Geen last gehad, kwam alleen een beetje moeilijk in slaapquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:26 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hier zit iedereen ook chagrijnig te zijn, helemaal bleek en continu te gapenNiemand heeft echt langer dan 4 uur geslapen vanacht dus dat wordt leuk straks, dan is iedereen gaar
Ik heb ook een slechte nacht gehad hoor..
Lig je in bed, dekbed over je heen, lekker warm. Word je wakker (dat was in de 3 uur dat ik dus wél een beetje geslapen heb) heb je het snikheet. Dekbed af. Val je in slaap, word je wakker, ijskoud. Dekbed weer overheen. Enz.
Half 3: onweer met gratis discoshow. De geluiden die van het dak kwamen deden me geloven dat dat op het punt stond in te storten met al die herrie. Vreselijk.
En vriendje maar doorslapen he"Ben wel eventjes wakker geweest hoor!!"
*zucht*
Nee nee nee, gewoon op je kamer zetten.. ik had 'm op een kast gezet die een beetje in een hoek stond zodat ik geen last van 't licht had als ik wilde slapen, muggen kozen toch altijd voor de lamp ipv mijquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:52 schreef Puala het volgende:
[..]
zo'n ding moet je begin van de avond aanzetten zodat hij ze dan al aantrekt. En vooral niet op de kamer waar je slaapt zetten, maar in de ruimte er naast. Als muggen moeten kiezen tussen zo'n lamp of jouw lichaam zullen ze kiezen voor je lichaam
Als we niet weten wie je bent zullen we je vast niet gemist hebbenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
niet! Ik vroeg: "hebben jullie me gemist?" en niet of jullie nog wisten wie ik was
conclusie: muggen vinden je te lekkerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat doe ik ook al![]()
Ik slaap op een zolderkamer en mijn kamer is 'verdeeld' in een slaapgedeelte en een soort overloopje. Op dat overloopje staat die lamp, maar ze verkiezen mij altijd boven die lamp
jullie moeten een beetje aardig zijn voor invalide mensen!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als we niet weten wie je bent zullen we je vast niet gemist hebben.
Vonden we je toen zo onaardig dat we je benen gebroken hebbenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jullie moeten een beetje aardig zijn voor invalide mensen!![]()
Ik snap je niet??quote:
nee, maar mijn verrekte knieband doet verrekte zeerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vonden we je toen zo onaardig dat we je benen gebroken hebben.
Invalide? Wie?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jullie moeten een beetje aardig zijn voor invalide mensen!![]()
Where were you?quote:
Ik schijn ook in mijn slaap te praten.. Tussen het snurken doorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Geen last gehad, kwam alleen een beetje moeilijk in slaap![]()
Maar ik maak wel vaak 's nachts mijn vriendin wakker omdat ik praat
Doggy went wrong?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee, maar mijn verrekte knieband doet verrekte zeer
Zucht. En heb je JNA meegenomen ofzo?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zie boven
[..]
Texel.. voetballen, zuipen en mezelf pijn doen
Moet je ze eens afscheuren.. dát doet pas pijnquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee, maar mijn verrekte knieband doet verrekte zeer
Ow ok. Gelukkigquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat je een foutje mag maken omdat je moe en brak bent, dat bedoel ik er mee
Toffe dingen zijn dat inderdaad. Ik moet er ook weer ff eentje hebben voor hier in huis. De elektrische vliegenmepper is reeds binnenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee nee nee, gewoon op je kamer zetten.. ik had 'm op een kast gezet die een beetje in een hoek stond zodat ik geen last van 't licht had als ik wilde slapen, muggen kozen toch altijd voor de lamp ipv mij.
Ding zat uiteindelijk helemaal onder de muggen enzo. Werkte prima
.
Lig je in bed, hoor je: tssk..
.
uhm nee.. geen negers op Texelquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zucht. En heb je JNA meegenomen ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |