Ik zal mij even voorstellen. Al sinds mijn pubertijd draag ik badpakken onder mijn kleren. Ik heb er inmiddels nu zo'n 150 stuks. Ook zwem ik regelmatig op stille plekjes in de zomer in badpak. Jarenlang is alles gewoon goed gegaan niemand die het wist en ik was single. Dan komt er er toch een vriendin in je leven waar uiteindelijk mee gaat samenwonen. De badpakken werden verstopt in de hoop dat de "fetisistische" gevoelens verdwijnen. Na enkele maanden begint het toch te knagen. De eerste badpakken werden dus te voor schijn gehaald uit het zicht van mijn vriendin en gedragen. Persoonlijk vond ik het zeer vervelend en kreeg het er ook zeer moelijk mee. Dit heb ik jaren vol gehouden.
Na jaren voor mijn vriendin alles in het geheim te houden, heb ik alles aan haar kunnen vertellen over mijn badpakken. Dit was naar aanleiding van een nogal ingrijpende gebeurtenis. Natuurlijk vond ze het wel gek maar ze vond het alles behalve erg. Dus heb ik vorige week voor het eerst sinds jaren weer in badpak in bed geslapen.
Mijn vriendin heeft er verder geen negatief woord over vuil gemaakt en gezegd dat het ook nog wel mooi staat. Jullie begrijpen dat ik helemaal in de wolken ben nu.
Hoe zouden jullie reageren als je vriend zei dat hij graag badpakken draagt?
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.