Not true. Een vriend van mij (Surinamer) was dit weekend op Texel. Dus misschien heb je ze wel gezienquote:
Komt ze niet?quote:
Nou ja, zoals het gisteren klonk, niet dusquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:30 schreef Daph_ het volgende:
Mijn begeleidster neemt haar telefoon niet op.
Het is nu een half uur voor de afspraak en ik weet dus eigenlijk niet of deze doorgaat. Fijn.
Dat zou best kunnen dan ja.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Not true. Een vriend van mij (Surinamer) was dit weekend op Texel. Dus misschien heb je ze wel gezien
Waar is JNA dan?
Ik denk het dus niet als ik haar gemaild heb en gebeld heb (gisteren) en haar vandaag probeer te bellen en ze niet opneemt of terugbeltquote:
En dan kan ik dus niet afstuderenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nou ja, zoals het gisteren klonk, niet dus
Jij hebt je gewoon aan de afspraken gehouden, zij niet. Een "komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:55 schreef Daph_ het volgende:
Ik weet wel dat hij er niks aan kan veranderen, maar kom op, je kunt toch wel laten zien dat het je wat interesseert?![]()
Ik kan wel janken op dit moment. Ik heb me helemaal de pleuris gewerkt voor de kat z'n kut, want ze reageert niet. Niemand schijnt het wat te interesseren dat ik dan een probleem heb met het inleveren van mijn definitieve scriptie en met het krijgen van toetstemming voor de verdediging.
@$#&@($^@^$#^@#$^@$^$^@&&$@!!!
Ik betwijfel het, want een andere afspraak voor het gesprek gaat niet deze week meer lukken want ze heeft les op het enige moment dat mijn manager kan. Ik kan geen klacht indienen want ze moet me beoordelen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jij hebt je gewoon aan de afspraken gehouden, zij niet. Een "komt wel goed schatje" omdat het ook goed gaat komen
.
Kill die bitch!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:02 schreef Daph_ het volgende:
Het is 11 uur geweest. Ik denk dat we dus wel kunnen stellen dat de afspraak niet doorgaat.
Wel fijn dat ze even reageert op mijn mailtje/telefoontjes
Tja, da's háár probleem dan. Zij komt haar afspraken niet na, laat niks van zich horen terwijl jij daarentegen contact probeert te zoeken en gewoon aan je afspraken voldaan hebt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik betwijfel het, want een andere afspraak voor het gesprek gaat niet deze week meer lukken want ze heeft les op het enige moment dat mijn manager kan. Ik kan geen klacht indienen want ze moet me beoordelen.
Godver, wat een kutsituatie
Dan ben ik even het zonnetje in je leven.. Naast het zonnetje in het leven van L.noquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:08 schreef Daph_ het volgende:
Isdatzo ik kan wel een klacht indienen maar daarmee jaag ik haar waarschijnlijk in het harnas en dat is niet zo gunstig aangezien ze me moet beoordelen
Echt, wat een takkewijf. Niks laten horen maar ondertussen wel zeggen dat ik me niet aan mijn afspraken houd terwijl ik er dus alles aan gedaan heb om contact met haar op te nemen.
Het weer weerspiegelt mijn humeur.
Ze haat je toch alquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:08 schreef Daph_ het volgende:
Isdatzo ik kan wel een klacht indienen maar daarmee jaag ik haar waarschijnlijk in het harnas en dat is niet zo gunstig aangezien ze me moet beoordelen
[knip]
Ahaha sukkelquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:26 schreef Bootje84 het volgende:
Zojuist trouwens een voeding thuis ontvangen. Mn oude was dood gegaan en via Duitsland kon ik garantie claimen. Ben benieuwd welk model ik thuis heb mogen ontvangen.
* Bootje84 Wacht nog steeds op zijn Durex-pakket
als ze je het afstuderen kost, dan zou ik haar sowieso keihard affakkelen..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel ja maar ik wil het niet forceren
Bij mij gebeurde het zaterdag en ik had woensdag mijn voeding opgehaald. Ik heb een exclusieve smaak voor voedingen en die zijn zeldzaam in Nederlandquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ahaha sukkel. Had maar zoals ik gedaan. Zondagavond na thuiskomst constateren dat je voeding stuk is, meteen nieuwe bestellen met iDeal geld overmaken en maandagavond ophalen
.
Zal vanmiddag eens een foto maken van de uit 't raam geslingerde voeding, volgens mij doet 'ie het niet meer.
QFT!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
als ze je het afstuderen kost, dan zou ik haar sowieso keihard affakkelen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |