quote:Op zondag 24 mei 2009 22:19 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja de COS is te gezellig om te sluiten, dat zie je maar aan de vaart die we hier hebben
en dat zonder streamquote:Op zondag 24 mei 2009 22:19 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja de COS is te gezellig om te sluiten, dat zie je maar aan de vaart die we hier hebben
Ik geloof wel dat ik vroeger ook wel van die trucjes had, gelukkig ben ik ze wel met de tijd afgeleerd.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
nou...ik wilde het niet zeggen waar ze bij was maar ik denk dat menig vrouw zichzelf bediend van bepaalde truukjes die Eline gebruikte....ikke overigens niet hoor![]()
....
Nou nee, dan zou ik me dood schamenquote:Op zondag 24 mei 2009 22:20 schreef Rica het volgende:
What you say to the DJ? Heeeeéééééé!! Hooooooóóó!!
Ik heb hier toch ook wel wat 'interpuntielozen' voorbij zien typen.....quote:Op zondag 24 mei 2009 22:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je zult ook wel buiten de groep gevallen zijn, doordat je hoofdletters en interpuncties gebruikt.
Je haren kammen met een vork?quote:Op zondag 24 mei 2009 22:20 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat ik vroeger ook wel van die trucjes had, gelukkig ben ik ze wel met de tijd afgeleerd.
ja...nee....ik ook hoorquote:Op zondag 24 mei 2009 22:20 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat ik vroeger ook wel van die trucjes had, gelukkig ben ik ze wel met de tijd afgeleerd.
Goeie, niet dood laten bloeden maar in de picture houdenquote:Op zondag 24 mei 2009 22:20 schreef Marrije het volgende:
Ik heb nog geen antwoord op mn vraag, maar dat ligt vast ter bespreking achter.
En ik ga er eigenlijk gewoon vanuit dat dit subforum niet voor 3 maanden wordt gesloten. Is bovendien nuttig voor de nieuwe aanmeldingen bij deze 2e ronde
de stream loopt nog verder in mijn hoofd, en ik heb vanmiddag dat wilde feest terug gekeken was net echt johquote:
Denk je dan aan het deleten van alle topics tegen de tijd dat TB II begint? Want dat zal wel moetenquote:Op zondag 24 mei 2009 22:20 schreef Marrije het volgende:
En ik ga er eigenlijk gewoon vanuit dat dit subforum niet voor 3 maanden wordt gesloten. Is bovendien nuttig voor de nieuwe aanmeldingen bij deze 2e ronde
het is natuurlijk leuk om van te voren te weten wie de nieuwe overlevers worden voordat ze zich vrijwillig in de bunker laten opsluitenquote:Op zondag 24 mei 2009 22:20 schreef Marrije het volgende:
Vorken met een vork? Was dat in 1999 dan?quote:Op zondag 24 mei 2009 22:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
vorken met een vork he....maar dat was je natuurlijk vergeten
Wat ben je ook een lieverd Eva haha je bent echt blij hequote:
hier deleten ze geen topics voor zover ik weetquote:Op zondag 24 mei 2009 22:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Denk je dan aan het deleten van alle topics tegen de tijd dat TB II begint? Want dat zal wel moeten
quote:Op zondag 24 mei 2009 22:20 schreef Marrije het volgende:
Jawel hoorquote:Op zondag 24 mei 2009 22:25 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
hier deleten ze geen topics voor zover ik weet
die zullen vast heel snel gevonden wordenquote:Op zondag 24 mei 2009 22:25 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Lijkt mij wel dat we alvast kennis mogen maken voor de opgegeven kandidaten.
Kunnen wij alvast de roddels bij elkaar rapen hun
Open een pollquote:Op zondag 24 mei 2009 22:20 schreef Marrije het volgende:
Ja hoor, kan bestquote:Op zondag 24 mei 2009 22:25 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
hier deleten ze geen topics voor zover ik weet
dit forum gaat natuurlijk dicht en wordt vervangen door het TBOII forumquote:Op zondag 24 mei 2009 22:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Denk je dan aan het deleten van alle topics tegen de tijd dat TB II begint? Want dat zal wel moeten
we gaan geen topics deleten hoor. Alle topics van BB1 zijn zelfs nog gewoon beschikbaar!quote:Op zondag 24 mei 2009 22:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hoor, kan bestIk bedoel bijvoorbeeld de oude overlever topics, de welkomsttopics, en misschien ook de oude COSsen.
Is dat als zoenen met glijmiddel?quote:Op zondag 24 mei 2009 22:27 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee dat net niet wel mijn lippen de hele tijd clossen
Dat leek me ook het meest voor de hand liggende. Maar zou er een aanloop zijn, gaat het dan wel eerder open dan The Bunker begint?quote:Op zondag 24 mei 2009 22:27 schreef Danny het volgende:
[..]
dit forum gaat natuurlijk dicht en wordt vervangen door het TBOII forum
die dubbele cossen bevatten ook niet echt boeiende info, dat is dan niet ergquote:Op zondag 24 mei 2009 22:26 schreef D. het volgende:
[..]
Jawel hoor
bijna alle dubbele COSsen zijn weg
wacht daar nog mee zodat de redactie in elk geval nog de tips mee kan nemen die jullie hebben gegeven?quote:Op zondag 24 mei 2009 22:27 schreef Danny het volgende:
[..]
dan ben ik nog ouwerewetsquote:Op zondag 24 mei 2009 22:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tangen met een tang wel. Vorken met een vork is echt 2009
Ik ben er weer, Amsterdam met mijn zussen was leukquote:Op zondag 24 mei 2009 22:26 schreef D. het volgende:
[..]
Jawel hoor
bijna alle dubbele COSsen zijn weg
Tja, ik ben kennelijk niet zo hip dat ik dat al wistquote:Op zondag 24 mei 2009 22:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tangen met een tang wel. Vorken met een vork is echt 2009
quote:Op zondag 24 mei 2009 22:28 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ach ja ik hoefde er weinig voor te doen, dus het was me eigenlijk aangeleerd
naar een archief zoals bij dgk & bb'squote:Op zondag 24 mei 2009 22:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze waren weg uit de MATquote:Op zondag 24 mei 2009 22:29 schreef Deisyy het volgende:
De dubbele cosen zijn niks nie weg nie, die zijn gesloten en staan onderaan![]()
Volgens mij heb jij ook wel wat vorken in de la liggen. Probeer het eensquote:
Pics or it didn't happenquote:Op zondag 24 mei 2009 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben er weer, Amsterdam met mijn zussen was leuk![]()
Jullie hadden dan ook schitterend weer vandaag! Alle terrassen van Amsterdam gehad?quote:Op zondag 24 mei 2009 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De dubbele cosen zijn niks nie weg nie, die zijn gesloten en staan onderaan![]()
Dus Danny en B&B zijn weer vriendjes
Ja ik heb hier een bigsmile van oor tot oorquote:Op zondag 24 mei 2009 22:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Wat ben je ook een lieverd Eva haha je bent echt blij he
Op dezelfde dag?quote:Op zondag 24 mei 2009 22:27 schreef Danny het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 mei 2009 22:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij ook wel wat vorken in de la liggen. Probeer het eens
dat red je niet in één dag!quote:Op zondag 24 mei 2009 22:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jullie hadden dan ook schitterend weer vandaag! Alle terrassen van Amsterdam gehad?
ja mooi, daar gaan we weer van smullenquote:Op zondag 24 mei 2009 22:26 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
die zullen vast heel snel gevonden worden
Sssttttt, maak nu geen slapende messen wakkerquote:Op zondag 24 mei 2009 22:31 schreef Spooky4u het volgende:
Iemand riames al gezien met nieuwe complotten btw?
nee maar ik gil wel ff naar je als ik wat aan hoor klossenquote:Op zondag 24 mei 2009 22:31 schreef Spooky4u het volgende:
Foto?quote:Op zondag 24 mei 2009 22:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
...daar is mn haar te dik en te lang voor
nope, die laat zich weer zien als TBO II begintquote:Op zondag 24 mei 2009 22:31 schreef Spooky4u het volgende:
Ria Vork ook goed?quote:Op zondag 24 mei 2009 22:31 schreef Spooky4u het volgende:
Hoiiii was het gezellie?quote:Op zondag 24 mei 2009 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
het is echt zo....toverheks kan het bevestigen....heeeeeeeeeeekssssssjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op zondag 24 mei 2009 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Foto?
Ow wacht, die had ik al gevraagd maar nog steeds niet ontvangen
Net als Yolanthe ?quote:Op zondag 24 mei 2009 22:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
...daar is mn haar te dik en te lang voor
Nee, wel iemand die mij uitmaakte voor Nadia of franse fanquote:Op zondag 24 mei 2009 22:31 schreef Spooky4u het volgende:
Zij heeft wel foto's?quote:Op zondag 24 mei 2009 22:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
het is echt zo....toverheks kan het bevestigen....heeeeeeeeeeekssssssjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjuuuuuuuuuuuuuuu
Deisyyquote:Op zondag 24 mei 2009 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Probeer t met een van je hondjesquote:
Die hebben ze alquote:Op zondag 24 mei 2009 22:29 schreef mariell het volgende:
wacht daar nog mee zodat de redactie in elk geval nog de tips mee kan nemen die jullie hebben gegeven?
Ik bemoei me er niet meequote:Op zondag 24 mei 2009 22:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
het is echt zo....toverheks kan het bevestigen....heeeeeeeeeeekssssssjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjuuuuuuuuuuuuuuu
Niet alle maar wel een aantal, met zulk warm weer is het natuurljk wel belangrijk datje voldoende drinktquote:Op zondag 24 mei 2009 22:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jullie hadden dan ook schitterend weer vandaag! Alle terrassen van Amsterdam gehad?
Er zit niks anders op: Dat wordt strippen voor jou!quote:
Ha, geen plotselinge gasaanval dusquote:Op zondag 24 mei 2009 22:35 schreef Danny het volgende:
Was in alle opzichten een erg verhelderend gesprek
riames gaan we niet meer terugzien hoor...quote:Op zondag 24 mei 2009 22:33 schreef Lavenderr het volgende:
Sssttttt, maak nu geen slapende messen wakker
Ow, dus ik kan bij haar wellicht foto's loswekenquote:Op zondag 24 mei 2009 22:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
we zijn vriendinnen...ze ziet me regelmatig live
Begin maar danquote:Op zondag 24 mei 2009 22:36 schreef mamakarina het volgende:
[..]
Er zit niks anders op: Dat wordt strippen voor jou!
die ligt in het ziekenhuis hoorde ik, n zeldzame ziekte had zequote:Op zondag 24 mei 2009 22:37 schreef Danny het volgende:
[..]
riames gaan we niet meer terugzien hoor...
je gaat gewoon strippen voor Stefan?quote:Op zondag 24 mei 2009 22:36 schreef mamakarina het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 mei 2009 22:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, dus ik kan bij haar wellicht foto's losweken
quote:Op zondag 24 mei 2009 22:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die ligt in het ziekenhuis hoorde ik, n zeldzame ziekte had ze
opgelopen bij het afscheid
Iteejer was met z'n eigen auto?quote:Op zondag 24 mei 2009 22:37 schreef Danny het volgende:
[..]
ik kon 'm binnenhouden tot ik in de auto zat
Ik doe nét mijn duster uit!quote:
oehhhhhh een kaartenactie doen?quote:Op zondag 24 mei 2009 22:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 mei 2009 22:37 schreef Danny het volgende:
[..]
ik kon 'm binnenhouden tot ik in de auto zat
Ja was zeker gezellie, maar dat is het altijd met mijn zussiesquote:
Zou ik leuk vinden.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:38 schreef Stefan het volgende:
Overigens als TBO1 dichtgaat, wellicht dat we in SHO een eigen reeksje mogen hebben van static?
En ze was nog wel zo gek op jouquote:Op zondag 24 mei 2009 22:37 schreef Danny het volgende:
[..]
riames gaan we niet meer terugzien hoor...
Ik zal ook iets van mijzelf blootgeven oke? Moment, zoek ik het even opquote:Op zondag 24 mei 2009 22:39 schreef mamakarina het volgende:
[..]
Ik doe nét mijn duster uit!
That's it!
*zei ik met schaamrode wangen door mijn eigen opgezette val*
Ik houd niet van reeksenquote:Op zondag 24 mei 2009 22:38 schreef Stefan het volgende:
Overigens als TBO1 dichtgaat, wellicht dat we in SHO een eigen reeksje mogen hebben van static?
In GC loopt de RLSreeks, daarheen dus.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:38 schreef Stefan het volgende:
quote:Op zondag 24 mei 2009 22:40 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik zal ook iets van mijzelf blootgeven oke? Moment, zoek ik het even op
Ik heb niks tegen de waarheid en niks anders dan de waarheid hoor, ik geef je helemaal gelijkquote:Op zondag 24 mei 2009 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja was zeker gezellie, maar dat is het altijd met mijn zussies![]()
Heerlijk weer natuurlijk en Amsterdam is gewoon gezellig (maar dat mag ik misschien niet zeggen als Rotterdamse)
prachtig weer en ze gaan dan IN de bunker zittenquote:Op zondag 24 mei 2009 22:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar zitten voornamelijk mensen die niet naar The Bunker hebben gekeken. Een reeks voor de streamers lijkt me leuker.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
In GC loopt de RLSreeks, daarheen dus.
RLS'ers die niet naar RLS's kijkenquote:Op zondag 24 mei 2009 22:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar zitten voornamelijk mensen die niet naar The Bunker hebben gekeken. Een reeks voor de streamers lijkt me leuker.
quote:Op zondag 24 mei 2009 22:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sssttttt, maak nu geen slapende messen wakker
Al dat TBO-tuig naar de GC RLS SC dusquote:Op zondag 24 mei 2009 22:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waarom niet, heb als Haagse lekker door Volkel lopen banjerenquote:Op zondag 24 mei 2009 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heerlijk weer natuurlijk en Amsterdam is gewoon gezellig (maar dat mag ik misschien niet zeggen als Rotterdamse)
La Garoetenga?quote:Op zondag 24 mei 2009 22:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 mei 2009 22:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Voel ik me wel prettig bijGa je weg?
sow ik ben echt net wakker.... maar nog steeds slaperig....quote:Op zondag 24 mei 2009 22:36 schreef mamakarina het volgende:
[..]
Lijkt me wel jaquote:
Pardonquote:Op zondag 24 mei 2009 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het van Laysa magquote:Op zondag 24 mei 2009 22:44 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, toverheks
Kun jij ze ff doorsturen naar het e-mailadres uit mijn profiel?
Helaas ik zie geen foto in jouw fotoboekquote:Op zondag 24 mei 2009 22:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
nou......het komt denk ik wel in de buurt
SOA?quote:Op zondag 24 mei 2009 22:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Zie je, ik was er al bang voorquote:
Ja mee eens.late reactie was even weg ervan loop dus achter jullie aan te rennenquote:Op zondag 24 mei 2009 22:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar zitten voornamelijk mensen die niet naar The Bunker hebben gekeken. Een reeks voor de streamers lijkt me leuker.
nee....ik durf niequote:Op zondag 24 mei 2009 22:46 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Helaas ik zie geen foto in jouw fotoboek
Dat is nog een de goed nieuws show!quote:Op zondag 24 mei 2009 22:18 schreef Stefan het volgende:
Game on
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie helemaal niemand zijn kleding uittrekken... zie wel een gestript huis... is óók strippen natuurlijk...quote:
owkeeeequote:Op zondag 24 mei 2009 22:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze had een lang weekend en moest zich vanavond weer bij de poort melden, haar stemmetjes riepen steeds, en we gaan nog niet naar huis, nog lange niet, nog lange nietquote:Op zondag 24 mei 2009 22:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja, Danny paste niet in die spleetquote:Op zondag 24 mei 2009 22:42 schreef Dottey het volgende:
[..]
prachtig weer en ze gaan dan IN de bunker zitten
Deze is er ook nogquote:Op zondag 24 mei 2009 22:49 schreef D. het volgende:
[..]
Doe eens een linkje?
Heb gezocht maar kan het niet vinden
quote:Op zondag 24 mei 2009 22:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ohhh je bent ook een Haagsequote:Op zondag 24 mei 2009 22:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Waarom niet, heb als Haagse lekker door Volkel lopen banjeren
Als dit subforum dicht gaat gaat die natuurlijk ook dichtquote:Op zondag 24 mei 2009 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Deze is er ook nog
[TBO SC #39] nogwat
Wat nu
Gaat het niet vervelen, tis mooie muziek, maar toch....quote:Op zondag 24 mei 2009 22:51 schreef Toverheks het volgende:
En Toverheks geniet nog steeds van de mooie muziek
Daar was je dan ook zo mee klaarquote:Op zondag 24 mei 2009 22:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Waarom niet, heb als Haagse lekker door Volkel lopen banjeren
Okee, GC danquote:Op zondag 24 mei 2009 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Als dit subforum dicht gaat gaat die natuurlijk ook dicht
Môgge!quote:Op zondag 24 mei 2009 22:45 schreef Dottey het volgende:
[..]
sow ik ben echt net wakker.... maar nog steeds slaperig....
las echt effe
DOT wordt strippen voor jou....
en ik ookquote:Op zondag 24 mei 2009 22:52 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ohhh je bent ook een Haagsedat wist ik niet
oke maar hou je in de gatenquote:Op zondag 24 mei 2009 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zie je, ik was er al bang voor![]()
Maar toch gaat er niets boven Rotjeknor hoor
Nee hoor, zit helemaal in mijn hoofd, lag vannacht in bed en nog klonk het na, af en toe zet ik het ff aan en dan weer uit hahaha tot ik er echt de balen van heb.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Gaat het niet vervelen, tis mooie muziek, maar toch....
Jaaaaa al woon ik er al 31 jaar niet meer, het blijft je achtervolgenquote:Op zondag 24 mei 2009 22:52 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ohhh je bent ook een Haagsedat wist ik niet
kijk das nou een goed planquote:Op zondag 24 mei 2009 22:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
Misschien leuk idee als het subforum sluit om een TBO meet te houden, hoeft er ook niemand meer te zeuren om foto's![]()
ja, vanacht kon ik toch niet slapen.. miste het gesnurk enzo.. en verkeerd ritme nogquote:
Het heeft ook wel iets, iets bunkerachtigs, niet vervelend.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee hoor, zit helemaal in mijn hoofd, lag vannacht in bed en nog klonk het na, af en toe zet ik het ff aan en dan weer uit hahaha tot ik er echt de balen van heb.
Ik zie de foto's wel verschijnenquote:Op zondag 24 mei 2009 22:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
Misschien leuk idee als het subforum sluit om een TBO meet te houden, hoeft er ook niemand meer te zeuren om foto's![]()
Jezelf quotenquote:Op zondag 24 mei 2009 22:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
want jij hebt alleen maar fotoos van peter op je hyves
Gelijk heeft hij, trouwens een scheet van een hond, heb zelf ook een hondquote:Op zondag 24 mei 2009 22:57 schreef Dottey het volgende:
[..]
ja, vanacht kon ik toch niet slapen.. miste het gesnurk enzo.. en verkeerd ritme nog![]()
enorm hard gewerkt met schilderen... en om half acht ben ik effe gaan tukken. Schrok net wakker van Kai..
"Hallo ik ben der ook nog."
Ik hou je niet tegenquote:Op zondag 24 mei 2009 22:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
kan ik samen met pietje reizenquote:Op zondag 24 mei 2009 23:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik hou je niet tegen. RLSmeets zijn al vaak geprobeerd te organiseren, met weinig succes
. Misschien gaat 't nu beter aangezien een aantal elkaar al gezien heeft
.
Mijn MeraViglioSa hyves is idd in het leven geroepen om Peter te promoten tijdens TBO1quote:Op zondag 24 mei 2009 22:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
want jij hebt alleen maar fotoos van peter op je hyves
Dat zijn er niet echt veel hoor maar alles valt te proberen.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik hou je niet tegen. RLSmeets zijn al vaak geprobeerd te organiseren, met weinig succes
. Misschien gaat 't nu beter aangezien een aantal elkaar al gezien heeft
.
Had al eerder gepost, vind het goeie muziek past er precies bij , en vroeg gisteravond hier of het gedraaid kon worden hahah en ja hoor 5 minuten later, maar hij staat op repeat he, de dj was het beste van de Bunkerquote:Op zondag 24 mei 2009 22:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het heeft ook wel iets, iets bunkerachtigs, niet vervelend.
quote:Op zondag 24 mei 2009 23:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mijn MeraViglioSa hyves is idd in het leven geroepen om Peter te promoten tijdens TBO1![]()
Deze zal met TBO2 gebruikt worden ter promotie van The Bunker in het algemeen.
Ik heb ook nog een persoonlijke hyvesMaar een meet is veel leuker toch?
Niet durven???..Ik vond het ook wel eng om naar de Bunker te gaan, viel reuze mee. Maar dat is peanuts bij vergeleken elkaar echt allemaal ontmoeten.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:01 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Gewoon doen, maak je haar los en maak ons gek
nou nee, toch maar nietquote:Op zondag 24 mei 2009 23:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou, nou, nou![]()
[RLS SC #209] De vorige was Vol, Vol met sproeten
dat vind ik dan weer niet engquote:Op zondag 24 mei 2009 23:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Niet durven???..Ik vond het ook wel eng om naar de Bunker te gaan, viel reuze mee. Maar dat is peanuts bij vergeleken elkaar echt allemaal ontmoeten.
Yep ik woon al mijn hele leven hierquote:Op zondag 24 mei 2009 22:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Jaaaaa al woon ik er al 31 jaar niet meer, het blijft je achtervolgen![]()
Woon jij er?
Dan heb je nog heel wat te gaanquote:Op zondag 24 mei 2009 23:00 schreef mamakarina het volgende:
[..]
ja he! Ik zit nu bij FOK the musical
Bij Eindhoven in de buurt. Heb al in Groningen, Utrecht gewoond. Hier zit ik goed, het Brabantse land is keigaaf.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:05 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Yep ik woon al mijn hele leven hier![]()
Waar woon je nu dan?
Oow die heb ik nog niet gezien, er valt zo te zien en te lezen hierbij FOK!.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:00 schreef mamakarina het volgende:
[..]
ja he! Ik zit nu bij FOK the musical
Doeiquote:Op zondag 24 mei 2009 23:07 schreef Laysa het volgende:
mensen......ik ga naar mn bed...moet morgen vroeg op...slaap lekkerssssss![]()
Welterustenquote:Op zondag 24 mei 2009 23:07 schreef Laysa het volgende:
Slaap lekker!quote:Op zondag 24 mei 2009 23:07 schreef Laysa het volgende:
quote:Op zondag 24 mei 2009 23:07 schreef Laysa het volgende:
flatsenquote:Op zondag 24 mei 2009 23:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ook goed zolang het hier nog open is
Dat is zo, ligt eraan welke plaats dat moet gaan gebeuren, aangezien ik reis met het openbaar vervoer. Dus als het gunstig ligt ben ik van de partijquote:Op zondag 24 mei 2009 23:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Niet durven???..Ik vond het ook wel eng om naar de Bunker te gaan, viel reuze mee. Maar dat is peanuts bij vergeleken elkaar echt allemaal ontmoeten.
Wacht even hoor... even mezelf opdweilen na het A-teamquote:
We mogen niet meer zwaaien, en doe het toch stiekemquote:Op zondag 24 mei 2009 23:07 schreef Laysa het volgende:
dan worden er vast wel genoeg foto's gemaaktquote:
Ich bin dabeiquote:Op zondag 24 mei 2009 22:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
Soestdijk II lijkt mij de perfecte lokatiequote:Op zondag 24 mei 2009 23:12 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat is zo, ligt eraan welke plaats dat moet gaan gebeuren, aangezien ik reis met het openbaar vervoer. Dus als het gunstig ligt ben ik van de partij
Ja... het zweet staat op mijn hoofd met deze FOK!ontgroening! Ik heb het hartstikke druk...quote:Op zondag 24 mei 2009 23:09 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oow die heb ik nog niet gezien, er valt zo te zien en te lezen hierbij FOK!.
Ik voor nu ook de Palinggate dat is ook geweldig, maar ja de COS trekt net iets meer
De mijne ookquote:Op zondag 24 mei 2009 23:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Altijd, mijn zus is getrouwd met een Amsterdammer
Dat lijkt mij een heel verschil met Den Haag, ik geloof dat ik nu ook wel zou kunnen verhuizen naar een andere plaats, waar ik vroeger nooit aan wilde denken.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:08 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Bij Eindhoven in de buurt. Heb al in Groningen, Utrecht gewoond. Hier zit ik goed, het Brabantse land is keigaaf.
Maar blijf altijd een Haagse, tja
Voor mij ook, geen probleem.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Soestdijk II lijkt mij de perfecte lokatieMaar geen idee of dat haalbaar is, kan wel even polsen...
Maak je maar niet druk hoor Karina, iedereen hier is echt aardigquote:Op zondag 24 mei 2009 23:15 schreef mamakarina het volgende:
[..]
Ja... het zweet staat op mijn hoofd met deze FOK!ontgroening! Ik heb het hartstikke druk...
lijkt mij ook wel tof om te komenquote:
truste!quote:Op zondag 24 mei 2009 23:17 schreef Toverheks het volgende:
Lieve leuke mensen, ik zie het in mijn glazen bolletje, reportage op SBS begint zo dus allemaal vast slaap lekker straks en tot morgen.![]()
slaap lekkerquote:Op zondag 24 mei 2009 23:17 schreef Toverheks het volgende:
Lieve leuke mensen, ik zie het in mijn glazen bolletje, reportage op SBS begint zo dus allemaal vast slaap lekker straks en tot morgen.![]()
Zou mij niks verbazen als jij dat ook nog voor elkaar krijgt.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Soestdijk II lijkt mij de perfecte lokatieMaar geen idee of dat haalbaar is, kan wel even polsen...
heb het idee net aan iteejer voorgelegd om met Bram te overleggenquote:Op zondag 24 mei 2009 23:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Doe jij maar even checken dan hoor ik het vanzelf welquote:Op zondag 24 mei 2009 23:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 mei 2009 23:20 schreef Tessio het volgende:
[..]
Wel vreemd, geen Amsterdammer hier te bekennen.
Tja weet niet wat ik er van denken moetquote:Op zondag 24 mei 2009 23:14 schreef Tessio het volgende:
[..]
Jah, ik deed ook al een stapje achteruit.
Ik ben er een aantal jaren geleden geweest, wat is het veranderd daar, niet te geloven. Ik moet zeggen dat ik nooit heimwee heb gehad. En toen i het later terugzag helemaal niet meer. Ben er natuurliik al een tijd weg.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:16 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een heel verschil met Den Haag, ik geloof dat ik nu ook wel zou kunnen verhuizen naar een andere plaats, waar ik vroeger nooit aan wilde denken.
Ik woon nu in het centrum en dat is best druk
Leuk is het hier hèquote:Op zondag 24 mei 2009 23:15 schreef mamakarina het volgende:
[..]
Ja... het zweet staat op mijn hoofd met deze FOK!ontgroening! Ik heb het hartstikke druk...
ik moet ook met het openbaar vervoer komen, weet niet hoe de verbinding is van Den Haag naar Eindhoven.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:12 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat is zo, ligt eraan welke plaats dat moet gaan gebeuren, aangezien ik reis met het openbaar vervoer. Dus als het gunstig ligt ben ik van de partij
Tot morgen ik spoor je nog wel ergens opquote:Op zondag 24 mei 2009 23:17 schreef Toverheks het volgende:
Tof!quote:Op zondag 24 mei 2009 23:18 schreef Danny het volgende:
[..]
heb het idee net aan iteejer voorgelegd om met Bram te overleggen
bobby is ook vaak langs geweest, dus het loopt aardigquote:Op zondag 24 mei 2009 23:21 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
ik moet ook met het openbaar vervoer komen, weet niet hoe de verbinding is van Den Haag naar Eindhoven.
TOPquote:Op zondag 24 mei 2009 23:18 schreef Danny het volgende:
[..]
overigens morgen marielin in het AD als het goed is en later deze week bij DWDD bij de Jakhalzen.
Oh leuk ik ga zeker kijkenquote:Op zondag 24 mei 2009 23:18 schreef Danny het volgende:
[..]
overigens morgen marielin in het AD als het goed is en later deze week bij DWDD bij de Jakhalzen.
Dat lijk me sterk, gewoon harder roepen of er iemand reageertquote:Op zondag 24 mei 2009 23:20 schreef Tessio het volgende:
[..]
Wel vreemd, geen amsterdammer hier te bekennen.
Johan is de kwaadste niet hoor, dat komt heus wel goed.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:23 schreef sunny16947 het volgende:
Gaan we nu busreisjes organiseren voor een rondleiding in de bunker? Zal Johan wel leuk vinden. Gaat hij natuurlijk entree heffen om de huur voor Bram bij elkaar te brengen.
hangt trouwens niet alleen van bram af denk ik. Vlemmix zal er ook wel iets over te zeggen hebben. Maar 't is eigenlijk de enige goeie locatie. En als de streams nog werken kan het nog op de streams worden uitgezonden ookquote:
'k Heb een broer in A'dam wonen... telt dat ook?!quote:Op zondag 24 mei 2009 23:24 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat lijk me sterk, gewoon harder roepen of er iemand reageert
Tuurllijkquote:Op zondag 24 mei 2009 23:26 schreef mamakarina het volgende:
[..]
'k Heb een broer in A'dam wonen... telt dat ook?!
Ja dat stuk van Den Haag moet je niet meer komen, die buurt vermijd ikquote:Op zondag 24 mei 2009 23:20 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik ben er een aantal jaren geleden geweest, wat is het veranderd daar, niet te geloven. Ik moet zeggen dat ik nooit heimwee heb gehad. En toen i het later terugzag helemaal niet meer. Ben er natuurliik al een tijd weg.
Heb in de Langnekstraat gewoond, zijstraat van de Herman Costerstraat naast de markt. Zwager van mij had een zaak in de Wesselsstraat.
Hoop het ook weltrustequote:Op zondag 24 mei 2009 23:28 schreef Tessio het volgende:
Mensen, ik ga er vandoor, moet morgen toch echt weer aan het werk.
Ik hoop dat ik jullie van de week nog kan vinden op het forum.
slaap lekkerquote:Op zondag 24 mei 2009 23:28 schreef Tessio het volgende:
Dat weet ik niet moet ik even opzoeken bij ov9292quote:Op zondag 24 mei 2009 23:21 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
ik moet ook met het openbaar vervoer komen, weet niet hoe de verbinding is van Den Haag naar Eindhoven.
Dat is leuk voor Marielin, plus het genereert ook nog publiciteit voor TBO2!!quote:Op zondag 24 mei 2009 23:18 schreef Danny het volgende:
[..]
Truste Bambyquote:Op zondag 24 mei 2009 23:23 schreef bamby het volgende:
Doe het even zo trusten voor de gene die gaan slapen
Haha dat zou echt mega zijnquote:Op zondag 24 mei 2009 23:25 schreef Danny het volgende:
[..]
hangt trouwens niet alleen van bram af denk ik. Vlemmix zal er ook wel iets over te zeggen hebben. Maar 't is eigenlijk de enige goeie locatie. En als de streams nog werken kan het nog op de streams worden uitgezonden ook
Ik ga niet slapen hoorquote:
Oh dat is dan wel een leuke stream avond, misschien blijf ik dan toch wel thuis op te streamenquote:Op zondag 24 mei 2009 23:25 schreef Danny het volgende:
[..]
hangt trouwens niet alleen van bram af denk ik. Vlemmix zal er ook wel iets over te zeggen hebben. Maar 't is eigenlijk de enige goeie locatie. En als de streams nog werken kan het nog op de streams worden uitgezonden ook
Ja dat krijg je dan wel misschien, dat mensen thuisblijven om te kijken of omdat ze niet in beeld willenquote:Op zondag 24 mei 2009 23:33 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oh dat is dan wel een leuke stream avond, misschien blijf ik dan toch wel thuis op te streamen![]()
nee geintje
Erg hoor, zo'n fijne jeugd gehad. Het strand, de zee....heb daar genoten..quote:Op zondag 24 mei 2009 23:28 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja dat stuk van Den Haag moet je niet meer komen, die buurt vermijd ik![]()
Ik hou ook van het strand, zee en de duinen daar zou ik wel graag willen wonen
Ik heb ook gedeeltelijk familie daar.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:26 schreef mamakarina het volgende:
[..]
'k Heb een broer in A'dam wonen... telt dat ook?!
Truste en tot snelquote:Op zondag 24 mei 2009 23:28 schreef Tessio het volgende:
Ga ik lekker naar jullie allemaal zitten kijkenquote:Op zondag 24 mei 2009 23:33 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oh dat is dan wel een leuke stream avond, misschien blijf ik dan toch wel thuis op te streamen![]()
nee geintje
Trouwens, Vlemmix zou het alleen maar leuk vinden denk ikquote:Op zondag 24 mei 2009 23:25 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt, en begin nu wel weer nieuwsgierig te raken naar de Palinggatequote:Op zondag 24 mei 2009 23:33 schreef bamby het volgende:
[..]
Ik ga niet slapen hoor.Ben net pas weer bij gelezen gaat zo hard hier.Ren me de benen uit mijn lijf
Nu welquote:Op zondag 24 mei 2009 23:20 schreef Tessio het volgende:
[..]
Wel vreemd, geen amsterdammer hier te bekennen.
Misschien kan HiDiHo wel de hele avond voor ons opnemen zodat we de volgende dag de avond nog is haar fijn doornemenquote:Op zondag 24 mei 2009 23:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja dat krijg je dan wel misschien, dat mensen thuisblijven om te kijken of omdat ze niet in beeld willen![]()
Maar zonder stream is net zo gezellig, gewoon een beetje filmpjes en foto's maken en in een soort van COS plaatsen, zelfde effect
gewoon komen,quote:Op zondag 24 mei 2009 23:37 schreef bamby het volgende:
[..]
Ga ik lekker naar jullie allemaal zitten kijken![]()
Ja dat is heerlijk even lekker uitwaaien en alles vergetenquote:Op zondag 24 mei 2009 23:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Erg hoor, zo'n fijne jeugd gehad. Het strand, de zee....heb daar genoten..
Nee jij gaat dan ook gewoon komen tochquote:Op zondag 24 mei 2009 23:37 schreef bamby het volgende:
[..]
Ga ik lekker naar jullie allemaal zitten kijken![]()
Ja dat heb ik ook een beetje gelezen.Wat een toestandquote:Op zondag 24 mei 2009 23:38 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt, en begin nu wel weer nieuwsgierig te raken naar de Palinggate
quote:Op zondag 24 mei 2009 23:41 schreef bamby het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook een beetje gelezen.Wat een toestand![]()
Ik vermaak me dan wel met de beelden hoor komt goedquote:Op zondag 24 mei 2009 23:40 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
gewoon komen,dat is gezelliger dan in je eentje achter de stream te zitten en een lege COS te hebben.
slaap lekkerquote:
En als er geen stream meer is? Zou je dan wel komen?quote:Op zondag 24 mei 2009 23:43 schreef bamby het volgende:
[..]
Ik vermaak me dan wel met de beelden hoor komt goed
Goeie vraagquote:Op zondag 24 mei 2009 23:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En als er geen stream meer is? Zou je dan wel komen?
ik gok die fotograaf die rondliep die avond (en die op de aftiteling staat)quote:Op zondag 24 mei 2009 23:46 schreef tonja het volgende:
Mooie foto, dat beetje bewegingsonscherpte in hand en fles. En haar gezichtsuitdrukking.
Wie heeft die gemaakt?
Licht niet aan wel of geen streams hoor.Als ik kon kwam ik gewoon maar hellaas is die mogenlijkheid er nietquote:Op zondag 24 mei 2009 23:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En als er geen stream meer is? Zou je dan wel komen?
Rob Schreuderquote:Op zondag 24 mei 2009 23:49 schreef Danny het volgende:
[..]
ik gok die fotograaf die rondliep die avond (en die op de aftiteling staat)
Oh ja dan houdt het op... Jammer. Maar dan hebben we iig iemand die alles op kan nemen en cappen en verslaan.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:49 schreef bamby het volgende:
[..]
Licht niet aan wel of geen streams hoor.Als ik kon kwam ik gewoon maar hellaas is die mogenlijkheid er niet
buona nottequote:Op zondag 24 mei 2009 23:53 schreef JediMasterLucia het volgende:
ik ga ook maar naar bed. slaap lekker allemaal
quote:Op zondag 24 mei 2009 23:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh ja dan houdt het op... Jammer. Maar dan hebben we iig iemand die alles op kan nemen en cappen en verslaan.![]()
quote:Op zondag 24 mei 2009 23:53 schreef JediMasterLucia het volgende:
trusten meisquote:Op zondag 24 mei 2009 23:53 schreef JediMasterLucia het volgende:
Zappen op fokquote:Op maandag 25 mei 2009 00:07 schreef evaxsis het volgende:
Ik ben er nog, en ook weer niet![]()
Ik kijk overal even rond wat ik allemaal volg
quote:Op maandag 25 mei 2009 00:09 schreef Danny het volgende:
hier gaat ook het licht uit mensen
was weer een vruchtbaar dagje.
Later!
Dacht ik al.quote:Op maandag 25 mei 2009 00:09 schreef Danny het volgende:
hier gaat ook het licht uit mensen
was weer een vruchtbaar dagje.
Later!
thanks.. hij is net als ik enorm aan het bij proberen te slapen.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Gelijk heeft hij, trouwens een scheet van een hond, heb zelf ook een hond
wat dacht je van klundertquote:Op zondag 24 mei 2009 23:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |