Join the group...quote:Op maandag 25 mei 2009 13:14 schreef Daph_ het volgende:
Stomme scriptie!!!!
Ik vind het niet leuk meer!!!!.
Ik post hier bijna ook alleen maar als ik op stage zit, dus dan zou je het gezien moeten hebbenquote:
Heb je het artikel wel gelezen lieverd?quote:Op maandag 25 mei 2009 13:20 schreef Isdatzo het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)-9300-boetes-in.html
Wtf, als je daar bekeurd wordt verdien je het gewoon. Je wéét toch dat daar trajectcontrole is en toch rijd je te hard![]()
![]()
.
Ik heb tot vorige week ergens geen tijd gehad om te posten (zie de stats van piles)quote:Op maandag 25 mei 2009 13:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik post hier bijna ook alleen maar als ik op stage zit, dus dan zou je het gezien moeten hebben.
Ja, maar waarschijnlijk viel dat best mee of is het een klein percentage onterecht uitgeschreven bekeuringen.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heb je het artikel wel gelezen lieverd?
Het gaat er om, dat de trajectcontrole vermoedelijk niet juist functioneerde, en dus mogelijk teveel mensen onterecht zijn bekeurd...
Het is ook gebeurt tijdens wegwerkzaamheden.. Die duren (hopelijk) geen maanden...quote:Op maandag 25 mei 2009 13:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, maar waarschijnlijk viel dat best mee of is het een klein percentage onterecht uitgeschreven bekeuringen.
Als dat ding massaal ten onrechte bekeuringen uit zou schrijven had 't systeem niet maanden lang gedraaid.
Dussss.
Kom je ooit in Eindhoven?quote:Op maandag 25 mei 2009 13:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het is ook gebeurt tijdens wegwerkzaamheden.. Die duren (hopelijk) geen maanden...
Ik mag hopen dat het dan voor té zacht rijden is ipv té hard rijdenquote:Op maandag 25 mei 2009 13:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het is ook gebeurt tijdens wegwerkzaamheden.. Die duren (hopelijk) geen maanden...
Zaterdag nogquote:Op maandag 25 mei 2009 13:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kom je ooit in Eindhoven?
Iets specifieker: randweg Eindhoven, A2/A67/A58?
Nou?
Daar zijn ze nu al 3 jaar bezig en 't is in 2012 klaar.
Was er ook voor de 2e x van mn leven ofzo. Wil er niet dood gevonden wordenquote:Op maandag 25 mei 2009 13:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan zou je moeten weten dat ze er al jaren bezig zijn.
Vorige keer dat je er was waren ze waarschijnlijk ook bezig daarquote:Op maandag 25 mei 2009 13:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Was er ook voor de 2e x van mn leven ofzo. Wil er niet dood gevonden worden![]()
Kerkrade.. Heel fucking Nederland doorkruistquote:Op maandag 25 mei 2009 13:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vorige keer dat je er was waren ze waarschijnlijk ook bezig daar.
Niks tegen Eindhoven, Eindhoven is tof. Sommige stukjes van Eindhoven dan
.
Andere stukjes wat minder.
Waar moest je zijn ergens?
kerkrade, rodaquote:Op maandag 25 mei 2009 13:44 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Kerkrade.. Heel fucking Nederland doorkruist
Er komen ook leuke mensen uit Kerkradequote:
ik heb toch niet gezegd dat dat niet zo was?quote:Op maandag 25 mei 2009 13:46 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Er komen ook leuke mensen uit Kerkrade
Maar dat ga ik wel doenquote:Op maandag 25 mei 2009 13:48 schreef Puala het volgende:
[..]
ik heb toch niet gezegd dat dat niet zo was?
zijn vriendin opzoekenquote:Op maandag 25 mei 2009 13:50 schreef Isdatzo het volgende:
Oh, en wat ging je dan doen in Kerkrade..?
Oh, je bedoelde dat Roda kut is. Tja, dat magquote:Op maandag 25 mei 2009 13:48 schreef Puala het volgende:
[..]
ik heb toch niet gezegd dat dat niet zo was?
heul nietquote:Op maandag 25 mei 2009 13:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jij laat je wel snel kennen zeg
traag van begrip ofzoquote:Op maandag 25 mei 2009 13:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Oh, je bedoelde dat Roda kut is. Tja, dat mag
Lekker voor ze!quote:Op maandag 25 mei 2009 13:56 schreef Bootje84 het volgende:
Lol. Kerkrade krijgt over dik een uur een flinke whoop-whoop qua onweer. Check www.buienradar.nl
Leef nog in de nasleep van het weekendquote:
Dan wil ik wel 1 iemand hier importerenquote:Op maandag 25 mei 2009 13:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
Roda is kut, verdienen het niet in de Eredivisie te blijven. Mensen in Kerkrade zijn ook kut, spreken half (onverstaanbaar) Duits![]()
Afstoten die handel, net als Brabant
Brabantquote:Op maandag 25 mei 2009 13:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
Roda is kut, verdienen het niet in de Eredivisie te blijven. Mensen in Kerkrade zijn ook kut, spreken half (onverstaanbaar) Duits![]()
Afstoten die handel, net als Brabant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |