Ik moest lachenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:04 schreef Isdatzo het volgende:
Zooooo.. mijn nachtrust was uitzonderlijk slecht. En dat zegt veel, want hij is standaard al slecht (lees: te kort).
We schrijven:
- Discussie over een ventilator die teveel lawaai zou maken, opflikkeren je moet je niet aanstellen.
- Hitte
- Onweer (ja, heel tof maar.. was een erg mooie lichtshow maar 't kostte me wel slaap.. ik moest wel blijven kijken)
- Muggen, tyfusbeest. zoemmmmmmmmmmmmm zooooooem zoem![]()
*licht aan doet* .. mug stil. *licht uit doet* zoemmmm zoooooooooooooooooem zooooooooooooooooeeeeeeeem
*licht aan*, mug stil
. AAAAAAAAARGH!!! Dan heb je zoiets van: fuck it, ik slaap wel mét mug. Valt dat toch ff tegen. Slaap je net, komt dat beest bij je oor voorbij vilegen.. probeer je 'm half in je slaap verrot te stampen raak je alles behalve die mug natuurlijk.
- Mensen die je wakker sms'en, DOE DAT 'S OCHTENDS OFZO.
Ik wil mensen slaan. NU.
Sorry, had over je heen gelezen.quote:
Vervelen doe je maar ergens anders, met je rommeltopicsquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:07 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik doe vandaag weer mee denk ik.
ik verveel me
Is het erg als ik geen idee heb wie je bentquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:07 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik doe vandaag weer mee denk ik.
ik verveel me
Een vervelend pubertje. Geen aandacht aan besteden..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Is het erg als ik geen idee heb wie je bent
Een bootje 2 dusquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Een vervelend pubertje. Geen aandacht aan besteden..
goeiemorgen!quote:
Je badpak-pareltjequote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:16 schreef FunkyHomosapien het volgende:
welke rommeltopics?
mijn topics zijn vaak wel puik.
Stik erinquote:
Haaiquote:
Mag hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:07 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik moest lachenMaar dat komt omdat het zoooo herkenbaar is. Ik leef met je mee hoor
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je badpak-pareltje
Mannen die badpakken dragen
Hier zit iedereen ook chagrijnig te zijn, helemaal bleek en continu te gapenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mag hoor![]()
. Heeft er iig iemand iets aan mijn slechte nacht gehad. Maar ik was niet de enige als ik de lui hier zo zie zitten
.
Tja, had je mij als vriendje gehad, hadden we samen wakker geweest hadden we kunnen knuffelen. Maarja, ik ben bezet. Helaasquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:26 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hier zit iedereen ook chagrijnig te zijn, helemaal bleek en continu te gapenNiemand heeft echt langer dan 4 uur geslapen vanacht dus dat wordt leuk straks, dan is iedereen gaar
Ik heb ook een slechte nacht gehad hoor..
Lig je in bed, dekbed over je heen, lekker warm. Word je wakker (dat was in de 3 uur dat ik dus wél een beetje geslapen heb) heb je het snikheet. Dekbed af. Val je in slaap, word je wakker, ijskoud. Dekbed weer overheen. Enz.
Half 3: onweer met gratis discoshow. De geluiden die van het dak kwamen deden me geloven dat dat op het punt stond in te storten met al die herrie. Vreselijk.
En vriendje maar doorslapen he"Ben wel eventjes wakker geweest hoor!!"
*zucht*
Ik toch ook schatquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja, had je mij als vriendje gehad, hadden we samen wakker geweest hadden we kunnen knuffelen. Maarja, ik ben bezet. Helaas
Hoe herkenbaarquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:26 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Lig je in bed, dekbed over je heen, lekker warm. Word je wakker (dat was in de 3 uur dat ik dus wél een beetje geslapen heb) heb je het snikheet. Dekbed af. Val je in slaap, word je wakker, ijskoud. Dekbed weer overheen. Enz.
omdat er bij [Upd] hekjes staan, net als bij [url], dus dan komt het in de warquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:28 schreef Puala het volgende:
[url]http://frontpage.fok.nl/nieuws/111466/-[Upd]-Mogelijk-familiedrama-in-Zwijndrecht.html[/url]
![]()
edit: waarom doet die het niet als link?![]()
Rot op met jequote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:30 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik ben helemaal niet wakker geworden
ben ik nu stoer omdat ik een luilak ben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |