Ik heb nog minder gezien, maar die sterke sprint vlak voor de meet was wel heldhaftig hoor! Machtsvertoonquote:Op maandag 25 mei 2009 18:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb alleen de laatste 6 km gezien, daarvoor was ik nog op mijn werk en onderweg naar huis.
zaterdag ne zondag ga ik denk ik maar de hele wedstrijd kijken.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb nog minder gezien, maar die sterke sprint vlak voor de meet was wel heldhaftig hoor! MachtsvertoonNu hopen dat 'ie het volhoudt!
zoiets heb ik ook gehadquote:Op maandag 25 mei 2009 19:09 schreef PieterBas het volgende:
LOL![]()
Krijg net een mailtje van een werving en selectiebureau, of ik eventueel nog beschikbaar ben.. want ze vinden het moeilijk om een passende baan voor mij te vinden..
Misschien toch maar een net e-mailtje sturen... dat ik al ruim 3 maanden aan het werk ben
quote:Op maandag 25 mei 2009 19:09 schreef PieterBas het volgende:
LOL![]()
Krijg net een mailtje van een werving en selectiebureau, of ik eventueel nog beschikbaar ben.. want ze vinden het moeilijk om een passende baan voor mij te vinden..
Misschien toch maar een net e-mailtje sturen... dat ik al ruim 3 maanden aan het werk ben
Bootjequote:
Dan zou ik ook zo lang wachten jaquote:Op maandag 25 mei 2009 19:15 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
zoiets heb ik ook gehad
augustus 2008 een email gestuurd voor stage
maart 2009 een bericht gehad dat ze een afspraak wouden maken
Vaak blijf je dan in het bestand staan..quote:Op maandag 25 mei 2009 19:15 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
zoiets heb ik ook gehad
augustus 2008 een email gestuurd voor stage
maart 2009 een bericht gehad dat ze een afspraak wouden maken
Goed hoor en met u?quote:
Vrolijke Fritsquote:
Goed hoor.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Goed hoor en met u?
Mijn buurjongen noemt mij u.. en meneer...![]()
Wat een respect en ik zei terug
"u mag wel je en jij zeggen hoor"
Hoe oud bent u dan?quote:Op maandag 25 mei 2009 19:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Goed hoor en met u?
Zeg maar jij tegen mij want ik heb een hekel aan uquote:Op maandag 25 mei 2009 19:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Goed hoor en met u?
Nog niet geplaatstquote:Op maandag 25 mei 2009 19:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bootje
En al reacties gehad op je CV
Ik ben ook een hekel aan "u". Ik zeg het vaak wel uit beleefdheid, maar als de baas mij aanspreekt met je en jouw.. dan doe ik het ook gewoon.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zeg maar jij tegen mij want ik heb een hekel aan u
[..]
Nog niet geplaatst
Eerst die scriptie afronden..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |