quote:Op zondag 24 mei 2009 22:19 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja de COS is te gezellig om te sluiten, dat zie je maar aan de vaart die we hier hebben
en dat zonder streamquote:Op zondag 24 mei 2009 22:19 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja de COS is te gezellig om te sluiten, dat zie je maar aan de vaart die we hier hebben
Ik geloof wel dat ik vroeger ook wel van die trucjes had, gelukkig ben ik ze wel met de tijd afgeleerd.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
nou...ik wilde het niet zeggen waar ze bij was maar ik denk dat menig vrouw zichzelf bediend van bepaalde truukjes die Eline gebruikte....ikke overigens niet hoor![]()
....
Nou nee, dan zou ik me dood schamenquote:Op zondag 24 mei 2009 22:20 schreef Rica het volgende:
What you say to the DJ? Heeeeéééééé!! Hooooooóóó!!
Ik heb hier toch ook wel wat 'interpuntielozen' voorbij zien typen.....quote:Op zondag 24 mei 2009 22:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je zult ook wel buiten de groep gevallen zijn, doordat je hoofdletters en interpuncties gebruikt.
Je haren kammen met een vork?quote:Op zondag 24 mei 2009 22:20 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat ik vroeger ook wel van die trucjes had, gelukkig ben ik ze wel met de tijd afgeleerd.
ja...nee....ik ook hoorquote:Op zondag 24 mei 2009 22:20 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat ik vroeger ook wel van die trucjes had, gelukkig ben ik ze wel met de tijd afgeleerd.
Goeie, niet dood laten bloeden maar in de picture houdenquote:Op zondag 24 mei 2009 22:20 schreef Marrije het volgende:
Ik heb nog geen antwoord op mn vraag, maar dat ligt vast ter bespreking achter.
En ik ga er eigenlijk gewoon vanuit dat dit subforum niet voor 3 maanden wordt gesloten. Is bovendien nuttig voor de nieuwe aanmeldingen bij deze 2e ronde
de stream loopt nog verder in mijn hoofd, en ik heb vanmiddag dat wilde feest terug gekeken was net echt johquote:
Denk je dan aan het deleten van alle topics tegen de tijd dat TB II begint? Want dat zal wel moetenquote:Op zondag 24 mei 2009 22:20 schreef Marrije het volgende:
En ik ga er eigenlijk gewoon vanuit dat dit subforum niet voor 3 maanden wordt gesloten. Is bovendien nuttig voor de nieuwe aanmeldingen bij deze 2e ronde
het is natuurlijk leuk om van te voren te weten wie de nieuwe overlevers worden voordat ze zich vrijwillig in de bunker laten opsluitenquote:Op zondag 24 mei 2009 22:20 schreef Marrije het volgende:
Vorken met een vork? Was dat in 1999 dan?quote:Op zondag 24 mei 2009 22:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
vorken met een vork he....maar dat was je natuurlijk vergeten
Wat ben je ook een lieverd Eva haha je bent echt blij hequote:
hier deleten ze geen topics voor zover ik weetquote:Op zondag 24 mei 2009 22:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Denk je dan aan het deleten van alle topics tegen de tijd dat TB II begint? Want dat zal wel moeten
quote:Op zondag 24 mei 2009 22:20 schreef Marrije het volgende:
Jawel hoorquote:Op zondag 24 mei 2009 22:25 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
hier deleten ze geen topics voor zover ik weet
die zullen vast heel snel gevonden wordenquote:Op zondag 24 mei 2009 22:25 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Lijkt mij wel dat we alvast kennis mogen maken voor de opgegeven kandidaten.
Kunnen wij alvast de roddels bij elkaar rapen hun
Open een pollquote:Op zondag 24 mei 2009 22:20 schreef Marrije het volgende:
Ja hoor, kan bestquote:Op zondag 24 mei 2009 22:25 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
hier deleten ze geen topics voor zover ik weet
dit forum gaat natuurlijk dicht en wordt vervangen door het TBOII forumquote:Op zondag 24 mei 2009 22:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Denk je dan aan het deleten van alle topics tegen de tijd dat TB II begint? Want dat zal wel moeten
we gaan geen topics deleten hoor. Alle topics van BB1 zijn zelfs nog gewoon beschikbaar!quote:Op zondag 24 mei 2009 22:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hoor, kan bestIk bedoel bijvoorbeeld de oude overlever topics, de welkomsttopics, en misschien ook de oude COSsen.
Is dat als zoenen met glijmiddel?quote:Op zondag 24 mei 2009 22:27 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee dat net niet wel mijn lippen de hele tijd clossen
Dat leek me ook het meest voor de hand liggende. Maar zou er een aanloop zijn, gaat het dan wel eerder open dan The Bunker begint?quote:Op zondag 24 mei 2009 22:27 schreef Danny het volgende:
[..]
dit forum gaat natuurlijk dicht en wordt vervangen door het TBOII forum
die dubbele cossen bevatten ook niet echt boeiende info, dat is dan niet ergquote:Op zondag 24 mei 2009 22:26 schreef D. het volgende:
[..]
Jawel hoor
bijna alle dubbele COSsen zijn weg
wacht daar nog mee zodat de redactie in elk geval nog de tips mee kan nemen die jullie hebben gegeven?quote:Op zondag 24 mei 2009 22:27 schreef Danny het volgende:
[..]
dit forum gaat natuurlijk dicht en wordt vervangen door het TBOII forum
dan ben ik nog ouwerewetsquote:Op zondag 24 mei 2009 22:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tangen met een tang wel. Vorken met een vork is echt 2009
Ik ben er weer, Amsterdam met mijn zussen was leukquote:Op zondag 24 mei 2009 22:26 schreef D. het volgende:
[..]
Jawel hoor
bijna alle dubbele COSsen zijn weg
Tja, ik ben kennelijk niet zo hip dat ik dat al wistquote:Op zondag 24 mei 2009 22:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tangen met een tang wel. Vorken met een vork is echt 2009
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |