Echt?quote:Op zondag 24 mei 2009 22:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
nou...bereidt je maar vast voor op je aankomende Ban op NL![]()
Ze zijn nu droog achter de oren dus volgende keer kunnen we helemaal los gaan.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:48 schreef Danny het volgende:
Wel zullen er gewoon duidelijke afspraken worden gemaakt en ben ik overtuigd van een nog betere Bunker 2, met minder manipulaties, minder adhoc, meer duidelijkheid enzo. Heb wel gezegd het niet TE perfect te maken, want zonder een paar goeie rellen is er geen aarsch aan.
Welkomquote:Op zondag 24 mei 2009 22:09 schreef mamakarina het volgende:
O...
Huisvrouw: ja
Nowlive: jahoor. 't is er hartstikke gezellig, maar het gaat hier veel sneller en ik kan hier wat harder lachen. Verder doe ik niet mee aan die toestanden, ik wil gewoon lol hebben.
Ik ging hier bijna tegen mijn beeldscherm terug praten, zo grappig was het!
Je valt echt in een gat na zo'n RLS.
Nu gaat het gewoon gezellig door!
doet ook mee: danny bedanktquote:
Zeg dan gewoon oud-RLS'ers. Bij celebs denk ik aan A-sterren, voor zover je binnen Nederland van A-sterren kan sprekenquote:Op zondag 24 mei 2009 22:10 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
oude rls-sers die aan andere programma's hadden meegedaan zoals terror Jaap
Ruuuuuuuudieeeeeeeeee jeweets best wel hoe E.H werkt.....zit je daar onschuldig achter je peeeeceeetje....wordt je ineens beschuldigd van spionage en hoogverraad....tis een weird wereldje dat wwwquote:
Van harte welkom, en dat we maar veel mogen gaan kwebbelen.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:02 schreef mamakarina het volgende:
maar misschien toch nog leuker als ik mee kan kwebbelen.
Ach daar moet ze niet mee zitten, want ze is nu toch hier bij de pretquote:Op zondag 24 mei 2009 22:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
nou...bereidt je maar vast voor op je aankomende Ban op NL![]()
Zit niet voor niks sinds 2005 op Fok!quote:Op zondag 24 mei 2009 22:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ruuuuuuuudieeeeeeeeee jeweets best wel hoe E.H werkt.....zit je daar onschuldig achter je peeeeceeetje....wordt je ineens beschuldigd van spionage en hoogverraad....tis een weird wereldje dat www
nou...ik wilde het niet zeggen waar ze bij was maar ik denk dat menig vrouw zichzelf bediend van bepaalde truukjes die Eline gebruikte....ikke overigens niet hoorquote:
Preciesquote:Op zondag 24 mei 2009 22:12 schreef mamakarina het volgende:
Nee... ik geloof niet dat ik een ban krijg omdat ik hier post.
En zowel... nah... dan heeft het niet aan mij gelegen
en nog steeds geen fotoalbum op je profielquote:Op zondag 24 mei 2009 22:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zit niet voor niks sinds 2005 op Fok!
Je zult ook wel buiten de groep gevallen zijn, doordat je hoofdletters en interpuncties gebruikt.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:09 schreef mamakarina het volgende:
O...
Huisvrouw: ja
Nowlive: jahoor. 't is er hartstikke gezellig, maar het gaat hier veel sneller en ik kan hier wat harder lachen. Verder doe ik niet mee aan die toestanden, ik wil gewoon lol hebben.
Ik ging hier bijna tegen mijn beeldscherm terug praten, zo grappig was het!
Je valt echt in een gat na zo'n RLS.
Nu gaat het gewoon gezellig door!
quote:Op zondag 24 mei 2009 22:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zit niet voor niks sinds 2005 op Fok!
O, ik wilde net vragen, vertel???quote:Op zondag 24 mei 2009 22:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
nou...ik wilde het niet zeggen waar ze bij was maar ik denk dat menig vrouw zichzelf bediend van bepaalde truukjes die Eline gebruikte....ikke overigens niet hoor![]()
....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |