quote:Op zondag 24 mei 2009 22:28 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ach ja ik hoefde er weinig voor te doen, dus het was me eigenlijk aangeleerd
naar een archief zoals bij dgk & bb'squote:Op zondag 24 mei 2009 22:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Denk je dan aan het deleten van alle topics tegen de tijd dat TB II begint? Want dat zal wel moeten
Ze waren weg uit de MATquote:Op zondag 24 mei 2009 22:29 schreef Deisyy het volgende:
De dubbele cosen zijn niks nie weg nie, die zijn gesloten en staan onderaan![]()
Volgens mij heb jij ook wel wat vorken in de la liggen. Probeer het eensquote:
Pics or it didn't happenquote:Op zondag 24 mei 2009 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben er weer, Amsterdam met mijn zussen was leuk![]()
Jullie hadden dan ook schitterend weer vandaag! Alle terrassen van Amsterdam gehad?quote:Op zondag 24 mei 2009 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De dubbele cosen zijn niks nie weg nie, die zijn gesloten en staan onderaan![]()
Dus Danny en B&B zijn weer vriendjes
Ja ik heb hier een bigsmile van oor tot oorquote:Op zondag 24 mei 2009 22:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Wat ben je ook een lieverd Eva haha je bent echt blij he
Op dezelfde dag?quote:Op zondag 24 mei 2009 22:27 schreef Danny het volgende:
[..]
dit forum gaat natuurlijk dicht en wordt vervangen door het TBOII forum
quote:Op zondag 24 mei 2009 22:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij ook wel wat vorken in de la liggen. Probeer het eens
dat red je niet in één dag!quote:Op zondag 24 mei 2009 22:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jullie hadden dan ook schitterend weer vandaag! Alle terrassen van Amsterdam gehad?
ja mooi, daar gaan we weer van smullenquote:Op zondag 24 mei 2009 22:26 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
die zullen vast heel snel gevonden worden
Sssttttt, maak nu geen slapende messen wakkerquote:Op zondag 24 mei 2009 22:31 schreef Spooky4u het volgende:
Iemand riames al gezien met nieuwe complotten btw?
nee maar ik gil wel ff naar je als ik wat aan hoor klossenquote:Op zondag 24 mei 2009 22:31 schreef Spooky4u het volgende:
Foto?quote:Op zondag 24 mei 2009 22:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
...daar is mn haar te dik en te lang voor
nope, die laat zich weer zien als TBO II begintquote:Op zondag 24 mei 2009 22:31 schreef Spooky4u het volgende:
Ria Vork ook goed?quote:Op zondag 24 mei 2009 22:31 schreef Spooky4u het volgende:
Hoiiii was het gezellie?quote:Op zondag 24 mei 2009 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
het is echt zo....toverheks kan het bevestigen....heeeeeeeeeeekssssssjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op zondag 24 mei 2009 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Foto?
Ow wacht, die had ik al gevraagd maar nog steeds niet ontvangen
Net als Yolanthe ?quote:Op zondag 24 mei 2009 22:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
...daar is mn haar te dik en te lang voor
Nee, wel iemand die mij uitmaakte voor Nadia of franse fanquote:Op zondag 24 mei 2009 22:31 schreef Spooky4u het volgende:
Zij heeft wel foto's?quote:Op zondag 24 mei 2009 22:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
het is echt zo....toverheks kan het bevestigen....heeeeeeeeeeekssssssjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjuuuuuuuuuuuuuuu
Deisyyquote:Op zondag 24 mei 2009 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Probeer t met een van je hondjesquote:
Die hebben ze alquote:Op zondag 24 mei 2009 22:29 schreef mariell het volgende:
wacht daar nog mee zodat de redactie in elk geval nog de tips mee kan nemen die jullie hebben gegeven?
Ik bemoei me er niet meequote:Op zondag 24 mei 2009 22:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
het is echt zo....toverheks kan het bevestigen....heeeeeeeeeeekssssssjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjuuuuuuuuuuuuuuu
Niet alle maar wel een aantal, met zulk warm weer is het natuurljk wel belangrijk datje voldoende drinktquote:Op zondag 24 mei 2009 22:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jullie hadden dan ook schitterend weer vandaag! Alle terrassen van Amsterdam gehad?
Er zit niks anders op: Dat wordt strippen voor jou!quote:
Ha, geen plotselinge gasaanval dusquote:Op zondag 24 mei 2009 22:35 schreef Danny het volgende:
Was in alle opzichten een erg verhelderend gesprek
riames gaan we niet meer terugzien hoor...quote:Op zondag 24 mei 2009 22:33 schreef Lavenderr het volgende:
Sssttttt, maak nu geen slapende messen wakker
Ow, dus ik kan bij haar wellicht foto's loswekenquote:Op zondag 24 mei 2009 22:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
we zijn vriendinnen...ze ziet me regelmatig live
Begin maar danquote:Op zondag 24 mei 2009 22:36 schreef mamakarina het volgende:
[..]
Er zit niks anders op: Dat wordt strippen voor jou!
die ligt in het ziekenhuis hoorde ik, n zeldzame ziekte had zequote:Op zondag 24 mei 2009 22:37 schreef Danny het volgende:
[..]
riames gaan we niet meer terugzien hoor...
je gaat gewoon strippen voor Stefan?quote:Op zondag 24 mei 2009 22:36 schreef mamakarina het volgende:
[..]
Er zit niks anders op: Dat wordt strippen voor jou!
quote:Op zondag 24 mei 2009 22:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, dus ik kan bij haar wellicht foto's losweken
quote:Op zondag 24 mei 2009 22:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die ligt in het ziekenhuis hoorde ik, n zeldzame ziekte had ze
opgelopen bij het afscheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |