Nee, wel iemand die mij uitmaakte voor Nadia of franse fanquote:Op zondag 24 mei 2009 22:31 schreef Spooky4u het volgende:
Iemand riames al gezien met nieuwe complotten btw?
Zij heeft wel foto's?quote:Op zondag 24 mei 2009 22:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
het is echt zo....toverheks kan het bevestigen....heeeeeeeeeeekssssssjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjuuuuuuuuuuuuuuu
Deisyyquote:Op zondag 24 mei 2009 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben er weer, Amsterdam met mijn zussen was leuk![]()
De dubbele cosen zijn niks nie weg nie, die zijn gesloten en staan onderaan![]()
Dus Danny en B&B zijn weer vriendjes
Probeer t met een van je hondjesquote:
Die hebben ze alquote:Op zondag 24 mei 2009 22:29 schreef mariell het volgende:
wacht daar nog mee zodat de redactie in elk geval nog de tips mee kan nemen die jullie hebben gegeven?
Ik bemoei me er niet meequote:Op zondag 24 mei 2009 22:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
het is echt zo....toverheks kan het bevestigen....heeeeeeeeeeekssssssjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjuuuuuuuuuuuuuuu
Niet alle maar wel een aantal, met zulk warm weer is het natuurljk wel belangrijk datje voldoende drinktquote:Op zondag 24 mei 2009 22:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jullie hadden dan ook schitterend weer vandaag! Alle terrassen van Amsterdam gehad?
Er zit niks anders op: Dat wordt strippen voor jou!quote:
Ha, geen plotselinge gasaanval dusquote:Op zondag 24 mei 2009 22:35 schreef Danny het volgende:
Was in alle opzichten een erg verhelderend gesprek
riames gaan we niet meer terugzien hoor...quote:Op zondag 24 mei 2009 22:33 schreef Lavenderr het volgende:
Sssttttt, maak nu geen slapende messen wakker
Ow, dus ik kan bij haar wellicht foto's loswekenquote:Op zondag 24 mei 2009 22:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
we zijn vriendinnen...ze ziet me regelmatig live
Begin maar danquote:Op zondag 24 mei 2009 22:36 schreef mamakarina het volgende:
[..]
Er zit niks anders op: Dat wordt strippen voor jou!
die ligt in het ziekenhuis hoorde ik, n zeldzame ziekte had zequote:Op zondag 24 mei 2009 22:37 schreef Danny het volgende:
[..]
riames gaan we niet meer terugzien hoor...
je gaat gewoon strippen voor Stefan?quote:Op zondag 24 mei 2009 22:36 schreef mamakarina het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 mei 2009 22:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, dus ik kan bij haar wellicht foto's losweken
quote:Op zondag 24 mei 2009 22:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die ligt in het ziekenhuis hoorde ik, n zeldzame ziekte had ze
opgelopen bij het afscheid
Iteejer was met z'n eigen auto?quote:Op zondag 24 mei 2009 22:37 schreef Danny het volgende:
[..]
ik kon 'm binnenhouden tot ik in de auto zat
Ik doe nét mijn duster uit!quote:
oehhhhhh een kaartenactie doen?quote:Op zondag 24 mei 2009 22:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 mei 2009 22:37 schreef Danny het volgende:
[..]
ik kon 'm binnenhouden tot ik in de auto zat
Ja was zeker gezellie, maar dat is het altijd met mijn zussiesquote:
Zou ik leuk vinden.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:38 schreef Stefan het volgende:
Overigens als TBO1 dichtgaat, wellicht dat we in SHO een eigen reeksje mogen hebben van static?
En ze was nog wel zo gek op jouquote:Op zondag 24 mei 2009 22:37 schreef Danny het volgende:
[..]
riames gaan we niet meer terugzien hoor...
Ik zal ook iets van mijzelf blootgeven oke? Moment, zoek ik het even opquote:Op zondag 24 mei 2009 22:39 schreef mamakarina het volgende:
[..]
Ik doe nét mijn duster uit!
That's it!
*zei ik met schaamrode wangen door mijn eigen opgezette val*
Ik houd niet van reeksenquote:Op zondag 24 mei 2009 22:38 schreef Stefan het volgende:
Overigens als TBO1 dichtgaat, wellicht dat we in SHO een eigen reeksje mogen hebben van static?
In GC loopt de RLSreeks, daarheen dus.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:38 schreef Stefan het volgende:
quote:Op zondag 24 mei 2009 22:40 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik zal ook iets van mijzelf blootgeven oke? Moment, zoek ik het even op
Ik heb niks tegen de waarheid en niks anders dan de waarheid hoor, ik geef je helemaal gelijkquote:Op zondag 24 mei 2009 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja was zeker gezellie, maar dat is het altijd met mijn zussies![]()
Heerlijk weer natuurlijk en Amsterdam is gewoon gezellig (maar dat mag ik misschien niet zeggen als Rotterdamse)
prachtig weer en ze gaan dan IN de bunker zittenquote:Op zondag 24 mei 2009 22:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jullie hadden dan ook schitterend weer vandaag! Alle terrassen van Amsterdam gehad?
Daar zitten voornamelijk mensen die niet naar The Bunker hebben gekeken. Een reeks voor de streamers lijkt me leuker.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
In GC loopt de RLSreeks, daarheen dus.
RLS'ers die niet naar RLS's kijkenquote:Op zondag 24 mei 2009 22:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar zitten voornamelijk mensen die niet naar The Bunker hebben gekeken. Een reeks voor de streamers lijkt me leuker.
quote:Op zondag 24 mei 2009 22:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sssttttt, maak nu geen slapende messen wakker
Al dat TBO-tuig naar de GC RLS SC dusquote:Op zondag 24 mei 2009 22:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waarom niet, heb als Haagse lekker door Volkel lopen banjerenquote:Op zondag 24 mei 2009 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heerlijk weer natuurlijk en Amsterdam is gewoon gezellig (maar dat mag ik misschien niet zeggen als Rotterdamse)
La Garoetenga?quote:Op zondag 24 mei 2009 22:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 mei 2009 22:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Voel ik me wel prettig bijGa je weg?
sow ik ben echt net wakker.... maar nog steeds slaperig....quote:Op zondag 24 mei 2009 22:36 schreef mamakarina het volgende:
[..]
Lijkt me wel jaquote:
Pardonquote:Op zondag 24 mei 2009 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het van Laysa magquote:Op zondag 24 mei 2009 22:44 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, toverheks
Kun jij ze ff doorsturen naar het e-mailadres uit mijn profiel?
Helaas ik zie geen foto in jouw fotoboekquote:Op zondag 24 mei 2009 22:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
nou......het komt denk ik wel in de buurt
SOA?quote:Op zondag 24 mei 2009 22:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Zie je, ik was er al bang voorquote:
Ja mee eens.late reactie was even weg ervan loop dus achter jullie aan te rennenquote:Op zondag 24 mei 2009 22:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar zitten voornamelijk mensen die niet naar The Bunker hebben gekeken. Een reeks voor de streamers lijkt me leuker.
nee....ik durf niequote:Op zondag 24 mei 2009 22:46 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Helaas ik zie geen foto in jouw fotoboek
Dat is nog een de goed nieuws show!quote:Op zondag 24 mei 2009 22:18 schreef Stefan het volgende:
Game on
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie helemaal niemand zijn kleding uittrekken... zie wel een gestript huis... is óók strippen natuurlijk...quote:
owkeeeequote:Op zondag 24 mei 2009 22:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze had een lang weekend en moest zich vanavond weer bij de poort melden, haar stemmetjes riepen steeds, en we gaan nog niet naar huis, nog lange niet, nog lange nietquote:Op zondag 24 mei 2009 22:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja, Danny paste niet in die spleetquote:Op zondag 24 mei 2009 22:42 schreef Dottey het volgende:
[..]
prachtig weer en ze gaan dan IN de bunker zitten
Deze is er ook nogquote:Op zondag 24 mei 2009 22:49 schreef D. het volgende:
[..]
Doe eens een linkje?
Heb gezocht maar kan het niet vinden
quote:Op zondag 24 mei 2009 22:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |