| 1 |
Slimquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:31 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
omdat er bij [Upd] hekjes staan, net als bij [url], dus dan komt het in de war
Oké, maar ik ben geen nerd enzo hequote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:32 schreef Isdatzo het volgende:
Als je het zo doet, doet 'ie het wel:
[ code verwijderd ]
[Upd] Mogelijk familiedrama in Zwijndrecht
Ja, das jouw foutquote:
Whehehe hoe herkenbaar is datquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe herkenbaar. Alleen was 't gisteravond meteen al bloedheet.. dekbed in de hoek gepleurd en een laken uit de kast getrokken. Na een uur helemaal aan 't laken vast geplakt
. Leuk, zo'n kamer op 't zuiden onder een rood oranje pannendak. Om 06.00 ofzo werd ik wakker, raam dicht. Om 07.00 was 't weer te warm, maar toen moest ik toch al bijna op dus ben er niet meer uit gekomen
.
Voor een nóg slechtere nachtrust mag je morgen mijn mug wel lenen hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Whehehe hoe herkenbaar is dat
Ik heb gewoon liggen draaien vanaf half 3 in de hoop dat ik in slaap zou vallen. Niet dus
Deed je bijna de superman?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe herkenbaar. Alleen was 't gisteravond meteen al bloedheet.. dekbed in de hoek gepleurd en een laken uit de kast getrokken. Na een uur helemaal aan 't laken vast geplakt
. Leuk, zo'n kamer op 't zuiden onder een rood oranje pannendak. Om 06.00 ofzo werd ik wakker, raam dicht. Om 07.00 was 't weer te warm, maar toen moest ik toch al bijna op dus ben er niet meer uit gekomen
.
quote:
Volgens mij hebben mijn ouders alweer gezorgd voor een nieuwe huismug door de voordeur een kwartier open te laten staanquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Voor een nóg slechtere nachtrust mag je morgen mijn mug wel lenen hoor.
Okay, die krijg je van me dan!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Goedemorgen vriendjes en vriendinnetjes
Ben gaar![]()
Het heeft hier van 1-4 geloof ik zitte onweren en donderen, en daarvoor ook nog ff een uurtje. Au
Oh maar hier zitten er écht plenty hoor, beter een extra mug dan een mug te weinig..just to be sure.. hier, *mug geeft*.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Volgens mij hebben mijn ouders alweer gezorgd voor een nieuwe huismug door de voordeur een kwartier open te laten staanMaar bedankt voor het aanbod
*mug weer teruggeeft*quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh maar hier zitten er écht plenty hoor, beter een extra mug dan een mug te weinig..just to be sure.. hier, *mug geeft*.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:49 schreef Isdatzo het volgende:
OOOOIT had ik zo'n muggen-toaster met zo'n UV-lamp. Totdat ik 't leuk vond om 'm wat aan te passen en er mee te kloten.. heeft 't nog een week gedaan (en hoe) voordat ie midden in de nacht ineens PATS deed
. Hele kamer vol rook, ding was niet meer te redden
.
zo'n ding moet je begin van de avond aanzetten zodat hij ze dan al aantrekt. En vooral niet op de kamer waar je slaapt zetten, maar in de ruimte er naast. Als muggen moeten kiezen tussen zo'n lamp of jouw lichaam zullen ze kiezen voor je lichaamquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook zo'n ding, maar bij mij werkt ie dus niet want ze prikken me alsnog helemaal lek.
Helden verhaal is hetquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:04 schreef Isdatzo het volgende:
Zooooo.. mijn nachtrust was uitzonderlijk slecht. En dat zegt veel, want hij is standaard al slecht (lees: te kort).
We schrijven:
- Discussie over een ventilator die teveel lawaai zou maken, opflikkeren je moet je niet aanstellen.
- Hitte
- Onweer (ja, heel tof maar.. was een erg mooie lichtshow maar 't kostte me wel slaap.. ik moest wel blijven kijken)
- Muggen, tyfusbeest. zoemmmmmmmmmmmmm zooooooem zoem![]()
*licht aan doet* .. mug stil. *licht uit doet* zoemmmm zoooooooooooooooooem zooooooooooooooooeeeeeeeem
*licht aan*, mug stil
. AAAAAAAAARGH!!! Dan heb je zoiets van: fuck it, ik slaap wel mét mug. Valt dat toch ff tegen. Slaap je net, komt dat beest bij je oor voorbij vilegen.. probeer je 'm half in je slaap verrot te stampen raak je alles behalve die mug natuurlijk.
- Mensen die je wakker sms'en, DOE DAT 'S OCHTENDS OFZO.
Ik wil mensen slaan. NU.
quote:De gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd omdat de geldigheid niet kon worden geverifieerd. Ga terug en/of ververs de pagina en probeer het opnieuw.
Dat doe ik ook alquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:52 schreef Puala het volgende:
[..]
zo'n ding moet je begin van de avond aanzetten zodat hij ze dan al aantrekt. En vooral niet op de kamer waar je slaapt zetten, maar in de ruimte er naast. Als muggen moeten kiezen tussen zo'n lamp of jouw lichaam zullen ze kiezen voor je lichaam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |