Economische faculteit, departement econometriequote:
Flauwe zak.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:05 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Economische faculteit, departement econometrie
Tilburg #115: Helemall nietquote:Op zondag 7 juni 2009 18:03 schreef Matr het volgende:
Ben vandaag door Tilburg gereden om te kijken wat voor stad het is.
Het viel me echter wel tegen veel verpauperde wijken en kleine huizen en heeft Tilburg wel een groot winkelcentrum? Het kan zijn dat ik door de verkeerde straten ben gereden (dat hoop ik althans)
Ik kwam laatst een formulier / instructie tegen op de UvT site, maar vraag mij niet waar dat precies was...quote:Op zondag 7 juni 2009 17:25 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Flauwe zak.Ik bedoel dus waar op de site kun je je keuze maken. Heb namelijk al een idee wat ik wil.
Omdat je daar niet naar moet kijken. Lekker makkelijk om de norm te verhogen als studenten falen met een tentamen. Beter leren verdomme.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:13 schreef hetzusjevan het volgende:
Er zijn 5 vragen geschrapt bij een tentamen MTO-D, en 34% is geslaagd. Ik vind dat echt weinig, ik snap niet dat ie de norm niet omhoog haalt. Bijvoorbeeld van 11 fout naar 15 fout, dan heb ik hem net gehaald haha!
Wel mooi, ik had zonder iets te doen een 4 (ik had het weekend ervoor pinkpop en dag ervoor ander tentamen.. dus ik besloot om MTO-D maar links te laten liggen), terwijl een vriendin van me die eigenlijk heel slim is en veel geleerd had, ook een 4 had.
Haha I know, I know. De norm is heel redelijk, het tentamen was blijkbaar gewoon erg lastig. Hopelijk is de her beter te doenquote:Op maandag 8 juni 2009 18:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Omdat je daar niet naar moet kijken. Lekker makkelijk om de norm te verhogen als studenten falen met een tentamen. Beter leren verdomme.
Zonder te leren een 4 en dan nog hopen dat de her beter te doen is, ik hoop dat een docent meeleestquote:Op maandag 8 juni 2009 18:17 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Haha I know, I know. De norm is heel redelijk, het tentamen was blijkbaar gewoon erg lastig. Hopelijk is de her beter te doen.
Ben wel braaf naar alle hoorcolleges geweest, en ik onthou veel van hc'squote:Op maandag 8 juni 2009 18:19 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Zonder te leren een 4 en dan nog hopen dat de her beter te doen is, ik hoop dat een docent meeleest
Ik had heel snel resultatenquote:Op maandag 8 juni 2009 20:33 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Jullie hebben wel al resultaten dus? Ik heb de hele dag voor niks zitten f5-en, maar door Hemelvaart en Pinksteren hebben ze voor het tentamen Grondrechten van maandag 18 mei tot woensdag volgens mij.
Waarom GD herren of dat wil je zelf?quote:Op maandag 8 juni 2009 20:35 schreef Muis006 het volgende:
A+E een 5 --> herren
Group Dynamics een 6.5 --> ook herren
En dan MTO-C nog en dan heb ik vakantie. Vandaag over 3 weken precies!
Ja dat wil ik zelf. In inderdaad, gezellig samen herrenquote:Op maandag 8 juni 2009 20:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waarom GD herren of dat wil je zelf?
"Gezellig", dan gaan we samen A+E doen
Muis, wil je even op Psychologie forum kijken "van ons" en dan bij Sociale Psychologie?![]()
Misschien dat jij het weet
Ik kan dat tentamen niet vinden hier. Kun je misschien zeggen waar/wanneer de inzage is? Voor het geval dat ik het er niet mee eens ben.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:34 schreef aardappel het volgende:
morgen komt mijn eerste resultaat binnen, verbintenissenrecht B, ik voorzie een voldoende
Dankje!quote:Op maandag 8 juni 2009 20:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja dat wil ik zelf. In inderdaad, gezellig samen herrenwelke zaal moet je?
Bedoel je dat over base rate? Daar heb ik bij GD wat over gehad. Zal het even op het forum posten
Waar/wanneer wordt altijd op BB bekend gemaakt.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:47 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ik kan dat tentamen niet vinden hier. Kun je misschien zeggen waar/wanneer de inzage is? Voor het geval dat ik het er niet mee eens ben.
Omdat ik echt hoger dan een 6.5 wil, ik vind niet dat die 6.5 de moeite die ik in het vak heb gestoken, reflecteert. En gefeli met je 7!quote:Op maandag 8 juni 2009 21:47 schreef hetzusjevan het volgende:
Waarom ga je GD herkansen Muis? Oh ik had er niet zo heel veel voor gedaan voor mijn doen, maar ik heb 'm nét binnengetikt: een 6! Samen met de groepsopdracht heb ik nu een 7 als eindcijfer.. Prima ^^. Mijn dag is weer helemaal goed haha.
Ja jij had wel het hele boek gelezen enzo hč? Nou, succesquote:Op maandag 8 juni 2009 21:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Omdat ik echt hoger dan een 6.5 wil, ik vind niet dat die 6.5 de moeite die ik in het vak heb gestoken, reflecteert. En gefeli met je 7!
Ik heb 22 juni pas weer tentamen, herkansing GDquote:Op maandag 8 juni 2009 21:55 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja jij had wel het hele boek gelezen enzo hč? Nou, succes. Wat heb je nog deze week / verder?
Ik heb woensdag testtheorie (ga ik niet leren) en vrijdag social cognition waar ik me vol op ga richten deze week. Daarna heb ik bijna drie weken niets, en dan nog herkansing MTO-D en testtheorie.
Ooh dan heb je ook nog even de tijd om goed te lerenquote:Op maandag 8 juni 2009 21:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb 22 juni pas weer tentamen, herkansing GDdan de 24e A+E, de 29e MTO-C en dan ben ik klaar. Heb je de hoop opgegeven voor testtheorie of is het zo makkelijk?
Ja idd, planning is wel fijn nuquote:Op maandag 8 juni 2009 22:02 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ooh dan heb je ook nog even de tijd om goed te leren. Nee, ik ga me vol richten op SC. Testtheorie heb ik geen colleges gevolgd dus dan kost het leren nog veel tijd en dat red ik niet in één dag morgen, dus kan ik beter de tijd steken in Social Cognition, die wil ik echt halen
. Sowieso vind ik TT een kutvak, saai enzo
. Lees de Complex samenvatting morgen een keer door, ik ga even kijken hoe het tentamen eruit ziet en dan op naar de her
.
Ja heeee heb ik voor niks dat verhaal getyptquote:Op maandag 8 juni 2009 22:50 schreef GlowMouse het volgende:
Leuk verhaal hoor, maar ik had het over het algemene geval
Ik dacht dat je al een MPhil deed met die time series vakken, vandaar mijn vraag.
altijd tentamens bewaren jongeman!quote:Op maandag 8 juni 2009 20:47 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ik kan dat tentamen niet vinden hier. Kun je misschien zeggen waar/wanneer de inzage is? Voor het geval dat ik het er niet mee eens ben.
Heb ik ook wel gedaan, maar ik weet niet waar...quote:
Bedankt.quote:maargoed, ik zal het even voor je overtypen:
Hij staat er zelfs al om 14:00.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:02 schreef aardappel het volgende:
op 9 juni 2009 zal om 1700 in elektronische vorm een niet-officiële uitslagenlijst worden gepubliceerd
Laatst zocht ik wat op en toen kwam ik erachter dat van een bepaald vak een blaadje ontbrak. Toen had ik de rest van de week hoofdpijn.quote:
ik heb maar een 7... valt eigenlijk een beetje tegenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:59 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Hij staat er zelfs al om 14:00.
We beginnen niet slecht met een 8, maar dat was ook wel het minimale dat ik verwacht had.
Misschien dat ze extra veeleisend waren vanwege dat open boek gedoe.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:36 schreef aardappel het volgende:
[..]
ik heb maar een 7... valt eigenlijk een beetje tegenMja, voor een half weekend leren is het niet slecht
idd een 8.5, een tegenvaller, ik wil een 9quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:42 schreef aardappel het volgende:
ik zie dat onze grote vriend Hmmmz een 8.5 heeft, de uitslover =)
idd, ja feestdagenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:14 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Klopt volgens mij toch: er zijn twee feestdagen tussendoor geweest.
Grondrechten daarentegen......was de maandag voor Verbintenissen en houdt vrijdag pas inzage.
Had je dat boze mailtje al gestuurd?quote:
Wiskunde gezeik isquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:55 schreef automatic_ het volgende:
Pfff... Ik word echt gek van dat stomme wiskunde gezeik![]()
![]()
Dan ben ik 24/7 aan het huilen denk ikquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:25 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Had je dat boze mailtje al gestuurd?
[..]
Wiskunde gezeik is![]()
![]()
kies dan ook een studie met mooie wiskunde.
[Beta wiskunde] Huiswerk- en vragentopic is er ook nog als je het niet snaptquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan ben ik 24/7 aan het huilen denk ik
nope, was thuis en m'n uvt outlook doe ik op m'n kamerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:25 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Had je dat boze mailtje al gestuurd?
Om het vervolgens 4 jaar te laten liggen en dan weg te tyfen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:22 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik ben een chaoot en dit jaar los ik dat op door gewoon alles van een vak na het tentamen in een plastic tasje te proppen en dat in een kast te leggen.
Goeie vraag.. geen idee. Ligt eraan waar je beter in bent denk ik. MTO-D is veel inzicht en testtheorie is veel theorie stampenquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:02 schreef Muis006 het volgende:
Hey zusje, vraagje!
Als ik 7 tot 10 dagen heb om een tentamenpoging te doen (just for kicks), bij welke heb ik dan de meeste kans om het te halen: testtheorie of MTO-D?
Hmm dan denk ik dat ik voor testtheorie gaquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:11 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Goeie vraag.. geen idee. Ligt eraan waar je beter in bent denk ik. MTO-D is veel inzicht en testtheorie is veel theorie stampen.
Ik moet ze beide nog doen though, dat waren de twee tentamens die ik links heb laten liggen en waar ik de her voor ga doen. MTO-D was een moeilijk tentamen heb ik gehoord, testtheorie weet ik niet (zou je even op uvtpsy forum moeten polsen
).
Het doel was om op objectieve wijze bier te leren beoordelen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:00 schreef aardappel het volgende:
Net objectiviteitscursus gehad voor de TIK, ging echt nergens over..
meer om er voor te zorgen dat je je TIKkindjes een objectief beeld geeft over de verenigingen. Werkt toch niet, maargoed...quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:01 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Het doel was om op objectieve wijze bier te leren beoordelen?
Ik heb laatst nog een dictaat gevonden uit 1995. Uiteraard in de oude KUB-stijl.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Om het vervolgens 4 jaar te laten liggen en dan weg te tyfen?
PM je mailadres evenquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:33 schreef Muis006 het volgende:
Hee zusje heb jij die tentamenvragen van testtheorie? Zo ja, zou je me ze kunnen mailen?
quote:Dan nog iets anders. Een maandje terug was er een jongen die zich in de pauze aanbood om bijles te geven. Hij schreef zijn naam en contactgegevens op de overhead projector. Weet je nog? Wel, deze jongen is gezakt voor het tentamen! Ik stel voor dat als je bijles zoekt voor mto-d (of een ander mto-vak), dat je dan niet deze jongen belt. ;-)
Ahahahaquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:38 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
PM je mailadres even.
Haha die announcement bij MTO-D!!
[..]Echt te knullig
.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:38 schreef hetzusjevan het volgende:
Haha die announcement bij MTO-D!!
[..]Echt te knullig
.
zolang ze de borrel dan maar niet afschaffenquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Die cursus sloeg inderdaad echt nergens op. Beter schaffen ze die volgend jaar maar mooi weer af.
Duhquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:02 schreef automatic_ het volgende:
Haha, leuke opmerking van MTO
Ooo zusje![]()
Wil jij niet teveel van je PC straks opruimen, maar even aan lieve automatic_ denken voor je op "delete" drukt?
als ik mag blijven op de UvT natuurlijk![]()
Ahhh, wat ben je toch een schatjequote:Op woensdag 10 juni 2009 20:13 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Duh. Daarom heb ik alles een beetje netjes in mappen staan dit jaar, kan ik het gemakkelijker doorsturen volgend jaar
![]()
![]()
.
quote:raarste is dat ie in mijn jaar zit, dus t al twee keer niet heeft gehaald? Vraag me af wat er dan in je hoofd omgaat dat je denkt: ja in dit vak moet ik bijles gaan geven...
Jawel, vriend van me is één practica vergeten te doen (knuppel), en die moet die practica gewoon volgend jaar doen maar punt blijft dan staan. 'k Zou hem wel voor de zekerheid even mailen of dat zo is (maar hij is nu op vakantie dacht ik), of dat ie er ff een notitie van maakt. Maar ik weet haast zeker dat je cijfer blijft staan.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:37 schreef Muis006 het volgende:
Hee zusje, ik bedenk me net: mag ik het tentamen testtheorie wel maken? Omdat ik de practica volgend jaar nog moet doen dan..
Hee, ik zat toevallig gisteren nog te kijken naar de datum van jouw laatste bezoek. Toen je weg was hoorde ik iets van lange vakantie, later had ik er nog een mailtje aan gewaagd, dus die koekjes had inmiddels al afgeboekt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:30 schreef oompaloompa het volgende:
Hoi, terug van kwijt geweest
Glowmouse je krijgt nog een taart / cakejes / iets anders!
De meet was Glowmouse & Drstranglove en zij gingen toen iemand zoeken in de bieb, maar die persoon zat goed verstoptquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:43 schreef oompaloompa het volgende:
Hebben jullie trouwens die meet nog ooit gehad? Anders kunnen we dat combineren
Tof! Ik ben benieuwd of klasgenoten van mij al een uitnodiging hebben gehadquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:47 schreef Tegan het volgende:
Het laatste nieuws:
Mijn zus is uitgenodigd voor het Honours Programme, omdat ze een 7,5 gemiddeld staat.
En barman, weet je wel, die filosofie studeerde, is gestopt met de opleiding.
En last but not least, ik ben op de TU/e-dag geweest.
Correctie: ik dook niet weg, want ik zat te lachen toen jullie voorbij liepen en helemaal toen jullie achter mij stonden: "Nou, ze is er niet hoor, ze heeft gewoon gelogen"quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:48 schreef GlowMouse het volgende:
Ja we hebben gemeet. Dr_StrangeLove en ik. Want de rest komt niet of zegt af (of duikt weg als we langslopen om nog iemand op te zoeken).
Ik zei al, ik moet je niet tegenkomenquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Correctie: ik dook niet weg, want ik zat te lachen toen jullie voorbij liepen en helemaal toen jullie achter mij stonden: "Nou, ze is er niet hoor, ze heeft gewoon gelogen"
is een groot succes geworden!quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
heb je al een TU/e topic gemaakt?![]()
Kom je ook nietquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:50 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik zei al, ik moet je niet tegenkomen
Goed zoquote:
Pffft.....quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:48 schreef GlowMouse het volgende:
Ja we hebben gemeet. Dr_StrangeLove en ik. Want de rest komt niet of zegt af (of duikt weg als we langslopen om nog iemand op te zoeken).
Het was eigenlijk wel tof. Ga nu ff mezelf aanpraten dat het dit jaar helemaal goed komt. En dan een nachtje erover slapen, en me dan inschrijven ofzo.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tof! Ik ben benieuwd of klasgenoten van mij al een uitnodiging hebben gehad
Hoe was het in Eindhoven?
Ja, Technische Universiteit Eindhovenquote:heb je al een TU/e topic gemaakt?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |