De oude tentamens van economie zijn niet goed voor dit jaar hoor! De helft uit die tentamens is niet behandeld en we hebben ook een andere docent, dus daar zal ik niet teveel op hopen als ik jou wasquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ahh zonde
DZ2 is zonder ramendat vind ik altijd irritant
![]()
Ken je het al goed of niet? Ik heb 2 oude tentamens gemaakt en kwam daarbij allebei op een 7, met bij economie de meeste fouten. Dus ik hoop echt dat het arbeid gedeelte op dat van vorig jaar lijkt.
Ik vind Straf- en Verbintenissenrecht het leukst, dus dat wordt Nederland Recht, en dan accentprogramma Strafrecht of accentprogramma Privaatrecht.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:45 schreef Steve het volgende:
Welke master wil je gaan kiezen Dr_Strangelove?
Oh maar daar ga ik ook niet vanuit. Ik heb (bijna, dat artikel van Tversky en die andere over game theory moet ik nog, die zijn langgg) de artikelen gelezen en de belangrijkste punten gehighlight, en alle sheets goed doorgenomen. Meer kan ik ook niet doenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
De oude tentamens van economie zijn niet goed voor dit jaar hoor! De helft uit die tentamens is niet behandeld en we hebben ook een andere docent, dus daar zal ik niet teveel op hopen als ik jou was
Ik zit bijna altijd in collegezalen zonder ramen, dus dat maakt mij niet zoveel uit, haha.
Verder heb ik er weinig tot niets voor gedaan, omdat ik mij meer op ontwikkelingsleer "stort"
Gametheory tekst is zeg maar allemaal "extra" want de rest staat in de sheets. Ik heb hem half gelezen, maar ik zag zoveel overlapping en toen dacht ik; stik!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh maar daar ga ik ook niet vanuit. Ik heb (bijna, dat artikel van Tversky en die andere over game theory moet ik nog, die zijn langgg) de artikelen gelezen en de belangrijkste punten gehighlight, en alle sheets goed doorgenomen. Meer kan ik ook niet doen
Ik zie geen Nquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:15 schreef arj1o1 het volgende:
Iemand die weet waar gebouw N is (komt terug in (her)tentamenoproep...)?
Oh pak van mijn hartquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gametheory tekst is zeg maar allemaal "extra" want de rest staat in de sheets. Ik heb hem half gelezen, maar ik zag zoveel overlapping en toen dacht ik; stik!
Ik hoop het beste voor je!
Ja, inderdaad. Zijn sheets zijn, imo, een samenvatting van de artikelen.... En nee, ik heb er geen vertrouwen in hoor! Haha.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh pak van mijn hart
Hij pakt sowieso van alle artikelen de belangrijkste dingen om die in de sheets te zetten. Heb jij er een beetje vertrouwen in?
Het kan ook nog om 8.30 hoor. In DZ2 bijvoorbeeld, zonder ramen!quote:
Haha! Ben ik gelukkig niet de enige.. het zit me nogal dwars dat ik het vorig jaar 2x net niet heb gehaald, dan ga je snel denken dat het nu toch weer niet lukt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Zijn sheets zijn, imo, een samenvatting van de artikelen.... En nee, ik heb er geen vertrouwen in hoor! Haha.
Ach, alle tentamens die ik niet haal, die haal ik met één of twee fouten teveelquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Haha! Ben ik gelukkig niet de enige.. het zit me nogal dwars dat ik het vorig jaar 2x net niet heb gehaald, dan ga je snel denken dat het nu toch weer niet lukt.
Maar goed, we zien morgen wel
Jawel, mocht vorig jaar ook. Er was toen ophef over de regels die gebruikt werden (de eerste regel was dat je voor allebei de deeltentamens een voldoende moest hebben, de tweede dat als je dat niet had het laagste cijfer gold. Die 2e regel werd als overbodig beschouwd want je moet toch herkansen als je maar 1 voldoende had). Op een gegeven moment is toen besloten om bij de eerste zit compensatie toe te passen, en opeens stond op blackboard dat dat bij de her niet werd gedaan. Toen voelden de herkansers zich benadeeld (wel logisch eigenlijk) dus toen is besloten ook de her te compenseren. Ik denk dat ze het daarom dit jaar ook gedaan hebben.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ach, alle tentamens die ik niet haal, die haal ik met één of twee fouten teveel
Maar goed; dit jaar mag je wel compenseren en dat mocht vorig jaar niet hè:?
Hoezo dat....?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:16 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik heb donderdag in CZ116. Weet iemand of dat met of zonder ramen is? Dat kan net het verschil tussen een onvoldoende en een 8 betekenen bij mij.
Wat een gedoe zegquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jawel, mocht vorig jaar ook. Er was toen ophef over de regels die gebruikt werden (de eerste regel was dat je voor allebei de deeltentamens een voldoende moest hebben, de tweede dat als je dat niet had het laagste cijfer gold. Die 2e regel werd als overbodig beschouwd want je moet toch herkansen als je maar 1 voldoende had). Op een gegeven moment is toen besloten om bij de eerste zit compensatie toe te passen, en opeens stond op blackboard dat dat bij de her niet werd gedaan. Toen voelden de herkansers zich benadeeld (wel logisch eigenlijk) dus toen is besloten ook de her te compenseren. Ik denk dat ze het daarom dit jaar ook gedaan hebben.
Vaag verhaal, sorry
Ik hou van CZ116 en CZ117. Ik zat helemaal linksachterin en ik kon heerlijk door de grote ramen naar buiten staren als ik even geen zin meer hadquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:16 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik heb donderdag in CZ116. Weet iemand of dat met of zonder ramen is? Dat kan net het verschil tussen een onvoldoende en een 8 betekenen bij mij.
Van Friek_ een boekenbon, van mij een bouwlampquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:14 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Maar ik hou ook wel van zalen met veel lichtinval, maar dat komt omdat ik dan beter 'zie'.
Excusesquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:04 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hup, vort, voorstellen jij!
Wel een beetje apart dat je het getal '88' in je nickname opneemt terwijl je in 1989 geboren bent.
Sinds wanneer bestaan er bouwlampen met natuurlijk licht?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:19 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Van Friek_ een boekenbon, van mij een bouwlamp
Mysterieus ben je ja, zo in het midden laten of je 19 of 20 bentquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:24 schreef Caroline_88 het volgende:
[..]
Excuses![]()
Nou, ik ben Caroline en ik ben tweedejaars International Business student. Verder blijf ik graag nog wel een beetje anoniem, vandaar ook dat een van de twee jaartallen niet klopt!
of 21...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mysterieus ben je ja, zo in het midden laten of je 19 of 20 bent.
Dat kan alleen als de 15/09 ook niet kloptquote:
Zo diep graaf ik niet in iemands profielquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat kan alleen als de 15/09 ook niet klopt, en ze zei dat alleen een van de twee jaartallen niet klopte...
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:17 schreef aardappel het volgende:
pfff... de ironie als er een EUROPA? JA! bus voor de uni staat als je net een tentamen europees recht hebt verneukt -_-'
Zat ik gister om 8:45. Kutzaal, kuttentamen. Ben benieuwd naar de uitslag.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:25 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Het kan ook nog om 8.30 hoor. In DZ2 bijvoorbeeld, zonder ramen!
Wat voor vak had je? Was het zo moeiljk? *aai.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zat ik gister om 8:45. Kutzaal, kuttentamen. Ben benieuwd naar de uitslag.![]()
![]()
Fijn dat ik ook helemaal achterin bij de piepende deur zat.![]()
Strategie & Organisatie maar ik had niet vooruit geleerd omdat ik vol voor MTO-B de dag ervoor ging. Die is ook wel heel dik binnen getikt trouwens.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:56 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Wat voor vak had je? Was het zo moeiljk? *aai.
Ik moet nog hoofdstuk 10 t/m 16 (behalve 14) lezen voor een saai rotvak en dan heb ik alles pas één keer doorgenomen. Dat gaat niks worden morgen.
Ah dat is kut, maar ik ken het probleem. Je kan niet alles in het voren leren helaas, maar je hebt iig MTO-B binnenquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Strategie & Organisatie maar ik had niet vooruit geleerd omdat ik vol voor MTO-B de dag ervoor ging. Die is ook wel heel dik binnen getikt trouwens.
Ik ga zo maar eens beginnen voor het vak van morgen, prettig dat ik hem pas om 1900 heb. Mooie tijd.Wat heb jij?
Wist niet dat we aan loting deden. Waar staat IBA voor?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:26 schreef Alpine69 het volgende:
Grote kans dat ik er volgend jaar IBA ga studeren(Als ik ingeloot/toegelaten wordt op motivatiebrief... ...Ik hoop 't.)
Dan hoop ik voor je dat je daarin je dt's wel goed gedaan hebt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:26 schreef Alpine69 het volgende:
Grote kans dat ik er volgend jaar IBA ga studeren(Als ik ingeloot/toegelaten wordt op motivatiebrief... ...Ik hoop 't.)
2 foutjes hier. Groepsdynamica.. klinkt net zo saai als het vak dat ik heb, arbeidsverhoudingen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:19 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ah dat is kut, maar ik ken het probleem. Je kan niet alles in het voren leren helaas, maar je hebt iig MTO-B binnen. Hoeveel fouten had je bij MTO-B? Ik heb 'm ook dik binnen gelukkig, had 3 of 4 fouten geloof ik
. Nu de rest nog..
.
Ik heb morgen ook een tentamen om 19.00 uur. Groepsdynamica. De rode draad is herhaling van vorig jaar, maar er zitten uiteraard wat nieuwe begrippen bij en nieuwe theorieën.. maar ik vind het zo saai
. Ben nu maar alleen de begrippen aan het doorlezen en de samenvatting, weer een hoofdstuk gedaan huj
.
Wat gezellig.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:32 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga nu naar de UvT, om te leren!
Goed zo automatic_![]()
![]()
Ja, maar jij gaat braaf in de bieb zitten zeker?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat gezellig.Ik kom rond 2 uur.
Jullie vinden mij dan toch nietquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:36 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik ruik een fok meet.
Alleen is mijn auto kaputt.
Jazeker! Waar jij dan?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar jij gaat braaf in de bieb zitten zeker?
International Business Administration, is 'n nieuwe studie gemaakt uit een combinatie van de oude International Business en Business Administration (oid) volgens mij. Gaat vanaf dit jaar lopen met 50% decentrale selectie op motivatiebrief en de rest loting.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wist niet dat we aan loting deden. Waar staat IBA voor?
Genantquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:32 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat je daarin je dt's wel goed gedaan hebt.
Jawel. Ik trek alleen mijn krakende broek niet meer aan, die nam het verrassingselement weg.quote:
Hahaha, jullie vielen toen gewoon teveel opquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:42 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Jawel. Ik trek alleen mijn krakende broek niet meer aan, die nam het verrassingselement weg.
P! Maar dat wist je alquote:
Ja, jij loopt 100 stapjes voor, want je hebt ook al mogen praten met mijquote:
Ik loop nog een stapje extra voor, als jij dat tenminste was in Breda afgelopen zaterdagquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, jij loopt 100 stapjes voor, want je hebt ook al mogen praten met mij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |