafiek de response van sales op een shock van 1 SD bevat, is dat de response op een positieve shock... de response op een price cut is dan het omgekeerde...
Wow! Dat heb je goed gedaan danquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:16 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Schijnbaar heb ik toch iets goeds gedaan want ik heb een 9 gehaald![]()
Geweldige docent ook. Het tentamen is nagekeken in nog geen 48 uur.
Ik sliep ongeveer rond 0.45quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:09 schreef aardappel het volgende:
[..]
hoe laat ben je naar bed gegaan dan
Ik moet nog zoveel binnentikkenquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:24 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Thanks! Nu jij MTO nog even binnentikken
Je hebt hem op twee vragen na niet gehaald?quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik moet nog zoveel binnentikken
Maar goed; misschien schrapt hij spontaan twee vragen, dan heb ik hem gehaald - maar dat is niet hoor, haha.
Haha, doe je goedquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:28 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Je hebt hem op twee vragen na niet gehaald?
Het is mij 1 keer gelukt bij een inzage punten erbij te krijgen. Maar dat was meer omdat het zo gezellig was tijdens de inzage dan dat ik er recht op had denk ik
Balen. Ik gok dat het multiple choice was? Lastig om daar nog iets aan te veranderen...quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, doe je goed
En ja, volgens mij wel. Ik ben mijn nakijkbriefje kwijt, dus ik weet niet of ik nu één of twee fouten teveel heb
Ik alleen in mijn bachelor al vijf keerquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:28 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Het is mij 1 keer gelukt bij een inzage punten erbij te krijgen. Maar dat was meer omdat het zo gezellig was tijdens de inzage dan dat ik er recht op had denk ik
d is helaas foutquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:31 schreef arj1o1 het volgende:
d
[..]
Balen. Ik gok dat het multiple choice was? Lastig om daar nog iets aan te veranderen...
Ja, dat was het inderdaadquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:31 schreef arj1o1 het volgende:
d
[..]
Balen. Ik gok dat het multiple choice was? Lastig om daar nog iets aan te veranderen...
Maar jij dreigt dan ook met de examencommissiequote:Op donderdag 28 mei 2009 12:33 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik alleen in mijn bachelor al vijf keer
d?quote:[..]
d is helaas fout
Ja klopt, vaak gaat er dan al snel een puntje bovenop. Soms zelfs twee als ik aandring.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:34 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Maar jij dreigt dan ook met de examencommissie
nee, ik niet. Ik ging net slapenquote:Op donderdag 28 mei 2009 06:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja! Jij niet dan?
Ik had mijn wekker om 5.00 gezet om nog even te leren, maar ik werd eerder wakker
Oei lastig! Je hebt nog eventjes om na te denkenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:58 schreef hetzusjevan het volgende:
Kan je masters combineren? Pfft, ik twijfel nu heel erg tussen een master economische psychologie of bedrijfscommunicatie & digitale media. En ik weet niet of ik zin heb om 2 masters te gaan doen achter elkaar
. Maar ze zijn allebei zo leuk
. Kan niet kiezen.
Combineren niet... Vrijstellingen behalen wel...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:58 schreef hetzusjevan het volgende:
Kan je masters combineren? Pfft, ik twijfel nu heel erg tussen een master economische psychologie of bedrijfscommunicatie & digitale media. En ik weet niet of ik zin heb om 2 masters te gaan doen achter elkaar
. Maar ze zijn allebei zo leuk
. Kan niet kiezen.
Maar ben je het niet moe dan? Ik hoor van iedereen dat je na je master het echt wel beu bent onderhand en dat je dan graag wil gaan werken. En verder zeggen ze ook dat een master zwaar is, dus dat je dan sowieso geen zin meer hebt om nog zo'n zwaar jaar te doen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:31 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Combineren niet... Vrijstellingen behalen wel...
Ik doe er nu ook 2 achter elkaar
Het valt me reuze mee... Je weet in je 2e master precies waar je aan toe bent en dat maakt het gelijk een stuk makkelijker. De master is inderdaad een stuk zwaarder maar dat is even wennen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:19 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Maar ben je het niet moe dan? Ik hoor van iedereen dat je na je master het echt wel beu bent onderhand en dat je dan graag wil gaan werken. En verder zeggen ze ook dat een master zwaar is, dus dat je dan sowieso geen zin meer hebt om nog zo'n zwaar jaar te doen.
Nee hoor bij mij niet, eerste bachelorjaar was het zwaarst, en daarna werd het jaar na jaar makkelijkerquote:Op woensdag 3 juni 2009 09:05 schreef hetzusjevan het volgende:
Is een master echt nog zoveel zwaarder dan bachelor? Damn.
15quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:32 schreef hetzusjevan het volgende:
Whoohoo. Ik ben trots op jullie
.
Nou wil ik ook weten of ik het tentamen van vorige week donderdag gehaald heb.. Hoelang duurt zoiets? Normaal gesproken hebben we alleen maar MC dus dan weet je gelijk of je 'm gehaald hebt, maar nu zaten er open vragen bij. Staat me iets van bij dat ze 10 werkdagen hebben om de voorlopige uitslag bekend te maken? Of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |