Join the group...quote:Op maandag 25 mei 2009 13:14 schreef Daph_ het volgende:
Stomme scriptie!!!!
Ik vind het niet leuk meer!!!!.
Ik post hier bijna ook alleen maar als ik op stage zit, dus dan zou je het gezien moeten hebbenquote:
Heb je het artikel wel gelezen lieverd?quote:Op maandag 25 mei 2009 13:20 schreef Isdatzo het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)-9300-boetes-in.html
Wtf, als je daar bekeurd wordt verdien je het gewoon. Je wéét toch dat daar trajectcontrole is en toch rijd je te hard![]()
![]()
.
Ik heb tot vorige week ergens geen tijd gehad om te posten (zie de stats van piles)quote:Op maandag 25 mei 2009 13:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik post hier bijna ook alleen maar als ik op stage zit, dus dan zou je het gezien moeten hebben.
Ja, maar waarschijnlijk viel dat best mee of is het een klein percentage onterecht uitgeschreven bekeuringen.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heb je het artikel wel gelezen lieverd?
Het gaat er om, dat de trajectcontrole vermoedelijk niet juist functioneerde, en dus mogelijk teveel mensen onterecht zijn bekeurd...
Het is ook gebeurt tijdens wegwerkzaamheden.. Die duren (hopelijk) geen maanden...quote:Op maandag 25 mei 2009 13:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, maar waarschijnlijk viel dat best mee of is het een klein percentage onterecht uitgeschreven bekeuringen.
Als dat ding massaal ten onrechte bekeuringen uit zou schrijven had 't systeem niet maanden lang gedraaid.
Dussss.
Kom je ooit in Eindhoven?quote:Op maandag 25 mei 2009 13:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het is ook gebeurt tijdens wegwerkzaamheden.. Die duren (hopelijk) geen maanden...
Ik mag hopen dat het dan voor té zacht rijden is ipv té hard rijdenquote:Op maandag 25 mei 2009 13:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het is ook gebeurt tijdens wegwerkzaamheden.. Die duren (hopelijk) geen maanden...
Zaterdag nogquote:Op maandag 25 mei 2009 13:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kom je ooit in Eindhoven?
Iets specifieker: randweg Eindhoven, A2/A67/A58?
Nou?
Daar zijn ze nu al 3 jaar bezig en 't is in 2012 klaar.
Was er ook voor de 2e x van mn leven ofzo. Wil er niet dood gevonden wordenquote:Op maandag 25 mei 2009 13:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan zou je moeten weten dat ze er al jaren bezig zijn.
Vorige keer dat je er was waren ze waarschijnlijk ook bezig daarquote:Op maandag 25 mei 2009 13:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Was er ook voor de 2e x van mn leven ofzo. Wil er niet dood gevonden worden![]()
Kerkrade.. Heel fucking Nederland doorkruistquote:Op maandag 25 mei 2009 13:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vorige keer dat je er was waren ze waarschijnlijk ook bezig daar.
Niks tegen Eindhoven, Eindhoven is tof. Sommige stukjes van Eindhoven dan
.
Andere stukjes wat minder.
Waar moest je zijn ergens?
kerkrade, rodaquote:Op maandag 25 mei 2009 13:44 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Kerkrade.. Heel fucking Nederland doorkruist
Er komen ook leuke mensen uit Kerkradequote:
ik heb toch niet gezegd dat dat niet zo was?quote:Op maandag 25 mei 2009 13:46 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Er komen ook leuke mensen uit Kerkrade
Maar dat ga ik wel doenquote:Op maandag 25 mei 2009 13:48 schreef Puala het volgende:
[..]
ik heb toch niet gezegd dat dat niet zo was?
zijn vriendin opzoekenquote:Op maandag 25 mei 2009 13:50 schreef Isdatzo het volgende:
Oh, en wat ging je dan doen in Kerkrade..?
Oh, je bedoelde dat Roda kut is. Tja, dat magquote:Op maandag 25 mei 2009 13:48 schreef Puala het volgende:
[..]
ik heb toch niet gezegd dat dat niet zo was?
heul nietquote:Op maandag 25 mei 2009 13:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jij laat je wel snel kennen zeg
traag van begrip ofzoquote:Op maandag 25 mei 2009 13:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Oh, je bedoelde dat Roda kut is. Tja, dat mag
Lekker voor ze!quote:Op maandag 25 mei 2009 13:56 schreef Bootje84 het volgende:
Lol. Kerkrade krijgt over dik een uur een flinke whoop-whoop qua onweer. Check www.buienradar.nl
Leef nog in de nasleep van het weekendquote:
Dan wil ik wel 1 iemand hier importerenquote:Op maandag 25 mei 2009 13:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
Roda is kut, verdienen het niet in de Eredivisie te blijven. Mensen in Kerkrade zijn ook kut, spreken half (onverstaanbaar) Duits![]()
Afstoten die handel, net als Brabant
Brabantquote:Op maandag 25 mei 2009 13:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
Roda is kut, verdienen het niet in de Eredivisie te blijven. Mensen in Kerkrade zijn ook kut, spreken half (onverstaanbaar) Duits![]()
Afstoten die handel, net als Brabant
Ja.. De vorige keer was met mn ex.. Lolquote:Op maandag 25 mei 2009 13:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Was pas 2 keer langs Eindhoven gereden zei 'ie net. Ofzo.. toch?
Neuh, trekt ten zuiden langs. Mark my wordsquote:Op maandag 25 mei 2009 13:56 schreef Bootje84 het volgende:
Lol. Kerkrade krijgt over dik een uur een flinke whoop-whoop qua onweer. Check www.buienradar.nl
Tja, hij mag zeker ook inslaan in je computer? Die is toch al stukquote:Op maandag 25 mei 2009 14:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neuh, trekt ten zuiden langs. Mark my words.
Doe mij trouwens maar een dikke onweersbui hier, altijd wel mooi om te zien.
Kans dat dát gebeurt is zo kleinquote:Op maandag 25 mei 2009 14:09 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja, hij mag zeker ook inslaan in je computer? Die is toch al stuk
quote:Laatst ging ik naar CasaBlanca in Nuland, naast de A59. Ik had maar 10 euro bij, dus moest ik een dame vinden die het wel zou doen voor 10 euro. Na een tijdje vond ik er eentje die het wel wilde doen voor dat geld. Ze heette Marlinde. Ik zou alleen een pinguin-shuffle kunnen krijgen, wat het was wist ik niet. Dus we gingen daar dat kamertje binnen, ze trekt m'n broek op m'n enkels en trekt 3x aan m'n lul en loopt weg! Dus ik erachteraan schuifelen, want ja, m'n broek zat op m'n enkels. Al met al een slechte ervaring en ik ga hier nooit meer naartoe.
Ohquote:Op zondag 24 mei 2009 22:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee tuurlijk is dat niet echtNet zitten verzinnen
![]()
maar het is wel leuk om op die site te zetten
Wat doe jij eigenlijk op die site? Op je stage...quote:Op maandag 25 mei 2009 14:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh.
Maar dat maakt 'm niet minder leuk.
Kwam uit dat topicquote:Op maandag 25 mei 2009 14:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk op die site? Op je stage...
aah okquote:
Mwah, die neerslag stelt niet zo heel veel voor, en het grootste gedeelte is weer verdampt voor het de grond raakt.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:41 schreef Bootje84 het volgende:
BTW, die onweer nu zichtbaar op de buienradar zal idd onder Kerkrade doortrekken, maar de buien gaan er gewoon vol overheen..
Lucie!quote:
Ja, antwoord is: nee.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:06 schreef Bootje84 het volgende:
Weet iemand of je in aanmerking komt voor StuFi als je langer dan 4 jaar over je studie doet?
Je krijgt voor vier jaar StuFi, daarna kan je lenen.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:06 schreef Bootje84 het volgende:
Weet iemand of je in aanmerking komt voor StuFi als je langer dan 4 jaar over je studie doet?
K, tnxquote:
Ok, tnx. Lenenquote:Op maandag 25 mei 2009 15:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je krijgt voor vier jaar StuFi, daarna kan je lenen.
En als je blijft zitten?quote:Op maandag 25 mei 2009 15:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Krijg je denk ik na de 3e niet meer..?quote:
Ik vraag het me echt af. Ik dacht dat je namelijk 6 jaar over je studie mocht doen. Zeker aangezien HBO/Universitair vaak langer duurt. Het lijkt me redelijk pittig om dit in 4 jaar te moeten doen..quote:Op maandag 25 mei 2009 15:24 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Krijg je denk ik na de 3e niet meer..?
Dan heb je dikke pech, je krijgt gewoon vier jaar Studiefinanciering en daarmee moet je het maar doen. Switchen van studie, studievertraging? Jammer maar helaas!quote:
Tijdens de vier jaar dat je wel recht op Studiefinanciering hebt, kun je ook lenen hoorquote:Op maandag 25 mei 2009 15:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En ik wil na mijn MBO nog HBO gaan doen. Komt dit dan ook voor mijn eigen kosten?quote:Op maandag 25 mei 2009 15:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dan heb je dikke pech, je krijgt gewoon vier jaar Studiefinanciering en daarmee moet je het maar doen. Switchen van studie, studievertraging? Jammer maar helaas!
Nee nee nee. Je krijgt van de overheid 'maar' vier jaar Studiefinanciering. Je kiest een opleiding en die volg je en behoor je binnen vier jaar af te kunnen ronden. Als je een ander traject kiest is dat heel leuk en inventief, maar de Staat gaat je daarbij niet verder financieel helpen. Zou mooi zijn: ga je via Mavo naar MBO, dan HBO en ten slotte WO, krijg je mooi een jaar of 8 geldquote:Op maandag 25 mei 2009 15:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik vraag het me echt af. Ik dacht dat je namelijk 6 jaar over je studie mocht doen. Zeker aangezien HBO/Universitair vaak langer duurt. Het lijkt me redelijk pittig om dit in 4 jaar te moeten doen..
Ja! Als jij Studiefinanciering hebt ontvangen, dus niet Tegemoetkoming Scholieren, krijg je dat maar vier jaar. HBO en WO duren trouwens over het algemeen gewoon vier jaar hoor; drie jaar Bachelor en 1 jaar Master. Maar er zijn uitzonderingen, wil je die doen dan kost het je gewoon zelf je collegegeld.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:28 schreef Puala het volgende:
[..]
En ik wil na mijn MBO nog HBO gaan doen. Komt dit dan ook voor mijn eigen kosten?
Nou, als je op het MBO stufi krijgt en je rondt die opleiding af en je doet HBO, dan krijg je daar weer 4 jaar stufi. Zelfde verhaal gaat op voor HBO naar WO.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee nee nee. Je krijgt van de overheid 'maar' vier jaar Studiefinanciering. Je kiest een opleiding en die volg je en behoor je binnen vier jaar af te kunnen ronden. Als je een ander traject kiest is dat heel leuk en inventief, maar de Staat gaat je daarbij niet verder financieel helpen. Zou mooi zijn: ga je via Mavo naar MBO, dan HBO en ten slotte WO, krijg je mooi een jaar of 8 geld
Op zowel het MBO als HBO heb ik StuFi ontvangen hoor...quote:Op maandag 25 mei 2009 15:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee nee nee. Je krijgt van de overheid 'maar' vier jaar Studiefinanciering. Je kiest een opleiding en die volg je en behoor je binnen vier jaar af te kunnen ronden. Als je een ander traject kiest is dat heel leuk en inventief, maar de Staat gaat je daarbij niet verder financieel helpen. Zou mooi zijn: ga je via Mavo naar MBO, dan HBO en ten slotte WO, krijg je mooi een jaar of 8 geld
Nee, je mag 10 jaar over je studie doen, alleen je krijgt maar 4 jaar stufi. Als je langer dan 10 jaar over die studie doet moet je de 4 jaar stufi die je ontvangen hebt terug betalen.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik vraag het me echt af. Ik dacht dat je namelijk 6 jaar over je studie mocht doen. Zeker aangezien HBO/Universitair vaak langer duurt. Het lijkt me redelijk pittig om dit in 4 jaar te moeten doen..
Dat is echt niet waar.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou, als je op het MBO stufi krijgt en je rondt die opleiding af en je doet HBO, dan krijg je daar weer 4 jaar stufi. Zelfde verhaal gaat op voor HBO naar WO.
Ik krijg het nu 2 jaar voor het MBO dus dan zou ik het nog 2 jaar op het HBO krijgenquote:Op maandag 25 mei 2009 15:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja! Als jij Studiefinanciering hebt ontvangen, dus niet Tegemoetkoming Scholieren, krijg je dat maar vier jaar. HBO en WO duren trouwens over het algemeen gewoon vier jaar hoor; drie jaar Bachelor en 1 jaar Master. Maar er zijn uitzonderingen, wil je die doen dan kost het je gewoon zelf je collegegeld.
Nee hoor, het is precies zoals ik zei.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is echt niet waar.Je krijgt gewoon vier jaar Studiefinanciering. Niet meer, en niet minder.
Je kan gewoon 4 jaar mbo stufi krijgen en daarna nog een keer 4 jaar hbo stufi.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik krijg het nu 2 jaar voor het MBO dus dan zou ik het nog 2 jaar op het HBO krijgen
Toon maar aan met feiten dan...quote:Op maandag 25 mei 2009 15:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee hoor, het is precies zoals ik zei.
Ik zeg iets, jij zegt dat het niet zo is. Dan moet jij mijn uitspraken ontkrachten en niet andersom hè. Maar oké, momentje hè.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Toon maar aan met feiten dan...
Kratje bierquote:Op maandag 25 mei 2009 15:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
HBO > WO twee keer vier jaar is zeker niet zo!
Volgens mij is het andersom hoor, ik zei dat je vier jaar recht had op Studiefinanciering.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik zeg iets, jij zegt dat het niet zo is. Dan moet jij mijn uitspraken ontkrachten en niet andersom hè. Maar oké, momentje hè.
Oké, wel hbo na mbo maar niet wo na hbo dus.quote:Een mbo-leerling die na het slagen besluit om een hbo-opleiding te volgen, heeft daarvoor nieuwe rechten op studiefinanciering afhankelijk van de duur van de opleiding. Een hbo’er die na het behalen van het diploma besluit een wo-studie te gaan volgen heeft hiervoor geen nieuwe rechten op studiefinanciering. De reden hiervoor is dat de overheid ervan uit gaat dat een hbo-opleiding een volwaardig hogeronderwijsgetuigschrift oplevert met goede perspectieven op de arbeidsmarkt. De overheid bekostigt daarom deze vervolgopleiding niet.
Breng maar naar de BBQquote:Op maandag 25 mei 2009 15:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je deed niet accepteren, maar oké.. waar woon je en wat drink je.
Is het erg als ik het even niet meer helemaal snap?quote:Op maandag 25 mei 2009 15:57 schreef Daph_ het volgende:
Krijg. Nou. De. Kelere![]()
Ik heb mijn scriptie ingeleverd.. Ik was helemaal opgelucht.
Kom ik terug, heb ik een mail die mijn begeleidster verstuurd heeft op het moment dat ik in de auto zat om naar school te rijden om het in te leveren (ze wilde het per se in hardcopy en niet digitaal). DAT DE AFSPRAAK KOMT TE VERVALLEN OMDAT IK GEEN CONCEPT HEB AANGELEVERD!
Krijg nou de (piep)(piep)(piep)(piep)!! We hadden afgesproken dat ik het 'maandagmiddag 25 mei 2009' zou inleveren en naar mijn weten was het vanmiddag om 15.00 nog steeds maandagmiddag 25 mei![]()
En nu ben ik chagrijnig want ik heb me de hele dag de pleuris gewerkt ondanks dat ik er geen zin in had en het niet naar mijn zin was toen ik het inleverde. Tijd om het verder aan te passen had ik niet. En nu zou dat allemaal voor niks zijn!! Mijn begeleider vanuit stage kan de hele week verder niet en volgende week vrijdag is de definitieve inleverdatum voor de scriptie
Ik heb écht, écht, écht zo'n hekel aan dat mens op dit moment![]()
![]()
a) De kans wordt steeds groter dat ik dan op de motor in de dolomieten aan 't rondcrossen ben enquote:
Ik heb morgen om 11 uur een afspraak om het concept te bespreken inderdaad. Sorry, dat was niet helemaal duidelijk maar dat kwam doordat het een frustratiepost isquote:Op maandag 25 mei 2009 16:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Is het erg als ik het even niet meer helemaal snap?
Wat zou je maandagmiddag 25 mei 2009 inleveren? Het concept? Dus je afspraak om het concept in te leveren vervalt omdat je het concept niet ingeleverd hebt? Dat is wat ik er nu uit opmaak.
edit: of was dat de afspraak om het concept te bespreken oid?
Volgens mij bedoelt ie dat hij vandaag het concept zou inleveren maar dat diegene nu zegt dat het vervalt omdat hij het concept niet heeft ingeleverdquote:Op maandag 25 mei 2009 16:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Is het erg als ik het even niet meer helemaal snap?
Wat zou je maandagmiddag 25 mei 2009 inleveren? Het concept? Dus je afspraak om het concept in te leveren vervalt omdat je het concept niet ingeleverd hebt? Dat is wat ik er nu uit opmaak.
edit: of was dat de afspraak om het concept te bespreken oid?
Sinds wanneer ben ik een man?quote:Op maandag 25 mei 2009 16:08 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ie dat hij vandaag het concept zou inleveren maar dat diegene nu zegt dat het vervalt omdat hij het concept niet heeft ingeleverd
Oh, beetje vage mail van dat mens danquote:Op maandag 25 mei 2009 16:06 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb morgen om 11 uur een afspraak om het concept te bespreken inderdaad. Sorry, dat was niet helemaal duidelijk maar dat kwam doordat het een frustratiepost is.
Sinds jij nog geen foto van je tieten gepost hebt gaan we er gemakshalve maar even van uit dat je man bentquote:
Dat heb ik ook teruggemaild, maar dan in nette bewoording. Dat ik ervanuitga dat de afspraak morgen wel doorgaat omdat we hebben afgesproken dat ik het rapport op maandagmiddag zou inleveren en dat ik het om 15.00 uur in haar postvakje heb gelegd (ze was niet op haar werkplek dus ik kon het niet persoonlijk overhandigen).quote:Op maandag 25 mei 2009 16:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, beetje vage mail van dat mens dan. 't Is nog 1 uur en 50 minuten maandagmiddag dus volgens mij moet ze niet zeuren.
quote:Op maandag 25 mei 2009 16:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Sinds jij nog geen foto van je tieten gepost hebt gaan we er gemakshalve maar even van uit dat je man bent.
Oh dat is er zo één, die lopen er bij mijn opleiding ook een aantal rondquote:Op maandag 25 mei 2009 16:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook teruggemaild, maar dan in nette bewoording. Dat ik ervanuitga dat de afspraak morgen wel doorgaat omdat we hebben afgesproken dat ik het rapport op maandagmiddag zou inleveren en dat ik het om 15.00 uur in haar postvakje heb gelegd (ze was niet op haar werkplek dus ik kon het niet persoonlijk overhandigen).
Ik heb het ook per mail naar haar gestuurd, dus ze kan niet zeggen dat ze het niet ontvangen heeft
Ik denk gewoon dat het probleem is dat ze om half 4 weggegaan is van school ofzo. De laatste keren dat ik haar probeerde te bereiken vóór half 10 en ná half 4 kreeg ik steeds de voicemail. Wat een werktijden
Hehe,quote:Op maandag 25 mei 2009 15:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je deed niet accepteren, maar oké.. waar woon je en wat drink je.
Vreselijk. Waarom ben je stagebegeleidster als je niet te bereiken bent?quote:Op maandag 25 mei 2009 16:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh dat is er zo één, die lopen er bij mijn opleiding ook een aantal rond.. Had ik ook maar zo'n werktijden
![]()
.
Ja, je zou denken dat je iets hébt aan zo'n begleid(st)er, valt toch vies tegen iedere keerquote:Op maandag 25 mei 2009 16:19 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Vreselijk. Waarom ben je stagebegeleidster als je niet te bereiken bent?
Ik heb geen reactie gekregen op mijn mail, dus ik denk dat ze inderdaad al naar huis isquote:Op maandag 25 mei 2009 16:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, je zou denken dat je iets hébt aan zo'n begleid(st)er, valt toch vies tegen iedere keer.
Kill and attack!quote:Op maandag 25 mei 2009 16:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb geen reactie gekregen op mijn mail, dus ik denk dat ze inderdaad al naar huis is
Als ze het flikt dat die afspraak niet doorgaat heeft ze echt een héél groot probleem
You go girlquote:Op maandag 25 mei 2009 16:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb geen reactie gekregen op mijn mail, dus ik denk dat ze inderdaad al naar huis is
Als ze het flikt dat die afspraak niet doorgaat heeft ze echt een héél groot probleem
Zulke denk ikquote:Op maandag 25 mei 2009 16:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh dat is er zo één, die lopen er bij mijn opleiding ook een aantal rond.. Had ik ook maar zo'n werktijden
![]()
.
quote:Dit e-mail is vanaf woensdag 27 mei bereikbaar.
Thanksquote:Op maandag 25 mei 2009 16:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
Maar wel klote Daph_, ik leef met je mee!
Ik heb nog minder gezien, maar die sterke sprint vlak voor de meet was wel heldhaftig hoor! Machtsvertoonquote:Op maandag 25 mei 2009 18:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb alleen de laatste 6 km gezien, daarvoor was ik nog op mijn werk en onderweg naar huis.
zaterdag ne zondag ga ik denk ik maar de hele wedstrijd kijken.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb nog minder gezien, maar die sterke sprint vlak voor de meet was wel heldhaftig hoor! MachtsvertoonNu hopen dat 'ie het volhoudt!
zoiets heb ik ook gehadquote:Op maandag 25 mei 2009 19:09 schreef PieterBas het volgende:
LOL![]()
Krijg net een mailtje van een werving en selectiebureau, of ik eventueel nog beschikbaar ben.. want ze vinden het moeilijk om een passende baan voor mij te vinden..
Misschien toch maar een net e-mailtje sturen... dat ik al ruim 3 maanden aan het werk ben
quote:Op maandag 25 mei 2009 19:09 schreef PieterBas het volgende:
LOL![]()
Krijg net een mailtje van een werving en selectiebureau, of ik eventueel nog beschikbaar ben.. want ze vinden het moeilijk om een passende baan voor mij te vinden..
Misschien toch maar een net e-mailtje sturen... dat ik al ruim 3 maanden aan het werk ben
Bootjequote:
Dan zou ik ook zo lang wachten jaquote:Op maandag 25 mei 2009 19:15 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
zoiets heb ik ook gehad
augustus 2008 een email gestuurd voor stage
maart 2009 een bericht gehad dat ze een afspraak wouden maken
Vaak blijf je dan in het bestand staan..quote:Op maandag 25 mei 2009 19:15 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
zoiets heb ik ook gehad
augustus 2008 een email gestuurd voor stage
maart 2009 een bericht gehad dat ze een afspraak wouden maken
Goed hoor en met u?quote:
Vrolijke Fritsquote:
Goed hoor.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Goed hoor en met u?
Mijn buurjongen noemt mij u.. en meneer...![]()
Wat een respect en ik zei terug
"u mag wel je en jij zeggen hoor"
Hoe oud bent u dan?quote:Op maandag 25 mei 2009 19:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Goed hoor en met u?
Zeg maar jij tegen mij want ik heb een hekel aan uquote:Op maandag 25 mei 2009 19:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Goed hoor en met u?
Nog niet geplaatstquote:Op maandag 25 mei 2009 19:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bootje
En al reacties gehad op je CV
Ik ben ook een hekel aan "u". Ik zeg het vaak wel uit beleefdheid, maar als de baas mij aanspreekt met je en jouw.. dan doe ik het ook gewoon.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zeg maar jij tegen mij want ik heb een hekel aan u
[..]
Nog niet geplaatst
Eerst die scriptie afronden..quote:
Mag ook.. Anders heb je straks 3 weken lang alleen maar sollicitaties.. en dan komt je scriptie niet af.quote:
Ik spreek op onze vestiging iedereen aan met je, maar dat willen ze zelf, maar klanten spreek ik allemaal aan met u. Tenzij ze zelf aangegeven hebben dat ik je mag zeggen. Hetzelfde geldt voor hogere binnen ons bedrijf die spreek ik gewoon uit beleefdheid met u aan, maar meestal krijg ik dan wel te horen dat ik gewoon je mag zeggen.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ben ook een hekel aan "u". Ik zeg het vaak wel uit beleefdheid, maar als de baas mij aanspreekt met je en jouw.. dan doe ik het ook gewoon.
En ik kreeg te horen van een collega dat ik altijd aan het lachen ben
Dat dus. De directeuren sprak ik ook met u aan.. maar binnen een dag was dat je.. maar dat hangt ook sterk af met het type bedrijf of organisatie het is.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik spreek op onze vestiging iedereen aan met je, maar dat willen ze zelf, maar klanten spreek ik allemaal aan met u. Tenzij ze zelf aangegeven hebben dat ik je mag zeggen. Hetzelfde geldt voor hogere binnen ons bedrijf die spreek ik gewoon uit beleefdheid met u aan, maar meestal krijg ik dan wel te horen dat ik gewoon je mag zeggen.
werktijden zijn voor mij gewoon meervoudquote:Op maandag 25 mei 2009 20:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
![]()
Niet als je werktijden als een begrip ziet![]()
.
.
Ja idd.. gewoon een beetje aftasten en dan komt alles goed en is het je/jij etc. Bedrijf waar ik nu werk spreekt iedereen de baas aan met 'ge' (Belgen / Limburgers hèquote:Op maandag 25 mei 2009 19:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat dus. De directeuren sprak ik ook met u aan.. maar binnen een dag was dat je.. maar dat hangt ook sterk af met het type bedrijf of organisatie het is.
Sterf jij maar lekkerquote:Op maandag 25 mei 2009 20:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
werktijden zijn voor mij gewoon meervoud
Hoop dat dat gaat lukken.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Sterf jij maar lekkerik moest toch een excuus hebben
.
He daar had ik nog niet aan gedacht.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die Engelsen hebben het gewoon slim aangepakt. Jij of u = you
Zeeland is getting WTFBBQPWNDROFLCOPTERD.. Buienradar laat big boom boom zien ^^quote:
Ja het gaat hier nu echt losquote:Op maandag 25 mei 2009 20:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zeeland is getting WTFBBQPWNDROFLCOPTERD.. Buienradar laat big boom boom zien ^^
Gelukkig hou ik L.no bezig op msn en leest ze dat niet Luctor. Anders was je nog niet jarigquote:Op maandag 25 mei 2009 21:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
de hevige regen is alweer weg, regent nu nog zachtjes met af en toe nog een flitsje.
Jammer dan die buien altijd zo kort zijn.
Het zijn net vrouwen...Als ze komen zijn ze nat en hevig als ze weggaan, ben je je huis en auto kwijt.
Tot zover de mop van de dag
Ik wist dat er hier geen meiden zijn op het moment, dus kon ik hem wel maken.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Gelukkig hou ik L.no bezig op msn en leest ze dat niet Luctor. Anders was je nog niet jarig![]()
Hij is wel goed btwquote:Op maandag 25 mei 2009 21:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wist dat er hier geen meiden zijn op het moment, dus kon ik hem wel maken.
Oud betekend niet dat het dan niet meer leuk is.quote:
inderdaadquote:Op maandag 25 mei 2009 21:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Oud betekend niet dat het dan niet meer leuk is.
quote:En mij kan je dan af en toe ook wel een bui noemen..Alleen laat ik dan het geld en huis met rust
* Bootje84 heeft garagequote:Op maandag 25 mei 2009 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik hoop dat die bui met auto ook gelijk een beetje gewassen heeft. En de bloesem er af heeft gespoeld. Maar het zal wel zo zijn dat de bloesem alleen maar meer vastplakt.
ik niet. Bij mij staat ie gewoon voor de deur. Mijn ouders en broer hebben wel een garage, maar ja, daar past maar één auto in.quote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 21:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wist dat er hier geen meiden zijn op het moment, dus kon ik hem wel maken.
Nou duurt het toch nog wel even alvorens ik weer jarig ben
Is dat niet de taalnazi?!quote:Op maandag 25 mei 2009 21:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Oud betekend niet dat het dan niet meer leuk is.
En mij kan je dan af en toe ook wel een bui noemen..Alleen laat ik dan het geld en huis met rust
quote:
Weinig bekenden in de top 100quote:Top 100 van maandag 25 mei 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
021. 108 Bootje84
060. 073 Piles
075. 068 Marijkezwolle
090. 060 Houniet
Komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik was druk bezig met mijn scriptieWaarschijnlijk voor de kat z'n kut
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:04 schreef Isdatzo het volgende:
Zooooo.. mijn nachtrust was uitzonderlijk slecht. En dat zegt veel, want hij is standaard al slecht (lees: te kort).
We schrijven:
- Discussie over een ventilator die teveel lawaai zou maken, opflikkeren je moet je niet aanstellen.
- Hitte
- Onweer (ja, heel tof maar.. was een erg mooie lichtshow maar 't kostte me wel slaap.. ik moest wel blijven kijken)
- Muggen, tyfusbeest. zoemmmmmmmmmmmmm zooooooem zoem![]()
*licht aan doet* .. mug stil. *licht uit doet* zoemmmm zoooooooooooooooooem zooooooooooooooooeeeeeeeem
*licht aan*, mug stil
. AAAAAAAAARGH!!! Dan heb je zoiets van: fuck it, ik slaap wel mét mug. Valt dat toch ff tegen. Slaap je net, komt dat beest bij je oor voorbij vilegen.. probeer je 'm half in je slaap verrot te stampen raak je alles behalve die mug natuurlijk.
- Mensen die je wakker sms'en, DOE DAT 'S OCHTENDS OFZO.
Ik wil mensen slaan. NU.
Sorry, had over je heen gelezen.quote:
Vervelen doe je maar ergens anders, met je rommeltopicsquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:07 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik doe vandaag weer mee denk ik.
ik verveel me
Is het erg als ik geen idee heb wie je bentquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:07 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik doe vandaag weer mee denk ik.
ik verveel me
Een vervelend pubertje. Geen aandacht aan besteden..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Is het erg als ik geen idee heb wie je bent
Een bootje 2 dusquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Een vervelend pubertje. Geen aandacht aan besteden..
goeiemorgen!quote:
Je badpak-pareltjequote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:16 schreef FunkyHomosapien het volgende:
welke rommeltopics?
mijn topics zijn vaak wel puik.
Stik erinquote:
Haaiquote:
Mag hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:07 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik moest lachenMaar dat komt omdat het zoooo herkenbaar is. Ik leef met je mee hoor
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je badpak-pareltje
Mannen die badpakken dragen
Hier zit iedereen ook chagrijnig te zijn, helemaal bleek en continu te gapenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mag hoor![]()
. Heeft er iig iemand iets aan mijn slechte nacht gehad. Maar ik was niet de enige als ik de lui hier zo zie zitten
.
Tja, had je mij als vriendje gehad, hadden we samen wakker geweest hadden we kunnen knuffelen. Maarja, ik ben bezet. Helaasquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:26 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hier zit iedereen ook chagrijnig te zijn, helemaal bleek en continu te gapenNiemand heeft echt langer dan 4 uur geslapen vanacht dus dat wordt leuk straks, dan is iedereen gaar
Ik heb ook een slechte nacht gehad hoor..
Lig je in bed, dekbed over je heen, lekker warm. Word je wakker (dat was in de 3 uur dat ik dus wél een beetje geslapen heb) heb je het snikheet. Dekbed af. Val je in slaap, word je wakker, ijskoud. Dekbed weer overheen. Enz.
Half 3: onweer met gratis discoshow. De geluiden die van het dak kwamen deden me geloven dat dat op het punt stond in te storten met al die herrie. Vreselijk.
En vriendje maar doorslapen he"Ben wel eventjes wakker geweest hoor!!"
*zucht*
Ik toch ook schatquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja, had je mij als vriendje gehad, hadden we samen wakker geweest hadden we kunnen knuffelen. Maarja, ik ben bezet. Helaas
Hoe herkenbaarquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:26 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Lig je in bed, dekbed over je heen, lekker warm. Word je wakker (dat was in de 3 uur dat ik dus wél een beetje geslapen heb) heb je het snikheet. Dekbed af. Val je in slaap, word je wakker, ijskoud. Dekbed weer overheen. Enz.
omdat er bij [Upd] hekjes staan, net als bij [url], dus dan komt het in de warquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:28 schreef Puala het volgende:
[url]http://frontpage.fok.nl/nieuws/111466/-[Upd]-Mogelijk-familiedrama-in-Zwijndrecht.html[/url]
![]()
edit: waarom doet die het niet als link?![]()
Rot op met jequote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:30 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik ben helemaal niet wakker geworden
ben ik nu stoer omdat ik een luilak ben?
lieffquote:
1 |
Slimquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:31 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
omdat er bij [Upd] hekjes staan, net als bij [url], dus dan komt het in de war
Oké, maar ik ben geen nerd enzo hequote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:32 schreef Isdatzo het volgende:
Als je het zo doet, doet 'ie het wel:
[ code verwijderd ]
[Upd] Mogelijk familiedrama in Zwijndrecht
Ja, das jouw foutquote:
Whehehe hoe herkenbaar is datquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe herkenbaar. Alleen was 't gisteravond meteen al bloedheet.. dekbed in de hoek gepleurd en een laken uit de kast getrokken. Na een uur helemaal aan 't laken vast geplakt
. Leuk, zo'n kamer op 't zuiden onder een rood oranje pannendak. Om 06.00 ofzo werd ik wakker, raam dicht. Om 07.00 was 't weer te warm, maar toen moest ik toch al bijna op dus ben er niet meer uit gekomen
.
Voor een nóg slechtere nachtrust mag je morgen mijn mug wel lenen hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Whehehe hoe herkenbaar is dat
Ik heb gewoon liggen draaien vanaf half 3 in de hoop dat ik in slaap zou vallen. Niet dus
Deed je bijna de superman?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe herkenbaar. Alleen was 't gisteravond meteen al bloedheet.. dekbed in de hoek gepleurd en een laken uit de kast getrokken. Na een uur helemaal aan 't laken vast geplakt
. Leuk, zo'n kamer op 't zuiden onder een rood oranje pannendak. Om 06.00 ofzo werd ik wakker, raam dicht. Om 07.00 was 't weer te warm, maar toen moest ik toch al bijna op dus ben er niet meer uit gekomen
.
quote:
Volgens mij hebben mijn ouders alweer gezorgd voor een nieuwe huismug door de voordeur een kwartier open te laten staanquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Voor een nóg slechtere nachtrust mag je morgen mijn mug wel lenen hoor.
Okay, die krijg je van me dan!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Goedemorgen vriendjes en vriendinnetjes
Ben gaar![]()
Het heeft hier van 1-4 geloof ik zitte onweren en donderen, en daarvoor ook nog ff een uurtje. Au
Oh maar hier zitten er écht plenty hoor, beter een extra mug dan een mug te weinig..just to be sure.. hier, *mug geeft*.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Volgens mij hebben mijn ouders alweer gezorgd voor een nieuwe huismug door de voordeur een kwartier open te laten staanMaar bedankt voor het aanbod
*mug weer teruggeeft*quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh maar hier zitten er écht plenty hoor, beter een extra mug dan een mug te weinig..just to be sure.. hier, *mug geeft*.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:49 schreef Isdatzo het volgende:
OOOOIT had ik zo'n muggen-toaster met zo'n UV-lamp. Totdat ik 't leuk vond om 'm wat aan te passen en er mee te kloten.. heeft 't nog een week gedaan (en hoe) voordat ie midden in de nacht ineens PATS deed
. Hele kamer vol rook, ding was niet meer te redden
.
zo'n ding moet je begin van de avond aanzetten zodat hij ze dan al aantrekt. En vooral niet op de kamer waar je slaapt zetten, maar in de ruimte er naast. Als muggen moeten kiezen tussen zo'n lamp of jouw lichaam zullen ze kiezen voor je lichaamquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook zo'n ding, maar bij mij werkt ie dus niet want ze prikken me alsnog helemaal lek.
Helden verhaal is hetquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:04 schreef Isdatzo het volgende:
Zooooo.. mijn nachtrust was uitzonderlijk slecht. En dat zegt veel, want hij is standaard al slecht (lees: te kort).
We schrijven:
- Discussie over een ventilator die teveel lawaai zou maken, opflikkeren je moet je niet aanstellen.
- Hitte
- Onweer (ja, heel tof maar.. was een erg mooie lichtshow maar 't kostte me wel slaap.. ik moest wel blijven kijken)
- Muggen, tyfusbeest. zoemmmmmmmmmmmmm zooooooem zoem![]()
*licht aan doet* .. mug stil. *licht uit doet* zoemmmm zoooooooooooooooooem zooooooooooooooooeeeeeeeem
*licht aan*, mug stil
. AAAAAAAAARGH!!! Dan heb je zoiets van: fuck it, ik slaap wel mét mug. Valt dat toch ff tegen. Slaap je net, komt dat beest bij je oor voorbij vilegen.. probeer je 'm half in je slaap verrot te stampen raak je alles behalve die mug natuurlijk.
- Mensen die je wakker sms'en, DOE DAT 'S OCHTENDS OFZO.
Ik wil mensen slaan. NU.
quote:De gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd omdat de geldigheid niet kon worden geverifieerd. Ga terug en/of ververs de pagina en probeer het opnieuw.
Dat doe ik ook alquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:52 schreef Puala het volgende:
[..]
zo'n ding moet je begin van de avond aanzetten zodat hij ze dan al aantrekt. En vooral niet op de kamer waar je slaapt zetten, maar in de ruimte er naast. Als muggen moeten kiezen tussen zo'n lamp of jouw lichaam zullen ze kiezen voor je lichaam
Geen last gehad, kwam alleen een beetje moeilijk in slaapquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:26 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hier zit iedereen ook chagrijnig te zijn, helemaal bleek en continu te gapenNiemand heeft echt langer dan 4 uur geslapen vanacht dus dat wordt leuk straks, dan is iedereen gaar
Ik heb ook een slechte nacht gehad hoor..
Half 3: onweer met gratis discoshow. De geluiden die van het dak kwamen deden me geloven dat dat op het punt stond in te storten met al die herrie. Vreselijk.
En vriendje maar doorslapen he"Ben wel eventjes wakker geweest hoor!!"
*zucht*
Nee nee nee, gewoon op je kamer zetten.. ik had 'm op een kast gezet die een beetje in een hoek stond zodat ik geen last van 't licht had als ik wilde slapen, muggen kozen toch altijd voor de lamp ipv mijquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:52 schreef Puala het volgende:
[..]
zo'n ding moet je begin van de avond aanzetten zodat hij ze dan al aantrekt. En vooral niet op de kamer waar je slaapt zetten, maar in de ruimte er naast. Als muggen moeten kiezen tussen zo'n lamp of jouw lichaam zullen ze kiezen voor je lichaam
Als we niet weten wie je bent zullen we je vast niet gemist hebbenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
niet! Ik vroeg: "hebben jullie me gemist?" en niet of jullie nog wisten wie ik was
conclusie: muggen vinden je te lekkerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat doe ik ook al![]()
Ik slaap op een zolderkamer en mijn kamer is 'verdeeld' in een slaapgedeelte en een soort overloopje. Op dat overloopje staat die lamp, maar ze verkiezen mij altijd boven die lamp
jullie moeten een beetje aardig zijn voor invalide mensen!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als we niet weten wie je bent zullen we je vast niet gemist hebben.
Vonden we je toen zo onaardig dat we je benen gebroken hebbenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jullie moeten een beetje aardig zijn voor invalide mensen!![]()
Ik snap je niet??quote:
nee, maar mijn verrekte knieband doet verrekte zeerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vonden we je toen zo onaardig dat we je benen gebroken hebben.
Invalide? Wie?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jullie moeten een beetje aardig zijn voor invalide mensen!![]()
Where were you?quote:
Ik schijn ook in mijn slaap te praten.. Tussen het snurken doorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Geen last gehad, kwam alleen een beetje moeilijk in slaap![]()
Maar ik maak wel vaak 's nachts mijn vriendin wakker omdat ik praat
Doggy went wrong?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee, maar mijn verrekte knieband doet verrekte zeer
Zucht. En heb je JNA meegenomen ofzo?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zie boven
[..]
Texel.. voetballen, zuipen en mezelf pijn doen
Moet je ze eens afscheuren.. dát doet pas pijnquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee, maar mijn verrekte knieband doet verrekte zeer
Ow ok. Gelukkigquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat je een foutje mag maken omdat je moe en brak bent, dat bedoel ik er mee
Toffe dingen zijn dat inderdaad. Ik moet er ook weer ff eentje hebben voor hier in huis. De elektrische vliegenmepper is reeds binnenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee nee nee, gewoon op je kamer zetten.. ik had 'm op een kast gezet die een beetje in een hoek stond zodat ik geen last van 't licht had als ik wilde slapen, muggen kozen toch altijd voor de lamp ipv mij.
Ding zat uiteindelijk helemaal onder de muggen enzo. Werkte prima
.
Lig je in bed, hoor je: tssk..
.
uhm nee.. geen negers op Texelquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zucht. En heb je JNA meegenomen ofzo?
Not true. Een vriend van mij (Surinamer) was dit weekend op Texel. Dus misschien heb je ze wel gezienquote:
Komt ze niet?quote:
Nou ja, zoals het gisteren klonk, niet dusquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:30 schreef Daph_ het volgende:
Mijn begeleidster neemt haar telefoon niet op.
Het is nu een half uur voor de afspraak en ik weet dus eigenlijk niet of deze doorgaat. Fijn.
Dat zou best kunnen dan ja.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Not true. Een vriend van mij (Surinamer) was dit weekend op Texel. Dus misschien heb je ze wel gezien
Waar is JNA dan?
Ik denk het dus niet als ik haar gemaild heb en gebeld heb (gisteren) en haar vandaag probeer te bellen en ze niet opneemt of terugbeltquote:
En dan kan ik dus niet afstuderenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nou ja, zoals het gisteren klonk, niet dus
Jij hebt je gewoon aan de afspraken gehouden, zij niet. Een "komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:55 schreef Daph_ het volgende:
Ik weet wel dat hij er niks aan kan veranderen, maar kom op, je kunt toch wel laten zien dat het je wat interesseert?![]()
Ik kan wel janken op dit moment. Ik heb me helemaal de pleuris gewerkt voor de kat z'n kut, want ze reageert niet. Niemand schijnt het wat te interesseren dat ik dan een probleem heb met het inleveren van mijn definitieve scriptie en met het krijgen van toetstemming voor de verdediging.
@$#&@($^@^$#^@#$^@$^$^@&&$@!!!
Ik betwijfel het, want een andere afspraak voor het gesprek gaat niet deze week meer lukken want ze heeft les op het enige moment dat mijn manager kan. Ik kan geen klacht indienen want ze moet me beoordelen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jij hebt je gewoon aan de afspraken gehouden, zij niet. Een "komt wel goed schatje" omdat het ook goed gaat komen
.
Kill die bitch!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:02 schreef Daph_ het volgende:
Het is 11 uur geweest. Ik denk dat we dus wel kunnen stellen dat de afspraak niet doorgaat.
Wel fijn dat ze even reageert op mijn mailtje/telefoontjes
Tja, da's háár probleem dan. Zij komt haar afspraken niet na, laat niks van zich horen terwijl jij daarentegen contact probeert te zoeken en gewoon aan je afspraken voldaan hebt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik betwijfel het, want een andere afspraak voor het gesprek gaat niet deze week meer lukken want ze heeft les op het enige moment dat mijn manager kan. Ik kan geen klacht indienen want ze moet me beoordelen.
Godver, wat een kutsituatie
Dan ben ik even het zonnetje in je leven.. Naast het zonnetje in het leven van L.noquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:08 schreef Daph_ het volgende:
Isdatzo ik kan wel een klacht indienen maar daarmee jaag ik haar waarschijnlijk in het harnas en dat is niet zo gunstig aangezien ze me moet beoordelen
Echt, wat een takkewijf. Niks laten horen maar ondertussen wel zeggen dat ik me niet aan mijn afspraken houd terwijl ik er dus alles aan gedaan heb om contact met haar op te nemen.
Het weer weerspiegelt mijn humeur.
Ze haat je toch alquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:08 schreef Daph_ het volgende:
Isdatzo ik kan wel een klacht indienen maar daarmee jaag ik haar waarschijnlijk in het harnas en dat is niet zo gunstig aangezien ze me moet beoordelen
[knip]
Ahaha sukkelquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:26 schreef Bootje84 het volgende:
Zojuist trouwens een voeding thuis ontvangen. Mn oude was dood gegaan en via Duitsland kon ik garantie claimen. Ben benieuwd welk model ik thuis heb mogen ontvangen.
* Bootje84 Wacht nog steeds op zijn Durex-pakket
als ze je het afstuderen kost, dan zou ik haar sowieso keihard affakkelen..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel ja maar ik wil het niet forceren
Bij mij gebeurde het zaterdag en ik had woensdag mijn voeding opgehaald. Ik heb een exclusieve smaak voor voedingen en die zijn zeldzaam in Nederlandquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ahaha sukkel. Had maar zoals ik gedaan. Zondagavond na thuiskomst constateren dat je voeding stuk is, meteen nieuwe bestellen met iDeal geld overmaken en maandagavond ophalen
.
Zal vanmiddag eens een foto maken van de uit 't raam geslingerde voeding, volgens mij doet 'ie het niet meer.
QFT!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
als ze je het afstuderen kost, dan zou ik haar sowieso keihard affakkelen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |