Zaterdag nogquote:Op maandag 25 mei 2009 13:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kom je ooit in Eindhoven?
Iets specifieker: randweg Eindhoven, A2/A67/A58?
Nou?
Daar zijn ze nu al 3 jaar bezig en 't is in 2012 klaar.
Was er ook voor de 2e x van mn leven ofzo. Wil er niet dood gevonden wordenquote:Op maandag 25 mei 2009 13:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan zou je moeten weten dat ze er al jaren bezig zijn.
Vorige keer dat je er was waren ze waarschijnlijk ook bezig daarquote:Op maandag 25 mei 2009 13:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Was er ook voor de 2e x van mn leven ofzo. Wil er niet dood gevonden worden![]()
Kerkrade.. Heel fucking Nederland doorkruistquote:Op maandag 25 mei 2009 13:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vorige keer dat je er was waren ze waarschijnlijk ook bezig daar.
Niks tegen Eindhoven, Eindhoven is tof. Sommige stukjes van Eindhoven dan
.
Andere stukjes wat minder.
Waar moest je zijn ergens?
kerkrade, rodaquote:Op maandag 25 mei 2009 13:44 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Kerkrade.. Heel fucking Nederland doorkruist
Er komen ook leuke mensen uit Kerkradequote:
ik heb toch niet gezegd dat dat niet zo was?quote:Op maandag 25 mei 2009 13:46 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Er komen ook leuke mensen uit Kerkrade
Maar dat ga ik wel doenquote:Op maandag 25 mei 2009 13:48 schreef Puala het volgende:
[..]
ik heb toch niet gezegd dat dat niet zo was?
zijn vriendin opzoekenquote:Op maandag 25 mei 2009 13:50 schreef Isdatzo het volgende:
Oh, en wat ging je dan doen in Kerkrade..?
Oh, je bedoelde dat Roda kut is. Tja, dat magquote:Op maandag 25 mei 2009 13:48 schreef Puala het volgende:
[..]
ik heb toch niet gezegd dat dat niet zo was?
heul nietquote:Op maandag 25 mei 2009 13:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jij laat je wel snel kennen zeg
traag van begrip ofzoquote:Op maandag 25 mei 2009 13:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Oh, je bedoelde dat Roda kut is. Tja, dat mag
Lekker voor ze!quote:Op maandag 25 mei 2009 13:56 schreef Bootje84 het volgende:
Lol. Kerkrade krijgt over dik een uur een flinke whoop-whoop qua onweer. Check www.buienradar.nl
Leef nog in de nasleep van het weekendquote:
Dan wil ik wel 1 iemand hier importerenquote:Op maandag 25 mei 2009 13:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
Roda is kut, verdienen het niet in de Eredivisie te blijven. Mensen in Kerkrade zijn ook kut, spreken half (onverstaanbaar) Duits![]()
Afstoten die handel, net als Brabant
Brabantquote:Op maandag 25 mei 2009 13:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
Roda is kut, verdienen het niet in de Eredivisie te blijven. Mensen in Kerkrade zijn ook kut, spreken half (onverstaanbaar) Duits![]()
Afstoten die handel, net als Brabant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |