Mag ook.. Anders heb je straks 3 weken lang alleen maar sollicitaties.. en dan komt je scriptie niet af.quote:
Ik spreek op onze vestiging iedereen aan met je, maar dat willen ze zelf, maar klanten spreek ik allemaal aan met u. Tenzij ze zelf aangegeven hebben dat ik je mag zeggen. Hetzelfde geldt voor hogere binnen ons bedrijf die spreek ik gewoon uit beleefdheid met u aan, maar meestal krijg ik dan wel te horen dat ik gewoon je mag zeggen.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ben ook een hekel aan "u". Ik zeg het vaak wel uit beleefdheid, maar als de baas mij aanspreekt met je en jouw.. dan doe ik het ook gewoon.
En ik kreeg te horen van een collega dat ik altijd aan het lachen ben
Dat dus. De directeuren sprak ik ook met u aan.. maar binnen een dag was dat je.. maar dat hangt ook sterk af met het type bedrijf of organisatie het is.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik spreek op onze vestiging iedereen aan met je, maar dat willen ze zelf, maar klanten spreek ik allemaal aan met u. Tenzij ze zelf aangegeven hebben dat ik je mag zeggen. Hetzelfde geldt voor hogere binnen ons bedrijf die spreek ik gewoon uit beleefdheid met u aan, maar meestal krijg ik dan wel te horen dat ik gewoon je mag zeggen.
werktijden zijn voor mij gewoon meervoudquote:Op maandag 25 mei 2009 20:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
![]()
Niet als je werktijden als een begrip ziet![]()
.
.
Ja idd.. gewoon een beetje aftasten en dan komt alles goed en is het je/jij etc. Bedrijf waar ik nu werk spreekt iedereen de baas aan met 'ge' (Belgen / Limburgers hèquote:Op maandag 25 mei 2009 19:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat dus. De directeuren sprak ik ook met u aan.. maar binnen een dag was dat je.. maar dat hangt ook sterk af met het type bedrijf of organisatie het is.
Sterf jij maar lekkerquote:Op maandag 25 mei 2009 20:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
werktijden zijn voor mij gewoon meervoud
Hoop dat dat gaat lukken.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Sterf jij maar lekkerik moest toch een excuus hebben
.
He daar had ik nog niet aan gedacht.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die Engelsen hebben het gewoon slim aangepakt. Jij of u = you
Zeeland is getting WTFBBQPWNDROFLCOPTERD.. Buienradar laat big boom boom zien ^^quote:
Ja het gaat hier nu echt losquote:Op maandag 25 mei 2009 20:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zeeland is getting WTFBBQPWNDROFLCOPTERD.. Buienradar laat big boom boom zien ^^
Gelukkig hou ik L.no bezig op msn en leest ze dat niet Luctor. Anders was je nog niet jarigquote:Op maandag 25 mei 2009 21:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
de hevige regen is alweer weg, regent nu nog zachtjes met af en toe nog een flitsje.
Jammer dan die buien altijd zo kort zijn.
Het zijn net vrouwen...Als ze komen zijn ze nat en hevig als ze weggaan, ben je je huis en auto kwijt.
Tot zover de mop van de dag
Ik wist dat er hier geen meiden zijn op het moment, dus kon ik hem wel maken.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Gelukkig hou ik L.no bezig op msn en leest ze dat niet Luctor. Anders was je nog niet jarig![]()
Hij is wel goed btwquote:Op maandag 25 mei 2009 21:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wist dat er hier geen meiden zijn op het moment, dus kon ik hem wel maken.
Oud betekend niet dat het dan niet meer leuk is.quote:
inderdaadquote:Op maandag 25 mei 2009 21:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Oud betekend niet dat het dan niet meer leuk is.
quote:En mij kan je dan af en toe ook wel een bui noemen..Alleen laat ik dan het geld en huis met rust
* Bootje84 heeft garagequote:Op maandag 25 mei 2009 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik hoop dat die bui met auto ook gelijk een beetje gewassen heeft. En de bloesem er af heeft gespoeld. Maar het zal wel zo zijn dat de bloesem alleen maar meer vastplakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |